Mikä miehen ulkonäössä viehättää?
Mulla alkaa nyt sinkkuelämä ja mietin onko kysyntää vai ei. Onko naisille jo pelkästään hyvä kroppa iso plussa. Ajattelin syventää salillakäyntiä niin mietin parantaako se mahkujani. Mitä mun ylipäätään olisi fiksuinta tehdä jotta naiset kiinnostuisi. Kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta ihan vakavasti kysyn silti.
Käyn säännöllisesti parturissa, en polta ja syön terveellisesti. Kertokaa mielipiteitä mitä te odotatte tulevalta nettideitiltä.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
notreally kirjoitti:
Minun kokemuksieni mukaan ei.
Eniten ratkaisee kuinka pitkä olet, oletko luontaisesti raamikas (luusto) ja onko sinulla komeat kasvot. Kun ikää tulee, hiusraja ratkaisee myös.
Geneettiset tekijät siis.
Tietysti jos sinulla on pömppömaha niin hyvä päästä siitä eroon.
Onko 183cm riittävä?
No oot kyllä lyhyt, mutta saatat kelvata jollekkin persjalalle. Yli 170cm kaunottaret ei sua kelpuuta.
Ketju herättää positiivisia fiiliksiä.
Ei tunne itseään huonoksi tai pinnalliseksi jos kiinnittää lähinnä huomiota tissien kokoon, vyötärö-lantiosuhteeseen, BMI:hin ja siihen onko nainen nuori.
Naisillekin ratkoo pituus, hartioiden malli, jne.
Ja eihän se pinnallista olekaan jos 17-19v hottis miellyttää, Tunne on tärkein ;)
Sinkkutyttö vm 1997 kirjoitti:
Miehen pitää olla iso ja raamikas. Ylipainoakin saa olla, kunhan se ei ole pelkkää läskiä. Sellainen 180 cm/110 kg on optimi.
Tummat hiukset, silmät lähellä toisiaan, kulmakarvat tuuheat ja mielellään yhteen kasvaneet. Sellainen mies saa minut innostumaan.
Tällainen mies vetoaa minuunkin. Mutta teho on vielä suurempi, jos miehellä on lisäksi jykevä leuka, pitkät kulmahampaat ja yläosasta suipot korvalehdet.
hhhhhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, mikä on se juttu, mikä miehissä vetoaa minuun. Olen huomannut, että viehätyn aina miehistä, jotka antavat minulle turvallisuuden tunteen. Iso fyysinen koko luo turvallisuutta (eikä tosiaan tarvitse olla tiukkaa lihasta, ihan sellainen normaali kehonkoostumus riittää, kunhan on sitä massaa). Luonne on kuitenkin ihan yhtälailla tärkeä, tärkeämpikin. Viehätyn miehistä, jotka ovat rauhallisia ja jämäköitä. Omani on tällainen. Minusta on IHANAA, kun voin joskus hermoilla/pelätä/itkeä/olla epäjärkevä ja tiedän, että voin turvautua mieheeni ja hän pysyy rauhallisena.
Esimerkki elävästä elämästä: myin torissa pyörän, jota tuli ostaja (vanhempi mies) hakemaan meiltä. Siinä katsastettiin pyörä ja kun tuli maksun aika, niin ostaja alkoi yhtäkkiä tinkiä ennalta sovitusta hinnasta. Oli todella painostavan oloinen, sanoi vaan että maksaa tästä summan x, tehdäänkö näin. Menin itse ihan lukkoon, en ollut yhtään varautunut tuollaiseen, enkä jotenkin saanut pidettyä kiinni oikeuksistani. Mieheni seisoi vieressä ja hän ilmoitti ostajalle ihan rauhallisesti, että kaupat tulee sovitulla hinnalla tai ei ollenkaan. Ja kaupat tuli. Rakastan miestäni, joka osaa olla jämäkkä meidän molempien puolesta ja pitää huolta minusta. Minä pidän hänestä huolta muin tavoin, toimimme molemmat vahvuuksiemme mukaan.
Veikkaan, että useimpien naisten kiinnostus pitkiin, isoihin, maskuliinisiin miehiin ei ole ulkonäkökeskeisyyttä ("rakastan pullistelevia lihaksia") vaan kyse on siitä tunteesta minkä se tietyntyyppinen mies herättää.
Tuo on kuin sanoisi ettei isoihin tisseihin rakastuminen ole ulkonäkökeskeisyyttä, ne vain herättävät tietynlaisen tunteen.
Eipä noissa vastauksissa muutenkaan juuri eroja ole. Joku haluaa parran, toinen ei.
Kaikkien ihanne on se sama pitkä ja raamikas jämäkkämies.
Isoihin tisseihin RAKASTUMINEN?
Ei, ette te miehet ole ollenkaan pinnallisia... Ihmiseen, persoonaan, luonteeseen voi rakastua. Ei tisseihin tai lihaksiin.
Tiivistettynä:
- pituus
- raamikkuus
- stereotyyppisen suojelijan ja turvaajan luonne
Eipä mikään ole muutamassa kymmenessä tuhannessa vuodessa muuttunut.
Aika mielipuolista jos miesten muka pitäisi alkaa arvostamaan naisen koulutusta tai älyä, ihan loogista että mekin pysytään eläiminä ja kiinnostutaan lähinnä seksikkyydestä ja hedelmällisyydestä.
Näköjään on mennyt maailma vaativaksi nettideittailun myötä.
Kun minä ja mieheni tavattiin maikkarin telkkarichatissa, siihen sai lähettää tekstarin mutta ei saanut julkaista puhelinnumeroaan, ja porukat laittoi sen sitten kirjaimina. Minä äkkiä otin ne kirjaimet ylös ja lähetin sitten miehelle viestin koska tykkäsin hänen hauskasta viestistään siinä telkkarissa.
Viestiteltiin ja soiteltiin, lähetettiin postissa yhdet kuvat, kun oli pitkä välimatka. Vasta 3 kk päästä nähtiin, toki oltiin kysytty pituudet ja painot että tiesi vähän minkälainen ihminen siellä langan toisessa päässä on. Mies lähetetti itsestään vain mustavalkoisen passikuvan jossa näyttää vankikarkurilta...
Mua viehätti miehessä aluksi se huumorintaju, ja sitten muuten kaikki elämänarvot ja tavoitteet esim. perheen perustamisesta jne. Ulkonäöllisesti tykkäsin että mies on isokokoinen koska itsekin olen naiseksi iso enkä halua miehen rinnalla näyttää jättiläiseltä.
Toki loppupeleissä rakastuttiin sitten kun oltiin tavattu ja vietetty aikaa yhdessä ja päästy intiimille tasolle. Niin vaan ollaan oltu kohta 20 vuotta yhdessä.
En osaa edes kuvitella miten meidän kummankaan kävisi jos pitäisi näitä nettideittejä alkaa käyttämään, ei varmaan kumpikaan löydettäisi uutta puolisoa, en usko ettei meistä kumpikaan enää edes yrittäisi jos meille ero tulisi.
Pitkät kulmahampaat ja suipot korvalehdet on minulle ihan must. Mutta mies saa olla hintelämpikin, eikä kulmakarvojen ei tarvitse olla yhternkasvaneet. Plussaa sekin on tietysti.
Persoonallinen tyyli usein herättää kiinnostuksen. Oli se sitten vaikka pitkät hiukset tai vaikkapa vähän erikoisemmat vaatteet, sillä ei ole niin väliä. Mutta perus lyhyt tukka, farkut ja musta huppari ei yleensä kiinnitä huomiotani, vaikka mies olisi miten komea. Persoona kiinnostaa.
Pidän siistejä vaatteita ja itsestä huolenpitämistä kuitenkin ensivaikutelman kannalta tärkeänä. Ja sitä, miten kantaa itsensä.
Isot lihakset ei ole mikään meriitti, mutta toki hyvässä kunnossa oleva usein näyttää paremmalta. Pieni ylipaino ei haittaa mitään, kunhan ei piilottele valtavien, epäsiistien ja säkkimäisten vaatteiden alla, kuten monella on tapana.
Iloinen pilke silmäkulmassa myös korjaa monta pientä virhettä.
eipinnallinenmies kirjoitti:
Ei tunne itseään huonoksi tai pinnalliseksi jos kiinnittää lähinnä huomiota tissien kokoon, vyötärö-lantiosuhteeseen, BMI:hin ja siihen onko nainen nuori.
Ja eihän se pinnallista olekaan jos 17-19v hottis miellyttää, Tunne on tärkein ;)
Oletko sä lukenut täältä yhtään viestiä vai haluatko vain levittää "totuutena" sitä, mitä täällä miehet yrittävät pakottaa naisten mielipiteeksi?
hhhhhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, mikä on se juttu, mikä miehissä vetoaa minuun. Olen huomannut, että viehätyn aina miehistä, jotka antavat minulle turvallisuuden tunteen. Iso fyysinen koko luo turvallisuutta (eikä tosiaan tarvitse olla tiukkaa lihasta, ihan sellainen normaali kehonkoostumus riittää, kunhan on sitä massaa). Luonne on kuitenkin ihan yhtälailla tärkeä, tärkeämpikin. Viehätyn miehistä, jotka ovat rauhallisia ja jämäköitä. Omani on tällainen. Minusta on IHANAA, kun voin joskus hermoilla/pelätä/itkeä/olla epäjärkevä ja tiedän, että voin turvautua mieheeni ja hän pysyy rauhallisena.
Esimerkki elävästä elämästä: myin torissa pyörän, jota tuli ostaja (vanhempi mies) hakemaan meiltä. Siinä katsastettiin pyörä ja kun tuli maksun aika, niin ostaja alkoi yhtäkkiä tinkiä ennalta sovitusta hinnasta. Oli todella painostavan oloinen, sanoi vaan että maksaa tästä summan x, tehdäänkö näin. Menin itse ihan lukkoon, en ollut yhtään varautunut tuollaiseen, enkä jotenkin saanut pidettyä kiinni oikeuksistani. Mieheni seisoi vieressä ja hän ilmoitti ostajalle ihan rauhallisesti, että kaupat tulee sovitulla hinnalla tai ei ollenkaan. Ja kaupat tuli. Rakastan miestäni, joka osaa olla jämäkkä meidän molempien puolesta ja pitää huolta minusta. Minä pidän hänestä huolta muin tavoin, toimimme molemmat vahvuuksiemme mukaan.
Veikkaan, että useimpien naisten kiinnostus pitkiin, isoihin, maskuliinisiin miehiin ei ole ulkonäkökeskeisyyttä ("rakastan pullistelevia lihaksia") vaan kyse on siitä tunteesta minkä se tietyntyyppinen mies herättää.
Tuo on kuin sanoisi ettei isoihin tisseihin rakastuminen ole ulkonäkökeskeisyyttä, ne vain herättävät tietynlaisen tunteen.
Eipä noissa vastauksissa muutenkaan juuri eroja ole. Joku haluaa parran, toinen ei.
Kaikkien ihanne on se sama pitkä ja raamikas jämäkkämies.
Mun mielestä yksi maailman kuumimmista miehistä on kompaktit 173 cm pitkä ja yksisilmäinen. Ai niin, mä en lukeudu palstalla naiseksi, sillä olen yli 25.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, sain vain tekstistäsi käsityksen, että olet jo hyväkroppainen. Naisen näkökulmasta hyvä kroppa miehellä on lihaksikas, mutta naisen näkökulmasta lihaksikkaampi kroppa ei ole parempi kroppa, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Niin siis olen hyväkroppainen. Olen sitä siksi että raskas työ on muovannut sen sellaiseksi. Nyt vain ajattelin käydä lisäksi salilla pari kertaa vkossa ja kyselen naisten mielipiteitä siitä. Arvostatteko yleisellä tasolla etten ole sohvaperuna vaan aktiivinen ihminen? Onko sillä merkitystä nettideiteillä?
Ap
Kaikki ei tietenkään vaadi näin paljon, mutta mä vaadin mieheltä vähintään 198cm pituutta ja hoikkuutta (saa painaa enintään 95kg), komeita kasvoja ja vähintään 18cm munaa. Mulla tosin on sellanen mies jo... 😌
stoneage kirjoitti:
Tiivistettynä:
- pituus
- raamikkuus
Aika mielipuolista jos miesten muka pitäisi alkaa arvostamaan naisen koulutusta tai älyä, ihan loogista että mekin pysytään eläiminä ja kiinnostutaan lähinnä seksikkyydestä ja hedelmällisyydestä.
Kun pariskuntia katsoo niin hyvin harvoin kukaan, varsinkaan yli kolmekymppinen on seksikäs, edes naisista, ehkä jopa miehet on useammin seksikkäitä. Naiset on yleensä naamasta tavallisia ja harvalla on mikään hyvä kroppa kuin joillain parikymppisillä salilla käyjillä, mutta niilläkin on sitten vähintään huono iho. Kyllä se luonne taitaa kuitenkin olla se tärkein asia joka ihmiset yhdistää ja pitää yhdessä. Ei arjen elämässä seksikkyydellä tee yhtään mitään.
stoneage kirjoitti:
Tiivistettynä:
- pituus
- raamikkuus
Ja tässä toinen sankari. Oma agenda niin vahvana mielessä, ettei siitä mikään muu pääse läpi. Surullista pakkomielteisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Voin antaa salivinkkejä.
Mikä saa sinut luulemaan että kukaan haluaa salivinkkejä juuri sinulta?
Minä olen tässä ja annan neuvoja ilmaiseksi. Moni muu ei ole tässä. En sanonut, että niitä tulisi haluta juuri minulta tai että muualta ei voisi hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, sain vain tekstistäsi käsityksen, että olet jo hyväkroppainen. Naisen näkökulmasta hyvä kroppa miehellä on lihaksikas, mutta naisen näkökulmasta lihaksikkaampi kroppa ei ole parempi kroppa, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Niin siis olen hyväkroppainen. Olen sitä siksi että raskas työ on muovannut sen sellaiseksi. Nyt vain ajattelin käydä lisäksi salilla pari kertaa vkossa ja kyselen naisten mielipiteitä siitä. Arvostatteko yleisellä tasolla etten ole sohvaperuna vaan aktiivinen ihminen? Onko sillä merkitystä nettideiteillä?
Ap
Sohvaperunanainen tahtoo sohvaperunamiehen. Aktiivinen nainen aktiivisen miehen jne ja toki myös vice versa. Ei ole olemassa mitään yleismaailmallista kaavaa, jolla kaikki naiset saisi kiinnostumaan yhdestä miehestä. Älä usko, mitä tämän palstan miehet sinulle yrittävät syöttää, heillä kun ei irl ole koskaan ollut kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen eli ovat melko jäävejä vastaamaan. Ole oma itsesi, älä yritä liikaa. Se on ehkä paras neuvo, jonka tähän voi antaa.
Pitääkö tuo paikkansa että voin erottautua sillä että kirjoitan novelleja? Tekeekö sellainen kenestäkään kiinnostavaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Tiivistettynä:
- pituus
- raamikkuus
Aika mielipuolista jos miesten muka pitäisi alkaa arvostamaan naisen koulutusta tai älyä, ihan loogista että mekin pysytään eläiminä ja kiinnostutaan lähinnä seksikkyydestä ja hedelmällisyydestä.Ja tässä toinen sankari. Oma agenda niin vahvana mielessä, ettei siitä mikään muu pääse läpi. Surullista pakkomielteisyyttä.
No lasketaan sitten.
Pituutta toivottu 6 kertaa.
Lyhyyttä toivottu 0 kertaa.
Raamikkuutta toivottu 5 kertaa.
Hintelyyttä toivottu 0 kertaa.
1 nainen piti "poikamaisesta", mikä voi hyvin olla poikamainen tai sitten se sama pitkä/maskuliininen ilman partaa. 1 sanoi että hintelämpikin käy.
Mitä agendaa tässä tarvitaan?
eipinnallinenmies kirjoitti:
Et tainnut lukea kaikkia vastauksia tai edes suurinta osaa.
Voi olla, kunhan et jotenkin jää kiinni tuohon ajatukseen. "Mulla on niin hyvä kroppa, katsokaa kaikki!" Kauan sitten ystävälläni oli poikaystävä, joka muisti aina itse ilmoittaa että hänellä on kuuma kroppa, enemmän kuin kerran päivässä hän pyysi ystävääni puristamaan itseään peffasta, kun se on "niin hyvä". Ei kestänyt kauan se suhde.