Ukkomies vedätti. Kamala olo.
Juuri tällä hetkellä tuntuu että tilanne on kuin salatuista elämistä. Ihan järkyttävän kuvottava ja halpa olo.
Tarina lyhyesti, tapasin koirapuistossa mukavan oloisen miehen. Nähtiin muutamia kertoja kun osuttiin samaan aikaan paikalle, kolmannella kerralla mies pyysi mua kahville läheiseen kahvilaan. Mentiin kahville, tutustuttiin ja oli edelleen tosi mukavan oloinen. Jatkettiin tapailua niinkuin nyt normaalistikin toiseen tutustuessa. Sanoi olevansa sinkku, ei lapsia, täysin normaali työssäkäyvä mies. Hän sanoi juuri ostaneensa kesämökin täältä suunnalta ja käytiin sielläkin, kaikki hyvin, kaikki normaalia. Mies itse sanoi asuvansa parin tunnin ajomatkan päässä ja viettää lomaa parhaillaan mökkiä kunnostaen.
Kuukauden päivät ehdin tapailemaan tätä miestä ja oltiin siis päädytty jo makuuhuoneeseen asti. Yksi ilta juttelin tyttökaverini kanssa puhelimessa ja hehkutin miten mukavan miehen olen löytänyt.. kaveri kysyi että mikä sen nimi on, hän kattoo facebookista miltä se näyttää (utelias kaveri, tiedän). Vastasin nimen ja sanoin heti perään että miehellä ei kyllä facebookia ole, ei ole kiinnostunut somesta. Kaveri meni tosi vaikean kuuloiseksi ja änkytti puhelimeen että no hän kuitenkin sen nimen kirjoitti ja täällä on kyllä sun kuvaileman näköinen mies.. asuu samalla paikkakunnalla kun minä ja on naimisissa.
Mä ajattelin että ei pidä paikkaansa, katsoin facen, ei löydy. Selvis että mies oli ilmeisesti estänyt mut facessa heti tavatessa etten ikinä edes huomannut sen siellä olleen. Kaveri tuli kylään ja näytti sen sivut. Kolme lasta, vaimo, just olivat juhlineet 10 vuotis hääpäiväänsä ja kuinka ollakaan vaimon sivuilla kymmenittäin kuvia heidän uudesta ihanasta projektista, kesämökki.
Tästä on nyt puoli vuotta aikaa ja en edelleenkään ole päässyt yli pahasta olosta. Haukuin miehen pystyyn, hän rukoili etten kertoisi vaimolle ettei perhe mene rikki. Pienin lapsista on alle 4 vuotias ja vaimo selvästi umpirakastunut mieheensä. Pari kertaa olen nähnyt miehen kadulla, kävelee vaimonsa kanssa lenkillä koiran kanssa.
Mulla on niin tyhmä olo ja aikani painin sen kanssa että pitäiskö kertoa vai ei, lopulta en vaan pystynyt. Sen verran "ongin" tietoja lähipiiristä täällä samalla paikkakunnalla asuvilta että sain tietoon ettei mies ole aiemminkaan kovin uskollinen ollut. Kukaan ei ainakaan tiennyt että mies olisi kiinni jäänyt koskaan. Mikä laittaa ihmisen toimimaan noin ja miksi pitää valehdella tunteistaan ja tilanteesta. Ite olin aidosti siinä uskossa että mulla on käynyt tosi hyvä tuuri. Olin vaan joku kuvottava lelu.
Kommentit (294)
Ihan kuin et olisi kaikkea tuota tehnyt itse samoin tein kun sait nimen tietoon.
Yrityksestä 1/5.
Kuinka huonona itseäsi pidät? Kynnysmattona? Annat miehen käyttää törkeästi hyväksi. Pistä se kärsimään. Käräytä ukko!
Stadin friidu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräytyä ukko eukolleen! Ehdottomasti, siellä he leikkivät kotielämää onnessaan, sinä olit vain piriste ruiske heidän avioliitolleen. Nämä kusipää ukot pitää ilman muuta käräyttää!!
Joo tai sitten vaatia tilille rahaa ettei kerro, koska salaisuuden pitäminen on vaikeaa ja siihen tarvitsee rahaa tilille kerran kuussa. Muuten voi lipsahtaa tieto vaimolle.
Tuskin kannattaa tuohon ryhtyä. Kiristys on rikos. Ja muutenkin typerää.
Mitä sitten? Luuletko, että äijä menee poliisille kertomaan? Sinänsä hauska, miten pettäjät täälläkin uhoaa, mutta eihän siinä tarvita kuin yksi tarpeeksi vttumainen pano, joka tuntee tulleensa huijatuksi ja tuntee tarvetta tasata tilit. Eikö ole koskaan juolahtanut mieleen tämä mahdollisuus?
Olen käräyttänyt kaksi netissä tapaamaani varattua miestä heidän kumppaneilleen. Kumpikin kumppani oli kiitollinen. Niin olisin minäkin. :)
Mä en oikein tajua miks ihmiset miettii sekuntiakaan kertoako vaiko eikö.
Mä toivon hartaasti että jos joskus joudun petetyksi niin se toinen nainen kertois mulle. Haluaisin ehdottomasti tietää.
Ei siinä mikään perheidylli hajoa vaan paskiaisen sikailukulissi.
Sinun pitää kertoa ehdottomasti. Salaaminen mahdollistaa sen, että mies jatkaa puuhiaan ja tartuttaa lopulta vaimolleen sukupuolitauteja. Naisten pitää olla solidaarisia toisiaan kohtaan.
Jos ero tulee, niin miehellä on tapaamisoikeudet ja isyys säilyy silti, mutta pelastat vaimon mieheltä joka pitää häntä halpana ja vapautat hänet löytämään ajoissa paremman miehen.
Onko tää ukkomies vakuutusalalla??
Mun lähipiirissä hajosi juuri tällainen perhe, joka näytti päällepäin niin hyvältä ja vanhemmat onnellisilta. Totuus kuitenkin oli, että mies oli jonkinlainen sarjapettäjä ja hänellä oli ollut kymmeniä suhteita/hoitoja pitkän avioliiton aikana. Vaimolle tietenkin kauhea järkytys kun tämä kaikki tuli ilmi ja on tietenkin hajalla kun perhe hajosi. (Mies halusi lopulta erota - lähetti vaimolle tästä tiedon sähköpostilla!) Tietenkin se on kauheaa kun osoittautuu, että koko avioliitto on ollut valhetta ja miehellä on ollut ihan oma elämänsä vaimolta piilossa. Mutta sen järkytyksen jälkeen pääsee tekemään surutyötä ja jatkamaan elämäänsä.
Eri juttu on sitten ne vaimot, jotka tietävät miehensä pettävän ja ovat opetelleet elämään sen tiedon kanssa. Mutta toiselta salaa pettäminen ja hyvän aviomiehen esittäminen ei ole ok! Kyllä vaimon pitää saada tietää totuus, että hän voi ratkaista haluaako jatkaa elämäänsä pettäjämiehen kanssa.
Minä nappasinkin ukkomiehen itselleni. Hah. Ex-vaimo on nyt kahden alle kouluikäisen yh, pienin vasta 1v. Voihan se olla ettei meidänkään onni kauaa kestä, mutta oli se vaan hauskaa kun mies on sulaa vahaa. Nautin nyt joka hetkestä, niin kauan kuin kestää. Exälle ei jäänyt mitään muuta kuin rääkyvät kersat . Minä sen sijaan saan lahjoja, romantiikkaa ja matkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä nappasinkin ukkomiehen itselleni. Hah. Ex-vaimo on nyt kahden alle kouluikäisen yh, pienin vasta 1v. Voihan se olla ettei meidänkään onni kauaa kestä, mutta oli se vaan hauskaa kun mies on sulaa vahaa. Nautin nyt joka hetkestä, niin kauan kuin kestää. Exälle ei jäänyt mitään muuta kuin rääkyvät kersat . Minä sen sijaan saan lahjoja, romantiikkaa ja matkoja.
Kohta se ukkomies hokaa että olet täysi kersa. Se ol lorun loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti kersa. Ikä alkaa kolmosella. Yhdessä me asumme ja omistan tästä asunnosta puolet.
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan myynnin puolella uraansa tehnyttä inssiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan myynnin puolella uraansa tehnyttä inssiä.
Jepati jee - vanha kunnon Sales Manager, Huoripukkien Kuningas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti kersa. Ikä alkaa kolmosella. Yhdessä me asumme ja omistan tästä asunnosta puolet.
Jonka menetät kun "sinun" miehes lähtee muiden matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kestää kunnes se rääkyvä kersa sinulla. Sitten aika ottaa seuraava muuss.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Koska syntyy avioton lapsi, täytyy vaimonkin saada tietää.
Mitä tarkoittaa avioton lapsi?
t. Muunkielinen.
Poistun nyt tämän viestin jälkeen tästä keskustelusta ja koitan löytää ratkaisun mikä tässä on järkevintä.
Tästä keskustelusta tuli nyt kaiken kaikkiaan vielä surkeampi ja typerämpi olo ja itsesyytökset on vielä rajumpia vaikka selvästi teille kirjoitin etten asiasta tiennyt. Mä en ikinä katsoisi varattua miestä päinkään, nyt en tilannetta tiennyt ja oli iso virhe täältä neuvoa etsiä.
Kiitos kaikille niille jotka asiallisesti mielipiteensä esittivät. Ja kiitos myös niille jotka kokivat että on kivaa lyödä mua alemmas tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipiirissä hajosi juuri tällainen perhe, joka näytti päällepäin niin hyvältä ja vanhemmat onnellisilta. Totuus kuitenkin oli, että mies oli jonkinlainen sarjapettäjä ja hänellä oli ollut kymmeniä suhteita/hoitoja pitkän avioliiton aikana. Vaimolle tietenkin kauhea järkytys kun tämä kaikki tuli ilmi ja on tietenkin hajalla kun perhe hajosi. (Mies halusi lopulta erota - lähetti vaimolle tästä tiedon sähköpostilla!) Tietenkin se on kauheaa kun osoittautuu, että koko avioliitto on ollut valhetta ja miehellä on ollut ihan oma elämänsä vaimolta piilossa. Mutta sen järkytyksen jälkeen pääsee tekemään surutyötä ja jatkamaan elämäänsä.
Eri juttu on sitten ne vaimot, jotka tietävät miehensä pettävän ja ovat opetelleet elämään sen tiedon kanssa. Mutta toiselta salaa pettäminen ja hyvän aviomiehen esittäminen ei ole ok! Kyllä vaimon pitää saada tietää totuus, että hän voi ratkaista haluaako jatkaa elämäänsä pettäjämiehen kanssa.
Kaksinaismoralismia! Miesten pitäisi hyväksyä naisten ku11ikarus3llit, mutta sitten järkytytään jos miehellä on pi11ukaruselli. Ne ovat vain eri aikaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonka menetät kun "sinun" miehes lähtee muiden matkaan.
Tai minä lähden. Nautimme nyt tästä ajasta. Ja mitkä nuo lainausmerkit ovat? Ero on selvä. Emme toki naimisissa ole, mutta eipä se minusta kummoinen sitoumus olisikaan. Minä en halua 30 yhteistä vuotta ylä- ja alamäkineen, kyllästymisineen.
Ei kukaan lähde mökiltä koirapuistoon.