Mitä teette ilman alkoholia?
Mulla on aivan kuoleman tylsää. Ahdistaa kun ei oo mitään tekemistä. Ennen join viikonloppuisin, mutta olen huomannut ettei alkoholi sovi minulle, joten olen lopettanut. Tai no nyt ollut viikon ilman ja tämä on kärsimystä. Ei ole yhtään mitään tekemistä, ihan helvetin tylsää. Kertokaa mitä voi tehdä ilman viinaa? Baariin en mene selvin päin enkä jaksa olla vaan kotona. Keksikää mulle tekemistä!
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Käyn AA-kerhossa ja luen 12 askelta. Suosittelen sinullekin.
aa:ssa kyllä ottaa päähän se uskonnollisuus. joskus kuuntelen ex-juoppojen jorinoita netin välityksellä, tosin iso osa niistä amerikkalaisia ja amerikkalaisilla aina jumalahöpinät mukana. amerikkalaisten uskonnollisuus on kyllä jotenkin vähän maanläheisempää kuin suomalaisten, hoetaan että god bless god bless thank god mutta ei se sitten usein sen syvällisemmäksi mene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn AA-kerhossa ja luen 12 askelta. Suosittelen sinullekin.
aa:ssa kyllä ottaa päähän se uskonnollisuus. joskus kuuntelen ex-juoppojen jorinoita netin välityksellä, tosin iso osa niistä amerikkalaisia ja amerikkalaisilla aina jumalahöpinät mukana. amerikkalaisten uskonnollisuus on kyllä jotenkin vähän maanläheisempää kuin suomalaisten, hoetaan että god bless god bless thank god mutta ei se sitten usein sen syvällisemmäksi mene
Sama itsellä. En halua mennä AA kerhoon juuri tuon hengellisyyden vuoksi.
Mä olen täysin kyllästynyt raittiussaarnaajiin. Se että jotkut eivät hallitse päihteiden käyttöään ei ole mikään syy kieltää niitä kaikilta. Huumevalistajat jotka saarnaa kannabiksen vaarallisuudesta ovat samaa sakkia. Se on ihan turha mussuttaa päihteiden väärinkäytöstä jos ei anneta neuvoaja päihteiden oikein käyttöön. Ihmiset ovat halunneet päihteitä aina ja jokainen kieltolaki on saanut päihteiden ja huumeiden haitat suuremmiksi.
En ole juonut koskaan alkoholia.
T. Mies 33
Vierailija kirjoitti:
En ole juonut koskaan alkoholia.
T. Mies 33
Oon varmaan sitten outo joidenkin mielestä?
M33
Sulle tekemistä:
Kävely
Ruuanlaitto
Pyöräily
Lukeminen
Shoppailu
Piirtäminen
Värittäminen
Pelaaminen
Tv katselu
Kotityöt
Puutarhanhoito
Ekstrana:
Kavereiden kanssa hengailu
Lemmikkien kanssa touhuilu
Taas ekstrana:
Matkustelu ja jos olet eläinrakas voit esimerkiksi ruokkia kulkukissoja ja koiria.
Taas ekstrana:
Päiväkirjan kirjoittaminen
Taas ekstrana:
Talviurheilu/Kesäurheilu
Vesiurheilu
Tai keksi joku uusi itseäsi miellyttävä harrastus
Taas ekstrana:
Keksi itsellesi jotain ekstraa:
Käyt vaikka risteilyllä tai syömässä tai vaikka elokuvissa
Repäise kunnolla ja käy kerran vuodessa ulkomailla
Suosittelen Kreikkaa
Rahat saa kyllä kerättyä/säästettyä kasaan kunhan uskoo siihen ja tahtoa riittää
Aika paljon mietin sitä miten kivaa tulee taas olemaan, kun seuraavan kerran korkkaa
Tämä liittyy mihin ja kuinka?