Mitä teette ilman alkoholia?
Mulla on aivan kuoleman tylsää. Ahdistaa kun ei oo mitään tekemistä. Ennen join viikonloppuisin, mutta olen huomannut ettei alkoholi sovi minulle, joten olen lopettanut. Tai no nyt ollut viikon ilman ja tämä on kärsimystä. Ei ole yhtään mitään tekemistä, ihan helvetin tylsää. Kertokaa mitä voi tehdä ilman viinaa? Baariin en mene selvin päin enkä jaksa olla vaan kotona. Keksikää mulle tekemistä!
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki se viihde, millä itseenne viihytätte, on tehty päihtyneenä, ei välttämättä viinan voimin, mutta kuitenkin.
Jotta voitte elää tasapaksusti ilman krapulaa ja viisastella.
Ups 🙈 nyt osu & uppos!!
Kymysys on ihan väärin aseteltu. Eihän silloin voi tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi toimii parhaiten ilman alkoholia.
Mulla tää on päinvastoin.. Ilman alkoholia orkut tuntuu aina laimeilta, muutaman kohtuudella ottaneena paljon parempi!
Arvaa mitä kannabis tekee orkuille. Se voimistaa niitä kuten muitakin tuntemuksia. Seksi on hyvää selvinpäin ja taivaallista hyvissä savuissa. Saa sitä syödä vaikka kekseinä jos ei polta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän se elämä vasta alkaakin kun juominen loppuu. Tylsyys on vain mielen köyhyyttä ja kertoo siitä että on edelleen riippuvainen alkoholista.
Mitä ihmeen "mielen köyhyyttä"?
Eli mielikuvituksen puutetta jos ei keksi mitään muuta tekemistä kuin juottolassa istumisen.
Tai mielikuvituksen puutetta jos ei keksi muuta kuin v*ttuilla palstalla.
Parempi sekin kuin ryyppääminen. Ei mene rahat ja terveys eikä tule krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette ilman Liiman imppaamista. Eikö elämä ilman Liimaa ole aika tylsää ?
Itse asiassa on aivan sama mikä addiktio on kyseessä. Jos siitä joutuu luopumaan on elämä tylsää. Ainakin alussa.
Käyn AA-kerhossa ja luen 12 askelta. Suosittelen sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna haluan levätä. Nukun pitkään, pitkä aamiainen, luen lehdet, käyn kävelyllä, teen ruokaa, leivon jotain. Katson elokuvia, pesen pyykkiä, ehkä käyn kirjastossa. Aika menee hujauksessa.
Sehän on tutkittu juttu että aika kuluu viikonloppuisin noin puolet nopeammin kuin arkena. Tiedehenkilöt ovat orpoa yllättyneempiä tuosta ajan nopeuden vaihtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tää on päinvastoin.. Ilman alkoholia orkut tuntuu aina laimeilta, muutaman kohtuudella ottaneena paljon parempi!
Moniko parisuhde olisi jäänyt syntymättä ilman alkoholia? Ja sen myötä lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi tuhota aivojani alkoholilla koska minulla alkoi juuri yliopistossa korkeimman tason matematiikka ja fysiikka.
Mitä on korkeimman tason matematiikka ja fysiikka?
Istutaan yksiössä itseopiskelemassa eli lukemassa wikipedian artikkeleita matematiikasta ja fysiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä kannabis tekee orkuille. Se voimistaa niitä kuten muitakin tuntemuksia. Seksi on hyvää selvinpäin ja taivaallista hyvissä savuissa. Saa sitä syödä vaikka kekseinä jos ei polta.
Kattellaan sitä sitten kun saa kaupasta ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Ai mitäkö teen: arkena harrastan koiran kanssa, käyn omassa koirattomassa harrastuksessa, teen kotitöitä, kutsun kavereita päivälliselle/ iltapalalle/lenkille/saunomaan (völillä myös minua vastavuoroisesti kutsutaan ja silloin minä käyn muutaman tunnin kyläilemässä), katson ohjelmia, neulon, teen kotitöitä, käyn asioilla esim. Kaupassa/eläinlääkärissä/hieronnassa jne.
Viikonloppuna/lomilla: Vaellus tai mökkireissuja kavereiden tai sukulaisten kanssa, harrastusjuttuja esim. Koiranäyttely tai harrastusmeno tai treenipäivä tms. , kyläilyä tai pidemmällä asuvien tuttavien tapaamista, syömään menoa/ elokuviin teatteriin tms menoa/ pitkään kokkailua ja noita arjen perusjuttuja.
Jos sun on hankala olla ilman alkoholia, niin mun on taas vaikea nähdä mistä jäisin paitsi ilman alkoholia:,D
Oletko käyttänyt alkoholia niin, että se on vaikuttanut isommalti vapaa-ajan viettoosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän se elämä vasta alkaakin kun juominen loppuu. Tylsyys on vain mielen köyhyyttä ja kertoo siitä että on edelleen riippuvainen alkoholista.
Mitä ihmeen "mielen köyhyyttä"?
Eli mielikuvituksen puutetta jos ei keksi mitään muuta tekemistä kuin juottolassa istumisen.
Tai mielikuvituksen puutetta jos ei keksi muuta kuin v*ttuilla palstalla.
Parempi sekin kuin ryyppääminen. Ei mene rahat ja terveys eikä tule krapulaa.
Voipi mennä mielenterveys kun näkee elämän noin negatiivisesti ja luonne on jo valmiiksi katkera.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki se viihde, millä itseenne viihytätte, on tehty päihtyneenä, ei välttämättä viinan voimin, mutta kuitenkin.
Jotta voitte elää tasapaksusti ilman krapulaa ja viisastella.
Jostain syystä taiteen ja viihteen tekijöille on aina ollut sallitumpaa ottaa alkoholia ja kaikkea muutakin. Samoin eliitin käyttö ikään kuin suvaitaan. Ei tästä ole kauan kun media huolestui keskiluokan kokaiinin käytöstä. Kaikille on samat säännöt mutta toisille niitä tulkitaan paremmin kuin muille.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna haluan levätä. Nukun pitkään, pitkä aamiainen, luen lehdet, käyn kävelyllä, teen ruokaa, leivon jotain. Katson elokuvia, pesen pyykkiä, ehkä käyn kirjastossa. Aika menee hujauksessa.
Ei saakeli, itse kyllästyisin jo muutamassa tunnissa. Teen kaikkea tuota arkisin töiden jälkeen, ei ole tarvetta viettää vielä viikonloppuakin samalla tavalla. Seitsemän päivää viikossa samaa tylsää elämää, lukuunottamatta aivan liian aikaista herätystä ja liian aikaisin nukkumaan joutumista viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi hyvä kun ihmisiä olisi paljon vähemmän. Kun ainakin puolet liitoista päättyy eroon ja lapsetkin tehdään kännissä niin voi kysyä oliko hyviä valintoja noin niinku omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi hyvä kun ihmisiä olisi paljon vähemmän. Kun ainakin puolet liitoista päättyy eroon ja lapsetkin tehdään kännissä niin voi kysyä oliko hyviä valintoja noin niinku omasta mielestä?
Silti jankataan miksei lapsia synny enemmän? Ristiriitaista eikö vain?
Puolet liitoista päätyvät eroon oli tutustuttu alkoholin vaikutuksen alaisena tai ei.
Ulkoilutan koiraa. Juttelen vastaantulijoiden kanssa, käydään myös koirapuistolle. Käyn kaupassa. Keksin itselle hauskoja haasteita liittyen asioihin jotka jännittää tai pelottaa, eli käyn epämukavuusalueella. Esim.puutyökurssille meen vaikka oon ihan käsi tollasissa. Tulee hyvät fiilikset ja joskus naurut. Oon alkanu harrastaa pyöräilyä. On gravelii, sähkömaasturia jne. Eri reittejä kehittelen. Käyn eri saleilla. Käyn marjassa. Pikkelöin ja säilön. Käyn ilta-alessa. Luen joskus, kirjoista saa hyviä ideoita. Siinäpä vasta osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattellaan sitä sitten kun saa kaupasta ostettua.
Sallittuna sitä saisi kasvattaa omaan käyttöön. Ei nuo tomppelit saa sitä laillistettua. Ensimmäiseen kannabisaloitteeseen poliitikot lisäsivät mukaan kaikki huumeet. Ei ne osaa puhua pelkästä kannabiksesta. Niillä lähtee laukalle monella tavalla. Kaiken lisäksi niiden enemmistö kannattaa tätä nollatoleranssia millä suomeen on saatu euroopan suurin huumeongelma. Suomi on toisena suonensisäisten huumeiden käytössä. Kun ohjataan kannabiksen ostajat joita on eniten laittomien käyttäjistä ostamaan huumeiden monivalinnasta niin sillä tuo huumeongelma on kasvatettu.
Hollannissa voisit ostaa kahvilasta ja siellä on pienempi huumeongelma. Tosin ei se sielläkään ole tarkalleen laillista. Sekin virhe on korjattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitäkö teen: arkena harrastan koiran kanssa, käyn omassa koirattomassa harrastuksessa, teen kotitöitä, kutsun kavereita päivälliselle/ iltapalalle/lenkille/saunomaan (völillä myös minua vastavuoroisesti kutsutaan ja silloin minä käyn muutaman tunnin kyläilemässä), katson ohjelmia, neulon, teen kotitöitä, käyn asioilla esim. Kaupassa/eläinlääkärissä/hieronnassa jne.
Viikonloppuna/lomilla: Vaellus tai mökkireissuja kavereiden tai sukulaisten kanssa, harrastusjuttuja esim. Koiranäyttely tai harrastusmeno tai treenipäivä tms. , kyläilyä tai pidemmällä asuvien tuttavien tapaamista, syömään menoa/ elokuviin teatteriin tms menoa/ pitkään kokkailua ja noita arjen perusjuttuja.
Jos sun on hankala olla ilman alkoholia, niin mun on taas vaikea nähdä mistä jäisin paitsi ilman alkoholia:,D
Oletko käyttänyt alkoholia niin, että
Kuinkahan monet suomalaiset juo joka vkl? Varmaan sadat tuhannet ja juhlapäivänä muutama miljoona. Osa hakee ulkomailta ja toiset tilaa nettikaupoista. Toistaiseksi alkosta saatetaan ostaa tuontia enemmän. Kaikessa säästetään niin alkoholi on helppo kohde.
Aurajuusto on mielettömän hyvää mutta ei siitä saa ns. kiksejä kuten päihteistä. Mä pajautan siinä kun joku toinen juo. Mun valinta on rikos vaikka mun valinnalla on vain 8 haitallisuuspistettä kun alkoholilla niitä pisteitä on 23. Tuota ei selitä millään järjellä että paljon vähemmän haitallisempi on laitonta. Alkoholilla saa myrkyttää koko kroppaa ja aivot lisäksi mutta mitään muuta päihdettä ei saisi käyttää. Nuorimmat katkokävelijät ovat vain kolmekymppisiä ja se on vain yksi alkoholin lukuisista haitoista. Ei ole pakko laillistaa kun se on poliitikoille liian vaikeaa. Käytöstä rankaisemiselle ei ole perusteita. Kun kerran olemme valtion omaisuutta niin kannabiksella sitä omaisuutta kohtelee pienemmillä vaurioilla kuin alkoholilla. Eli lopettakaa nyt piip tuo kannabiksen käytöstä rankaiseminen.