Vahinkoraskaus; mies ei usko että lapsi on hänen
Ollaan molemmat aika shokissa, koska kondomia on käytetty joka kerta eikä kertaakaan ole mennyt rikki mutta niin vain minä olen raskaana. Tilanteesta pahemman tekee vielä se, että mies on selkeästi epäluuloinen että onko hän isä. Minua surettaa ja vihastuttaa että mies epäilee minun pettäneen... olen ihan sekaisin enkä yhtään tiedä haluanko pitää lapsen eikä tiedä mieskään. Mutta en tiedä pystynkö aborttiinkaan.
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olette olleet yhdessä, onko suhde ns. vakava?
Täytyy sanoa että itse heivaisin miehen riippumatta siitä mitä päättäisin tehdä raskauden suhteen. Onhan toi aivan ultimaattinen epäluottamuslause. Tollasessa tilanteessa miehen tuki olisi nimenomaan ensiarvoisen tärkeää.
Karmea tilanne, tsemppiä sinne!
Mitenkäs se tuki sille miehelle? Tuollaisessa tilanteessa se nimenomaan olisi todella tärkeää!
Eih taas isyyshuijausmies on vauhdissa :( enssinnäkin sp-testeistä: uutta sukupuolitautia ei ilmene suhteessa jos kumpikaan ei olisi pettänyt (jos testeissä on käyty suhteen alussa eikä kummalaan ole ollut tauti oireettomana). Raskautuminen taas on mahdollista ehkäisystä huolimatta, todennäköisemmin on kyse ehkäisyn pettämisestä kuin puolison pettämisestä. Isyystestin vaatimiseen en jaksa ottaa mitään kantaa.
Olisi kiva kuulla miten ap:lla tänä päivänä sujuu jos tilanne ei ole liian arka.
Ja olisi erityisen kiva jos eräs pakkomielteinen isyysepäilijä lopettaisi spämmäyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että itse heivaisin miehen riippumatta siitä mitä päättäisin tehdä raskauden suhteen. Onhan toi aivan ultimaattinen epäluottamuslause. Tollasessa tilanteessa miehen tuki olisi nimenomaan ensiarvoisen tärkeää.
Hmm... "Epäluottamuslause"... Mitä tekisit tilanteessa, jossa et olisi pettänyt, mutta sinulla todettaisiin sukupuolitauti, jota siis sinulla ei mitenkään edes ennen suhdettasi ole voinut tulla? Uskon, että lähes 100% varmuudella laittaisit miehen seinää vasten, tunnustamaan syrjähyppynsä ja vähintääkin testeihin. Vaikka hän vannoisi syyttömyyttään. Mies suostuisi testeihin, vaikka pitäisi sitä nöyryyttävänä, mutta ei vieläkään tunnustaisi mitään. Kun lopulta miehen testit osoittautuisivat negatiiviseksi, uskoisitko miestäsi vieläkään...? Tulisiko tässä vaiheessa sinulle mitään muuta vaihtoehtoa mieleen... Että esim. testituloksesi olisi ollut alunperin väärä... Ja silti esitit aika rankan epäluottamuslauseen...Lähtisikö miehesi...?
Syyttäisin kyllä miestäni, sillä Suomessa sukupuolitautitestit ovat ensiluokkaisen tarkkoja. Ymmärtäisin kyllä virhemarginaalin olemassaolon. Mies ei kuulemma moisen näytöksen selvittyä lähtisi, sillä toimisi itse samoin.
En ihan ymmärrä miten tämä liittyy aiheeseen. Siis siihen, että ap:n mies pitää vaimonsa pettämistä todennäköisempänä kuin vain kohtalaisen luotettavan ehkäisyn pettämistä?
/4
Kondomi on hyvin luotettava oikein käytettynä. Ei ne testitkään tarkkoja ole jos ne tehdään väärin ja tuloksia lukevat ihmiset, jotka tekevät virheitä. Miksi siis heti syyllistäisit miestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun veljeni avopuoliso tuli raskaaksi ja kertoi siitä ensin minulle, kun olin heidän luona kahvilla . Iloisena oli kovasti ja kertoi odottavansa veljeäni kun pääsee töistä. Olin kauhusta sekaisin ja halusin sieltä pois. Muistan kun vatsaani alkoi koskemaan se ilmoitus. Lähdin tekosyyllä pois ja tärisin autossa.
Veljeni ei voi saada lasta ja veljen avopuoliso ei itse halunnut lasta kun tapasivat. Veljeni jätti tarkoituksella kertomatta lapsettomuudestaan, koska ajatteli että mitä se kuuluu tähän, kun ei avopuoliso itse halua ja itse oli ottanut asian puheeksi heti silloin. Ilo muuttui suruksi ja veljeni pakkasi tavaransa.
Tämä on keksitty tarina tietysti, mutta aika sika olisi mies, joka antaa puolisonsa vuosia käyttää haitallisia ehkäisyvälineitä eikä vaivaudu edes kertomaan, ettei niitä tarvita. Tuossa voisi vaikka haastaa oikeuteen pahoinpitelystä.
Älä nyt keksi omiasi.
Pahoinpitely???? Mene hoitoon.
No, syötetään sinulle ensin vaikka viiden vuoden ajan hormoneja, jotka nostavat painoasi, aiheuttavat psyykkisiä oireita, syöpäriskiä, veritulppariskiä ja vievät seksuaalista nautintoa, ja sitten sanotaan, että ai niin, ei sinun olisi tuota tarvinnut tehdä, niin etkö pitäisi sitä rikoksen tasoisena asiana? Minä pitäisin.
Juurihan meille on tässä ketjussa opetettu, että luonto voi ihan itsekseen parantaa sen lapsettomuuden. Ei niitä hormoneita siis turhaan syöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla oikeasti kuinka yleistä on, että nainen synnyttää jonkun toisen miehen lapsen (onhan sekin ihmeellistä, että lähtee edes arpomaan). Tälle joka näitä DNA-testejä peräänkuuluttaa niin usein se nyt vain on niin pirun selvää, ettei niitä tarvita. Kyllä minäkin suostuisin jos mies ehdottomasti vaatisi, mutta en ainakaan vielä raskausaikana koska en haluaisin tuollaisen hullun todistelun takia saada keskenmenoa, en edes ottaisi siihen mitään 1% kohonnutta riskia kun itse kerran tiedän varmasti. Onko tuota jossain oikeasti tutkittu, joku luku kelpaisi?
Hitto ruoka paloi pohjaan kun on niin kuumat paikat täällä..... :'(
Et näytä naisena tajuavan että kukaan täysijärkinen ei ota sitä riskiä että nainen valehtelee. Miehet on tehneet itsemurhia kun he ovat myöhemmin saaneet tietää että lapsi jonka ne on kasvattaneet ei olekkaan oma.
Jos lapsi on vaikka 20 vuotias niin miehelle on valehdeltu 21 vuotta. Hänen elämänsä on ollut pelkkää valetta 21 vuotta. Ihminen jonka hän kasvatti ja jota raksti ei olekkaan kuin huijari ja petoksen tulos.
Olisi paljon helpompaa miehelle se että lapsi kuolisi kuin se että hän saisi tietää että lapsi ei ole oma.
Sitä paitsi jos mies menee hyväksymään isyyden niin sitä ei voi perua vaikka saisit vuoden päästä tietää että lapsi ei ole oma. Joutuu maksamaan elatusmaksuja 17 vuotta.
Aikuinen ihminen ei ole niin tyhmä että ottaisi tuollaista riskiä.
No sinulle tuo on selvästi arka asia ja en missään vaiheessa ole väittänyt, ettei tuollainen olisi eniten pers*estä mitä voi kellekään tehdä. Mutta jotain lukuja vaan haluaisin kuulla koska tuo kuulostaa vaan niin pimeältä. Jos mies maksaa niin ei mua haittaisi sitä isyystestiä tehdä, en ole verisin loukkaantuja tältä palstalta. Mutta onko näitä 0,00001% vai 20% syntyvistä lapsista? Siis jonkun toisen kuin väitetyn isän?
Paria tutkimustulosta olen lehdissä nähnyt siteerattavan. Toinen oli hieman alle 10% ja toinen muistaakseni 3-4%. Yllättävän yleistä kun huomioidaan kuinka törkeästä tempusta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teettäisin isyystestin missä tahansa tapauksessa, jossa minun väitettäisiin olevan isä.
Jos nainen ei voi hyväksyä samaa varmuutta minun oikeudesta isyyteeni kuin hänen varmuus äitiyteensä, niin jo on itsekästä.
Ja testin toki saisitkin, ilman mutinoita. Parisuhteesi saisit sen jälkeen etsiä muualta.
/4
Lienee miehellä oikeus testiin, mutta samalla osoitat suhteenne laadun. Jos minun mies olisi tuollaista tehnyt, olisi saanut hoitaa isyytensä etänä.
Minusta parisuhteen perusta on luottamus.
Totta kai on luottamus, mutta en minä itse asiassa naisena ymmärrä miksi tästä pitäisi repiä hiuksia tuossa mitoissa, että se on uloruokinta saman tien. Eikö se ole _kuitenkin_ ihan ymmärrettävää, että haluat olla 100% varma niinkin suuresta asiasta, etkä 98% varma kuten ehkäisy? Kääntäkää tuo toisin päin, jos ette itse voisikaan olla omasta äitiydestänne samalla tavalla varmoja niin kuin nyt olette miltä se tuntuisi? Mutta jos asian pystyy helposti tarkastamaan siihen sataseen miksi ei käyttäisi sitä mahdollisuutta?
Tietenkään sitä nyt ei pidä tehdä just tuohon tyyliin niin kuin aloittajalle on käynyt, että "joo kun ihan varmasti oot vieraissa käynyt niin siksi pitää tarkistaa niih!" Vaan ihan vain periaatteesta. Etenkin vahinkoraskaudessa.Itse ajattelen, että jos se tieto helpottaa niin mikä minä sitä olisin kieltämään.
Niinpä. Mikä olisi tuoreiden äitien reaktio, kun kätilöt jättäisivätkin ne rannekkeet laittamatta vastasyntyneille? Kai sitä hoitajat muistaa kuka on kenenkin, ei sitä mitenkään varmistaa tarvi. Jos nyt pari prosenttia menee väärille vanhemmille, niin haitanneeko tuo. Vai nousisiko meteli ja vaadittaisiin selitystä.
Vierailija kirjoitti:
molto_vivace kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
molto_vivace kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
molto_vivace kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat aika shokissa, koska kondomia on käytetty joka kerta eikä kertaakaan ole mennyt rikki mutta niin vain minä olen raskaana. Tilanteesta pahemman tekee vielä se, että mies on selkeästi epäluuloinen että onko hän isä. Minua surettaa ja vihastuttaa että mies epäilee minun pettäneen... olen ihan sekaisin enkä yhtään tiedä haluanko pitää lapsen eikä tiedä mieskään. Mutta en tiedä pystynkö aborttiinkaan.
Kondomi on hyvin varma suojaväline raskaudelta, joten miehesi epäily on varsin luonnollinen reaktio. Vaihtoehtona voit teettää kaupallisen isyystestin ennen syntymää. Tämä ei kuitenkaan käy oikeudessa tms. mutta palauttaa luottamusta. Toinen vaihtoehto on teettää se isyystesti sitten lapsen syntymän jälkeen.
Se että loukkaannut miehesi epäilyistä, on hyvin normaalia, mutta olosuhteet ovat varsin haasteelliset myös miehen puolelta; kondomin suojaus raskaudelta on oikein käytettynä hyvin korkea - sen kumin läpi ei siittiöt mene ilman rikkoontumista, valmistevikaa tms. joten kyllähän tuo voi syödä uskottavuutta kenen hyvänsä kohdalla.
Kannattaa ottaa järki käteen ja toimia niin että asiat varmistuvat. Se että jättäisi epäilyt ilmaan syövät sitä suhdetta varmasti enemmän kuin varsin harmittomien testien läpikäyminen - oman ylpeyden nieleminen on joskus paikallaan itse kullakin.
Vai pitäisi vielä naisen "palauttaa miehen luottamusta" kun kondomi pettänyt.
Voi helevata olisi ollut helvetti irti, jos mies olisi jotain tuon suuntaistakaan mutissut kun meillä ehkäisy petti. Mutta eipä käynyt hänellä edes mielessäkään, meillä kun.luotetaan toisiin, eikä suhtauduta toiseem potentiaalisena syyllisenä.
Vai miten, voiko nainen yhtä kohtuullisesti syyttää, että mies saleen tökkinyt reikiä kondomiin ja tahallaan aiheuttanut tilanteen?
Niin, kondomin suojaus raskaudella oikein käytettynä on hyvin korkea. Eli jos pariskunta on näin tehnyt, eli käyttänyt kondomia oikein, niin kylläpä se luottamuksen menetyksen riski on hyvin suuri. Eli tyyliin tilastollinen todennäköisyys vastaan "mutu" ja "enkä oo pettänyt", väittämät. Usein näissä se logiikka voittaa. Paras tapa on vain käydä ilman mutinoita tekemässä se isyystestit, tai ainakin itse sitä ehdottaa jos toinen kummastelee "kun kondomiakin on käytetty" etc. On yksi kivi sieltä kengästä pois.
Tietysti epätasapainoisissa parisuhteissa jyräävä osapuoli voi huutamalla saada toisen hiljaiseksi ja vaientaa ne epäilyt, mutta sen jyrätyn ihmisen sisälle jää kuitenkin se pieni epäilyksen siemen, joka jossain kohtaan sitten alkaa oireilemaan: riitatilanteet, humalat jne.
Tasapainoisissa suhteissa ei alunalkaenkaan aleta syyttelemään pettämisestä jos vaimo tulee raskaaksi. Jos se on eka oletus, niin kannattaa vaan suoraan pakata kimpsut kasaan ja iittalat jakoon, ei tule sellaisesta parisuhteesta nimittäin mitään.
Raskauteen liittyvät jutut aiheuttaa ärtymystä, koska se on liki ainoa asia, jota et voi täysin kontrolloida (muuten kuin selibaatilla). Ehkäisyn läpi voikin raskautua, mutta toisaalta lasta halutessa taas ei tulekaan raskaaksi vaikka kuinka olisi otolliseen aikaan ilman ehkäisyä.
No, mutta hyvä ihminen. Kumpi on todennäköisempää, että oikein käytetty kondomi pettää vai että toinen on pettänyt. Siis ihan reiluuden vuoksi voi ehdottaa sille kumppanille, että:
"hei, ymmärrän tästä nousevan epäilyn ja siis onhan tämä varsin uskomatonta, mutta jo se sua auttaa niin voidaan ottaa/tehdä isyystesti, niin ei tarvi asiaa miettiä".
Mies voi jo tässä vaiheessa vastata että ei tarvi. Mutta se että ei edes anneta tähän mahdollisuutta on parisuhdetta varmasti koetteleva tapaus.
Eli jos oikein tulkitsen, niin koko ajatus isyystestistä on niin äärettömän inhottava, että parempi vain jyrätä sen ukkelin loogiset päätelmät omalla tunnemyräkällä ja näin vaarantaa ensinnäkin oma parisuhde ja toiseksi vaikeuttaa sen isä-kanditaatin terveen isä-lapsisuhteen luomista, siis ne epäilyt jäävät kyllä voimaan..
Kannattanee harkita puolison vaihtoa, jos on todennäköisempää että puoliso on pettänyt, kuin ehkäisyn pettäminen.
Seuransa saa itse valita, tiesittehän sen? Saa toki vaatia isyystestejä pettämisestä syytellen, mutta parisuhdetta siitä viritelmästä turha enää sen jälkeen odotella.
Suomessa tehtyjen tutkimuksien mukaan puolisoaan pettää noin joka kolmas. Minkä ehkäisytavan ehkäisyteho on alle 67%?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
molto_vivace kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
molto_vivace kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
molto_vivace kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kondomi on hyvin varma suojaväline raskaudelta, joten miehesi epäily on varsin luonnollinen reaktio. Vaihtoehtona voit teettää kaupallisen isyystestin ennen syntymää. Tämä ei kuitenkaan käy oikeudessa tms. mutta palauttaa luottamusta. Toinen vaihtoehto on teettää se isyystesti sitten lapsen syntymän jälkeen.
Se että loukkaannut miehesi epäilyistä, on hyvin normaalia, mutta olosuhteet ovat varsin haasteelliset myös miehen puolelta; kondomin suojaus raskaudelta on oikein käytettynä hyvin korkea - sen kumin läpi ei siittiöt mene ilman rikkoontumista, valmistevikaa tms. joten kyllähän tuo voi syödä uskottavuutta kenen hyvänsä kohdalla.
Kannattaa ottaa järki käteen ja toimia niin että asiat varmistuvat. Se että jättäisi epäilyt ilmaan syövät sitä suhdetta varmasti enemmän kuin varsin harmittomien testien läpikäyminen - oman ylpeyden nieleminen on joskus paikallaan itse kullakin.
Vai pitäisi vielä naisen "palauttaa miehen luottamusta" kun kondomi pettänyt.
Voi helevata olisi ollut helvetti irti, jos mies olisi jotain tuon suuntaistakaan mutissut kun meillä ehkäisy petti. Mutta eipä käynyt hänellä edes mielessäkään, meillä kun.luotetaan toisiin, eikä suhtauduta toiseem potentiaalisena syyllisenä.
Vai miten, voiko nainen yhtä kohtuullisesti syyttää, että mies saleen tökkinyt reikiä kondomiin ja tahallaan aiheuttanut tilanteen?
Niin, kondomin suojaus raskaudella oikein käytettynä on hyvin korkea. Eli jos pariskunta on näin tehnyt, eli käyttänyt kondomia oikein, niin kylläpä se luottamuksen menetyksen riski on hyvin suuri. Eli tyyliin tilastollinen todennäköisyys vastaan "mutu" ja "enkä oo pettänyt", väittämät. Usein näissä se logiikka voittaa. Paras tapa on vain käydä ilman mutinoita tekemässä se isyystestit, tai ainakin itse sitä ehdottaa jos toinen kummastelee "kun kondomiakin on käytetty" etc. On yksi kivi sieltä kengästä pois.
Tietysti epätasapainoisissa parisuhteissa jyräävä osapuoli voi huutamalla saada toisen hiljaiseksi ja vaientaa ne epäilyt, mutta sen jyrätyn ihmisen sisälle jää kuitenkin se pieni epäilyksen siemen, joka jossain kohtaan sitten alkaa oireilemaan: riitatilanteet, humalat jne.
Tasapainoisissa suhteissa ei alunalkaenkaan aleta syyttelemään pettämisestä jos vaimo tulee raskaaksi. Jos se on eka oletus, niin kannattaa vaan suoraan pakata kimpsut kasaan ja iittalat jakoon, ei tule sellaisesta parisuhteesta nimittäin mitään.
Raskauteen liittyvät jutut aiheuttaa ärtymystä, koska se on liki ainoa asia, jota et voi täysin kontrolloida (muuten kuin selibaatilla). Ehkäisyn läpi voikin raskautua, mutta toisaalta lasta halutessa taas ei tulekaan raskaaksi vaikka kuinka olisi otolliseen aikaan ilman ehkäisyä.
No, mutta hyvä ihminen. Kumpi on todennäköisempää, että oikein käytetty kondomi pettää vai että toinen on pettänyt. Siis ihan reiluuden vuoksi voi ehdottaa sille kumppanille, että:
"hei, ymmärrän tästä nousevan epäilyn ja siis onhan tämä varsin uskomatonta, mutta jo se sua auttaa niin voidaan ottaa/tehdä isyystesti, niin ei tarvi asiaa miettiä".
Mies voi jo tässä vaiheessa vastata että ei tarvi. Mutta se että ei edes anneta tähän mahdollisuutta on parisuhdetta varmasti koetteleva tapaus.
Eli jos oikein tulkitsen, niin koko ajatus isyystestistä on niin äärettömän inhottava, että parempi vain jyrätä sen ukkelin loogiset päätelmät omalla tunnemyräkällä ja näin vaarantaa ensinnäkin oma parisuhde ja toiseksi vaikeuttaa sen isä-kanditaatin terveen isä-lapsisuhteen luomista, siis ne epäilyt jäävät kyllä voimaan..
Kannattanee harkita puolison vaihtoa, jos on todennäköisempää että puoliso on pettänyt, kuin ehkäisyn pettäminen.
Seuransa saa itse valita, tiesittehän sen? Saa toki vaatia isyystestejä pettämisestä syytellen, mutta parisuhdetta siitä viritelmästä turha enää sen jälkeen odotella.
Suomessa tehtyjen tutkimuksien mukaan puolisoaan pettää noin joka kolmas. Minkä ehkäisytavan ehkäisyteho on alle 67%?
Täysin toimivissa ja onnellisissa liitoissa luku ei ole yli 30 %.
Jos et ole aviossa niin silloin ainakin voit antaa lapsen adoptioon, monet haluaisivat adoptoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyys testi voidaan tehdä vasta kun lapsi on syntynyt ja ehdottomasti kannattaa aina kun vauva ei ole saanut alkuaan "harkitusti".
Kannattaa ensin itse miettiä haluatko sinä lapsen ja oletko valmis yksin huolehtimaan hänestä. Kun lapsi on vahinko ja suhde ei ole vakava, on todennäköistä että päädyt yksin vauvaa hoitamaan, jos hänet haluat pitää. Kun olet varma itse mitä haluat, niin keskustele sitten miehen kanssa. Mies ei kanna lasta 9kk ja synnytä, sen kaiken teet sinä ja sinun pitää ottaa vastuu kaikista eniten tästä lapsesta.
Suhde on mielestäni kyllä aika vakava kun olemme olleet jo viisi vuotta naimisissa..
Mutta niin, pitänee nyt ensin kai antaa itselle aikaa rauhoittua pari päivää ennen kuin päätän/päätetään mitä tehdään.
ap
On lähes satavarmaa että abortti tulisi painamaan mieltäsi lopun ikäsi, jotainõ kuolisi sisimmässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vai että 5 vuotta naimisissa ja nyt "vahinkoraskaus".
O/5
Itse tulin aikoinaan kondomiehkäisyn läpi raskaaksi. Oli vieläpä lapsettomuystaustaa, eli edellistä raskautta yrittämällä yritettiin saada alulle yli kaksi vuotta.
Ehkäisyä sen jälkeen käytettiin siitä huolimatta tunnollisesti. Niin olipa aika shokki, kun ajattelin kierron olevan tosi sekaisin ja tekeväni testin vain, jotta voin gynelle kertoa heti etten ole raskaana. Mutta tulikin vahva testiviiva heti näkyviin.
Niin sinäkin miehen asemassa. Aina Dna, aina. niin usein keplotellaan ja väärä mies maksaa elatusta. Miksi arvostaisit miestä joka on sinisilmäinen, sittenhän hän on muuallakin.
Muuten kondooomi ihan. Mutta kun on kiihotusnestettä, siinäkin ns touhutipassa jo voi olla siittiöitä,. Hierooko hän elimellään sun vulvaa, käsipelit jne. Mutta mieti tarkoin kun shokki helpottaa. Ja varaudu testeihin. Jos olet rehellinen, voit vain nauttia raskaudesta. tai suosiolla nyt jo jäät yksineläjäksi. toki jos miehesi on valmis ottamaan vastuun toisen miehen lapsesta.
voi voi noi on nykyaikaa. pikkujouista kun laskee kuukaudet -täsmää usein. ja moni nainen jalostaa,ottaa siittiöt vaikka kondomista varastaen ,jotta saa mieligeenit, elatus langetetaan ei niin ihanalle ,mutta perusturvalliselle lapatossulle,ei se ukko tajuu muka. mutta koskaan ei tiedä,, pommi tikittaa,tulekin luovuts-sairaus jne, testataan.. silloin akka linnaan joutais.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa vahinko raskautta. Yhdynnässä olitte tietoisesti ja 6000v on tiedetty, mitä siit voi seurata.
aina dna, muten voi olla vahinko,jos on tehty suojaukset.esim. remontissa,suojaat muka hyvin paikat ja sittt se tapahtui,se vahinko. jo ennen vanhaan oli sikiöiset sekaisin. emäntä,reki,naapurin isäntä, vinks vonks osasivat sikoilla ja se mihin pirttiin pentu syntyi,siinä se elätettiin,ei kyselty dna perään. joskus ulkonäkö vähän pani miettimään ... niistä ei hiiskuttu.
