Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
3381/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby loooov lisa

Vierailija
3382/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa ei kyllä edes yritä tehdä nuorempaan mieheensä vaikutusta ulkonäöllään. Harmaa juurikasvu paistaa ja meikkiä ei yhtään. En silti tarkoita, että pitäisikään, mutta luulisi että panostaisi itseensä pikkuisen kun on noin mustasukkainenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3383/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut tuota Pillow Talkia ja ihmettelen, miten kaikilla on ihan saman tyyliset makuuhuoneet, vai onko ne kuitenkin jossain studiossa kuvattu? Miten tuo Robertin ja Annynkin maakuuhuone on muka noin hieno, kun viime kaudella ohjelmassa Robertin makuuhuone oli pieni ja rähjäinen?

Mä oon miettinyt samaa. Luulen että joku on tullut stailaamaan niiden koteihin jonkun makuuhuonenurkan, kenties ihan sinne makuuhuoneeseen. Laittanu vähän tapettia, hyllyä ja lamppuja. Koska joo, niissä on jotenkin tosi sama tyyli.. tai luulis että siellä ois ees joku joka ei oo niin kiinnostunut nätistä sisustuksesta ja väreistä, ois vaan valkonen seinä ja sotkunen yöpöytä. Mut kyllä ne varmaan ihan kotonaan on kuitenkin? Ehkä.

Vierailija
3384/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yolanda säälittää minua :( Mennyt halpaan johonkin nigerialaishuijarin höpinään ja lähetellyt vielä kuviaankin. Toki pakko hänenkin olla hieman pölvästi, kun ei brittiaksenttia sen vertaa tunnistanut.

Vierailija
3385/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut olla nauramatta Edille siellä sikafarmilla :D 

Vierailija
3386/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, ettei tässä toimintakaudessa ole yhtään täysjärkistä pariskuntaa. No, ehkä tämä "naisterapeutti" ja tyttöystävänsä vielä menettelevät, jollei heistä tuon pahempaa paljastu.

Ashinkin höpinät alkoi mennä jo oudoksi, kun sanoi olevansa sinkku.

Vierailija
3387/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yolanda ja Cesar olisi hyvä pari Molemmat vähän hömppiä ja hyväuskoisia, mutta kuitenkin hyväsydämisiä ihmisiä.

Vierailija
3388/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Cesar ei voi olla niin tyhmä, kuin mitä esittää. Paljonkohan tuollaisesta pellen roolista on hänelle maksettu?

Vierailija
3389/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ne kaksi uutta tyyppiä olivat tiistain pillow talkissa? (Afroamer.nainen ja tummahiuksinen mies). En saanut nimistä selvää kun meni niin nopeasti ja suomi-teksti päällä...

Vierailija
3390/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä Ericaa ja Stephanieta vaivaa. Telkkariin ja nettiin, koko maailmalle voi kertoa asioita joita ei vanhemmille uskalleta sanoa. Loukkaantuisin kyllä jos olisin jommankumman vanhempi. Erica varsinkin on pinnallisen oloinen. Hänen puolelta varmaan kyse on siitä että on kiva olla erikoinen ja saada huomiota mediassa.

Minusta Steph on ihan normaali, mutta tuo Erica on ihan kummallinen. Mitään ei saa kysyä ja deittisovellus ja hinkuttelu kaverin kanssa pitäisi olla ihan ok. Dplayn uusimmassa jaksossa ihan käsittämätön tuo tilanne tuolla bileissä. Toinen tulee tutustumaan sinun kavereihisi ja kysyy, mikä juttu ja Erica vetää hirveät prinsessakilarit ja menee kavereiden kanssa haukkumaan nurkan taakse. En yhtään ihmettele, että Steph haluaa tuolta pois. Eihän tuo Erica edes yritä olla mukava. 

Vierailija
3391/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sikafarmilla?

Vierailija
3392/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä ne kaksi uutta tyyppiä olivat tiistain pillow talkissa? (Afroamer.nainen ja tummahiuksinen mies). En saanut nimistä selvää kun meni niin nopeasti ja suomi-teksti päällä...

Ihmettelin samaa.

Vierailija
3393/5163 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaksi nobodya oli jotkut fanikatsojat, se luki siinä jossain.

Vierailija
3394/5163 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovebirds- elokuvasta näyttelijät Issa Rae ja Kumail Nanjiari olivat siis nämä uudet tyypit.

Vierailija
3395/5163 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sikafarmilla?

Ei ole vielä tullut. Mutta youtuubista olen nähnyt klipin tosta sikafarmista ja yhteisestä suihkusta Rosen isän kanssa. Legendaarista matskua!

Vierailija
3396/5163 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen nyt kesän kuluksi vitoskauden jaksoja, enkä voi ymmärtää miten Azan viitsii katsella tuota Nicolea!! Kauden alussa Nicole on ainakin todella ärsyttävä.

Vierailija
3397/5163 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sikafarmi -jakso on jo dplayssa, mutta ei ilmeisesti ole tullut vielä televisiosta.

Vierailija
3398/5163 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut tuota Pillow Talkia ja ihmettelen, miten kaikilla on ihan saman tyyliset makuuhuoneet, vai onko ne kuitenkin jossain studiossa kuvattu? Miten tuo Robertin ja Annynkin maakuuhuone on muka noin hieno, kun viime kaudella ohjelmassa Robertin makuuhuone oli pieni ja rähjäinen?

Mä oon miettinyt samaa. Luulen että joku on tullut stailaamaan niiden koteihin jonkun makuuhuonenurkan, kenties ihan sinne makuuhuoneeseen. Laittanu vähän tapettia, hyllyä ja lamppuja. Koska joo, niissä on jotenkin tosi sama tyyli.. tai luulis että siellä ois ees joku joka ei oo niin kiinnostunut nätistä sisustuksesta ja väreistä, ois vaan valkonen seinä ja sotkunen yöpöytä. Mut kyllä ne varmaan ihan kotonaan on kuitenkin? Ehkä.

Pillow Talk -osallistujat asutetaan "Pilllow Talk"-taloon (ainakin osa, en tiedä kaikkiko...), joka vilahtaakin muutamissa kohtauksissa. Eli iso talo, jossa useampia huoneita. Osallistujat katsovat useampia jaksoja putkeen, joten kuvaukset helpompi järjestää. Siksi hyvin sama tyyli, vrt. kotoisa hotelli /B&B.

Vierailija
3399/5163 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darcey oli vielä Jesse-kausillaan tosi kaunis.

https://www.romper.com/p/how-did-darcey-jesse-meet-before-90-day-fiance…

Mikä ihme saa naisen ajautumaan kauneusleikkauksiin, joissa ulkonäkö vaan pahenee.

Vierailija
3400/5163 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Darcey oli vielä Jesse-kausillaan tosi kaunis.

https://www.romper.com/p/how-did-darcey-jesse-meet-before-90-day-fiance…

Mikä ihme saa naisen ajautumaan kauneusleikkauksiin, joissa ulkonäkö vaan pahenee.

Niinpä. Ja miltä he näyttävät 20 vuoden päästä, kun kaikki "rupsahtaa"? Vai otetaanko pistoksia ja leikkauksia aina vaan lisää? Tämä sama koskee miehiäkin.