90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Darcey pommittaa viesteillä. Tuon kertoi ja näyttikin Jesse. Samaa oli myös Tomin kanssa.
Halunneet tehdä selväksi, että tämä on oikeasti loppu, vaikka sitten v*ttumaisella tavalla.
Mietin samaa, että eiköhän syytä ole sysissä ja sepissä. Kumpikin mies käyttäytynyt tosi mul*kusti, mutta niin varmaan minäkin käyttäytyisin, jos täytyisi yrittää jaksaa elämässään niin raskasta ihmistä kuin Darcey
Mä jotenkin pidän tuosta Rosesta. On rennosti oma itsensä, eikä häpeillyt kotiaan - niinkuin ei pitäisikään. Edillä ei tosiaan ollut mitään käsitystä missä oloissa Rose elelee. Kyseli autossa, että onko ilmastointia jne. Onneks alkujärkytyksen jälkeen pystyi kuitenkin olemaan ihan kohteliaasti ruokapöydässä. Nuo viettelytkohtaukset ja Edin puhe rakastelusta olivat niin vaivaannuttavia, et pakko oli kelata
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että tuo yksi nainen ei usko, että nigerialainen mies huijaa sitä! Yrittää vain keksiä selityksiä, kuinka nigerialaiset ovat kaapanneet sen Williamin tilin. En usko, että on oikeasti noin naivi, mutta esittää tyhmää kameralle.
Olen katsonut dokkarin, jossa nuoret nigerialaiset tienaa rahaa etsimällä länsimaalaisia rakkauden nälkäisiä ihmisiä. Yhdessä kohdassa useampi lojui sohvalla ja kirjoitteli kohteilleen ja yksi neuvoi aloittelijaa minkälaiset kuvat kannattaa ottaa, mitä asioita kirjoittaa ja missä vaiheessa voi alkaa pyytää rahaa ja nimien perusteella suositteli sopivia uhreja.
Yolanda on ihanneuhri, kun on leski, joka vihdoin haluaa suhteen, mutta ei vielä uskalla tosielämässä tavata miehiä, joten kaukaisesta maasta oleva eksoottinen mies on juuri sitä mitä haluaa. Bonuksena "englantilainen" aksentti ja se, että pääsee ensimmäistä (?) kertaa ulkomaille tapaamaan rakastaan lisää tällaisen henkilön rakkautta, koska se suhde on erilainen kuin ystävillä, jotka tapaa baarissa tai muussa tavallisessa paikassa kumppaninsa.
Karua toimintaahan tuo on, mutta luulisi jo, että näistä on tarpeeksi ollut mediassa niin ihmiset osaisivat varoa. Ehkä nämä Yolandat yms. on varoittavina esimerkkeinä mitä nettideittailu voi myös olla.
Yolanda lähettänyt sille alastonkuvia, joita pyytäneet kiristystarkoituksessa. Sanois vaan, että anna mennä mitään en maksa.
***Spoiler dplay+-tahtiin***
Nyt alkaa mennä kyllä jotenkin liian pitkälle jo nämä tarinat. Ei ole kivaa enää seurata tuota Yolandaa ja Davidia. Jo Ceasar oli minusta paha ylilyönti, mutta ei kai tämä ole nyt menossa siihen, että tästä tehdään jotain fiktiivistä valistusohjelmaa.
Ja käy nyt kyllä jo vihaksi tämänkin ketjun hirvittävä haukkuminen Edin kohdalla. Jos mies olisi yhtään komeampi ja nainen yhtään vanhempi, ei kukaan puhuisi näin rumasti Edistä. Oikeasti hän ei ole tehnyt mitään sen kamalampaa kuin moni muukaan tässä ohjelmassa ja Rosekin puhuu hänelle todella rumasti. Nyt hänestä tehdään pahis jo siinäkin, että kehtasi kysyä Roselta, tiesikö hän että sisko pyysi rahaa. En vain voi käsittää, miten sokeita ihmiset ovat.
Ja olen pettynyt myös tuohon Stephin ja Erican tarinaan. Kilometrin päähän loistaa, että ainakaan Steph ei ole yhtään bi, mutta nyt ollaan sitten ihmettelemässä, miten kerrotaan omille vanhemmille tästä asiasta. Pari kertaa on pussattu ja nyt ollaan muka tulossa kaapista ulos, vaikkei olla edes kokeiltu maistuuko se seksielämä naisen kanssa.
Kaipaan ohjelmassa aikaan, jossa oikeasti oltiin menossa naimisiin eikä väännetty väkisin tarinoita epäaitojen ihmisten välille.
Stephanie perustanut only fans- sivuston, jossa jakaa itsestään paljastavia kuvia/videoita. Redditissä on kuulemma pyörinyt joku hänen itsetyydytys-video.
On myös paljastanut toimineensa aiemmin stripparina.
Ed rakastuu 3kk netti"suhteen" aikan filippiiniläiseen naiseen ja matkustaa naisen kotimaahan kosiakseen tätä. Naisen kotiseudulla järkyttyy "tämähän on kuin kehitysmaa". :) Luulisi nyt ottavan etukäteen selvää mihin on menossa, varsinkin kun filippiiniläistaustat omaava työkaveri jo etukäteen kertoi jotain ko. maasta...
Minua ärsyttää muutenkin tuo amerikkalaisten kauhistelu "voi ei, he peseytyvät ämpärin avulla", "täällä ei ole taloissa ovia", "he tappavat kotieläimiä ja syövät ne".
Joissakin maissa eletään eri tavalla kuin länsimaissa eikä se ole lähtökohtaisesti huono asia. Ja jos nuoret naiset/miehet etsivät länsimaista puolisoa ja heille kelpaa reilusti vanhempi, he tottakai odottavat suhteelta myös rahaa ja kotiväkensä rahallista tukemista. Se ei ole sen enempää hyväksikäyttöä kuin sekään, että vanhempi tupsahtaa toisen kotimaahan ja päällimmäisenä mielessä on seksi.
Kohtaus jossa Geoffrey riipi rikkaruohoja tienpenkalta tuliaisiksi anoppikokelaalle... olisi kuski painanut kaasua ja jättänyt ukon sinne.
'
Vierailija kirjoitti:
Darcey pommittaa viesteillä. Tuon kertoi ja näyttikin Jesse. Samaa oli myös Tomin kanssa.
Halunneet tehdä selväksi, että tämä on oikeasti loppu, vaikka sitten v*ttumaisella tavalla.
No miten vaikeaa on sitten vaikka estää toinen kokonaan, jos niitä viestejä tulee koko ajan, eikä oikeasti yhtään kiinnosta? Ihan itsehän nämä miehet ovat sitten jatkaneet lirkuttelujaan ja pyydellyt tapaamisia. Ensi viikolla telkkarissa tulevassa jaksossa näette, miten "selvästi" Tom haluaa tehdä lopun. Ja seuraavassa jaksossa Tomista näytetään jotain vielä kuvottavampaa, kun juttelee uuden muikkelinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ed rakastuu 3kk netti"suhteen" aikan filippiiniläiseen naiseen ja matkustaa naisen kotimaahan kosiakseen tätä. Naisen kotiseudulla järkyttyy "tämähän on kuin kehitysmaa". :) Luulisi nyt ottavan etukäteen selvää mihin on menossa, varsinkin kun filippiiniläistaustat omaava työkaveri jo etukäteen kertoi jotain ko. maasta...
Minua ärsyttää muutenkin tuo amerikkalaisten kauhistelu "voi ei, he peseytyvät ämpärin avulla", "täällä ei ole taloissa ovia", "he tappavat kotieläimiä ja syövät ne".
Joissakin maissa eletään eri tavalla kuin länsimaissa eikä se ole lähtökohtaisesti huono asia. Ja jos nuoret naiset/miehet etsivät länsimaista puolisoa ja heille kelpaa reilusti vanhempi, he tottakai odottavat suhteelta myös rahaa ja kotiväkensä rahallista tukemista. Se ei ole sen enempää hyväksikäyttöä kuin sekään, että vanhempi tupsahtaa toisen kotimaahan ja päällimmäisenä mielessä on seksi.
No onhan tuo nyt kaksinaismoralistista, että on muka ihan luonnollista haluta rahallista hyvää itselleen, mutta sitten se, joka haluaa nätin nuoren naisen seksikumppanikseen, on sairas pervo. Molemmat käyttävät toisiaan hyväkseen, mutta vain toinen on pahis. Tätä en vain ymmärrä. Rose nappailee tuosta noin vain Edin lompakosta seteleitä, mutta sitten kauhistellaan, kun Ed haluaa suudella. Ed ei voi ulkomuodolleen yhtään enempää kuin Rosekaan köyhyydelleen.
Mä olen vasta muutaman kauden seurannut, mutta olisin kaivannut tähän kauteen kyllä sellaista oikeaa rakkaustarinaa. Liikaa eriskummallisia ihmisiä ja näitä niin käsittämättömän sinisilmäisiä ihmisiä, joita ei enää todeksi meinaa uskoakaan. Tai sitten Darcey, jota katsoessa tulee ihan surku.
Vierailija kirjoitti:
Kohtaus jossa Geoffrey riipi rikkaruohoja tienpenkalta tuliaisiksi anoppikokelaalle... olisi kuski painanut kaasua ja jättänyt ukon sinne.
'
Keräsi kylläkin niittykukista kimpun eikä mistään rikkaruohoista, mutta olisihan tuo nainen voinut jo kaupungissa kertoa, että äiti odottaa sinulta lahjaa, kun huomasi ettei tällä ole mitään hankittuna. Tämäkin vain kuuluu ohjelman tyyliin, että ihmiset eivät voi etukäteen kertoa mitä vaikka vanhemmat odottavat vierailulta ja minkälaisia tapoja heillä on ja sitten itketään, kun se kumppani käyttäytyy tyhmästi ja epäkunnioittavasti. :)
Paras esimerkki lienee se aiempien kausien amerikkalainen mies, joka joutui ensitapaamisella suoraan naimisiin afrikkalaisen (en muista mistä maasta) naisen kanssa ja joka jäi vielä velkaa naisen perheelle, kun ei ollutkaan niin rikas kuin nainen luuli. :D Nainen ei voinut koskaan kertoa mitä missäkin seremoniassa tapahtuu, mitä siellä ehkä keskustellaan ja miten kuuluisi käyttäytyä ja mies luuli, että tapaa ekalla matkalla naisen ja jos heillä menee hyvin niin ehkä kihlaa tämän...
Ehkä tässä Rose-Ed kauhistelussa on se ajatus taustalla, että Ed on se joka on ns. niskan päällä tuossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto! Jos mä heräisin Edin vierestä ja näkisin ton sen majoneesifledan roikkumassa sen naamalla ni mä alkaisin kiljumaan! Sit mä hyppäisin parvekkeelta 😵
Minun sympatiat on myös Rosen puolella. Kaikkeen sitä nuori tyttö alistuu taatakseen turvallisemman tulevaisuuden itselleen ja lapselleen. Näyttää kyllä aika surulliselta suurimman osan ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vasta muutaman kauden seurannut, mutta olisin kaivannut tähän kauteen kyllä sellaista oikeaa rakkaustarinaa. Liikaa eriskummallisia ihmisiä ja näitä niin käsittämättömän sinisilmäisiä ihmisiä, joita ei enää todeksi meinaa uskoakaan. Tai sitten Darcey, jota katsoessa tulee ihan surku.
Toisaalta aiemmilla kausillakin on ollut ihan epätoivoisilta vaikuttaneita pareja, jotka sitten tosielämässä ovat kuitenkin pysyneet yhdessä. Pillow talkissa esim se Annie ja David.
Mutta joo, tuntuu minustakin, että tällä kaudella ei ole yhtään potentiaalista todellista rakkaustarinaa. Ja kun on uteliaisuuttaan googlaillut, niin huonolta näyttää sitäkin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä Rose-Ed kauhistelussa on se ajatus taustalla, että Ed on se joka on ns. niskan päällä tuossa suhteessa.
Edistä olin etukäteen nähnyt netissä niin paljon negatiivisia juttuja, odotin, että olisi ihan ihmishirviö.
Onhan hän tökeröitä juttuja laukonut, mutta ei hän vaikuta ns. pahalta ihmiseltä kuitenkaan tähän mennessä nähdyn perusteella.
En varmaan jaksaisi edes katsoa tätä kautta ilman pillow talkia. Siinä muuten ihmettelen sitä, että onko tosiaan se tumma pariskunta oikeasti ollut yksi "katsojien lempipareja"? Minusta olivat kauheaa katsottavaa omalla kaudellaan ja myös pillow talk-jaksoissa. Nainen on naama norsun sillä ja mies rääkyy yksinään kommentteja. Sen lisäksi, että v*ttuilevat toisilleen jatkuvasti. Eikä hyvässä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto! Jos mä heräisin Edin vierestä ja näkisin ton sen majoneesifledan roikkumassa sen naamalla ni mä alkaisin kiljumaan! Sit mä hyppäisin parvekkeelta 😵
Minun sympatiat on myös Rosen puolella. Kaikkeen sitä nuori tyttö alistuu taatakseen turvallisemman tulevaisuuden itselleen ja lapselleen. Näyttää kyllä aika surulliselta suurimman osan ajasta.
Edhän ei edes yritä tutustua Rosen poikaan, vaan halusi heti 'laatuaikaa' viettämään johonkin hotelliin. Ei ollut rehellinen tulevaisuuden suunnitelmistaan. Kyllä tässä vanhempi epäviehättävä mies halusi pökkimään ulkomaille nuorta tyttöä ja on ihan yllättynyt, kun ei kehitysmaan tyttö suostukaan kaikkeen ja ole täysin muokattavissa ja vietävissä. Rosella on luonnetta, eikä ihan millä hinnalla tahansa kuitenkaan Amerikkaan halua
Rosen henki varmasti löyhkää. Näyttää siltä.
Tämä on jo vanha juttu, nyt on menossa kausi 7.