90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se musta mies, joka lähti Filippiineille "angelina jolien" näköisen naisen luokse, vielä tämän kanssa. Ei vaikuttanut heidänkään suhde kovin paljon rakkautta sisältävän vaan toinen halusi paremman elintason ja toinen seksiä. Entä se toinen amerikkalainen mies ja ehkä thaimaalainen nainen, jonka luona mies ei pystynyt syömään tarjottua sikaa vaan yökki ja otti vain muutaman pienenpienen palan.
Tarik ja Hazel. Tarik esiintyy veljensä kanssa säännöllisesti sarjan Pillow Talk -jaksoissa. (En tiedä näytetäänkö niitä Pillow Talkeja Suomessa ollenkaan, mutta ette kyllä paljoa menetä vaikkei näytettäisi.) Ilmeisesti ovat yhdessä, mutta ei ole saanut Hazelia vielä Yhdysvaltoihin.
Minulla tuo tarina jäi mieleen jotenkin surullisena, vaikkei sitä sellaisessa valossa varsinaisesti esitettykään. Se Hazel eli aivan äärimmäisessä köyhyydessä, verrattuna jopa sarjan muihin köyhistä maista tuleviin osallistujiin. Asui jossain sukulaistensa nurkissa, samassa pikkuisessa huoneessa vanhempiensa kanssa ja oli juuri noiden kuvausten aikaan jäämässä kokonaan kodittomaksi, teki 10+ tuntisia työpäiviä henkensä pitimiksi (ja silti elintaso tuo) ja pahimpana kaikesta oli joutunut luopumaan omasta lapsestaan kun ei ollut varaa sitä elättää. Ja sen huomasi kyllä Hazelin olemuksesta myös että rankkaa oli ollut elämä. Ja sitten tulee joku pulskasti voiva jenkkiukko haihattelemaan rakkaudesta ja vonkaamaan seksiä. Kun elämä on jakanut tuollaiset kortit, rakkautta on se että on turvallinen koti, katto pään päällä ja ruokaa kaapissa. Rakkausavioliitto on luksusta johon on varaa niillä joiden ei tarvitse luopua köyhyyden takia lapsistaan tai pelätä joka päivä joutuvansa kadulle asumaan. Tottakai se haluaa paremman elintason, ihan jokainen meistäkin haluaisi tuossa tilanteessa. Aivan epärealistista odottaa jotain elokuvamaista rakkaustarinaa; Tarik voi joko hyväksyä että tuosta liitosta molemmat saa jotain - toinen haluamansa nuoren kauniin vaimon ja toinen turvaa sekä edes kohtuullisen elintason - tai sitten voi hakea seuraa jostain muualta kuin köyhästä kehitysmaasta. Hazel oli ainakin rehellinen siitä mitä etsii. Ja Tarik onneksi vaikutti kohtelevan Hazelia ihan hyvin.
En nyt ihan tajua, miten se on amerikkalaismiehen vika, jos nainen on köyhistä oloista. Kyllähän Tarik kohteli tätä Hazelia todella kunnioittavasti. Jos ei kelpaa tuollainen "rakkaudesta haihatteleva seksiä vonkaava ukko", mikä pakko sellaisen matkaan on lähteä, jos ei parisuhde kiinnosta.
Niin, mikähän pakko kun kotona ei ole edes elinolosuhteita... Ei se nyt mitenkään Tarikin vika olekaan.
Just. On älypuhelin, netti, kiiltävät hiukset, mitkä kertovat hyvästä ravinnosta, siistejä vaatteita jne. Siellä on niin lämmin, että mitään suomalaistyylistä asuntoa ei tarvita edes. Raha riittää moneen muuhun asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Tomista sellaiset vibat että se on vähän tahallaan ilkeä Darcya kohtaan. Jotenkin se tapa miten se katsoo ja miten piilokettuilee, esim. edellisessä jaksossa ravintolassa tarkensi jotain itsestäändelvää asiaa kuin pikkulapselle ja sitä asiaa Darcy ei edes kysynyt / tarkoittanut. Darcy yrittää kaikessa tuoda esille sen, että arvostaa Tomia ja niin edelleen ja Tom taas oikein etsii jotain moitittavaa. En tiedä, jotenkin minun mieleeni inhottava ihmistyyppi. Ja se että kaukosuhteessa flirttaillut estottomasti ja tunnetusti (itse kertonut naisseikkailuistaan) helpolla sänkyyn hyppäävä Tom nyt pihtaa ja "säästää" niin sekin on jonkinlaista vallan käyttöä, kun Darcylle oli aivan selvää ne petipuuhat sen jälkeen mitä vuosikaupalla olivat puhuneet.
Ensi jaksossa Tom vie Dsrcyn tapaamaan ystäviään ja seassa ex ja Tom oli jossain kuvassa niin itse tyytyväisen näköinen tilanteesta, että alkoi raivostuttamasn.
Olkoon miten hillitty ja hallittu britti, mutta jotain mätää siinä tyypissä on.
Täysin samaa mieltä!
Tom on hyvin epämiellyttävä. Tuntuu että hän tosiaan pilkkaa hienovaraisesti Darceya jatkuvasti. Hän selvästi ei oikeastaan arvosta Darceya, vaikka yrittää kaikella romanttiselle tekemisellä antaa itsestään kuvan peribrittiläisenä Herrasmiehenä.
The Other Wayssä Ronald on yllättänyt positiivisesti. Olen katsonut sarjan loppuun. Koko perhe käyttäytyy vaikeissakin tilanteissa suhteellisen asiallisesti, oikeastaan päinvastainen kuin Chanelin ja Pedron perhe. Naisen poika on aivan ihana lapsi.
Equadorin Evelyn on maailman ärsyttävin nainen. Ja miehensä on yhtä ärsyttävä tossukka.
Evelyn on hirviö, ja tuo mies on liian kiltti.
Siis mikä tuo Karinen juttu on? Joku nainen ja hänen (amerikkalainen?) poikansa "auttavat" häntä? Miten ja miksi? En kyllä ihmettele, miksi David haluaa dna-testin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuo Karinen juttu on? Joku nainen ja hänen (amerikkalainen?) poikansa "auttavat" häntä? Miten ja miksi? En kyllä ihmettele, miksi David haluaa dna-testin.
Sellaisia sponssareitahan niillä bikinikuvilla yleensä haetaan, joita Karinellakin oli. Niihin Paul ihastui. Oon miettinytkin millä tuo nainen elää, tuskin isän poliisin eläke riittää pitkälle. Paul varmaan tietää, koska ei tätä auttamista ihmetellyt sen enempää.
Lähettihän se yksi hassu ukkeli monellekin naiselle Kolumbiaan rahaa kun oli sitä Melissaa menossa tapaamaan. Kai toiset sitten tykkää autella.
Outoa, että amerikkalaiset naiset eivät tiedä, miten arabimaissa käyttäydytään, voisivat vähän ottaa selvää etukäteen. "Mutta kun me Amerikassa pukeudumme näin"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia sponssareitahan niillä bikinikuvilla yleensä haetaan, joita Karinellakin oli. Niihin Paul ihastui. Oon miettinytkin millä tuo nainen elää, tuskin isän poliisin eläke riittää pitkälle. Paul varmaan tietää, koska ei tätä auttamista ihmetellyt sen enempää.
Lähettihän se yksi hassu ukkeli monellekin naiselle Kolumbiaan rahaa kun oli sitä Melissaa menossa tapaamaan. Kai toiset sitten tykkää autella.
Ihmettelen vain, kun Karine on tässä sarjassa esitetty kilttinä köyhänä tyttönä ja David neuroottisena, kun pyytelee niitä testejään. Tyttöhän hädin tuskin osasi englantia, joten näiden auttajien kanssa on juttu kyllä lähtenyt vasta viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain, kun Karine on tässä sarjassa esitetty kilttinä köyhänä tyttönä ja David neuroottisena, kun pyytelee niitä testejään. Tyttöhän hädin tuskin osasi englantia, joten näiden auttajien kanssa on juttu kyllä lähtenyt vasta viime aikoina.
Mun mielestä se Karine on tässä pitkin matkaa koko ajan chattaillyt muillekin amerikkalaisille miehille. Sydän-hymynaamoja ainakin esitelty. Siitä on tullut useampikin riita sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se Karine on tässä pitkin matkaa koko ajan chattaillyt muillekin amerikkalaisille miehille. Sydän-hymynaamoja ainakin esitelty. Siitä on tullut useampikin riita sitten.
Juu taisi olla näin. Kuitenkin Paulia (äsken muistin nimen väärin) pidetään ihan kamalana ja sai vihat niskaansa siinä loppukeskustelussakin. Juontaja pää kenossa kysyy oletko tosissasi ja Karinelta ei kysytä mitään.
Olen itsekin saanut kiviä ja käärmeitä kinttuihin mennessäni sortsiasussa rannalle Agaridissa suomalaisen mieheni kanssa käsikynkässä n.30v.sitten.Polvet näkyi ,niin ei turbaanimies katsonut hyvällä silmällä..maassa maan tavalla,tai kaapu päälle,olin kyllä tietoinen ja opaskin siitä varoitteli,mutta ajattelin,että kai nyt tän matkan..
Kyllä on ihmeellisiä miehiä ympäri maailmaa,mikä vetää noin hirviö naisessa kuten tuo evelyn ketään arvonsa tuntevaa miestä puoleensa,täysin käsittämätöntä.
Akkahan on täys sekopää narsisti ja ukko niin rakastunut.
Ukko ravannut ilmeisesti neljä vuotta tuon Evelynin luona ja nyt aikeissa muuttaa asumaan ja avioitua naisen kanssa ja nainen täysin välinpitämätön ja ainoa kiinnostava asia lienee miehen rahallinen panostus ravintolaan. Ja mies ei vain ymmärrä, vaikka tottakai tuollainen tuntuu pahalta. Jo se, ettei ensitapaamiselle toinen vaivaudu vastaan vaan haluaa opettaa pärjäämistä ei kuulosta ihan rakastuneen kumppanin toiminnalta. Itse olisin ainakin varannut hotellin pariksi yöksi ja vasta sitten jatkanut kotikaupunkiin, koska tämä parihan on tosiaan jo tavannut useaan kertaa aiemmin eikä kyseessä ole ensitapaaminen nettideittailun jälkeen.
Ja Aladinin luokse mennyt aikuinen nainen on suoraan sanottuna tyhmä. Ehkä kannattaisi tutustua maan kulttuurin ennen muuttoa. Ilmeisesti noissa muslimimiehissä kiinnostaa ikä ja ulkonäkö ja sitten luullaan, että mies automaattisesti sulattaa itsenäisen ja vapaan naisen edesottamukset. Suomessa olen havainnut samaa. Aladin siinäkin mielessä kulttuurinsa tuote, että kuvittelee hyvän seksin olevan sitä mitä se miehelle on ja pitää loukkauksena, jos naiselle ei se kaksi minuuttia riitä. :)
Onneksi mukana on se eteläafrikkalainen/amerikkalainen pari, että edes jotkut tuntuvan olevan normaalissa ihmissuhteessa. Myös se korealainen/amerikkalainen pari saattaa onnistua luomaan suhteen, koska molemmat ovat samalla tavalla pihalla olevan tuntuisia.
Tosi huonossa kunnossa ja mummomaisia on tämän sarjan viiskymppiset naiset.
Laura pääsi hädintuskin kävelemään kun saapui Qatariin. Ilmeisesti alunperin kertoi Aladinille olevansa 40v. Käytti filttereitä kuvissa. Lähde Aladinin Insta.
Angela varmaan vetää röökiä putkessa ja joskus korkkikin on ollut kateissa, ainakin ihon kunnosta ja äänen käheydestä päätellen.
Evelyn oli käskenyt äijän tutustua paikallisiin ja viettämään aikaa heidän kanssaan,kun ukko tuli takas evely valitti että olisin tarvinnut kaveria..Ukko vaan nöyrästi nyökkäili,olisin siinä vaiheessa lyöny nyrkkiä pöytään et kerro akka mitä hittoa haluat mun tekevän.
Evelyn on vahva nainen, eikä vähästä säikähdä. Sillä varmasti ärsyttää, kun mies on osoittautunut toivottomaksi nuttuskehveliksi.
Itseasiassa se 52 vuotias vaalea iso nainen näytti paljon paremmalta nigerialaisessa asussa.
Darcey on varmasti aivan tajuttoman rasittavaa seuraa. Niin epätasapainoinen, että jopa sen katsominen tympäsee.
Seuraavan jakson "seurapiirikaunotar" Tomin exä... No katso itse 🤣