Vierailija kirjoitti:
sä oot karmein. vai pitäis miesten sokeesti luottaa noihin xxxx. pikkujouluistakin tullaan,,ryvettyneenä,,muka tyttökaverin kaa jumppaan, hah olikin jumpat vieraan auton takapenkillä. valuen himaan ja suihkuun. nää on epeleitä muijat. itseään arvostava mies teetättää aina testit. sittenkö arvostaisit miestä joka on nössö mölli ja vedätettävissä. akat ottaa vaikka väkisinkin spermat,miehen kondomista. mies,katso aina miten hävität kondomin, yhdeltä ukolta hyvät ns geenit ja mölli varakas pannaan elättämään se. höynäytetään kunnon miestä.
Vierailija kirjoitti:
Huh, viiden vuoden avioliiton jälkeen mies uskoo ennemmin että sinä olet pettänyt kuin että ehkäisy pettää.
Meille ei taitaisi kuudetta hääpäivää tulla.
mitä vanhempi liitto,alkaa akkaväki käymään vieraissa. aina dna,muitten ukkojen pentuja tarvii elättää. ja ne pikkujoulut oi jee ja jumppaillat onki auton takapenkillä. muka soppailen,muka ruokatunti, niin ketaleita ja ovelia. toiselta ukolta spermat ja geenit, toinen rikkaampi muka nössö tavis laitetaan elättämään. akkojen pitäis miettiä toisinpäin, sää sokeesti vaan luotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyys testi voidaan tehdä vasta kun lapsi on syntynyt ja ehdottomasti kannattaa aina kun vauva ei ole saanut alkuaan "harkitusti".
Kannattaa ensin itse miettiä haluatko sinä lapsen ja oletko valmis yksin huolehtimaan hänestä. Kun lapsi on vahinko ja suhde ei ole vakava, on todennäköistä että päädyt yksin vauvaa hoitamaan, jos hänet haluat pitää. Kun olet varma itse mitä haluat, niin keskustele sitten miehen kanssa. Mies ei kanna lasta 9kk ja synnytä, sen kaiken teet sinä ja sinun pitää ottaa vastuu kaikista eniten tästä lapsesta.
Suhde on mielestäni kyllä aika vakava kun olemme olleet jo viisi vuotta naimisissa..
Mutta niin, pitänee nyt ensin kai antaa itselle aikaa rauhoittua pari päivää ennen kuin päätän/päätetään mitä tehdään.
ap
kiihotusnesteessäkin on siittiöitä,mitä olette duunanneet ennen välineen asentamista,mitä on hieroskeltu,entä sormet jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niin, pitänee nyt ensin kai antaa itselle aikaa rauhoittua pari päivää ennen kuin päät
ja kiihotusnesteessäkin on siittiöitä ennen kumin asennusta mitä on tehty. tuokin,että vanha parina jo yhä vaan kondomeilla pelataan,niin siksikö että se suojaa taudeltä,ei tartuta kumppaniaan kun muualta tulee. pääsääntöisestihän kumia inhotaan. miks ei sterilisaatio,vasektomia,pillerit,kierukka.. . muuten ei aina tarvii olla kehno kondomin osaaja, alkoholia jos vähänki,ei niin tarkkana poisotossa,touhutipoissa,on käynyt jo suuaukolla,sormissä tippaa. että ei see taukkia ukosta. eikö noi ala väsyy mokomiin kumeihin,,,taitaa olla syy muussa,eikä ihan vaan sikiöissä
Vierailija kirjoitti:
"vahinko".
kolarikin -ei ollut tarkoitus,mutta..
Hyvin todennäköistä on eri asia kuin aivan varmasti.
Mikäköhän mahtaa olla todennäköisyys ehkäisyn pettämiseen silloin kun yhdynnässä on oltu vain kondomin kanssa (ei pistoakaan ilman) ja kondomi ei ole koskaan näkyvästi hajonnut? Noiden sinun tilastojen kohdalla suurin osa huonosta ehkäisytehosta tulee väärästä käytöstä ja hajoamisista. Kun ne karsitaan pois puhutaan tilanteessa, jossa ap on.