Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
1081/5163 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Jihoonista ja naisesta? Lapsella ei ainakaan ole tapoja. Jihoonista on vaikea saada mitään kuvaa kun puhuu niin huonoa englantia.

Vierailija
1082/5163 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin huteralla pohjalla tuntuu olevan amerikkalaisnaisen ja eteläkorealaisen miehen suhde. Kohta 2 pientä lasta lyhyen tuttavuuden jälkeen kasvattavana amerikkalaiselle vieraassa kulttuurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/5163 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että tämän on pakko olla käsikirjoitettua. Ei kukaan normaali ihminen voi käyttäytyä noin, nämä tekevät taas jatkuvasti päinvastoin kuin normaalijärjellä varustetut ihmiset tekisivät. Kaikki snorttaavat hernepeltoa nenään kuin turboimurit eikä kukaan koskaan kuuntele toista rauhallisesti ja yritä toimia ja puhua järkevästi. Kaikki kilahtavat heti kun koku sanoo terve ja vaativat kovaan ääneen kunnioitusta vaikka itse eivät osoita sitä kellekään. Jos nuo on ihan oikeita ihmisiä eikä tapahtumat ole lavastettuja niin montakohan normaalisti käyttäytyvää pariskuntaa tuotantoyhtiö on jättänyt esittämättä liian normaaleina eli tylsinä? Varmaan vähintään parisataa paria on täytynyt karsia että löytyy joku Pedro ja Chantel.

Vierailija
1084/5163 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että tämän on pakko olla käsikirjoitettua. Ei kukaan normaali ihminen voi käyttäytyä noin, nämä tekevät taas jatkuvasti päinvastoin kuin normaalijärjellä varustetut ihmiset tekisivät. Kaikki snorttaavat hernepeltoa nenään kuin turboimurit eikä kukaan koskaan kuuntele toista rauhallisesti ja yritä toimia ja puhua järkevästi. Kaikki kilahtavat heti kun koku sanoo terve ja vaativat kovaan ääneen kunnioitusta vaikka itse eivät osoita sitä kellekään. Jos nuo on ihan oikeita ihmisiä eikä tapahtumat ole lavastettuja niin montakohan normaalisti käyttäytyvää pariskuntaa tuotantoyhtiö on jättänyt esittämättä liian normaaleina eli tylsinä? Varmaan vähintään parisataa paria on täytynyt karsia että löytyy joku Pedro ja Chantel.

Ainakin tuotanto järjestää ekstradraamaa. Esim. naiset lähestyi Mohamedia ja Fernandon miestä, ja sitten kuvataan kun kauhea riita alkaa. Varmasti oli sovittuja naisia.

Vierailija
1085/5163 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihoon itse sanoi, että Deavan näyttää jokaisen korealaisen miehen unelmanaiselta. Tältä pohjalta on hyvä rakentaa suhdetta vankalle perustalle, kun ei oikein yhteistä kieltäkään ole.

Vierailija
1086/5163 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jihoon itse sanoi, että Deavan näyttää jokaisen korealaisen miehen unelmanaiselta. Tältä pohjalta on hyvä rakentaa suhdetta vankalle perustalle, kun ei oikein yhteistä kieltäkään ole.

Olen katsonut sarjaa pidemmälle, en spoilaa enempää, mutta Jihoon on kyllä hulvaton huonoine englanteineen. Yhä vieläkään en oikein ymmärrä tuota suhdetta, ja ihmettelen miten Deavan aikoo pärjätä Koreassa osaamatta kieltä tai ymmärtämättä mitään kulttuurista.

Muutenkin ihmetyttää tässä Other Way sarjassa, miten nuo jenkit ei opettele yhtään paikallista kieltä, vaikka muutto sinne on jo kuukausia etukäteen tiedossa. Siinä ajassa ehtii kyllä oppia minkä tahansa kielen alkeet, varmasti jopa Korean tai Arabian niin, että osaa perusfraasit ja asiointisanastoa. Luulisi jonkun Espanjan olevan helpohkoa englanninkieliselle, kun sanastossa on paljon samankaltaisuutta, mutta ei. Uskomatonta. Coreykään ei ole oppinut juuri mitään vaikka on ollut kielen keskellä jo kuukausia. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
1087/5163 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen jonkun verran Suomessa asuvia brittejä ja jenkkejä, ja eivät he ole opetelleet suomea ennen tänne muuttoa. Luottavat siihen, että Suomessa kaikki puhuvat englantia.

Sen sijaan muista maista tulevilla on vähän erilainen tilanne. Tunnen pari saksalaista, jotka puhuvat sujuvaa suomea parin vuoden jälkeen.

Vierailija
1088/5163 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on todella outo tuo suhde, jossa on se blondi pullukka ja Aladdin. Hitsi, että se mies on komea ja tosi kivan oloinen, sellainen paljon hymyilevä ja tuo nainen raahaa sinne jotain seksileluja. Mä uskallan väittää, että kuka tahansa mies olisi loukkaantunut noista seksijutuista kun ne vielä pitää kameran edessä höpöttää. Eikös se mies ole personal trainer, eli naisia varmaan riittäisi. Ja noin urheilullinen, niin miten voi muka olla lovena höpsähtäneeseen, ylipainoiseen paljon vanhempaan naiseen? En yhtään tajua. Tuon naisen on pakko olla tosi rikas tai jotain? Sitä ei kai vielä ole näytetty, että antoiko se sen kirjan tuolle Aladdinille? Joku "Seksiä idiooteille" vai mikä se oli. 

Sitten tämä Ecuador-pariskunta. Siis nyt äkkiä sen miehen kannattaisi jo juosta ja lähteä takaisin Usaan. Se vaikuttaa ihan symppikseltä, kyllä varmasti löytyisi Usastakin nainen! Jostain romukasa-autosta maksoi 5000 dollaria! Ja nyt se nainen ruikutti kun osti paskan auton. Ja nainen sanoo suoraan, että ei halua perhettä eikä lapsia. Mut baarin pöytiin ja tuoleihin menee vielä viisi tonnia. Voi jeesus sentään. 

Sori mutta noi nimet ei jää mulla päähän, mutta varmaan tiedätte kenestä puhun. 

Vierailija
1089/5163 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mun mies sanoi, ettei mun kannattaisi katsoa tätä sarjaa ollenkaan, kun mä kiroilen niin paljon kun tää tulee :D. -Edellisen kirjoittaja (1106).

Vierailija
1090/5163 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen mun mies sanoi, ettei mun kannattaisi katsoa tätä sarjaa ollenkaan, kun mä kiroilen niin paljon kun tää tulee :D. -Edellisen kirjoittaja (1106).

😂😂😂

Vierailija
1091/5163 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla nousee verenpaineet... :)))

Vierailija
1092/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darcey is on her way again

Vierailija
1093/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Darcey is on her way again

Darceyn epätoivoa no ihan järkyttävää katsoa. Sillä on päähänpinttymä naimisiinmenosta. Ei kukaan mies jaksa tuollaista painostamista. Ne juoksee peloissan pakoon.

Vierailija
1094/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tummasuklaapalaseni.

Tuo mies keltaisine hampaineen ja pullevine käsineen on jotenkin niin ällöttävä.

Nyt nainen kertoo jotain mitä on pitänyt salassa : jätkä joutuu tummasuklaan veljen luokse syynöttäväksi lähes koko reissun ajaksi 😃

Vierailija
1095/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tuo Jennifer tuon lapsen kuullen kiukuttelee ja heti riitelee Timothy kanssa, haukkuu sen exän huo#aksi ja huutaa, itkee.

Vierailija
1096/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottava tuo Jennifer tuon lapsen kuullen kiukuttelee ja heti riitelee Timothy kanssa, haukkuu sen exän huo#aksi ja huutaa, itkee.

Joo, mun teki pahaa sen lapsen puolesta. Pelottava tilanne.

Nyt mulle tuli ekaa kertaa sellainen tunne, että ehkä tuo Tim onkin transu. Saa olla jos on, ei siinä mitään. Ei vaan näytä jotenkin luonnolliselta.

Vierailija
1097/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mikä typerys tuo Rebecca on. Miten se ei tajua ollenkaan maan kulttuuria. Ymmärrän oikein hyvin, miksi Zied on raivoissaan.

Vierailija
1098/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi... Caesar ja suklaa alkkarit.

Vierailija
1099/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, oi miksi... Caesar ja suklaa alkkarit.

Elän sellaisessa toiveessa, että hän hyvin tietää tulevansa huijatuksi. Ehkä haluaa elää tuollaisessa fantasiamaailmassa, eikä tietäisi edes miten toimia jos nainen oikeasti saapuisikin.

Vierailija
1100/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua en millään miten tuo Caesar ei tajua tuota tilannetta.....