Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
3981/5163 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darcey ja Stacey ovat mukana uudessa sarjassa joka esitetään elokuussa jenkeissä, sarja liittyy 90 days ohjelmaan. Näistähän tehdään kokoajan jotain uutta. Oletteko katsoneet ne 90dayscorona jaksot dplaystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/5163 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CC34gOPFfWL/?igshid=rwat7ruwd5ow

No nyt on draamaa😄😂

Vierailija
3984/5163 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jotenkin alkanut pitämään Timistä tässä pillow talkissa, vaikka hän ärsytti minua omalla kaudellaan :D

Vierailija
3985/5163 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän Steffiä että ei ole kiva olla juhlissa joissa seurustelukumppani on pannut puolia juhlijoista ja sitten vielä yksi random ”ystävä” halailee ja pussailee ja sanoo rakastavana Erikaa. Kun rakastaa toista mustasukkaisuus on normaalia. Samoin se että erikalla on treffisovellus puhelimessaan tuntuu oudolta, ovathan jo pitkään olleet yhteyksissä toisiinsa.

Erika vaikuttaa olevan seksuaalisesti hyvin avoin ja ehkä jopa etsii avointa suhdetta täydellisen monogamian sijaan. Steffi on taas ilmeisesti antanut vääränlaisen kuvan itsestään somessa, villi ja estoton vaikka tosi elämässä on varautunut ja konservatiivinen.

David on säälittävän hyväksikäytetty. Eikö vaikka tuotanto voisi häntä auttaa tuomaan naikkosen eteensä ja kertomaan että tämä ei todellakaan ole hänestä kiinnostunut. Elää fantasia maailmassa. 7 vuotta jo! Uskomattoman pitkään on antanut toisen käyttää hyväksi tunteitaan ja rahojaan.

Ash vaikuttaa kunnon panomieheltä. Toivottavasti Avery ei tule petetyksi, iso todennäköisyys siihen on tuollaisen naisten parissa suositun miehen kanssa.

Yolanda on täysin sinisilmäinen. On tosissaan rakastunut eikä vieläkään tajua että Williams on nigerialainen huijari joka nyt kiinni jäätyään tekee kaikkensa nyhtääkseen rahaa tältä naiselta. Sääliksi käy sitten kun tajuaa kuinka paljon häntä käytettiin hyväkseen, varmasti kivulias kokemus.

Samaa mieltä mutta Stephistä ja Erikasta tulee tunne, että toinen on toruva äiti ja toinen lapsi. Ei toimi, koska Steph ei näe itsessään mitään vikaa.

En tiedä, mistä johtuu, mutta minä näen tilanteen täysin päinvastoin. Minä en kyllä näe Stephissä juurikaan tuossa mitään vikaa. Juu, ehkä on vähän tosikko, mutta hän on ihan koko ajan tehnyt selväksi epävarmuutensa ja ilmaissut, että tarvitsee rohkaisua ja luottamusta. Niin mitä tekee Erica. Käyttää deittisovellusta, paneskelee ja hinkuttaa puolta kaveripiiriään ja jättää bileissä ja vieraassa maassa vieraansa täysin yksin. Miettikää, jos Erica olisi mies, kyllä aika lujaa huudettaisiin, että mikä ihmeen törkeä ymmärtämätön häntäheikki, mutta Erica onkin vain ihanan avoin ja luonnollinen ja välittävä. En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi porukka on Erican puolella tässä. 

Nimenomaan! Erica ei ole lainkaan sitoutunut, kaveripohjalla mennään ja murjotetaan kun toinen olettaa liikaa. Aivan feikki eukko, ulkonäkökin on ihme muokattu maski, kukaan ei tuntisi jos olisi ilman sotamaalaustaan. Ei mikään kaunis ole, niin hakee sitten huomiota olemalla värikäs feikki. 

Jos koko suhde on esitystä, niin Stephanie ainakin esittää osansa hyvin, tuo aussipelle vain kikattaa kavereiden kanssa. Ja aivan törkeää käytöstä bileissä, nolaa vieraansa kavereiden edessä, jättää yksin, puhuu p**kaa näille.  Toivottavasti Stephanie lähtee nopeasti kotiin. 

Minusta taas Erika on söötti nuori tyttö ja hänellä on hauskoja tyttömäisiä mekkoja. Stephin kannattaisi suunnata kotiin ja jättää Erika pitämään hauskaa ystävineen. Mustasukkaisuus on painostavaa ja sen tietää jokainen mustankipeän kanssa seurustellut.

Minkä ikäinen se on? Eikö kuitenkin ole aikuinen ihminen? Asuu vanhemmillaan, ryyppää viikonloput ja nuoleskelee kavereitaan, ei kerro vanhemmilleen että on lesbo/että on tyttöystävä... Deittiappi puhelimessa vaikka seurustelee.. Kiukuttelee aina kun otetaan ikäviä asioita esiin... 

Vierailija
3986/5163 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miksi Erica nyt vetoaa siihen, että hän riskeerasi suhteen takia kaiken, kun kertoi vanhemmilleen ja teki sen Stephin takia nyt ihan turhaan. Eikö sitten ajatellut muuten kertoa vanhemmilleen olevansa bi? Ja sitten nillittää, kun Steph ja edellinen tyttöystäväkää eivät kertoneet ja silti itse pitää sitä jonain suurena uhrauksena ja menetyksenä. Jos itse pitää sitä noin isona juttuna, miksei ymmärrys riitä, että toinen ei ehkä halua kertoa ihan samalla sekunnilla kuin hän itse. Hän on sentään tahkonnut ajatusta 10 vuotta ja Stephille tämä on ensimmäinen lesbosuhde. Mikä hänen tekosyynsä on, että ei ole 10 vuodessa kertonut vanhemmilleen asiaa, jonka vaati Stephin kertomaan parissa kuukaudessa? 

Vierailija
3987/5163 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän Steffiä että ei ole kiva olla juhlissa joissa seurustelukumppani on pannut puolia juhlijoista ja sitten vielä yksi random ”ystävä” halailee ja pussailee ja sanoo rakastavana Erikaa. Kun rakastaa toista mustasukkaisuus on normaalia. Samoin se että erikalla on treffisovellus puhelimessaan tuntuu oudolta, ovathan jo pitkään olleet yhteyksissä toisiinsa.

Erika vaikuttaa olevan seksuaalisesti hyvin avoin ja ehkä jopa etsii avointa suhdetta täydellisen monogamian sijaan. Steffi on taas ilmeisesti antanut vääränlaisen kuvan itsestään somessa, villi ja estoton vaikka tosi elämässä on varautunut ja konservatiivinen.

David on säälittävän hyväksikäytetty. Eikö vaikka tuotanto voisi häntä auttaa tuomaan naikkosen eteensä ja kertomaan että tämä ei todellakaan ole hänestä kiinnostunut. Elää fantasia maailmassa. 7 vuotta jo! Uskomattoman pitkään on antanut toisen käyttää hyväksi tunteitaan ja rahojaan.

Ash vaikuttaa kunnon panomieheltä. Toivottavasti Avery ei tule petetyksi, iso todennäköisyys siihen on tuollaisen naisten parissa suositun miehen kanssa.

Yolanda on täysin sinisilmäinen. On tosissaan rakastunut eikä vieläkään tajua että Williams on nigerialainen huijari joka nyt kiinni jäätyään tekee kaikkensa nyhtääkseen rahaa tältä naiselta. Sääliksi käy sitten kun tajuaa kuinka paljon häntä käytettiin hyväkseen, varmasti kivulias kokemus.

Samaa mieltä mutta Stephistä ja Erikasta tulee tunne, että toinen on toruva äiti ja toinen lapsi. Ei toimi, koska Steph ei näe itsessään mitään vikaa.

En tiedä, mistä johtuu, mutta minä näen tilanteen täysin päinvastoin. Minä en kyllä näe Stephissä juurikaan tuossa mitään vikaa. Juu, ehkä on vähän tosikko, mutta hän on ihan koko ajan tehnyt selväksi epävarmuutensa ja ilmaissut, että tarvitsee rohkaisua ja luottamusta. Niin mitä tekee Erica. Käyttää deittisovellusta, paneskelee ja hinkuttaa puolta kaveripiiriään ja jättää bileissä ja vieraassa maassa vieraansa täysin yksin. Miettikää, jos Erica olisi mies, kyllä aika lujaa huudettaisiin, että mikä ihmeen törkeä ymmärtämätön häntäheikki, mutta Erica onkin vain ihanan avoin ja luonnollinen ja välittävä. En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi porukka on Erican puolella tässä. 

