Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
1101/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto tuota Timothya ja sen silmäpussityynyjä, herranjestas mikä seksintappaja.

Vierailija
1102/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on todella outo tuo suhde, jossa on se blondi pullukka ja Aladdin. Hitsi, että se mies on komea ja tosi kivan oloinen, sellainen paljon hymyilevä ja tuo nainen raahaa sinne jotain seksileluja. Mä uskallan väittää, että kuka tahansa mies olisi loukkaantunut noista seksijutuista kun ne vielä pitää kameran edessä höpöttää. Eikös se mies ole personal trainer, eli naisia varmaan riittäisi. Ja noin urheilullinen, niin miten voi muka olla lovena höpsähtäneeseen, ylipainoiseen paljon vanhempaan naiseen? En yhtään tajua. Tuon naisen on pakko olla tosi rikas tai jotain? Sitä ei kai vielä ole näytetty, että antoiko se sen kirjan tuolle Aladdinille? Joku "Seksiä idiooteille" vai mikä se oli. 

Sitten tämä Ecuador-pariskunta. Siis nyt äkkiä sen miehen kannattaisi jo juosta ja lähteä takaisin Usaan. Se vaikuttaa ihan symppikseltä, kyllä varmasti löytyisi Usastakin nainen! Jostain romukasa-autosta maksoi 5000 dollaria! Ja nyt se nainen ruikutti kun osti paskan auton. Ja nainen sanoo suoraan, että ei halua perhettä eikä lapsia. Mut baarin pöytiin ja tuoleihin menee vielä viisi tonnia. Voi jeesus sentään. 

Sori mutta noi nimet ei jää mulla päähän, mutta varmaan tiedätte kenestä puhun. 

Juu tämä equadorilaisnainen on järkyttävä! Mies on ollut maassa viikon ja tämä jo nipottaa kun tämä ei ole sopeutunut ja verkostoitunut ja tienannut miljoonia. Mitä h*lvettiä? Toinen on ostanut säästöillään talon ja baarin ja sen kuppaisen auton ja nainen vain rutkuttaa, kun mies on pihi. Onko se akka itse laittanut penniäkään likoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on todella outo tuo suhde, jossa on se blondi pullukka ja Aladdin. Hitsi, että se mies on komea ja tosi kivan oloinen, sellainen paljon hymyilevä ja tuo nainen raahaa sinne jotain seksileluja. Mä uskallan väittää, että kuka tahansa mies olisi loukkaantunut noista seksijutuista kun ne vielä pitää kameran edessä höpöttää. Eikös se mies ole personal trainer, eli naisia varmaan riittäisi. Ja noin urheilullinen, niin miten voi muka olla lovena höpsähtäneeseen, ylipainoiseen paljon vanhempaan naiseen? En yhtään tajua. Tuon naisen on pakko olla tosi rikas tai jotain? Sitä ei kai vielä ole näytetty, että antoiko se sen kirjan tuolle Aladdinille? Joku "Seksiä idiooteille" vai mikä se oli. 

Sitten tämä Ecuador-pariskunta. Siis nyt äkkiä sen miehen kannattaisi jo juosta ja lähteä takaisin Usaan. Se vaikuttaa ihan symppikseltä, kyllä varmasti löytyisi Usastakin nainen! Jostain romukasa-autosta maksoi 5000 dollaria! Ja nyt se nainen ruikutti kun osti paskan auton. Ja nainen sanoo suoraan, että ei halua perhettä eikä lapsia. Mut baarin pöytiin ja tuoleihin menee vielä viisi tonnia. Voi jeesus sentään. 

Juu tämä equadorilaisnainen on järkyttävä! Mies on ollut maassa viikon ja tämä jo nipottaa kun tämä ei ole sopeutunut ja verkostoitunut ja tienannut miljoonia. Mitä h*lvettiä? Toinen on ostanut säästöillään talon ja baarin ja sen kuppaisen auton ja nainen vain rutkuttaa, kun mies on pihi. Onko se akka itse laittanut penniäkään likoon?

Saatika kun se eukko oli Amerikassa niin ei itse edes yrittänyt sopeutua, vinkui vaan pois. Luulisi olevan ymmärrystä miltä tuntuu olla aivan vieraassa ympäristössä mutta ei.

Se jätkäkin raivostuttaa mua kun katsoo sitä eukkoa aina vaan koiranpennun katseella, vaikka se eukko sanoisi mitä ilkeää vaan.

