Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset teiniäidit, jakso 5, Laura

Vierailija
24.09.2018 |

Eli tänään taas vuorossa teiniäidit. Esittelyyn pääsee Laura, 18, joka odottaa toista lastaan. Hän tuli raskaaksi ensimmäisen lapsensa ollessa vasta 3kk. Lapsilla ilmeisesti eri isät, koska esittelyssä sanotaan, että seurustelua oli takana vasta viikko kun uusi raskaus paljastui. Itseäni ihmetyttää, miten niin nopeasti voi edes tietää olevansa raskaana. Ja se ei suinkaan ole ainut ihmetyksen aihe. Jatketaan tästä.

Kommentit (384)

Vierailija
141/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli kamalan paha mieli tämän Eemelin puolesta, joka ilmeisesti haluaisi olla lapselleen isä, mutta Laura ei omien sanojensa mukaan tarvitse tätä mihinkään. Onneksi nykylaki mahdollistaa pojalle oikeudet isyyteen lastevalvojan avulla, eikä isyydestä päätä ailahtelevainen teiniäiti. Minä en luottaisi väitteeseen siitä, että Eemeli olisi riehunut sairaalassa. Siellä kutsutaan vartijat paikalle hyvin nopeasti ja näin tässä ei ilmeisesti käynyt.

Näinpä. Laurahan oli esikoisen isän "sulkenut kokonaan pois" heidän elämästä ja nyt haluais vissiin tehdä saman Eemelille.. ja tokihan kaikki vika on vaan näissä miehissä.. Toivottavasti Eemeli taistelee oikeuksistaan.

Jos mies on alkoholisti, poissulkeminen on ainut turvallinen vaihtoehto. Toki meillä on vain Lauran versio siitä kuviosta. Ylipäätään en siis vetelisi kovin suuria johtopäätöksiä, kun emme tiedä totuutta. Emme Laurasta emmekä näistä iseistä. Tv:ssä voidaan näyttää ihan muuta kuin totuus.

Entäpä, jos tuo toisen lapsen isä ei ole sen enempää alkoholisti kuin yleensä tuon ikäiset jampat on? Eikö tuo ole jo kunnianloukkaus?

No ei se nyt mikään kunnianloukkaus ole :D Kunnianloukkaus on rikos ja tuotantoyhtiö ei takuulla päästä rikoksen kriteerejä täyttävää materiaalia ulos.

Vierailija
142/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuossa sarjassa ei ole ketään sellaista teiniäitiä, jolla olisi lapsia vain yhden miehen kanssa ja joka olisi esimerkiksi saanut opiskeltua, hankittua työpaikan ja muutenkin olisi elämänhallinta kunnossa. Miksi nuo kaikki on tuollaisia moniongelmaisia?

Siksi, koska 90% teiniäideistä on juuri näitä täysin holtittomia, vastuuttomia tapauksia. Vastuullinen, asiansa hoitava on tuossa rupusakissa poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli kamalan paha mieli tämän Eemelin puolesta, joka ilmeisesti haluaisi olla lapselleen isä, mutta Laura ei omien sanojensa mukaan tarvitse tätä mihinkään. Onneksi nykylaki mahdollistaa pojalle oikeudet isyyteen lastevalvojan avulla, eikä isyydestä päätä ailahtelevainen teiniäiti. Minä en luottaisi väitteeseen siitä, että Eemeli olisi riehunut sairaalassa. Siellä kutsutaan vartijat paikalle hyvin nopeasti ja näin tässä ei ilmeisesti käynyt.

Näinpä. Laurahan oli esikoisen isän "sulkenut kokonaan pois" heidän elämästä ja nyt haluais vissiin tehdä saman Eemelille.. ja tokihan kaikki vika on vaan näissä miehissä.. Toivottavasti Eemeli taistelee oikeuksistaan.

Jos mies on alkoholisti, poissulkeminen on ainut turvallinen vaihtoehto. Toki meillä on vain Lauran versio siitä kuviosta. Ylipäätään en siis vetelisi kovin suuria johtopäätöksiä, kun emme tiedä totuutta. Emme Laurasta emmekä näistä iseistä. Tv:ssä voidaan näyttää ihan muuta kuin totuus.

Entäpä, jos tuo toisen lapsen isä ei ole sen enempää alkoholisti kuin yleensä tuon ikäiset jampat on? Eikö tuo ole jo kunnianloukkaus?

No ei se nyt mikään kunnianloukkaus ole :D Kunnianloukkaus on rikos ja tuotantoyhtiö ei takuulla päästä rikoksen kriteerejä täyttävää materiaalia ulos.

Kyllä tuosta jutun saattaisi saada. Mutta on ainakin tosi mautonta puhua ohjelman ulkopuolisesta henkilöstä tuolla tavalla. Tässä tapauksessa tulee mieleen sanonta, että asioilla on aina kaksi puolta.

Vierailija
144/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö et ole saanut äitiyspäivärahaa tai muita etuuksia kun niin vanhana vasta hoksasit lapsia tehdä :D

Vierailija
145/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomaksi veti tämä ohjelma (ensimmäinen katsomani teiniäitiohjelma). Lapsellinen, nuori tyttö kahden lapsen kanssa yhteiskunnan elätettävänä. Onkohan tällä teiniäidillä mitään käsitystä, miten yhteiskunnassa tulisi elää. Ei voi vain odottaa palveluksia, jotka toiset maksavat. Varmaan ei joudu senttiäkään maksamaan asunnostaan. Ja missä tämä äiti on ollut koulun terveystietotunneilla? Ehkäistä voi, jos ei ole vielä löytynyt sitä oikeaa. Ei jokaisen ns. poikaystävän kanssa tarvitse tehdä lasta. Kannattaa ensin seurustella ainakin kolme vuotta mieluummin kuin kolme kuukautta tai kolme viikkoa ennen lapsen hankintaa. Toivottavasti tämän äidin järki ja vastuuntonta kasvavat iän myötä. Lapsille toivon kaikkea hyvää ja tasapainoista elämää melko heikoista lähtökohdista huolimatta.

Vierailija
146/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näihin ohjelmiin lähde mukaan ne joilla asiat on kunnossa, eivät hae näihin eivätkä varmaan edes pääsisi. 

Aika tylsän jakson olisi meidän perheestä saanut kun esikoinen syntyi ollessani 18-vuotias. Siinä kohtaa oli elämäntilanne sellainen että lapsen sopi tulla. Lapsen isä oli 23v ja työelämässä. Lapsi oli 6kk kun ostettiin oma asunto, ja 2v kun minä lähdin opiskelemaan. Opiskelin ammatin, menin töihin, lapsen isä perusti yrityksen joka lähti pyörimään hienosti, asuntolainaa makseltiin. Aivan tavallista arkea. Ei sitä olisi kukaan telkkariin suostunut laittamaan enkä minä olisi hakenut tuollaiseen ohjelmaan. 

Vierailija
147/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tais haluta sen pois siitä vierestään kun oksenti..

Vierailija
148/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Tunnen yhden teiniäidin, jolla on mennyt hyvin elämässään ja on edelleen melkein 20 vuoden päästä naimisissa saman miehen kanssa. Heistä oli kerran juttu eräässä naistenlehdessä ja ihan mielenkiintoinen se juttu oli, vaikkei siinä ollut noita tosi-TV:n elementtejä. Ei kaikkia kiinnosta sensaatiohakuisuus, kurjuus ja wt-elämä. Nuoremmalle sukupolvelle ne ovat ilmeisesti ainoa mikä enää jotenkin edes saa kiinnostumaan, päätellen noiden roskaohjelmien suosiosta, mutta meistä keski-ikäisistä monen mielestä on ihan kiva lukea/katsoa jotain muutakin.

Vierailija
149/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin katsomaan illalla jo viidettä jaksoa eli Emman jaskoa. (Tää Lauran jakso taisi olla siis neljäs eikä viides?) Tällä viidennelläkin äidillä oli toinen lapsi tulossa eri isän kanssa n. kahden vuoden ikäerolla esikoiseen. Tässä välissä yksi keskenmeno. Siis kyllä ihmetyttää, että näillä neljällä viidestä näistä tähänastisista mammoista on eri isät lapsilla. Kahdella näistä jopa vuoden välein syntyneillä lapsilla. Miten edes ehtii ajatella saati etsiä jotain uutta kikulia siinä vaiheessa, kun esikoinen on jotain 2 kk.?

Vierailija
150/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miks tässä ohjelmassa tullaan julkisesti haukkumaan kumppaniansa.. on sekumma juttu miksei näitä voi setviä ilman kameroita??

Sivuan nyt hiukan aihetta, mutta tästä tuli mieleeni, olikohan se toinen jakso? Tyttö oli saamassa kolmatta tyttöä miehensä kanssa, ensimmäisen kanssa oli vuoden yksin kunnes isä tuli takaisin kuvioihin jne.

Muistan siitä jaksosta, kun juttelivat juontajan kanssa omasta ajasta ja mies sanoi, ettei heillä oikein sellaista ole. Tyttö kuitenkin alkoi luetella, miten hän käy tunnin suihkuissa ja pelaa pelaamistaan. Olikohan tuosta asiasta puhuttu ennen? Mies vaikutti kyllä sellaiselta, että vaikka miten puhuisi, ei asia muuttuisi, oli aika lapsellisen oloinen. Sitä en käsitä, että lapsia on jo kaksi, mutta silti isän paras suoritus olla ilman alkoholia on 2 viikkoa, mutta silti pitää tehdä vielä kolmaskin lapsi siihen.

Vierailija
151/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin suuhuni tätä katsoessa. Tuo tyttö taitaa olla minua vain pari vuotta vanhempi ja jo nyt elämässään täysin epäonnistunut. Todella wt ja vastenmielinen, hyi yrjö. Onneksi ei tuollaista tarvitse katsella missään livenä.

Vierailija
152/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miks tässä ohjelmassa tullaan julkisesti haukkumaan kumppaniansa.. on sekumma juttu miksei näitä voi setviä ilman kameroita??

Sivuan nyt hiukan aihetta, mutta tästä tuli mieleeni, olikohan se toinen jakso? Tyttö oli saamassa kolmatta tyttöä miehensä kanssa, ensimmäisen kanssa oli vuoden yksin kunnes isä tuli takaisin kuvioihin jne.

Muistan siitä jaksosta, kun juttelivat juontajan kanssa omasta ajasta ja mies sanoi, ettei heillä oikein sellaista ole. Tyttö kuitenkin alkoi luetella, miten hän käy tunnin suihkuissa ja pelaa pelaamistaan. Olikohan tuosta asiasta puhuttu ennen? Mies vaikutti kyllä sellaiselta, että vaikka miten puhuisi, ei asia muuttuisi, oli aika lapsellisen oloinen. Sitä en käsitä, että lapsia on jo kaksi, mutta silti isän paras suoritus olla ilman alkoholia on 2 viikkoa, mutta silti pitää tehdä vielä kolmaskin lapsi siihen.

Joillain on tuo panostus niin pientä.

Vierailija
153/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tämä viimeinen jakso veti pohjat siinä kuinka tyhmä ihmislapsi voi olla. Kehtaa varmaan vielä kiukutella vanhemmille, jotka häntä auttavat.

Vierailija
154/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin kyllä eniten lapsia ja tuon tytön vanhempia. Kyllä tuntisin epäonnistuneeni vanhempana :/ Luulin aluksi että tässä ohjelmassa on juuri niitä ERILAISIA teiniäitejä joilla on elämässä hallinnassa ja jotka ovat vastuuntuntoisia ja kypsiä.

Vierailija
155/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 18 vee. Itse olin vielä neitsyt.

Vierailija
156/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin arvostelurinki täällä on menossa😂 Huomaa ihmisten tekemisen puutteen...

Vierailija
157/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan on seuraavassa jaksossa?

Vierailija
158/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äiti oo yhtään valistanut lastaan? Koulussakin pitäisi olla. Onko silloin nukuttu tunnilla.

Vierailija
159/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä todella kuvottaa minua monella tavalla.

Kuinka vastuuton ja typerä nuori täytyy olla, jos vielä nykyään tulee raskaaksi? Toisekseen lapset ovat varmasti jo nyt jonkinlaisessa syrjäytymisvaarassa myös, koska äiti on nyt tuollainen jonka luokan ja koulutustason voi päätellä kilometrin päästä. Lisäksi tyhmyys ja äidin koulutustaso periytyy hyvin. Kolmanneksi, luulevatko nämä hölmöt todella, että hyvinvointivaltio säilyy ikuisesti ja he voivat puskea uusia kakaroita maailmaan jatkuvalla syötöllä ja veronmaksajat ne sitten elättää? Nyt on aika huonossa kunnossa kaikki elämässä tuolla tytöllä.

Vierailija
160/384 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut teininä raskaaksi, mutta päädyin kuitenkin aborttiin. Tulen ihan tavallisesta keskiluokkaisesta perheestä, vanhemmat DI ja opettaja. Opiskelen kaksoistutkintoa ja tähtään kauppakorkeakouluun ja haaveilen omasta yrityksestä. Vahinkoja voi siis sattua myös "paremmissa piireissä". En halunnut pitää lasta, koska en vielä kokenut olevani valmis äidiksi. Minulla oli laaja tukiverkko ja rakastava poikaystävä, kaikki tukivat päätöstäni. Toisinaan olen miettinyt miltä tuntuisi jos minulla olisi nyt oma lapsi, mutta en kyllä ole isommin katunutkaan aborttia. Minun tapauksessani ehkäisy petti.

T17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme