Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette ilman alkoholia?

Vierailija
22.09.2018 |

Mulla on aivan kuoleman tylsää. Ahdistaa kun ei oo mitään tekemistä. Ennen join viikonloppuisin, mutta olen huomannut ettei alkoholi sovi minulle, joten olen lopettanut. Tai no nyt ollut viikon ilman ja tämä on kärsimystä. Ei ole yhtään mitään tekemistä, ihan helvetin tylsää. Kertokaa mitä voi tehdä ilman viinaa? Baariin en mene selvin päin enkä jaksa olla vaan kotona. Keksikää mulle tekemistä!

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos sua pännii,

ilman kossua ei tuu känniin!

ps Se oli muuten runo se!

Vierailija
22/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, katson televisiota, palstailen, laitan leivonnaisia(eilen lasten pyynnöstä mustikkapiirakkaa).

Kuuntelen musiikkia. Soitan.

Katselen harrasteisiin liittyviä videoita ja dokkareita youtubesta.

Tänäaamuna olin harrastusporukan talkoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi toimii parhaiten ilman alkoholia.

Vierailija
24/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy leffassa, syömässä ulkona (juomaksi vesi tai kokis), keilaamassa, uimahallissa, pelaamassa tennistä/sulkapalloa/mitä tahansa, shoppailemassa, mene metsäretkelle eväiden kanssa, keräämään sieniä, pystytä teltta vaikka takapihalle, mene koirapuistoon, kaverin/miehen kanssa kävelylle ja juttelemaan tai kaverin luokse yökylään. Siinä nyt jonkun verran tekemistä muualla kuin kotona. Toivottavasti edes joku on mieluisa.

Vierailija
25/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, sulla on mies.

Miettikää, mikä teitä molempia kiinnostaa ja keksikää yhteistä tekemistä.

Vaikka tv-ohjelmat tai netistä katsotut jutut.

Just rouvan kans katsotaan Strömsötä.

Vierailija
26/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi Avara Luonto!

Vierailija
27/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemalla sitten tulee ohjelma Amy Winehousesta.

Vierailija
28/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli kirjoittanut että miehen kanssa ei tule tehtyä mitään yhteistä, olen mies ja sitä mieltä, että mies vaihtoon tai yksin, ketä kiinnostaa pleikkaria 24/7 hakkaava mies? Oikeasti pärjäätte paremmin yksin+ ne oikeasti kiinnostuneet miehet ei lyö heti jarruja päälle kun tietää, ettette ole varattuja.

Vierailija
29/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsään, leffaan, museoon, näyttelyihin, kylpylään/viikonlopun kotimaan reissu, konserttiin, keikalle, harrastuksiin (työväenopisto on halpa), karaokessakaan ei ole pakko juoda... Ymmärrän että kännissä oleminen on välillä kivaa, mutta ihan oikeesti, kyl on köyhää jos ei muuta tekemistä ja menemistä keksi kuin baari o__O

Vierailija
30/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, siksi en jätä juomista. En juo kuin viikonloppuisin, arkisin urheilen, siivoan, teen kaikkea mitä edellä on lueteltu ja on muuten tylsää! Joten ne hommat on hoidettu pois alta viikonlopuiksi. En leivo, koska ne tulisi syötyä ja lihoisi. Jotain uutta sisältöä pitäisi silti kehitellä, mutta siihen asti dokailen hissukseen omissa oloissani.

Vierailija
31/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita lavatanssikurssilla

Vierailija
32/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei myöskään sovi alkoholi mutta kah, mielikuvitukseton ystäväni, muitakin päihteitä on olemassa..

Oma suosikki on todella tehokas tylsyyden poistaja. Canadassa se laillistettiin.

Vierailija
33/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita aktiivinen liikunta.

Monta kertaa viikossa jotain aerobista ja salia.

Kiitos ideasta, mutta en nauti liikunnasta. Töihin pyöräilen ja lenkkeilen koiran kanssa ja ne riittää mulle.

Hikiliikunnasta saa kyllä paremman olon kuin alkoholista eikä tule krapulaa. No jos ei kiinnosta niin entä leffat tai kirjastosta haet kirjoja aiheesta joka kiinnostaa? 

Mihin tuo oikein perustuu? En minä ainakaan liikunnasta ole mitään hyvää oloa saavuttanut vaikka aktiivisesti liikuntaa harrastankin.

Vierailija
34/142 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin usein itsekin. Viikonloppuillat on ainoita, jolloin voi valvoa myöhään ja nautin siitä. Haluan päästä ihmisten ilmoille. Siivoilen, luen, lenkkeilen ja katson leffoja arki-iltoina ja viikonloppuna päivisin. Mutta molemmar viikonloppuillat kotona tuntuu tylsiltä, samoilta kuin arki-illat. Mitä tehdä kaupungilla, jos ei halua juoda? Baarissa selvinpäin ei ole kovin hauskaa. Olisipa kokonaan alkoholittomia baareja.

Vierailija
35/142 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
36/142 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät savut auttaa aina.

Vierailija
37/142 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä on rakentunut alkoholin ympärille, alkoholista luopuminen on kyllä kuolemantuomio tylsyyteen ja elämän sisällöttömyyteen. Itse jouduin luopumaan kokonaan alkoholista haimatulehduksen takia ja elämä on ollut siitälähtien pelkkää kurjuutta. Ei kiinnosta varsinkaan liikkua missään ihmisten ilmoilla, kun on sosiaaliset lukot kokoajan päällä. Aa-kerhostakaan ei löydy yhtään samanhenkistä porukkaa. Liikunta on liian pakkopullaa.. mikään ei auta.

Vierailija
38/142 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämä on rakentunut alkoholin ympärille, alkoholista luopuminen on kyllä kuolemantuomio tylsyyteen ja elämän sisällöttömyyteen. Itse jouduin luopumaan kokonaan alkoholista haimatulehduksen takia ja elämä on ollut siitälähtien pelkkää kurjuutta. Ei kiinnosta varsinkaan liikkua missään ihmisten ilmoilla, kun on sosiaaliset lukot kokoajan päällä. Aa-kerhostakaan ei löydy yhtään samanhenkistä porukkaa. Liikunta on liian pakkopullaa.. mikään ei auta.

Lisättäköön siis vielä: ei ole myöskään kavereita, koska kaveruus "kuivinsuin" on hyvin pintapuoleista, enkä myöskään käy missään töissäkään kun ei oikeen tunnu mitenkään palkitsevalta.

Vierailija
39/142 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei myöskään sovi alkoholi mutta kah, mielikuvitukseton ystäväni, muitakin päihteitä on olemassa..

Oma suosikki on todella tehokas tylsyyden poistaja. Canadassa se laillistettiin.

Paras tylsyyden poistaja. Saisi laillistua täälläkin.

Vierailija
40/142 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntelen päätä sohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi