TTK 2019
Pimiä raakkuu vuosi vuodelta pahemmin
Kommentit (3111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ediksessä ja Katrissa ei ole mitään tarttumapintaa, heistä huokuu kylmyys, etenkin Katrista. Tuure ja Ansku sekä Hannes ja Kia ovat paljon sympaattisempia.
Luulen, että Katri joutuu vähän piilottelemaan todellisia tunteitaan. Vähän helpompaa noilla muilla pareilla, kun niiden välillä ei ole mitään "sähköä".
Eikös aiemmillakin jaksoilla Katrilla ole ollut säpinää tanssikumppanin kanssa?
Vihjaus oli mystinen. Meillä on ollut nion kaikenlaista , sanoi Katri ja Jorma lisäsi mielikuvitusta pitemmällekin.Miksi Katrin pitäisi kuolata Ediksen perään kun oma mies on melkein kuin kopio Ediksestä. Tosi paljon saman oloinen.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tassa-on-TTK-kaunotar-Katri-Makisen-rakas…
Tanssi mukana siinä freestyle-numerossa. Ettei vaan koreografiakin ollut siltä suunnalta?
Vierailija kirjoitti:
Hanneksen ei kyllä kannattaisi imitoida Michael Jacksonia :)
En ymmärrä tuomareitten järjenjuoksua, anteeksi nyt vaan. Korkeintaan 8:n veto tuo oli, ei ikinä kymppiä.
Joo. Tuomarit saa tav. katsojan tuntemaan itsensä todella tyhmäksi, kun tavanomaiselta menolta vaikuttava tanssi parketilla onkin kympin arvoista.
Edis on mielettömän likkunnallinen ja suoritukset olivat näyttäviä, oli voltteja jne. Mutta olivatko ne suoritukset hyvää ja puhdasoppista tanssia, se onkin jo eri asia.
Mutta koska TTK on viihdeohjelma, voi ja saa äänestää ihan sen mukaan, miltä tuntuu ja Edis oli toki mahtavan hyvä liikkuja, urheilija kun on.
Humppaekspertti kirjoitti:
Onpa hyvä, ettei mäkättävä lapsihomo voittanut.
Miksi?
Alkujuonnossa Vapun tanssahtelu oli niin väkinäistä ja jopa tahattomasti koomista.
Hannes oli hyvä, mutta vähän pökkelö. Jotenkin jäykän näköistä koko ajan, vaikka osasi tosi hyvin. Siksi Edis oli oikea voittaja. Tuure myös akrobaattinen, mutta ei vielä tanssillisesti kahden muun finalistin tasolla. Oikeat tyypit oli kyllä finaalissa. Kaikki myös kivoja persoonia, vaikka täysin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ediksessä ja Katrissa ei ole mitään tarttumapintaa, heistä huokuu kylmyys, etenkin Katrista. Tuure ja Ansku sekä Hannes ja Kia ovat paljon sympaattisempia.
Luulen, että Katri joutuu vähän piilottelemaan todellisia tunteitaan. Vähän helpompaa noilla muilla pareilla, kun niiden välillä ei ole mitään "sähköä".
Eikös aiemmillakin jaksoilla Katrilla ole ollut säpinää tanssikumppanin kanssa?
Vihjaus oli mystinen. Meillä on ollut nion kaikenlaista , sanoi Katri ja Jorma lisäsi mielikuvitusta pitemmällekin.Miksi Katrin pitäisi kuolata Ediksen perään kun oma mies on melkein kuin kopio Ediksestä. Tosi paljon saman oloinen.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tassa-on-TTK-kaunotar-Katri-Makisen-rakas…
Huh, on kyllä todella samanoloinen kuin Edis! :O
Huh, Edisillä on kyllä komea pikkuvelikin. 🤗
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/62e9c5a6-d3c7-4361-b7cd-834ef05…
Vierailija kirjoitti:
Hannes oli hyvä, mutta vähän pökkelö. Jotenkin jäykän näköistä koko ajan, vaikka osasi tosi hyvin. Siksi Edis oli oikea voittaja. Tuure myös akrobaattinen, mutta ei vielä tanssillisesti kahden muun finalistin tasolla. Oikeat tyypit oli kyllä finaalissa. Kaikki myös kivoja persoonia, vaikka täysin erilaisia.
Mun silmään Hanneksen tanssista alkoi näkyä väsymys kauden edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimosessa tanssissa rupes jo askeleettakeltelemaan. Edis veti loppuun saakka suvereenisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tällanen käsikirjoitus tänä vuonna.
Nyrkkeilijän voitto oli aika arvattavissa.
Eihän Amin Asikainenkaan voittanut. 🙄
Amin itse tiivistää hyvin, miksi Edis pärjäsi kisassa paremmin kuin hän:
https://www.is.fi/tanssiitahtienkanssa/art-2000005911753.html
Amin Asikainen tippui itse TTK-taistossaan jo kolmantena. Hänen uskoo sen johtuvan siitä, että he ovat Ediksen kanssa varsin erilaisia sekä ruumiinrakenteeltaan että tekniikaltaan.
– Edis on tosi ketterä, nopea ja tekninen. Itse olen enemmän sellainen voimalla eteenpäin puskeva tyyppi, mies nauroi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimosessa tanssissa rupes jo askeleettakeltelemaan. Edis veti loppuun saakka suvereenisti.
Ei, vaan koska Hannes oli jo alussa taitava, ei hänellä nähty samanlaista kehityskaarta, ja Edis aloitti hiljaa ja treeni rankkeni sitten loppua kohden. Ei ole kyse siiltä, että joku veti suvereenisti "loppuun asti" ja toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos Hanneksella olisi Ediksen kroppa, ei kukaan provoaisi mistään pökkelyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että Hanneksen ihalijoita harmittaa, mutta elämä on.
Tuntuu harmittavat muita enemmän kun pitää hänen ulkonäköään kommentoida ikävään sävyyn vielä kilpailun jälkeenkin. Molemmat parit olivat huippuhyviä ja kumpi vain olisi ansainnut voiton. Opettajista pidin enemmän Kiasta, olisin suonut hänelle ensimmäisen voittonsa.
Taitaa harmittaa, kun itsekin tiedostaa että Hannes tuolta kävelee voittajana ulos, erilaisiin projekteihin, elokuviin ja muihin tuotantoihin kun tulee tarjouksia vaikka muille jakaa.
Miksi ihmeessä tanssikisan jälkeen on tarvetta sanoa, että voittajana kuitenkin kävelee ulos? No ei todellakaan kävellyt, hän hävisi kisan johon osallistui!
Noilla argumenteilla kaikki muut mielestäsi voittivat paitsi itse voittaja?!?
Yritä nyt vain niellä tappiosi äläkä ala luettelemaan, että missä se Hannes nyt sitten voisi voittajana olla, hän osallistui johonkin ja sitä ei voittanut, hyväksy se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Viimein suomen kansakin äänesti tanssin, ei lutuisuuden perusteella."
Tätä itsekin iloitsin. Olin varma, että Hannes voittaa “tavallisuudellaan”.
Tämä argumentti on kyllä niin irrelevantti, sillä koskaan kisassa ei ole ollut samanlaista persoonaa varsinkaan noin pitkällä kuin Hannes. Ediksen ja Tuuren kaltaisia on ollut pilvin pimein.
Voittaja on aina ollut hyvännäköinen, atleettinen ja yleensä myös huomion keskipisteenä olemisesta nauttiva henkilö. Hannekset ovat olleet harvassa ja juuri siksi hän viehättääkin. Vaatimaton mutta taitoa kuitenkin piisaa.
Hannes pärjäsi kyllä hitaissa tansseissa, mutta oli jotenkin nolo nopeimmissa. Pelkän valssin perusteella olisin laittanut Hanneksen ykköseksi, mutta Edis oli kaikessa hyvä ja joissakin tansseissa jopa todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että Hanneksen ihalijoita harmittaa, mutta elämä on.
Tuntuu harmittavat muita enemmän kun pitää hänen ulkonäköään kommentoida ikävään sävyyn vielä kilpailun jälkeenkin. Molemmat parit olivat huippuhyviä ja kumpi vain olisi ansainnut voiton. Opettajista pidin enemmän Kiasta, olisin suonut hänelle ensimmäisen voittonsa.
Taitaa harmittaa, kun itsekin tiedostaa että Hannes tuolta kävelee voittajana ulos, erilaisiin projekteihin, elokuviin ja muihin tuotantoihin kun tulee tarjouksia vaikka muille jakaa.
Miksi ihmeessä tanssikisan jälkeen on tarvetta sanoa, että voittajana kuitenkin kävelee ulos? No ei todellakaan kävellyt, hän hävisi kisan johon osallistui!
Noilla argumenteilla kaikki muut mielestäsi voittivat paitsi itse voittaja?!?
Yritä nyt vain niellä tappiosi äläkä ala luettelemaan, että missä se Hannes nyt sitten voisi voittajana olla, hän osallistui johonkin ja sitä ei voittanut, hyväksy se!
Hanki elämä nolo elämäänsä kyllästynyt kotirouva. :D
Finaalissa oli oikea kolmikko. Lähetystä katsoessa oli välillä ihan sama kuka voittaa, niin hyvälle tanssijalle menee.
Edis on ollut mulle hiukan askeleen Hannesta edellä varsinkin opettajien vaihtariviikon jälkeen. Se jotenkin sytytti Edisin vauhtiin ja kehitys loppua kohti oli huikea.
Freestyle näytti että osaa todellakin tanssia koska ammattitanssijoiden joukossa häntä ei erottanut amatööriksi, mikä yleensä näkyy tällaisissa tilanteissa.
Pojot kuitenkin kaikille, hienosti tanssittu!!