Nimenomaan! Erica ei ole lainkaan sitoutunut, kaveripohjalla mennään ja murjotetaan kun toinen olettaa liikaa. Aivan feikki eukko, ulkonäkökin on ihme muokattu maski, kukaan ei tuntisi jos olisi ilman sotamaalaustaan. Ei mikään kaunis ole, niin hakee sitten huomiota olemalla värikäs feikki. 

Jos koko suhde on esitystä, niin Stephanie ainakin esittää osansa hyvin, tuo aussipelle vain kikattaa kavereiden kanssa. Ja aivan törkeää käytöstä bileissä, nolaa vieraansa kavereiden edessä, jättää yksin, puhuu p**kaa näille.  Toivottavasti Stephanie lähtee nopeasti kotiin. 

Minusta taas Erika on söötti nuori tyttö ja hänellä on hauskoja tyttömäisiä mekkoja. Stephin kannattaisi suunnata kotiin ja jättää Erika pitämään hauskaa ystävineen. Mustasukkaisuus on painostavaa ja sen tietää jokainen mustankipeän kanssa seurustellut.

Juu, mustasukkausuus on tosi painostavaa, kun ei saa deittailla ja paneskella niin kuin haluaa. MIksi tällaiset ihmiset haluavat parisuhteen, jos eivät edes deittiappia pysty poistamaan. 

Vierailija
3988/5163 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näettekö jälkipyykin siis näistä uusista jaksoista kun mulla näyttää että toukokuu on tuorein?

Alapeukuttaja olis voinut vastatakin.

Vierailija
3989/5163 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näettekö jälkipyykin siis näistä uusista jaksoista kun mulla näyttää että toukokuu on tuorein?

Alapeukuttaja olis voinut vastatakin.

Ei osaa.

Vierailija
3990/5163 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jotenkin alkanut pitämään Timistä tässä pillow talkissa, vaikka hän ärsytti minua omalla kaudellaan :D

Jotenkin näyttää että Veronica edelleen korviaan myöten rakastunut Timiin.

Vierailija
3991/5163 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronicalla on todella matala ääni, mietin sitä aina välillä. En tunne yhtään naista, jolla tollainen ääni.

Vierailija
3992/5163 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DPLAYSSA NÄKYVISSÄ JO MAAILMALLA UUSI KAUSI !!!! 2 EKAA JAKSOA !!!!!

Vierailija
3993/5163 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DPLAYSSA NÄKYVISSÄ JO MAAILMALLA UUSI KAUSI !!!! 2 EKAA JAKSOA !!!!!

minäkin huomasin tämän. Katsoin jo ensimmäisen jakson ja toisen säästän huomiselle. Ihanaa kun näitä tulee näin tiheään tahtiin. Tällä uudella kaudella on kyllä erityisen kiinnostava tuo Jordaniaan matkustava instaräppäritypy. 

Vierailija
3994/5163 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kiva nähdä Darcey onnellisena. Vaikuttaa hauskalta ja sydämelliseltä ihmiseltä, kun ei itke tai ole juopunut. Melkosta draamaa näkyy olevan tuo siskosten uusi ohjelma.

Vierailija
3995/5163 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kiva nähdä Darcey onnellisena. Vaikuttaa hauskalta ja sydämelliseltä ihmiseltä, kun ei itke tai ole juopunut. Melkosta draamaa näkyy olevan tuo siskosten uusi ohjelma.

Sinuun menee siis Darceyn show täydestä?

Vierailija
3996/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuun menee siis Darceyn show täydestä?

Suosittelen sinulle ja muillekin Youtubesta: Psychology in Seattle. Parisuhdeterapeutti reagoi 90 päivää -sarjan ihmisiin ja on mm. seurannut Darceyn matkaa alusta asti. Aukesi monta asiaa Darcey-Jesse-suhteesta yhtä lailla kuin Darcey-Tom-suhteesta, kun kuuntelin nämä.

Vierailija
3997/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se toinen jakso häipyi? Katselin sitä vielä yöllä (pillow talk).

Vierailija
3998/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se toinen jakso häipyi? Katselin sitä vielä yöllä (pillow talk).

Sori: maailmalla.

Vierailija
3999/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunoissa kamera rakastaa Lorenia, hänestä on jatkuvasti lähikuvaa. Muista on harvemmin.

Vierailija
4000/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Anny ja Robert eivät enää ole Sohvaperunoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi