Mikä miehen ulkonäössä viehättää?
Mulla alkaa nyt sinkkuelämä ja mietin onko kysyntää vai ei. Onko naisille jo pelkästään hyvä kroppa iso plussa. Ajattelin syventää salillakäyntiä niin mietin parantaako se mahkujani. Mitä mun ylipäätään olisi fiksuinta tehdä jotta naiset kiinnostuisi. Kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta ihan vakavasti kysyn silti.
Käyn säännöllisesti parturissa, en polta ja syön terveellisesti. Kertokaa mielipiteitä mitä te odotatte tulevalta nettideitiltä.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Voin antaa salivinkkejä.
Mikä saa sinut luulemaan että kukaan haluaa salivinkkejä juuri sinulta?
Miksi olet hänelle ilkeä?
Koska hän on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällinen hymy joka on silmissä asti ja katsoo juuri minuun. Ei ylimielisellä tai röyhkeällä tavalla, vaan ihan vain ystävällisellä. Ja yleisesti siisti ja asiallinen ulkoasu.
Hienoa kuulla näitä vastauksia. Mielestäni olen elämäni kunnossa fyysisesti ja psyykkisesti. Olisin todella yllättynyt jos mitään kysyntää ei olisi. Pakko tässä hieman kuitenkin spekuloida kun en ole vielä ehtinyt aloittaa etsintää.
Pääseekö näillä minnekään:
-Urheilullinen ulkonäkö. Näytän hyvältä ilman paitaa koska lihakseni erottuvat hyvin.
-hyvä ja vakituinen työpaikka
-oma ja hieno asunto
-toimelias ja aikaansaava luonne
-tavotteita elämässä
-terveellinen ruokavalio
-ei humalahakuista juomistaMinusta hieno lista mutta eihän välttämättä tarkoita että ketään kiinnostaisi.
Juuri niin. Kysynkin sinulta mikä sinusta tekee kiinnostavan ja kenelle (millaisille naisille, mille kohderyhmälle). Nuo asiat, mitä luettelit, ovat ehdottoman hyviä, mutta eivät ne tee sinusta kiinnostavaa.
Esimerkki: itselleni miehen kiinnostus luontoon, telttailuun, vaellukseen, moottoripyöräilyyn ja matkailuun herättäisi heti huomioni, jos olisin sinkku. Sen sijaan salilla käyminen, juoksu ja pyöräily kiinnostuksen kohteina toisivat mieleen jonkun Rahka-Petrin (=turnoff). Eläimistä pitävä mies olisi turnon, taistelukoiran omistaja turnoff. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät hampaat, siisti iho ja kynnet. Persoonallisuus, fiksuus, avoimuus, luovuus - ne on tärkeämpiä kuin kropan malli.
Sano että olet avoin siitä että olet ruma kaljamaha eikä naisia kiinnosta. Tottakai ulkonäöllä on etenkin baarissa väliä koska se on ainoa asia minkä aluksi toisessa ihmisessä näkee. Nuo muut asiat oppii vasta sitten kun se jää on ulkonäöllä murrettu. Voit olla maailman fiksuin, persoonallisin, avoin ja luovin mies mutta jos olet kaljuuntuva kaljamaha niin ei ne naiset sinua baarissa lähesty.
Minuun eii oikrastaan edes tekisui miettiä näitä asioita tääällä että tämäähän on loåutonta vääntöä. Tahtoisiin löytää sellaiisen ihmiisen rinballle jonka kansssa tunnen että on hyvä olla jaa hän seisiisi rinnallani ja vousin keskustella aikuismaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ystävällinen hymy joka on silmissä asti ja katsoo juuri minuun. Ei ylimielisellä tai röyhkeällä tavalla, vaan ihan vain ystävällisellä. Ja yleisesti siisti ja asiallinen ulkoasu.
Tämä. Ole siisti. Ole puhdas. Tuoksu hyvältä.
Tärkein on katse. Silmien ilme. Kun katsot naista lempeästi, rakastavasti. Uuh. Tupakoimattomuus plussaa. Ole oma itsesi. Ole rehellinen, haavoittuva.
Luotettava. Turvallinen. Itsenäinen. Kunnollinen.
Herrasmies. Nainen tajuaa että mies on aidosti kiinnostunut, kun kohtelee arvostavasti ja huomaavaisesti, ja se jos mikä on naisesta kiihottavaa. Nainen kun lempeää haluaa olla sekä kuuma rakastajatar että huolehtiva nainen puolestasi.
Pituus yli 180cm, siistit lyhyet hiukset, parta tai ainakin sänki, hoidetut hampaat, istuva paitapusero tai nätti neule, chinot tai sopivat farkut, hyvä tuoksu.
Tärkein on katse. Silmien ilme. Kun katsot naista lempeästi, rakastavasti. Uuh. Tupakoimattomuus plussaa. Ole oma itsesi. Ole rehellinen, haavoittuva.
Herrasmies. Nainen tajuaa että mies on aidosti kiinnostunut, kun kohtelee arvostavasti ja huomaavaisesti, ja se jos mikä on naisesta kiihottavaa. Nainen kun lempeää haluaa olla sekä kuuma rakastajatar että huolehtiva nainen puolestasi.
Tunnen oloni James Bondiksi kun luettelit juuri minun ominaisuuksia 😁
Olen itsevarma ja itsenäinen. En ole etsimässä elättäjää tai pyykinpesijää. Haluan naisen joka lähtee kanssani kaupunkilomalle keski-eurooppaan. Syödään illallinen tunnelmallisessa ravintolassa ja sen jälkeen livemusaa. Sitten haluan mennä naisen kanssa luontoon ja telttaan yöksi.
Haluan että hän arvostaa harrastustani. Haluan että hän lukee novelleja joita joskus kirjoitan. Haluan että hän keskustelee maailmankaikkeudesta kanssani. Haluan hänen haluavan minun ottavan hänet kuin mies. Haluan että voimme tutustua uusiin ihmisiin ja asioihin.
Ap
Olen miettinyt, mikä on se juttu, mikä miehissä vetoaa minuun. Olen huomannut, että viehätyn aina miehistä, jotka antavat minulle turvallisuuden tunteen. Iso fyysinen koko luo turvallisuutta (eikä tosiaan tarvitse olla tiukkaa lihasta, ihan sellainen normaali kehonkoostumus riittää, kunhan on sitä massaa). Luonne on kuitenkin ihan yhtälailla tärkeä, tärkeämpikin. Viehätyn miehistä, jotka ovat rauhallisia ja jämäköitä. Omani on tällainen. Minusta on IHANAA, kun voin joskus hermoilla/pelätä/itkeä/olla epäjärkevä ja tiedän, että voin turvautua mieheeni ja hän pysyy rauhallisena.
Esimerkki elävästä elämästä: myin torissa pyörän, jota tuli ostaja (vanhempi mies) hakemaan meiltä. Siinä katsastettiin pyörä ja kun tuli maksun aika, niin ostaja alkoi yhtäkkiä tinkiä ennalta sovitusta hinnasta. Oli todella painostavan oloinen, sanoi vaan että maksaa tästä summan x, tehdäänkö näin. Menin itse ihan lukkoon, en ollut yhtään varautunut tuollaiseen, enkä jotenkin saanut pidettyä kiinni oikeuksistani. Mieheni seisoi vieressä ja hän ilmoitti ostajalle ihan rauhallisesti, että kaupat tulee sovitulla hinnalla tai ei ollenkaan. Ja kaupat tuli. Rakastan miestäni, joka osaa olla jämäkkä meidän molempien puolesta ja pitää huolta minusta. Minä pidän hänestä huolta muin tavoin, toimimme molemmat vahvuuksiemme mukaan.
Veikkaan, että useimpien naisten kiinnostus pitkiin, isoihin, maskuliinisiin miehiin ei ole ulkonäkökeskeisyyttä ("rakastan pullistelevia lihaksia") vaan kyse on siitä tunteesta minkä se tietyntyyppinen mies herättää.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennen ollut mies joka eli vaarallisesti ja naisia riitti. Nyt olen tavallinen toiset huomioon ottava pulliainen ja naisia ei ole kuin ehkä kymmenes osa. Kroppa on pysynyt kunnossa, mutta muuten olen paljon tasapainoisempi ja rauhallisempi. Tämä on kovin jännä juttu, koska naiset väittävät hakevansa mukavaa ja rehellistä, mutta eivät tällaista miestä lähesty. Tuntuu että naisten halut ja järki on niin suuressa ristiriidassa, että siitä ei seuraa missään asetelmassa tyydyttävää suhdetta. En tarkoita että kaikkien, vaan tosi monen.
Minusta sinä olet väärässä tuossa, ettei ne ns. pahoista pojista viehättyvät naiset voisi saavuttaa onnellista suhdetta. Sen pahisvibankin voi luoda niin monella eri tavalla. Ei tarvitse olla väkivaltainen, alkoholisti tai pettäjä, ei edes sitoutumiskyvytön. Minä ainakin tunnen useita miehiä, jotka ovat jollain tavalla kapinallisen, kurittoman tai "vaarallisen" oloisia, mutta kohtelevat silti naistaan hyvin. Jotkut ei vaan osaa olla mitään muuta kuin ilkeitä tai tylsiä, mutta ei se suinkaan tarkoita sitä ettei kukaan muukaan osaisi olla. Omaakaan puolisoani ei voi kuvailla erityisen kiltiksi tai rauhalliseksi, mutta hän on silti loistava aviomies ja isä - ainoastaan vähän erilainen.
Ehdottomasti puhtaat ja siistit kädet ja kynnet, samoin kuin puhtaat vaatteet. Duunariammatti vetoaa minuun, on jotenkin enemmän miehekäs kuin toimistossa istuva mies. Kengät ehjät ja siistit. Hyvä käytös yhdistettynä edella mainittuihin on jo hyvä yhdistelmä. Sellainen sopiva huumori ja pilke silmäkulmassa kruunaa kaiken :).
Jos olet jo valmiiksi hyväkroppainen, niin en usko että lihaksia lisää kasvattamalla lisäät kysyntää. Itse huomaan olettavani kaikki salihirmut askeettisiksi hc-bodymunkeiksi, jotka syö vaan rahkaa ja salaattia. Tietenkin jos tarkoituksesi on löytää hc-bodynunna jonka kanssa syödä yhdessä rahkaa ja salaattia niin saattaa toimia. Keskity mielummin oraalihygieniaan, yleishygieniaan, hius- ja vaatetyliin, sekä olemaan valloittava ja helposti lähestyttävä persoona.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jo valmiiksi hyväkroppainen, niin en usko että lihaksia lisää kasvattamalla lisäät kysyntää. Itse huomaan olettavani kaikki salihirmut askeettisiksi hc-bodymunkeiksi, jotka syö vaan rahkaa ja salaattia. Tietenkin jos tarkoituksesi on löytää hc-bodynunna jonka kanssa syödä yhdessä rahkaa ja salaattia niin saattaa toimia. Keskity mielummin oraalihygieniaan, yleishygieniaan, hius- ja vaatetyliin, sekä olemaan valloittava ja helposti lähestyttävä persoona.
Kiitos vastauksesta. En ole hc salillakävijä enkä aio sellaiseksi ryhtyä. Uskon kyllä että hyvä kroppa tulee helpottamaan parin löytymistä.ap
Vierailija kirjoitti:
Olen ennen ollut mies joka eli vaarallisesti ja naisia riitti. Nyt olen tavallinen toiset huomioon ottava pulliainen ja naisia ei ole kuin ehkä kymmenes osa. Kroppa on pysynyt kunnossa, mutta muuten olen paljon tasapainoisempi ja rauhallisempi. Tämä on kovin jännä juttu, koska naiset väittävät hakevansa mukavaa ja rehellistä, mutta eivät tällaista miestä lähesty. Tuntuu että naisten halut ja järki on niin suuressa ristiriidassa, että siitä ei seuraa missään asetelmassa tyydyttävää suhdetta. En tarkoita että kaikkien, vaan tosi monen.
Olet myös nykyään vanhempi, ja niinkuin sinäkin, myös ikäluokkasi naiset ovat jo viettäneet pahimmat rokkivuotensa ja rauhoittuneet hieman. Niille tällä hetkellä rokkivuosiaan viettäville naisille taas olet hieman vanhempi jäbä, joten se karsii valikoimista ne joilla ei ole "juttua vanhempiin miehiin". Usko tai älä, myös naiset kasvaa ihmisinä läpi elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies. Nainen tajuaa että mies on aidosti kiinnostunut, kun kohtelee arvostavasti ja huomaavaisesti, ja se jos mikä on naisesta kiihottavaa. Nainen kun lempeää haluaa olla sekä kuuma rakastajatar että huolehtiva nainen puolestasi.Tunnen oloni James Bondiksi kun luettelit juuri minun ominaisuuksia 😁
Olen itsevarma ja itsenäinen. En ole etsimässä elättäjää tai pyykinpesijää. Haluan naisen joka lähtee kanssani kaupunkilomalle keski-eurooppaan. Syödään illallinen tunnelmallisessa ravintolassa ja sen jälkeen livemusaa. Sitten haluan mennä naisen kanssa luontoon ja telttaan yöksi.
Haluan että hän arvostaa harrastustani. Haluan että hän lukee novelleja joita joskus kirjoitan. Haluan että hän keskustelee maailmankaikkeudesta kanssani. Haluan hänen haluavan minun ottavan hänet kuin mies. Haluan että voimme tutustua uusiin ihmisiin ja asioihin.
Ap
Kirjoitat novelleja? Miksi et sanonut heti? Mitään muuta ei edes tarvita, kirjailija ja taiteellinen mies saa naisia juuri niin paljon kuin haluaa.
Minut hurmaa mies jolla on kiltit ja nauravat silmät. Puhtaat hampaat, hiukset ja vaatteet. Hymy ja huumorintaju. Keskustelutaito ja aitous, tunne siitä, ettei heppu ole vain piparin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. En ole hc salillakävijä enkä aio sellaiseksi ryhtyä. Uskon kyllä että hyvä kroppa tulee helpottamaan parin löytymistä.ap
Tottakai, sain vain tekstistäsi käsityksen, että olet jo hyväkroppainen. Naisen näkökulmasta hyvä kroppa miehellä on lihaksikas, mutta naisen näkökulmasta lihaksikkaampi kroppa ei ole parempi kroppa, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Oon tylsä, mulla ei ole oikeastaan ulkonäkövaatimuksia. Silmät saa olla vaikka kieroon ja nenäkin poskella, kunhan mies on Persoona isolla P:llä. Noh, ainoat vaatimukset on se, että ei "salityyppi" eikä blondi.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö ne kaikki naiset ruikuttamaan sinun perään? Vai voitko kuvitella, että valtaosa niistä naisista oli sinun kanssa, koska he halusivat samaa mitä sinäkin eli irtoseksiä? Yhden yön suhdetta haluava ei halua lahkeeseen roikkumaan jäävää ihmistä vaan sellaisen, joka ymmärtää, mistä oli kyse.
Minuun vetoaa katse, mieluiten naururyppyjen keralla. Siis sellainen, josta voi päätellä, että mies haluaa tutustua juuri minuun ja on juuri minusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, mikä on se juttu, mikä miehissä vetoaa minuun. Olen huomannut, että viehätyn aina miehistä, jotka antavat minulle turvallisuuden tunteen. Iso fyysinen koko luo turvallisuutta (eikä tosiaan tarvitse olla tiukkaa lihasta, ihan sellainen normaali kehonkoostumus riittää, kunhan on sitä massaa). Luonne on kuitenkin ihan yhtälailla tärkeä, tärkeämpikin. Viehätyn miehistä, jotka ovat rauhallisia ja jämäköitä. Omani on tällainen. Minusta on IHANAA, kun voin joskus hermoilla/pelätä/itkeä/olla epäjärkevä ja tiedän, että voin turvautua mieheeni ja hän pysyy rauhallisena.
Esimerkki elävästä elämästä: myin torissa pyörän, jota tuli ostaja (vanhempi mies) hakemaan meiltä. Siinä katsastettiin pyörä ja kun tuli maksun aika, niin ostaja alkoi yhtäkkiä tinkiä ennalta sovitusta hinnasta. Oli todella painostavan oloinen, sanoi vaan että maksaa tästä summan x, tehdäänkö näin. Menin itse ihan lukkoon, en ollut yhtään varautunut tuollaiseen, enkä jotenkin saanut pidettyä kiinni oikeuksistani. Mieheni seisoi vieressä ja hän ilmoitti ostajalle ihan rauhallisesti, että kaupat tulee sovitulla hinnalla tai ei ollenkaan. Ja kaupat tuli. Rakastan miestäni, joka osaa olla jämäkkä meidän molempien puolesta ja pitää huolta minusta. Minä pidän hänestä huolta muin tavoin, toimimme molemmat vahvuuksiemme mukaan.
Veikkaan, että useimpien naisten kiinnostus pitkiin, isoihin, maskuliinisiin miehiin ei ole ulkonäkökeskeisyyttä ("rakastan pullistelevia lihaksia") vaan kyse on siitä tunteesta minkä se tietyntyyppinen mies herättää.
Tuo on kuin sanoisi ettei isoihin tisseihin rakastuminen ole ulkonäkökeskeisyyttä, ne vain herättävät tietynlaisen tunteen.
Eipä noissa vastauksissa muutenkaan juuri eroja ole. Joku haluaa parran, toinen ei.
Kaikkien ihanne on se sama pitkä ja raamikas jämäkkämies.
Miksi olet hänelle ilkeä?