90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Varya taisi myös itse valehdella ? Eli on tavannut jenkki miehiä aikaisemmin.
Sehän näillä venakoilla ja ukrainalaisilla on elämän päämäärä: naida jenkki rahamies, joka maksaa heille helpon elämän.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta olisin minäkin lähtenyt jos ukko jankuttaa vain existä ja ehdottaa sukupuolitauti testiä keskellä ravintolaa!
Eikö Ed olisi voinut tuoda epäluuloisuutensa esille jo aiemman yhteydenpidon aikana niin, ettei olisi tarvinnut matkustaa tuonne asti asiaa jankuttamaan. Olisi tyttöparka säästynyt harmilta ja itkulta, toivottavasti älyää jättää edes nyt tuon Edin.
Tuntuu, ettei tässä toimintakaudessa ole yhtään täysjärkistä pariskuntaa. No, ehkä tämä "naisterapeutti" ja tyttöystävänsä vielä menettelevät, jollei heistä tuon pahempaa paljastu.
Vierailija kirjoitti:
Lisa on niiiin karsea!! Miten kehtaa alkaa määräillä toisen työstä! Ja haukkua kaveria!
Minä tunnen myötähäpeää hänen ulkonäöstään. On kuin olisi aina humalassa tai krapulassa: silmät roikkuu puolitangossa, tukka sojottaa milloin mihinkin suuntaan ja vaatteet mitä sattuu. Ei siisti eikä ehosta yhtään itseään. Miten joku voi kuvitella edes hurjimmissa unelmissaan, että nuori kuuluisa (?) mies olisi häneen aidosti rakastunut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauheuksia se Ed on Roselle tehnyt? Miksi häntä mollataan?
En tiedä eikä kukaan täällä kerro. Itse olen katsonut Dplayn jaksot ja tähän asti karmeimmat asiat ovat, että pyysi sukupuolitautitesteihin, kun Rose ei kertonut menneisyydestään yhtään mitään ja pyysi Rosea sheivaamaan sääret, kun Rose pyysi häntä ajamaan parran. Itse en näe noissa mitään kamalaa, mutta kun sanoja on vähemmän viehättävä mies, kyllähän siitä näköjään nousee meteli. Rose on ihan vapaaehtoisesti tämän miehen kanssa ja silti häntä pidetään suunnilleen ra is kaa jana.
Spoiler
Spoiler
Ed tiesi että Rose haluaa lapsia Edin kanssa. Kertoo myöhemmässä vaiheessa Roselle, että ei suostu lapsien hankintaan ja aikoo hankkia vasektomian.
Sen lisäksi mm. moittii haisevasta hengityksestä ja antaa tälle Lahjaksi hammasharJan, hammatahnan ja suuvesipullon
Voi ei, ovat siis jatkossakin yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän näillä venakoilla ja ukrainalaisilla on elämän päämäärä: naida jenkki rahamies, joka maksaa heille helpon elämän.
Suomessa on asiat toisin: kaikki tuntemani venäläiset naiset elättävät suomalaisen puolison, kuka lääkärinä, kuka firmansa pomona. Tasan ei käy onnen lahjat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on asiat toisin: kaikki tuntemani venäläiset naiset elättävät suomalaisen puolison, kuka lääkärinä, kuka firmansa pomona. Tasan ei käy onnen lahjat...
On kai sielläkin (Venäjällä) fiksuja ja kouluttautuneita naisia, mutta heitä ei näissä ohjelmissa näy. Ovatko hekin sitten tulleet Suomeen miehen varjolla, paremmat työmahdollisuudet saadakseen?
Ovatko Varya ja Geoffrey vielä yhdessä, tietääkö kukaan? Miten Varya on suhtautunut noihin pahoinpitelytuomioihin?
Eikö Lisalla ollut 15-vuotias tytär? En ymmärrä että äiti humputtaa menemään jonkun nuoren nigerialaisen kanssa ja tytär on jossain kotona.
Geoffrey vissiin luulee olevansa loistavakin saalis, kun noin hermostui. Itsellä kuitenkin luurankona kaapissa vankilatuomio ja pahoinpitelysyytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Geoffrey vissiin luulee olevansa loistavakin saalis, kun noin hermostui. Itsellä kuitenkin luurankona kaapissa vankilatuomio ja pahoinpitelysyytteitä.
Ymmärrän kyllä hermostumisen, koska harva "normaalia" parisuhdetta etsivä haluaa olla pelkkä avain oleskelulupaan. Hermostui ehkä myös siksi, että tietää, ettei itselläkään ole puhtaat jauhot pussissa eikä niistä halua puhua, joten parempi keskittyä naisen vikoihin...
Nämä vanhat naiset ja miehet sen sijaan haluavat olla avain oleskelulupaan. Toinen toistaan tyhmempiä tapauksia, puhutaan rakkaudesta, mutta mistään käytännön asioista ja toiveista ei ole puhuttu.
Jos tuo Lanan perässä oleva ukko on oikea niin huhhuh. :)
Se yh-leski on ehkä enemmänkin surullinen tapaus.
Ed vaikutti aluksi hyvältä tyypiltä, mutta nyt huomaa, että haluaa vain nuoren naisen sänkyynsä eikä sitä muuten saa kuin olemalla rikas mies köyhemmästä maasta kotoisin olevalle.
Lisa on sekä tyhmä että törkeä, miten voi luulla että nuori laulajanalku olisi hänestä oikeasti kiinnostunut ja sitten esittää vielä vaatimuksia miten tätä uraa pitäisi hoitaa ja on mustasukkainen faneista. Ekan kerran kun oli miehen asunnolla niin ihmetteli miten "julkkiksella" ei ole suihkua; ehkä pikkujulkkiksena olo on hieman erilaista Nigeriassa kuin Amerikassa...
Tässä sarjassa kyllä tulee usein esiin tuo jenkkien "amerikka on maailman paras valtio"-mentaliteetti. Heti kun ei asiat ulkomaan rakkaan kanssa mene niinkuin haluaisi, niin vedetään tuo "olen vain väylä päästä amerikkaan"-kortti esiin. Toki tämä on ihan validi pelko, mutta vois välillä vaikka katsoa sinne peiliinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko V kavereiden mielestä huijari, vai miksi piti tämän poikaystävälle kertoa. No eivät varmaan tienneet että G on hullu..
Toisin kuin Suomessa luullaan, venäläiset ovat tällaisissa asioissa keskimäärin raadollinen rehellisiä. Vaikkei G kuulukaan lähipiiriin, ystävät kokevat tärkeäksi että suhde on rakennettu rehellisellä pohjalle. Venäjällä on tapana myös puhua suorempaan kuin Suomessa, joka täällä monesti koetaan venäläisten töykeydeksi.
Venakko
Tän kauden tyypit on kyllä oikea omituisten otusten kerho. Lisa ja Ed on molemmat jo fyysisesti niin vastenmielisiä että on ihan vaikea katsoa niitä, ja kaikki toinen toistaan tyhmempiä. Mahtaakohan yhdestäkään näistä pareista tulla mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tän kauden tyypit on kyllä oikea omituisten otusten kerho. Lisa ja Ed on molemmat jo fyysisesti niin vastenmielisiä että on ihan vaikea katsoa niitä, ja kaikki toinen toistaan tyhmempiä. Mahtaakohan yhdestäkään näistä pareista tulla mitään?
Aivan ja varsinkin säälittää tämä Edin "tyttöystävä", jolle jo Edin ulkonäkö oli varmaan livenä nähdessä kauhistus. Käytöksestä nyt puhumattakaan. Nuorelle, fiksulta vaikuttavalle tytölle soisi ihan erilaista seuraa kuin Ed on.
Jälkipyykissä ”Oh my god, David” kommentti jo ennen kuin David ehti sanomaan tai tekemään mitään :-D
Se kaulaton Ed ei itse suostuisi käymään ulkomailla verikokeessa. Hyi sentään, mitäs jos jonkun taudin vielä saisi siellä kokeessa likaisesta neulasta?! Ei missään nimessä käy päinsä! Mutta tyttöystävänsä silti olisi sinne likaiseen testiin lähettämässä ja loukkaantuu jos tämä ei suostu. On siinä taas sankari.
Ja niin ylimielisen jenkkiä tuokin, ettei luota muide maiden terveydenhuoltoon ton verran. Verikoe on vähän eri kuin että menis sinne leikkaushoitoon tms.
Mä en enää kertaakaan halua kuulla Lisan sanovan Usman. Lausuu sen niin raivostuttavalla tavalla Yssmän 🤬
Olen katsellut tuota Pillow Talkia ja ihmettelen, miten kaikilla on ihan saman tyyliset makuuhuoneet, vai onko ne kuitenkin jossain studiossa kuvattu? Miten tuo Robertin ja Annynkin maakuuhuone on muka noin hieno, kun viime kaudella ohjelmassa Robertin makuuhuone oli pieni ja rähjäinen?
Komeita poikia nämä Andrei ja Alexei.