Vierailija
1104/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tuo mies kyllä vaikuttaa aika valittajalta. Itki niitä rokotuksiakin, äiti mukana. Sen takia sanoin jossain aiemmin, että kiinnostaisi tietää heidän taustoistaan. Nainen kai asui jo Amerikassa, mikä meni pieleen? Aiemmin hän oli vastannut kielteisesti kosintaan, ehkä lapsistakin on jo puhuttu, ettei nainen niitä halua. Mies silti matkustaa perässä, elättelee omaa haavemaailmaansa. Selvästi tuo nainen on jo valintansa tehty, sanoi ekassa jaksossa jo miehelle, että tulet tai et, ihan oma valinta. Odottaa, että mies muuttuisi, mutta eihän ne ikinä muutu.

Vierailija
1105/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehevä Angela menee ja laittaa Afrikan poijaat järjestykseen, mä niin pidän sen ronskista tyylistä. Go Angela go!

Vierailija
1106/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darcey on taas ihan huppelissa jo valmiiksi

Vierailija
1107/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Ceasar odottaa Mariaa hotellilla..

Vierailija
1108/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Darcyllä on oikea silmäkulma mustana ollut, kellertynyt mustelma siinä oli jo viime jaksossa...

Taitaa olla aika usein humalassa ja sitten törtttöillä?

Vierailija
1109/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tuo mies kyllä vaikuttaa aika valittajalta. Itki niitä rokotuksiakin, äiti mukana. Sen takia sanoin jossain aiemmin, että kiinnostaisi tietää heidän taustoistaan. Nainen kai asui jo Amerikassa, mikä meni pieleen? Aiemmin hän oli vastannut kielteisesti kosintaan, ehkä lapsistakin on jo puhuttu, ettei nainen niitä halua. Mies silti matkustaa perässä, elättelee omaa haavemaailmaansa. Selvästi tuo nainen on jo valintansa tehty, sanoi ekassa jaksossa jo miehelle, että tulet tai et, ihan oma valinta. Odottaa, että mies muuttuisi, mutta eihän ne ikinä muutu.

No kyllä minusta saa vähän valittaakin, kun pistää koko elämän säästöt tuollaiseen likakaivoon ja akka ei edes viitsinyt tulla kentälle vastaan ja näyttää koko ajan norsunveeltä. Mies sentään yrittää nätisti sanoa ja hymyilee ja yrittää parhaansa, mutta tuo nainen on luovuttanut ennen kuin mitään on alkanutkaan. 

Vierailija
1110/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darcylle nyt joku ukko joka kehuu sitä säännöllisesti ja pitää hyvänä, sanoo välillä että kaikki järjestyy ja ottaa kainaloon.

Samaistun kyllä tuohon epävarmuuteen...

Vierailija
1111/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että mikä typerys tuo Rebecca on. Miten se ei tajua ollenkaan maan kulttuuria. Ymmärrän oikein hyvin, miksi Zied on raivoissaan.

Sama. Zied on oikeassa. Amerikassa voi pukeutua eri tavalla, ja Ziedille asia tuntuu olevan ok. Tunisiassa on parempi käyttäytyä eri tavalla. Rebecca vaikuttaa vähän tyhmältä amerikkalaiselta, joka ei tajua miksi Zied on huolissaan pukeutumisesta.

Vierailija
1112/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että mikä typerys tuo Rebecca on. Miten se ei tajua ollenkaan maan kulttuuria. Ymmärrän oikein hyvin, miksi Zied on raivoissaan.

Sama. Zied on oikeassa. Amerikassa voi pukeutua eri tavalla, ja Ziedille asia tuntuu olevan ok. Tunisiassa on parempi käyttäytyä eri tavalla. Rebecca vaikuttaa vähän tyhmältä amerikkalaiselta, joka ei tajua miksi Zied on huolissaan pukeutumisesta.

Niinpä. Minusta oli positiivinen yllätys, että tässä sarjassa kerrankin joku noudatti mukisematta pukeutumissääntöjä. Nimittäin Averyn äiti, kun he menivät moskeijaan, hän vain sanoi, että "ai jaa, okei" eikä alkanut jankuttaa, että "kun meillä amerikassa". 

Vierailija
1113/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minusta oli positiivinen yllätys, että tässä sarjassa kerrankin joku noudatti mukisematta pukeutumissääntöjä. Nimittäin Averyn äiti, kun he menivät moskeijaan, hän vain sanoi, että "ai jaa, okei" eikä alkanut jankuttaa, että "kun meillä amerikassa". 

Mamma oli niin ihana siinä kaavussa kun puoli naamaakin oli sen alla ihan vinossa. Nauratti kunnolla.

Vierailija
1114/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minusta saa vähän valittaakin, kun pistää koko elämän säästöt tuollaiseen likakaivoon ja akka ei edes viitsinyt tulla kentälle vastaan ja näyttää koko ajan norsunveeltä. Mies sentään yrittää nätisti sanoa ja hymyilee ja yrittää parhaansa, mutta tuo nainen on luovuttanut ennen kuin mitään on alkanutkaan. 

Totta tuokin. Mutta ei tuon miehen hommat kauheesti Caesarista eroa. Itsepetosta kaikki.

Vierailija
1115/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tämä Maria koskaan Meksikoon.Onkohan tuo koko juttu teatteria,ei kai mies voi olla noin tollo.

Vierailija
1116/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan tämä Maria koskaan Meksikoon.Onkohan tuo koko juttu teatteria,ei kai mies voi olla noin tollo.

Youtubesta löytyy video Mariasta jossa kertoo "tunteistaan" Ceasaria kohtaan.

Ja kyllä monet miehet ja naiset haksahtavat juuri tuollaisiin huijauksiin.

Vierailija
1117/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua Darceyts ja Tomia. Olen miettinyt, että mikä Tomissa on pielessä, mutta nyt on alkanut vaikuttaa että se on vaan koko ajan vaivautunut Darceyn seurassa, kun se on känässä ja jauhaa koko ajan naimisiinmenosta vaikka hädintuskin tuntevat. Lisäksi Tom on sen oloinen, että on uraa tehnyt ikisinkku joka on tottunut uranaisten tapailuun, ja Darceyn elämässä ei tunnu olevan mitään muuta sisältöä kuin oman ulkomuodon puunaus ja miehet. Ei siinä, voihan sekin vedota, mutta kun siihen lisätään uskomaton epävarmuus, jatkuva kännäys, sekä eksän perään itkeminen ja avioliitto ainoina puheenaiheena niin ei ehkä hirveästi innosta.

Vierailija
1118/5163 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom on tottunut sivistyneisiin hyvä käytöksisiin seurapiiri kaunottariin niin voi olla että tuo Darceyn itsensä tyrkyttäminen on melkoinen turn off tai sitten se vaan leikkii vaikeaa..mene ja tiedä,mutta jotain outoa siinä Tomissa on.

Vierailija
1119/5163 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti latino- ja aasialaisnaiset tuntuvat hakevan vain rahaa ja pääsyä jenkkeihin. Reppanamiehetkin kelpaavat, vaikka sitten osoittautuvat ei niin rikkaiksi, ja ongelmat alkavat, kun sormukseen ei saakaan tarpeeksi timantteja!

Vierailija
1120/5163 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Tomista sellaiset vibat että se on vähän tahallaan ilkeä Darcya kohtaan. Jotenkin se tapa miten se katsoo ja miten piilokettuilee, esim. edellisessä jaksossa ravintolassa tarkensi jotain itsestäändelvää asiaa kuin pikkulapselle ja sitä asiaa Darcy ei edes kysynyt / tarkoittanut. Darcy yrittää kaikessa tuoda esille sen, että arvostaa Tomia ja niin edelleen ja Tom taas oikein etsii jotain moitittavaa. En tiedä, jotenkin minun mieleeni inhottava ihmistyyppi. Ja se että kaukosuhteessa flirttaillut estottomasti ja tunnetusti (itse kertonut naisseikkailuistaan) helpolla sänkyyn hyppäävä Tom nyt pihtaa ja "säästää" niin sekin on jonkinlaista vallan käyttöä, kun Darcylle oli aivan selvää ne petipuuhat sen jälkeen mitä vuosikaupalla olivat puhuneet.

Ensi jaksossa Tom vie Dsrcyn tapaamaan ystäviään ja seassa ex ja Tom oli jossain kuvassa niin itse tyytyväisen näköinen tilanteesta, että alkoi raivostuttamasn.

Olkoon miten hillitty ja hallittu britti, mutta jotain mätää siinä tyypissä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi