Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään parisuhteesi on kestänyt? Rakastatko häntä vielä?

Vierailija
21.07.2024 |

Me ollaan oltu 20 vuotta avioliitossa ja rakastan .

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä yli 40 vuotta, ihan teinistä alkaen. Ja kyllä, edelleen rakastamme toisiamme. Tuntuu, että vuosien myötä vain enemmän.

Vierailija
2/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitapaamisesta tulee tänä vuonna 20 vuotta. 

On ollu ylä- ja alamäkiä, erottukin ollaan välissä, oltiin pari vuotta erossa, mutta palattiin yhteen.

Rakastan miestäni ja hän minua, ja olemme näiden vuosien aikana hioneet toisistamme terävät kulmat, ja kasvaneet yhteen.

Arvostan todella suuresti sitä, että vierellä on pitkäaikainen kumppani, johon voi luottaa kun kallioon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä elämää takana kohta 29 vuotta, elokuussa 26. hääpäivä. Rakastan kovasti ja niin hänkin. 

Vierailija
4/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti on parisuhde jossa roikutaan toisessa ja sitä kestänyt siitä kun olin 22v ja hän jokusen vuoden vanhempi. Olemme eläneet tätä paskasta elämää omilla tahoillamme ja nyt on tullut esille että suhde pitäisikin korjata - jos on niin että molemmat rakastamme toisiamme. Voitas lyödä ennätys parisuhdemykkäkoulukäytöksessä!

En tiedä mihin oma rakastumisen perustan sillä mieshän voi olla joku ihan muu nykyään ja siis elämä muuttanut hänet eli olenko rakastanut jotain mielikuvitusolentoa? Tämähän olisi aika karmeeta. Tulis romahdus tosi korkealta. 

Tässä taustalla on kosinta ja lasken kaiken sen varaan että mies kosii uudestaan jos kosiminen=miehen rakkaudenosoitus. Nainen ei siis saa kosia vaan joutuu vaan unelmoimaan ja rukoilemaan että kunpa mies kosisi.

Elämäntilanteemme ovat nyt sellaiset että ei tarvitse huomioida ketään sukulaisia, ja jotain  ystäviä - ei yhtään ketään vaan vain me kaksi. Mutta kuinka kauan kestän että mies kosii vai pitäskö mun kosia ja sit se antaa mulle rukkaset tai lähdetään ostamaan kihlat?

Vierailija
5/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamme siis toisiamme. Hassusti aloitin

Ap

Vierailija
6/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran kestänyt ja rakasta edelleen. Olisi vissiin huolestuttavaa, jos näin ei olisi tässä vaiheessa.

Vierailija
7/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 2v. yhdessä. Jos en rakastaisi emme olisi yhdessä. Olemme 50+.

Vierailija
8/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oltu yhdessä 34 vuotta, naimississa 29. Ja kyllä, rakastamme toisiamme (ei muuten oltaisikaan yhdessä)

Vierailija
9/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 45v aviossa - ja viela ulkomailla. He is my everything. Nyt keittiossa minun aamiaista valmistaa.0

Vierailija
10/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20v. Melko kyllästyneitä olemme toistemme naamoihin.

Vierailija
11/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteita on ollut, pisin 8 vuotta. Rakastanut en ole koskaan eikä minua ole rakastettu.

Suhteet on olleet nuoruuden hairahduksia ja oman epävarmuuteni tuotoksia.  Onneksi olen oppinut ja kasvanut henkisesti valtavasti ja nyt elän sinkkuna ja lopun elämäni aion pyhittää vain ja ainoastaan itselleni! Nyt itedän kuka ja mitä olen, mitä tahdon.  Nyt ELÄN.

Vierailija
12/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 v ja kyllä

Vierailija
13/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotta yhdessä, niistä 16 naimissa. Rakastan kyllä, epäröimättä ja vahvasti joka päivä. Ei noin rasittavaa ihmistä rakastamatta jaksaisi <3

Vierailija
14/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhdetta tällä hetkellä. Pisin 3 vuotta. Olen kait aika vaikea ihminen.

Vierailija
15/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti on parisuhde jossa roikutaan toisessa ja sitä kestänyt siitä kun olin 22v ja hän jokusen vuoden vanhempi. Olemme eläneet tätä paskasta elämää omilla tahoillamme ja nyt on tullut esille että suhde pitäisikin korjata - jos on niin että molemmat rakastamme toisiamme. Voitas lyödä ennätys parisuhdemykkäkoulukäytöksessä!

En tiedä mihin oma rakastumisen perustan sillä mieshän voi olla joku ihan muu nykyään ja siis elämä muuttanut hänet eli olenko rakastanut jotain mielikuvitusolentoa? Tämähän olisi aika karmeeta. Tulis romahdus tosi korkealta. 

Tässä taustalla on kosinta ja lasken kaiken sen varaan että mies kosii uudestaan jos kosiminen=miehen rakkaudenosoitus. Nainen ei siis saa kosia vaan joutuu vaan unelmoimaan ja rukoilemaan että kunpa mies kosisi.

Elämäntilanteemme ovat nyt sellaiset että ei tarvitse huomioida ketään sukulaisia, ja jotain  ystäviä - ei yhtään ketään vaan vain me kaksi

Miksi alun perin annoit rukkaset? Entäs jos vihjaisit että nyt olisit valmis ja että odotat kosintaa. 

Vierailija
16/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa. Pisin aika, jonka jaksoin "ihan kivassa" suhteessa kesti 6 vuotta. 

Rakastuin 21 vuotta sitten ja taidan rakastaa yhä.

Vierailija
17/17 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta. Rakastan toista ihan samalla tavalla kuin alussakin. Olen tosin aromantikko, joten rakkauteni laji ei välttämättä ole sama kuin aloittajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi