90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Lisassa ja Angelassa on se ero, että Angela tutustui avoimin mielin Nigerian tapoihin ja kulttuuriin ja hänellä oli ilmeisen hyvät välit myös Michaelin äitiin. Tämä Lisa on toista maata.
Niinpä. Ja Angelalla ja Michaelilla oli usein silminnähden hauskaa yhdessä. Näiltä en ole nähnyt mitään muita hyviä hetkiä kuin ne alkupussailut.
Darceylle oma spin off sarja. Aluksi on nykyisellään, sitten lauma stailaajia yms ja psykologilla käyntejä ja joku elämäntapa valmentaja. Lopuksi muuttunut Darcey käy treffeillä joidenkin normaalimpien tyyppien kanssa. Löytää näistä miehen ja sarja loppuu onnellisiin häihin.
Vierailija kirjoitti:
Lisassa ja Angelassa on se ero, että Angela tutustui avoimin mielin Nigerian tapoihin ja kulttuuriin ja hänellä oli ilmeisen hyvät välit myös Michaelin äitiin. Tämä Lisa on toista maata.
Juuri näin. Öykkärimäisyydestään huolimatta Angela kunnioitti Michaelin äitiä ja halusi rakentaa hyvät välit. Oli ottanut selvää Nigerian kulttuurista ja ymmärsi maan tapoja.
Minkä ikäinen Liisa on? Minä 51, toivottavasti en yhtä karmea.
Tekis mieli ravistella tuota Davidia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Liisa on? Minä 51, toivottavasti en yhtä karmea.
Lisa on sarjassa 52-vuotias, samoja ikiä kuin Angela.
Molemmat vielä nursing assistant-nimikkeellä töissä.
Onko tolla Davidilla peruukki? Sen hiukset on ihan luonnottoman näköiset 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja Angelalla ja Michaelilla oli usein silminnähden hauskaa yhdessä. Näiltä en ole nähnyt mitään muita hyviä hetkiä kuin ne alkupussailut.
Joo ja Angela oli sentään kasvoiltaan kaunis.
Sinänsä olen kyllä sitä mieltä, että en minäkään kestäisi tuota kavereiden joka paikassa mukana olemista. Mutta tajuan kuitenkin sen, että se johtuu vahvasta kulttuurierosta meidän ja afrikkalaisten välillä. Ja jos kerran lähtisin Afrikkaan tapaamaan jotain nettikaveria, minun olisi syytä vain sietää ko. asia. Sen verran olen käynyt muissa maissa, että ymmärrän, mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että maassa maan tavalla.
Tämä Lisa on kyllä ihan tyhmän oloinen. Miehessä ei tunnu kiinnostavan mikään muu kuin seksi. Kuitenkin olisi ainutkertainen mahdollisuus päästä näkemään ja tutustumaan aivan uuteen kulttuuriin ja erilaisiin tapoihin ja erilaisiin ihmisiin. Vaikka ei avioliitosta tulisikaan mitään, niin olisipa kuitenkin kerrankin päässyt näkemään ihan erilaista maailmaa ja muustakin perspektiivistä kuin jostain lomahotellin epätodellisesta all inclusive -alueesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tolla Davidilla peruukki? Sen hiukset on ihan luonnottoman näköiset 🙄
Katsoin ihan samaa! Aattelin, että kun se siellä puistossa chattaili, et tukka lähtee lentoon 😬.
Darcey on jotenkin ristiriitaisia tunteita herättävä, toisaalta sääli, et elämä menee ulkonäköä muokkaillessa ja rakkautta etsiessä.
Ihan kuin Darseyn rinnat olisivat taas kasvaneet numerolla tai parilla. Samoin huulet. Kun hän puhuu en voi olla hänen tuijottamatta suutaan.
Siis onko David varmasti tästä todellisuudesta? Koko tyypin olemus ja chattailu maksullisella sivulla... Kuin olisi otettu aikamatka jonnekin tyyliin 70-luvulle :D
Siis hyi olkoon, jos nuo Geoffreyn jutut pitää paikkansa! Antoi vielä itsestään symppiksen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi olkoon, jos nuo Geoffreyn jutut pitää paikkansa! Antoi vielä itsestään symppiksen vaikutelman.
No mitä hyi olkoon. Juu, on tehnyt rikoksen, mutta ei huumeiden myynti nyt minusta ole mikään maailmanloppu. Oli nuori ja kärsi rangaistuksensa ja on muuttanut tapansa.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan tuolla Ashilla olla sama kuin Michael Monroella silmissä, joku Basedowin oireyhtymä?
On, kilpirauhasen liikatoiminnasta johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kerrottiinko mitä David tekee työkseen?
"David, a 60-year-old computer programmer from Las Vegas"
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Darseyn rinnat olisivat taas kasvaneet numerolla tai parilla. Samoin huulet. Kun hän puhuu en voi olla hänen tuijottamatta suutaan.
Lihonut taas, kuten Tom sanoi. Ihmisen irvikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihonut taas, kuten Tom sanoi. Ihmisen irvikuva.
Darceyn kannattaisi jättää alkoholi pois. Pysyisi paino kurissa, pää kirkkaana, jäisi turhat riidat riitelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauheuksia se Ed on Roselle tehnyt? Miksi häntä mollataan?
En tiedä eikä kukaan täällä kerro. Itse olen katsonut Dplayn jaksot ja tähän asti karmeimmat asiat ovat, että pyysi sukupuolitautitesteihin, kun Rose ei kertonut menneisyydestään yhtään mitään ja pyysi Rosea sheivaamaan sääret, kun Rose pyysi häntä ajamaan parran. Itse en näe noissa mitään kamalaa, mutta kun sanoja on vähemmän viehättävä mies, kyllähän siitä näköjään nousee meteli. Rose on ihan vapaaehtoisesti tämän miehen kanssa ja silti häntä pidetään suunnilleen ra is kaa jana.
Kyllä ja vielä,kun tuolla maassa on hiviä ja kuppaa joka toisella niin kyl minäkin pyytäisin testeihin.
Menisi ukko itsekkin testeihin! On kyllä epämiellyttävä mies, ei käynyt edes pesulla pitkän lentomatkan jälkeen. Menikö nukkumaankin hikisissä matkavaatteissaan?
Siis eihän hän kieltäytynyt menemästä testeihin. Hänhän vain sanoi, ettei halua mennä testeihin Filippiineillä vaan vasta Amerikassa. Enkä kyllä todellakaan ihmettele. En minuakaan saisi tuolla mihinkään piikkien äärelle, ellei olisi hengenlähtö lähellä.
Filippiineillä on tasokas terveydenhoito.
Siis eihän hän kieltäytynyt menemästä testeihin. Hänhän vain sanoi, ettei halua mennä testeihin Filippiineillä vaan vasta Amerikassa. Enkä kyllä todellakaan ihmettele. En minuakaan saisi tuolla mihinkään piikkien äärelle, ellei olisi hengenlähtö lähellä.