90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Veronica miesmäinen ja Tim naismainen. Sopivat toisilleen.
En ymmärrä tuota toistuvaa höpinää Veronican miesmäisyydestä. Hänellä on _vähän_ jännä ääni joo, mutta ei muuten ole kyllä mitenkään erityisen miesmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä, miksi Erica nyt vetoaa siihen, että hän riskeerasi suhteen takia kaiken, kun kertoi vanhemmilleen ja teki sen Stephin takia nyt ihan turhaan. Eikö sitten ajatellut muuten kertoa vanhemmilleen olevansa bi? Ja sitten nillittää, kun Steph ja edellinen tyttöystäväkää eivät kertoneet ja silti itse pitää sitä jonain suurena uhrauksena ja menetyksenä. Jos itse pitää sitä noin isona juttuna, miksei ymmärrys riitä, että toinen ei ehkä halua kertoa ihan samalla sekunnilla kuin hän itse. Hän on sentään tahkonnut ajatusta 10 vuotta ja Stephille tämä on ensimmäinen lesbosuhde. Mikä hänen tekosyynsä on, että ei ole 10 vuodessa kertonut vanhemmilleen asiaa, jonka vaati Stephin kertomaan parissa kuukaudessa?
No eihän toi Steph ole oikeesti bi. Sillä on YouTube kanava ja kuse.ti Ericaa ja kaikkia, että olisi muka ihastunut Ericaa jne jotta saisi lisää seuraajia. Tää ei millään tavalla lähesty tai halua mitään fyysistä kontaktia Ericaa ja etsii joka aiheesta aiheen loukkaantua/seota/riidellä ettei tarvi jatkossakaan koskea toista. Stephin some kanava on kaikkea muuta kuin siveellistä menoa, entinen strippari jne, kyllä ihastunut ihminen haluaa koskea toista jos matkaa tollasen matkan tapaamaankin. Ja se ihan viimeinen jakso missä kaikki puhuu keskenään, jota ei vielä täällä esitetty, siinä viimeistään huomaa kuin mulk. ku toi Erica on, jos ei jo tässä nää. Kaverinsa myös. Kun hän ja hänen sairaus ja ankeutensa ja hän itse. Äiti ja tytär yhtä synkistelijöitä.
No entä sitten? Ei se silti selitä, miksi Erica veti hirveät kilarit siitä, että Steph ei kertonut parin kuukauden aikana äidilleen sitä, mitä Erica ei ole itsekään kertonut 10 vuodessa omille vanhemmilleen.
Romanttisen suhteen aitoudesta olen täsmälleen samaa mieltä, eihän Steph ole bitä nähnytkään. Mutta oikeasti voi kyllä sama ihminen postata tyrkkykuvia someen, mutta olla tosielämässä todella pidättyvä ja varsinkin haavoittuva eikä päästä ihmisiä lähelleen ja on vaikeaa luottaa kehenkään. En nyt ihan ymmärrä tuotakaan, miten ne somekuvat todistaisivat Stephistä oikein mitään muuta kuin epävarmuutta ja heikon itsetunnon.
Tom haluaa vain maksimoida tv-aikansa, boring. Kukaan ei edes halua nähdä tyyppiä enää.
Tuo Ash'n seminaari oli aivan kaameeta katsottavaa! Siis apua mitä sontaa! Onko hänellä mitään oikeaa ammattia tai osaamista?
Erica ja Stephanie ovat tosi tylsiä, en jaksa seurata heidän kuviotaan.
Toivottavasti David lopultakin tajuaa, että "Lana" on vain hahmo, jolla häneltä kusetetaan rahaa.
Yolanda, voiko kukaan edes olla noin hyväuskoinen? Onneksi lapset yrittävät takoa järkeä.
Olipa hauska nähdä tämä yksi pariskunta telttailemassa venäläisittäin järkyttävän hyttysparven keskellä. Eikä kukaan vinkunut tai valittanut mitään. Muutoin en oikein parista välitä. Mitähän Lisa olisi tuumannut vastaavasta retkestä...
Lisa ja Sojaboy, jos päätyvät naimisiin ja Jenkkeihin, niin heidän kuviota on ehdottomasti nähtävä lisää. Herkullisin pari koko sarjassa pitkään aikaan.
Ja hurraa, uusi kausi on pian tv:ssä!
Ashin "seminaari", voi jestas mitä hölynpölyä! Ihan kivikautista sontaa! Ei kai hänellä oikeasti ole muka jotain alan koulutusta, ei voi olla. Höpisi vain jotain omia narsistisia käsityksiään. Ihan kammottava tyyppi.
Olen alkanut tulla siihen tulokseen, että Yolanda ja David ovat molemmat keksittyjä tapauksia tähän ohjelmaan. Jotenkin epäaidon oloista tuo niiden touhu.
Davidistä on haluttu uusi Caesar (viime kauden) ja Yolandasta tämän naisversio.
SPOILER
Dplay tahtiin seuraavat:
Mikähän tuon Lisan ongelma on? Miten voi olla noin tyhmä ihminen. Menee Afrikkaan ja viis veisaa mistään kulttuurista. Tuntui väkisin haluavan kihloihin ja naimisiin, vaikka todella rajuja riitoja niskassa. Varsinkin aiemmassa jaksossa nähtyään Ushmanin viestit toiselle naiselle. Sitten tuollaisen kosinnan jälkeen sanoo, että se oli kaikkea mitä hän toivoi.. olen mykistynyt hänen käytöksestään. Tiesi, että Ushmanin perhe ei ole ihan täysin avioliiton takana ja silti menee iltaa ennen häitä puhumaan heille riidoista. Aina karkaa paikalta, kun asioista pitäisi puhua ja asiat eivät heti mene hänen mielensä mukaan. Ihan HIRVEÄ, pahimman teinin tasolle jäänyt ihminen.
Laittaa miettimään, että mitä jotkut ihmiset on valmiita tekemään jenkkien green cardin eteen. Esimerkkinä myös Lana ja David. Lanasta näki, että ei olisi edes halunnut koskea Davidiin. Häntä oksetti antaa edes poskisuudelmaa. Piti itsekin kääntää katse pois, kun David väkisin halusi sen suudelman keilaradalla. Miten nämä ihmiset eivät itse näe, että ei kukaan rakastunut käyttäydy noin
Vielä Geoffreysta ja Varyasta. Tavallaan ymmärrän Varyan kannan. Ei hänen silti olisi pitänyt kohdella Marya niin. Geoffreysta tuli ihan oikeasti se iänikuisen narsistin kuva. Istuessaan siinä sohvalla ja esittäessään, että ei hän nyt ole kiinnostunut. Narskun egoon taisi osua pahasti, kun köyhistä oloista tullut nuori nainen ei suostunut kihloihin. Uutta vain kehiin ja sitten kerskuu kameroille, kuinka kaksi naista taistelee hänen huomiostaan 🤮 hänen ilmeestään näki, kuinka hän nautti tilanteesta. Pääsee kyykyttämään Varyaa ja kostamaan sen, että tämä kehtasi aiemmin kieltäytyä. Nyt ymmärrän täysin, miksi tuotanto on varpaillaan hänen kanssaan.
Tämä kausi on oikeasti ollut hieman ahdistava.
Tavallaan se niskaton Ed on jotenkin symppis, mutta jotenkin rasittaa, että hän sanelee "ehtoja" Roselle miten toimia. Ajele sääret, pese hampaat, tee sp-testi... Kun eihän tämä kaveri itsekään täydellinen ole.
Ed on ihan tyypillinen mies, ei osaa sanoittaa mitä tarkoittaa joten tuntuu idiootilta. Kuten erittäin monet miehet. Ei silti ole minusta pahansuopainen.
Dplay spoileri!
Mulla meni jotenkin niiiiiin ihon alle, ku Ed tohkeissaan äidilleen selitti reissusta ja siitä, että Rose sanoi haluavansa kaksi lasta eikä suostunut puhumaan menneisyydestään. Antoi juuri sellaisen kuvan, että Rose olisi kasuaalisti illallisella ottanut lapsiasian puheeksi, vaikka todellisuudessa tämä oli tiedossa jo ennen reissuun lähtöä. Ja Edistä huokui semmoinen asenne, että kunhan Rose huomaa millainen aarre hän on, lapsihaaveet unohtuu.
David kietoutumassa Lanan ympärille oli hyvin puistattavaa katsottavaa. Ja Lisa voi mennä roskiin ongelmiensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ed on ihan tyypillinen mies, ei osaa sanoittaa mitä tarkoittaa joten tuntuu idiootilta. Kuten erittäin monet miehet. Ei silti ole minusta pahansuopainen.
No on super pahansuopainen!
Tietää, että Rosen unelma on vauvat, mutta ei viittinyt kertoa ajoissa ennen tapaamista, että haluaa vasektomian.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut tulla siihen tulokseen, että Yolanda ja David ovat molemmat keksittyjä tapauksia tähän ohjelmaan. Jotenkin epäaidon oloista tuo niiden touhu.
YouTubessa oli jotain, että Yolanda olisi kyllä tiennyt asian laidan oikeasti. En nyt ihan luota, mutta tätä välittävällä oli jotain kuvakaappauksiaa Yolandan viesteistä kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä Yolandoja ja Davideja ihan oikeasti on, rakkaushuijaukset on iso bisnes. Höynäytettäviä on oltava paljon, kun niin moni huijari siitä elantonsa repii.
Youtube-psykiatrilla oli tähän mielenkiintoinen näkökulma, että saattavat jollain tasolla tietää, että heitä huijataan, mutta tarve tulla rakastetuksi on niin vahva, että vain päättävät uskoa. Sanoi myös, että jos hänelle tulisi Yolanda potilaaksi, niin ei suinkaan neuvoisi katkaisemaan välejä huijariin heti, vaan sanoisi, että juttele ihmeessä Williamsin kanssa, jos siitä tulee hyvä olo. Sitten kun terapia etenisi ja pääsisi kiinni itse ongelmaan tuon tarpeen taustalla ja työstäisi sitä, niin tulisi vaihe, jolloin tämä Yolanda luultavasti itse päättäisi feikkisuhteen, kun se ei enää antaisi hänelle sitä, mitä hän tarvitsee. Tämä oli sillain mielenkiintoinen näkökulma, kun yleensähän kaikki neuvoo rakkaushuijattua vain, että "päätä suhde heti!", mutta yleensä käy juuri niin kuin Cesarillekin, että sitten kuitenkin palaa niiden valheiden pariin...
Tuossa Ensitapaamisessa ne Silvakaksoset on menneet vielä hirveämpään suuntaan kauneuskäsittelyineen. Jaksoissa jossa Darcey tapasi vielä Tomin ja nyt Tom yritti jättää sille kirjettä sen kotipihassa.
Huulet pumpattu ratkeamispisteeseen, posket kuin hamstereilla, suurempaa silikonimäärää vaan rintoihin ja peputkin on taidettu täyttää? Päänahassa kaljuja kohtia ja sellaista katkennutta haituvaa kun nuo raskaat hiusjatkeet repineet. Yrittävätkö Kardashiaaneiksi nämäkin?
Tuolla video joka näyttää miten Darceyn naama laitetaan täyteen erilaisia täyteaineita ja ihonalaista kohotuslankaa ja molemmat kaksoset käy ottamassa samat, joten ei ihme että naamat on jatkuvasti turvoksissa ja jos ottavat kuppia ja rääkyvät koko ajan niin naamat turpoilee entisestään.
https://soapdirt.com/90-day-fiance-darcey-silva-facial-transformation-p…
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Anny ja Robert eivät enää ole Sohvaperunoissa.
Vaihteleeko ne pareja siihen välillä?
Minusta he ovat hauskoja, ja jenkit oli kai äänestäneet nuo suosikkiparikseen jossain?
Annyn hoonoenglantikommenteille olen ulvonut naurusta eniten ja kun hän reagoi niihin telkkarissa näkemiin asioihin joko innolla tai potkii telkkaria että hyihyi :DD
Steph taitaa olla tyypillinen MINÄ ENSIN-pintaliitoihminen jolle status on tärkeää. Kalliita luksusmerkkilaukkuja, luksusmerkkikenkiä, merkkivaatteita, hiuslisäkkeitä, paljon meikkiä ja ajoi 150 tonnin autolla ja nyt hankki toisen vielä kalliimman öky-Porschen, ja esittelee noita oikein mielellään koko maailmalle. Onko perhe jotain nousukkaita vai onko lellikakara?
Kiukuttelee jos ei saa haluamaansa, käyttäytyy kuin Amerikan Prinsessa olisi tullut Ausseihin ja kaiken pitää sujua ihan kuin hän haluaa, haastaa heti riitaa Erikan kavereidenkin kanssa mustasukkaisuudessaan ja huomionkipeydessään, ja sitten uhriutuu puhelimessa "että kun olen täällä Ausseissa niin yksin" kun huomaa että hänen käytöstään pidetään aivan pimeänä.
Tuokin kun menivät sinne tekemään vartalomuotteja, niin Steph esittelee tissejään kyllä instagramissa koko maailmalle, mutta on niin siveyden sipulia siellä taidepaikassa vaikkei tarvitse esitellä rintoja kuin vastapäätä istuvalle Erikalle (kameroilta piilossa)!
Kun katsoo noita asuin- ja elinoloja, joista esimerkiksi Usman on Nigeriassa tai Rose Filippiineillä, niin ei vaan voi käsittää että tuollaista on yhä 2019 kun kuvattiin, ja että noissa maissa on silti niitä todella rikkaitakin mutta että keskiluokkakin on tavallista köyhempää ja asutaan savimajoissa tai jossain lautakyhäelmissä ja eläimet juoksee jaloissa jotka sitten teurastetaan ruuaksi.
Kuten Rosen isä siellä sikojen keskellä jossain lautalavojen takana ja Rose ja Rosen sisko lapsineen jossain huoneen lattialla kaupan takahuoneessa. Sen näkeminen järkytti itseäni eniten ja vaikka olen matkustanut paljon niin mitään tuollaista ei ole tullut vastaan vaikken pelkästään turistimaissa/kohteissa ole käynyt.
En ihmettele yhtään että jos ovat nähneet jenkkisarjoja joissa kaikilla on kaikkea, ja lähtevät sama kenen mukaan kunhan vain pääsevät pois sieltä missä ovat. Eihän noita golddiggereiksi tai lokeiksikaan voi kutsua, jotka noista oloista haluaa päästä pois ja saada jotain länsimaista.
Aika ankeaa oli siellä Tunisiassakin sen Rebecan miehen kotona, ja ilmeisesti sen mallin Julianan (kausi 7) kotona siellä Brasiliassa (syrjäseudulla jossa ei kuvattu) ja jossa kertoi asuneensa perheen kanssa yhdessä huoneessa yhdessä tasossa, ja että seinät valettu betonista eikä tehty puusta ettei ötökät söisi taloa. Juliana näytti arvostavan todella paljon sitä että pääsi Amerikkaan, päätti että haluaa tehdä töitä ja tienata rahaa, ja se miten ihasteli puutaloja että kun täällä tehdään talot puusta kun meillä päin ei pystyisi :D (Siinä perheessä tais olla hyvä dynamiikka muutenkin, se fiksu mies ja fiksu ex-vaimo joka heidät Julianan kanssa vihkikin ja ne kaksi reipasta, viihdyttävää lasta joita nähtiin jälleennäkemisessä myös).
Vierailija kirjoitti:
Money talks kirjoitti:
Miksi tuota "israelilaista" miestä sanotaan israelilaiseksi vaikka on selvästi venäläinen? Onko se nyt Alex vai mikä nimi nyt olikaan. Selkeä venäjäaksentti ja vanhemmat puhuu venäjää ja kavereitten nimet on ryssänimiä. Niin että mikä israelilainen? Venäjän juutalainen, jotka muuttivat helpomman elämän perässä Israeliin. Kuten kundi nyt halus jenkkeihin.
Ehkä ortodoksijuutalaisia, jonka suku tulee venäjältä, koska puhuvat venäjäheprea sekoitusta.
Israeliin muuttaneita ukrainalaisia ovat. Ilmeisesti neuvostoajan ukrainalaisia juutalaisia ei katsottu hyvällä siihen aikaan, siksi sieltä lähti väkeä Israeliin jonne olivat tervetulleita eli kuten myös Alexin perhe.
Katsokaa Darceyn instagramia. Pelkkiä selfejä. Luulisi, että kuka tahansa mies juoksee tuollaista pakoon niin nopeasti kuin voi.
Ashin exä tod näk kertoo, että mies on täys mulkvisti joka häipyy paikalta ja jankuttaa hormoneista jos nainen esittää kritiikkiä. Psykopaattieksäni harrasti samaa, katosi aina tiukassa paikassa paikalta, kommunikoi harjoitelluilla lauseilla joita toisteli, huvittavinta oli, että se erehtyi joskus käyttämään MINUN hänelle vuosi sitten sanomaa asiaa, kun ei muistanut mistä oli tän fiksulta kuulostavan jutun plokannut. Ja samoin pohjalla naisten halveksunta ja alempana pitäminen, kuin Ashin seminaaripuheet. Tyhjää täynnä koko ihminen, vain tilanteiden hallussa pitämistä puheella tai kiristämistä katoamistempuilla. Eikä mitään kykyä eikä halu oppia uutta.