Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkomies vedätti. Kamala olo.

Vierailija
24.09.2018 |

Juuri tällä hetkellä tuntuu että tilanne on kuin salatuista elämistä. Ihan järkyttävän kuvottava ja halpa olo.

Tarina lyhyesti, tapasin koirapuistossa mukavan oloisen miehen. Nähtiin muutamia kertoja kun osuttiin samaan aikaan paikalle, kolmannella kerralla mies pyysi mua kahville läheiseen kahvilaan. Mentiin kahville, tutustuttiin ja oli edelleen tosi mukavan oloinen. Jatkettiin tapailua niinkuin nyt normaalistikin toiseen tutustuessa. Sanoi olevansa sinkku, ei lapsia, täysin normaali työssäkäyvä mies. Hän sanoi juuri ostaneensa kesämökin täältä suunnalta ja käytiin sielläkin, kaikki hyvin, kaikki normaalia. Mies itse sanoi asuvansa parin tunnin ajomatkan päässä ja viettää lomaa parhaillaan mökkiä kunnostaen.

Kuukauden päivät ehdin tapailemaan tätä miestä ja oltiin siis päädytty jo makuuhuoneeseen asti. Yksi ilta juttelin tyttökaverini kanssa puhelimessa ja hehkutin miten mukavan miehen olen löytänyt.. kaveri kysyi että mikä sen nimi on, hän kattoo facebookista miltä se näyttää (utelias kaveri, tiedän). Vastasin nimen ja sanoin heti perään että miehellä ei kyllä facebookia ole, ei ole kiinnostunut somesta. Kaveri meni tosi vaikean kuuloiseksi ja änkytti puhelimeen että no hän kuitenkin sen nimen kirjoitti ja täällä on kyllä sun kuvaileman näköinen mies.. asuu samalla paikkakunnalla kun minä ja on naimisissa.

Mä ajattelin että ei pidä paikkaansa, katsoin facen, ei löydy. Selvis että mies oli ilmeisesti estänyt mut facessa heti tavatessa etten ikinä edes huomannut sen siellä olleen. Kaveri tuli kylään ja näytti sen sivut. Kolme lasta, vaimo, just olivat juhlineet 10 vuotis hääpäiväänsä ja kuinka ollakaan vaimon sivuilla kymmenittäin kuvia heidän uudesta ihanasta projektista, kesämökki.

Tästä on nyt puoli vuotta aikaa ja en edelleenkään ole päässyt yli pahasta olosta. Haukuin miehen pystyyn, hän rukoili etten kertoisi vaimolle ettei perhe mene rikki. Pienin lapsista on alle 4 vuotias ja vaimo selvästi umpirakastunut mieheensä. Pari kertaa olen nähnyt miehen kadulla, kävelee vaimonsa kanssa lenkillä koiran kanssa.

Mulla on niin tyhmä olo ja aikani painin sen kanssa että pitäiskö kertoa vai ei, lopulta en vaan pystynyt. Sen verran "ongin" tietoja lähipiiristä täällä samalla paikkakunnalla asuvilta että sain tietoon ettei mies ole aiemminkaan kovin uskollinen ollut. Kukaan ei ainakaan tiennyt että mies olisi kiinni jäänyt koskaan. Mikä laittaa ihmisen toimimaan noin ja miksi pitää valehdella tunteistaan ja tilanteesta. Ite olin aidosti siinä uskossa että mulla on käynyt tosi hyvä tuuri. Olin vaan joku kuvottava lelu.

Kommentit (294)

Vierailija
141/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerrot tai ei, ihan sama. Sun pitäis keskittyä omaan elämääsi, sen jatkumiseen, eikä tuohon tuntemattomaan perheeseen ja sen valeidylliin... Onko mitään merkitystä onko toi kusipää vaimonsa kanssa vai ei? Tuskin sä sitä haluat, vaikka vaimo heittäisi sen pihalle? Vai?

Ihmiset käyttää tosi paljon energiaa vääriin asioihin. Sulla oli  pikku romanssi, jossa sitten kävi näin. Mutta se on vaan yksi kokemus, kyllä on toisenlaisiakin miehiä olemassa. Ja myös hyvää elämää voi elää, vaikkei heti olisikaan uutta suhdetta. Elä ja koe, ja jätä tuo keissi menneisyyteen. Et sä häviä siinä mitään, vaikka hän jatkaisi perheleikkiään ja ko. vaimo pikkuvaimona eloaan. 

Ja taas mies yrittää päästä pälkähästä 😁

Vierailija
142/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies sai painaa paljaalla ?

... eihän karkkejakaan syödä kääreineen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeasti laitetoitte seksivaihteen päälle.

N25

Niinpä. Me varjelimme toistemme puhtautta ja menimme sänkyyn vasta seitsemän vuoden seurustelun jälkeen. Ja sekin on jo aika nopeaa toimintaa.

M37

Vierailija
144/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se käräyttäminen tuollaisessa tilanteessa auttaa? Vaimo saa vain elämänsä sydänsurut eikä koskaan löydä enää ketään yhtä ihanaa. Koska on kerran tuollaiseen rakastunut edelleen. Minusta on typerää väittää, että johonkin tylsempään vaimo sitten rakastuisi. Ei välttämättä.

Taatusti jokainen haluaa tietää jos puoliso pettää. Todella inhottavaa olla kertomatta. Vaimo voi luulla, että kaikki on hyvin ja äijä jatkaa petostaan. Kaikki kortit pöytään vaan. Vaimo voi sitten päättää antaako anteeksi häntäheikille vai pistääkö eropaperit vetämään. Jos itse näkisin perhekunnan liikkeellä juoksisin äijän kailaan, pussaisin ja kysyisin, että koska mennään taas sun mökille?

Minä en haluaisi. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Jos olisin parisuhteessani onnellinen, enkä koskaan saisi tietää miehen samaan aikaan sekstailleen jonkun muun kanssa, niin mitä vahinkoa se minulle tuottaisi?

Ymmärrän tuonkin kannan. Ranskassa taitaa olla enemmänkin hyväksyttyä että miehellä on rakastajatar. Emme tiedä miten kunkin pariskunnan kemiat toimivat ja joillakin voi olla elinehto pysyä liitossaan kun saa käydä välillä vieraissa. Olen tuntenut monta pariskuntaa, joilla on ollut sanaton tai sanallinen sopimus puolin ja toisin käydä vieraissa. Sellainen suhde voi olla jännittävää jos kykenee ottamaan seksin pelkkänä suorituksena. Rakastua ei saa, silloin se menee luvattoman puolelle.

Vierailija
145/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohjoissuunnalla asuu aviossa elävä ”perhekeskeinen” mies, joka pettää vaimoaan aina tilaisuuden tullen. Eräs tuttuni pelehti tän ukkomiehen kanssa. Tutustuivat AS:llä. Mies kuulemma etsii p**oseuraa myös Instagramista, kohteena itseään nuoremmat naiset.

Vierailija
146/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani.

Kerro.

Mies voi tartuttaa vaimoonsa parantumattoman sp-taudin seuraavasta suhteesta.

Vaimolla on oikeus tietää, jotta hän voi löytää paremman ja uskollisen miehen.

Minäkin löysin itselleni paremman miehen, vaikkakin hän on naimisissa toisen naisen kanssa. En tee mielestäni mitään väärää ketään kohtaan, jos nautin elämästäni. Sitä voisi moni muukin lopettaa valittamisen ja keskittyä tekemään itsensä onnelliseksi sen sijaan, että pilaa toisten avioliittoja.

Toivon, että karma puree. Pian. :)

Uskottomuutta kotona seurannut, joka elää yksin.

En usko karmaan.

Ei siihen sun uskoa tarvitakaan.

Vierailija
147/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset ovat petollisia. Yrittävät särkeä toisten avio-onnea.

Vierailija
148/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani.

Kerro.

Mies voi tartuttaa vaimoonsa parantumattoman sp-taudin seuraavasta suhteesta.

Vaimolla on oikeus tietää, jotta hän voi löytää paremman ja uskollisen miehen.

Minäkin löysin itselleni paremman miehen, vaikkakin hän on naimisissa toisen naisen kanssa. En tee mielestäni mitään väärää ketään kohtaan, jos nautin elämästäni. Sitä voisi moni muukin lopettaa valittamisen ja keskittyä tekemään itsensä onnelliseksi sen sijaan, että pilaa toisten avioliittoja.

Toivon, että karma puree. Pian. :)

Uskottomuutta kotona seurannut, joka elää yksin.

En usko karmaan.

Ei siihen sun uskoa tarvitakaan.

Onko sulla stetson?

Vierailija
149/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli jo edes lähellä uskottavaa.

Vierailija
150/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta on, kun koko muu kylä tuntuu tietävän, paitsi petettävä itse. Tuntuu, että kaikki pitävät naurunalaisena ja säälivät. "Mutta, kun lapset" on surkein tekosyy olla kertomatta. Oikea syy useimmiten on se, ettei kehtaa. Hävettää ottaa yhteys vaimoon, vaikkei itse mitään väärää ole tehnytkään. Ymmärrän, että on suuri kynnys lähteä noin vakavaa asiaa kertomaan, mutta perheen tulee tietää.

Vierailija
151/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräytyä ukko eukolleen! Ehdottomasti, siellä he leikkivät kotielämää onnessaan, sinä olit vain piriste ruiske heidän avioliitolleen. Nämä kusipää ukot pitää ilman muuta käräyttää!!

vttut kaikki vapaan seksin harrastajat on #¤)(#/%"%

Vierailija
152/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sun pitää kertoa sille naiselle. Kirjoita vaikka kirje missä kerrot ajankohdat ym. Vaikka sulla ei olisi todisteita, saat pahan olon itsestäsi pois.

Vierailija
153/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä voinut tietää. Mullekin on joskus käynyt tuontapaista. Paitsi että mitään ei ehtinyt tapahtua. Jos ei oteta huomioon mielipahaa.

Huonomminkin tuossa tilanteessa voisi nainen menetellä.

Vierailija
154/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vois olla siitä leffasta, The Other Woman. Todellakin käräytät tollasen sian!

Vierailija
155/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerrot tai ei, ihan sama. Sun pitäis keskittyä omaan elämääsi, sen jatkumiseen, eikä tuohon tuntemattomaan perheeseen ja sen valeidylliin... Onko mitään merkitystä onko toi kusipää vaimonsa kanssa vai ei? Tuskin sä sitä haluat, vaikka vaimo heittäisi sen pihalle? Vai?

Ihmiset käyttää tosi paljon energiaa vääriin asioihin. Sulla oli  pikku romanssi, jossa sitten kävi näin. Mutta se on vaan yksi kokemus, kyllä on toisenlaisiakin miehiä olemassa. Ja myös hyvää elämää voi elää, vaikkei heti olisikaan uutta suhdetta. Elä ja koe, ja jätä tuo keissi menneisyyteen. Et sä häviä siinä mitään, vaikka hän jatkaisi perheleikkiään ja ko. vaimo pikkuvaimona eloaan. 

Se antaa aina tyydytystä kun paskiainen pistetään kärsimään. Tässä tapauksessa todella ansaitsee sen. Kunnon takaisin maksun jälkeen keissi on helpompi unohtaa ja siirtyä eteenpäin. Tavallaan silloin se tarina on tosiaan loppua, eikä tarvitse veivata tätäkään kertoa vai ei asiaa. Miksi toistenkaan pitäisi selvitä tästä kuivin jaloin. Kani pataan vaan vai onko se tässä tapauksessa koira.

Vierailija
156/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se antaa aina tyydytystä kun paskiainen pistetään kärsimään. Tässä tapauksessa todella ansaitsee sen. Kunnon takaisin maksun jälkeen keissi on helpompi unohtaa ja siirtyä eteenpäin. Tavallaan silloin se tarina on tosiaan loppua, eikä tarvitse veivata tätäkään kertoa vai ei asiaa. Miksi toistenkaan pitäisi selvitä tästä kuivin jaloin. Kani pataan vaan vai onko se tässä tapauksessa koira.

Rupeaako jo pettäjiä pelottamaan? Kyllähän näitä tilien tasaajia löytyy...

Vierailija
157/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasin odottaa kyllä että tulee paljonkin asiatonta ja idiootti kommenttia, eikä siinä mitään.

Mutta kuinka moni on aidosti sitä mieltä että kuuluisi kertoa? Tykätkää vaikka tästä kommentista sen perusteella jos viitsitte.

Olen koittanut tätä järjellä ajatella ja tunteella ja ihan kaikella. Sillä perheellä menee näin ulkopuolisen silmin ainakin aidosti hyvin, niillä on yhteinen talo, kesämökki, tietty lainat ja nykyään myös oma firma. Mulla sen sijaan on kamala olo asiasta edelleen, luultavasti se nainen vihaisi mua kuullessaan ja sekin on ymmärrettävää. Eniten tekee pahaa että pahimmillaan hajottaisin kolmen lapsen perheen ja elämän.

Et sinä mitään hajoita. Mies sen tekee aivan itse kun käy vieraissa.

Vierailija
158/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan klassikko. Minä teen samaa.. aikanaan en kelvannut naisille irtoseksiin ja sai vain runkkailla , naisen ollessa kull1karusellissaan. Nyt vähän vanhempana kun he haluavat asettua aloilleen on helpompi iskeä kiinni. Siinä on betan sauma saada viimeinkin!

Ensi siis sääli seksuaalisesti etuoikeutettua ap:ta. Vähän omaa lääkettä;)

Vierailija
159/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytyä ukko eukolleen! Ehdottomasti, siellä he leikkivät kotielämää onnessaan, sinä olit vain piriste ruiske heidän avioliitolleen. Nämä kusipää ukot pitää ilman muuta käräyttää!!

Joo tai sitten vaatia tilille rahaa ettei kerro, koska salaisuuden pitäminen on vaikeaa ja siihen tarvitsee rahaa tilille kerran kuussa. Muuten voi lipsahtaa tieto vaimolle.

Tuskin kannattaa tuohon ryhtyä. Kiristys on rikos. Ja muutenkin typerää.

Vierailija
160/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi järkevä ja hyvä ihminen ap, kun et jäänyt kolmanneksi pyöräksi. Jotkut jäävät tietäen ja vapaaehtoisesti sellaiseksi.

Koita päästä yli. Oloasi ei helpota yhtään vaikka kertoisit vaimolle, mutta vaimoa helpottaisi kun hän tietäisi miehen tekoset. Ihan varmasti ei ole ensimmäinen tai viimeinen kerta. Tuollainen mies tarvitsee herätyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi