Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
4001/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se toinen jakso häipyi? Katselin sitä vielä yöllä (pillow talk).

Ensimmäisessä pillow talkissa oli kaksi ensimmäistä varsinaista maailmalla-jaksoa yhdessä. 

Vierailija
4002/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here we go again!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lepsot on ihan boring, niin väkisin väännettyä samoin Tomin homma meni liian pitkälle, ei mitään aitoa. No, Lisan ja edin vuoksi täytyy seurata.

Vierailija
4004/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos Yolanda yhtäkkiä repeäisi hervottomaan nauruun ja myöntäisi kaiken, että esitti vain, on hyvä näyttelijä ja huijasi meitä katsojia luulemaan että hän on tyhmä huijauksen uhri.

Vierailija
4005/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se toinen jakso häipyi? Katselin sitä vielä yöllä (pillow talk).

Ensimmäisessä pillow talkissa oli kaksi ensimmäistä varsinaista maailmalla-jaksoa yhdessä. 

Juu sain sen sitten näkymään. En tiedä miksi välillä oli pois. Oli jaksot 1 ja 3, jota ei saanut näkymään.

Vierailija
4006/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai Tom ja D enää tapaa??? Mä en kestä enää katsoa tota p%skaa!!! Ampukaa mut jo!

Vierailija
4007/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee televisiostakin legendaarinen Ashin seminaari! :D

Vierailija
4008/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, miksi Erica nyt vetoaa siihen, että hän riskeerasi suhteen takia kaiken, kun kertoi vanhemmilleen ja teki sen Stephin takia nyt ihan turhaan. Eikö sitten ajatellut muuten kertoa vanhemmilleen olevansa bi? Ja sitten nillittää, kun Steph ja edellinen tyttöystäväkää eivät kertoneet ja silti itse pitää sitä jonain suurena uhrauksena ja menetyksenä. Jos itse pitää sitä noin isona juttuna, miksei ymmärrys riitä, että toinen ei ehkä halua kertoa ihan samalla sekunnilla kuin hän itse. Hän on sentään tahkonnut ajatusta 10 vuotta ja Stephille tämä on ensimmäinen lesbosuhde. Mikä hänen tekosyynsä on, että ei ole 10 vuodessa kertonut vanhemmilleen asiaa, jonka vaati Stephin kertomaan parissa kuukaudessa? 

No eihän toi Steph ole oikeesti bi. Sillä on YouTube kanava ja kuse.ti Ericaa ja kaikkia, että olisi muka ihastunut Ericaa jne jotta saisi lisää seuraajia. Tää ei millään tavalla lähesty tai halua mitään fyysistä kontaktia Ericaa ja etsii joka aiheesta aiheen loukkaantua/seota/riidellä ettei tarvi jatkossakaan koskea toista. Stephin some kanava on kaikkea muuta kuin siveellistä menoa, entinen strippari jne, kyllä ihastunut ihminen haluaa koskea toista jos matkaa tollasen matkan tapaamaankin. Ja se ihan viimeinen jakso missä kaikki puhuu keskenään, jota ei vielä täällä esitetty, siinä viimeistään huomaa kuin mulk. ku toi Erica on, jos ei jo tässä nää. Kaverinsa myös. Kun hän ja hänen sairaus ja ankeutensa ja hän itse. Äiti ja tytär yhtä synkistelijöitä.

Vierailija
4009/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, miksi Erica nyt vetoaa siihen, että hän riskeerasi suhteen takia kaiken, kun kertoi vanhemmilleen ja teki sen Stephin takia nyt ihan turhaan. Eikö sitten ajatellut muuten kertoa vanhemmilleen olevansa bi? Ja sitten nillittää, kun Steph ja edellinen tyttöystäväkää eivät kertoneet ja silti itse pitää sitä jonain suurena uhrauksena ja menetyksenä. Jos itse pitää sitä noin isona juttuna, miksei ymmärrys riitä, että toinen ei ehkä halua kertoa ihan samalla sekunnilla kuin hän itse. Hän on sentään tahkonnut ajatusta 10 vuotta ja Stephille tämä on ensimmäinen lesbosuhde. Mikä hänen tekosyynsä on, että ei ole 10 vuodessa kertonut vanhemmilleen asiaa, jonka vaati Stephin kertomaan parissa kuukaudessa? 

No eihän toi Steph ole oikeesti bi. Sillä on YouTube kanava ja kuse.ti Ericaa ja kaikkia, että olisi muka ihastunut Ericaa jne jotta saisi lisää seuraajia. Tää ei millään tavalla lähesty tai halua mitään fyysistä kontaktia Ericaa ja etsii joka aiheesta aiheen loukkaantua/seota/riidellä ettei tarvi jatkossakaan koskea toista. Stephin some kanava on kaikkea muuta kuin siveellistä menoa, entinen strippari jne, kyllä ihastunut ihminen haluaa koskea toista jos matkaa tollasen matkan tapaamaankin. Ja se ihan viimeinen jakso missä kaikki puhuu keskenään, jota ei vielä täällä esitetty, siinä viimeistään huomaa kuin mulk. ku toi Erica on, jos ei jo tässä nää. Kaverinsa myös. Kun hän ja hänen sairaus ja ankeutensa ja hän itse. Äiti ja tytär yhtä synkistelijöitä.

Erikako on mulkku?

Vierailija
4010/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed on kyllä oikeesti aivan uskomaton törppö. Miten voikin pilata fiiliksen aina.

Vierailija
4011/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed on yököttävä törppö. Suuvettä ja hammastahnaa lahjaksi, pilaa romanttisen illallisen heti alkuun mainitsemalla aluksi ettei ole 100% varma onko Rose se jonka kanssa hän haluaa olla jne. Jos Rose ei olisi köyhä ja haluaisi itseään ja poikaansa pois köyhyydestä, ei varmasti katselisi tuota ukkoa hetkeäkään.

Ja Ed on todella tyhmä jos luulee että nuori, kivannäköinen nainen rakastaa häntä pelkästään hänen ihmisenä takia, jos vaatii sellaista. Olisi parempi hyväksyä se, että hintana kauniista nuoresta vaimosta täytyy hyväksyä että rahalla on osuutensa suhteen olemassaoloon. Ei sitä miljonääritkään häpeä että on trophy wife, miksi jonkun Edin täytyy kuvitella että pitäisi olla 100% rakkautta.

Vierailija
4012/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronica miesmäinen ja Tim naismainen. Sopivat toisilleen.

Vierailija
4013/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee televisiostakin legendaarinen Ashin seminaari! :D

Ai kauheeta... Mitähän osallistujat ovat seminaarista maksaneet.

Vierailija
4014/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi j-u-m-a-l-a-u-t-a tuota Lisaa. Millä keuhkoilla se tuolla komentaa ja vielä 🖕 kaiken muun lisäksi.

🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
4015/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää pitempi jakso kun yleensä? !

Vierailija
4016/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ylempi toki kirjoitti vahingossa Erica, tarkoitti Stephanieta, mäkin ymmärsin heti. Tässä jaksossa Erica sanoi selkeästi kusettaja-Stephille, että kaikki nämä asiat joista olet riidellyt, tiesit etukäteen, olin kertonut kaiken. Niinpä, Steph on suunnitellut etukäteen kaiken draaman että saa telkkarinäkyvyyttä. Ja samalla Erica ihmetteli, että sensijaan Steph ei ollut kertonut mitään itsestään, ei siitä ettei pidä hellyydestä eikä halaamisesta edes , vaan valehdellut olevansa ihan toisenlainen. Voisiko TLC vain keskeyttää kuvaukset kun huomaa jonkun vain järjestelleen itselleen telkkariaikaa eikä toinen osapuoli ole tietoinen siitä? Koko tää sarja menee pilalle noiden feikki henkilöiden takia, kuten Steph ja Yolanda? Tomillekin olisi voinut sanoa, että ei, emme seuraa sua Connecticutiin, kuvaus päättyi nyt. Luulisi että todellisia osallistujiakin riittäisi....

Ash meni mielenkiintoiseksi kun meni ihan puihin "seminaarissaan", onko se vaan tosi epävarma kaiken ton sanahelinän alla? Ja onko toi naisten terapiointi ehkä jotain gigolo-seksityötä oikeasti (68 viestiä "asiakkailta"), koska selvästi ei omaa kokemusta mistään seminaareista ja aloittaa puheet asiakkaille netissä, että olet kaunis tänään tms?

Vierailija
4017/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää vika jakso, kesto melkein 3 tuntia?

Vierailija
4018/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steph vaikuttaa hirveän tosikolta ja räjähdysherkältä. Ja mitä tuo on ettei halua edes läheisyyttä?

Vierailija
4019/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse Shannon, juokse! Tom on uskomaton niljake. Ensin käy anelemassa Darceyn ovella ja kun ei saa anteeksi niin käy mussuttamaan, kuinka hänen on parempi ilman Darceyta ja kuinka on löytänyt onnen Shannonin kanssa.

Vierailija
4020/5163 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ash on uskomaton. Kaikki on ajateltu etukäteen ja kun kaikki ei menekään, kuten omassa käsikirjoituksessaan niin suuttuu ja alkaa takellella. Hyvin tyypillisiä narsistisia piirteitä. Ainut ero, ettei sentään suoraan käännä kaikkea toisen syyksi, ei vain suostu olemaan väärässä. Tuollainen ihminen vaan mielistelee ja kun asiat ei mene oman maun mukaan, niin suuttuu ja inttää vastaan eikä ikinä luovuta, ei ikinä. Tuollaisen ihmisen kanssa ei tule parisuhteesta mitään, eikä kyllä ystävyydestäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme