Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestit exän nyxältä

Vierailija
21.09.2018 |

Tuntuu niin pahalta että voisin revetä kahtia tämän tuskan takia!
Yhteisiä vuosia 8 ja kaksi lasta.
Mies jäi kiinni pettämisestä ja lähti tämän toisen matkaan. Pakkasi kamansa ja häipyi.
Tästä on viikko. Sekavat tunteet mutta lasten takia skarppaa päivät ja illalla itken itseni uneen. Tuntuu niin pahalta.
Tänään n.20 min sitten tuli viesti vieraasta numerosta :
Sain mitä parhaimman miehen. Harmi vain että teki kanssasi lapsia eikä halua niitä nyt minun kanssa. Kiitos siitä H#*%@. Mieheni ei ikinä halua nähdä enään sinua eikä lapsia.
Pysy kiltisti poissa kuvioista ja sen numeronkin voit poistaa. Sekin poisti sinun.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?? Mitä ihmettä olen tehnyt ansaitakseni tätä?
Lapset kaipaavat isäänsä kuten minäkin! Itkulle ei vain tule loppua ja skarppaaminen ei tänään nähtävästi onnistu. Lapsetkin itkevät kun minä itken täällä.
Miten tästä voi jaksaa eteenpäin?
Kirjaimellisesti voisin oksentaa tästä pahasta olosta.

Kommentit (209)

Vierailija
101/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaisin viestiin vain, että enää kirjoitetaan todellakin enää eikä "enään" enkä mitään muuta, koskaan. Ei mitään estoja, tarvitsisin ne kahjot viestit todisteeksi myöhempää varten.

Vierailija
102/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo yhtälö, että mies ei halua uuden kanssa lapsia, koska hänellä on niitä jo, mutta ei kuitenkaan haluaisi nähdä niitä lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin lohduttaa, mutta jos edes pidemmän ajan kuluttua muistat näitä kommentteja ja voit naureskella luuseriexällesi.

Minua ei petetty (tietääkseni), mutta vaihdettiin lennosta seuraavaan. Exä oli hankala ja haukkui minua, teki muuton yhteisestä asunnosta niin vaikeaksi kuin pystyi. Hehkutti uutta suhdettaan ympäri kyliä ja haukkui minut siinä samalla. Mua vitutti ja itketti viikkoja, mutta lohduttauduin sillä että kaksi idioottia on löytänyt toisensa ja niiden juttu kuolee nopeasti, jos ei kuolisi niin hyvä vaan että sinkkumarkkinoilla olisi kaksi idioottia vähemmän. Eiköhän he sitten eronneet parin kuukauden päästä ja exä jo ennen eroaan itki kuinka huono nainen nykyinen on ja kaipaa mua. Eipä herunut sääliä enää.

Kukaan fiksu nainen ei ikinä olisi ylpeä siitä, että saa itselleen pettäjämiehen. Pitää olla päässä vikaa. Tuo viesti nyt oli viimeinen naula siihen arkkuun. Sä tulet aina olemaan miehen lasten äiti ja kiitos idiotismin tuo mies pilasi itseltään sen onnen. Voit lohduttautua sillä, että mies on nyt paskassa suhteessaan hullun kanssa ja antaa niin ollakin. Jos eroavat niin hahah, jos eivät niin hahah.

Sama se onko miehellä tietoa viestistä vai ei, idiootti hän on kuitenkin. Älä ainakaan ota takaisin jos ikinä tulisi vinkumaan. Sinuna eläisin hiljaiselossa lasten kanssa ja jos miehestä ei mitään kuulu niin yrität hoitaa lapsiin liittyvät asiat sitten kun olet levännyt tarpeeksi ja jaksat sen kanssa keskustella.

En itse blokkaisi hullun naisen numeroa, koska jos saat sieltä yhtä asiattomia viestejä niin voit sitten esitellä niitä miehen vanhemmille tai miehelle itselleen.

Vierailija
104/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tunne tuota naista enkä tiedä miksi hänellä on numeroni.

Lasten isää en ole nähnyt viikkoon. Viimeksi kun haki tavaransa.

Tämä kaikki tuli niin nopeasti minulle etten edes tiedä miten tätä käsitellä.

Pahaa oloa purkaan itkemällä ja yhdelle ystävälle juttelemalla (ja itkemällä).

Ajattelin exän ottavan yhteyttä itse ja oikeasti en ole edes valmis nyt kommunikoimaan sen kanssa mistään. Äänen kuullessa varmasti vain itkisin enkä saisi sanaa suustani.

Ajattelin että alkuun olisi hyvä pitää etäisyyttä mutta tämä viesti oli jotain mikä sai senkin ajatuksen murtumaan. En tiedä mitä pitäisi tehdä tai ajatella.

Lapset pääsevät kohta ystävälleni päiväksi jotta saan kasattua itseäni.

Mikä hitto joku exän eukko on velvollinen minulle viestiä laittamaan.

Miksei minun anneta vain olla rauhassa!

Estä sen numero

Vierailija
105/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on luokattomaan naiseen vaihtanut.

Vierailija
106/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä haet itsellesi yksinhuoltajuutta. Mikäli mies allekirjoittaa tuon viestin asian niin eiköhän hän halua luopua lapsistaan sitten myös ihan virallisesti. Tämän jälkeen kuin vain minulla olisi lasten huoltajuus niin keskustelisin lasten kanssa että iskän täytyy nyt mennä ja hoidella asioita, että ikävä kyllä nyt hetkeen ei nähdä häntä. Ja yrittäisin jatkaa arkea muuten tasaisesti lasten kansa. Nopeasti mahdollinen yhteinen omaisuus jakoon ja avioero saman tien vireille. Säästä kaikki viestit. Viesti ainoastaan miehen kanssa ja jätät naisen ja muut viestit tuntemattomasta numerosta sikseen.

Vierailija
107/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia kannattaa olla pitkämielinen. Mies on nyt uuden huumassa, kunhan aikaa vierähtää, alkaa ikävöi dä lapsiaan.

Vaikka mies ollut perse, lasten takia, Älä Kosta lasten kautta.

Vierailija
108/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ne ei halua olla tekemisissä sinun ja lasten kanssa. Se on varmasti vaikeaa ymmärtää. Miehesi tekee lapset varmasti vielä toisen ja ehkä kolmannenkin kanssa ja jättää ehkä nekin. Sekoilua ja itkemistä tuollaisen miehen kanssa on vielä monella. Olen pahoillani puolestasi, mutta tuollaisia sekopäitä on olemassa. Osa noista on vielä väkivaltaisia ja alkoholisteja. Kannattaa olla onnellinen, että tuollainen mies lähti vielä oma-aloitteisesti. Elät varmasti paremman elämän ilman tuon luokan sekoiluja. 

Vierailija
109/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että on kehunut sinua nyksälle ja muistellut haikeana teidän  mukavia. Nyt nyksä on mustasukkainen. 

Mies on hullaantunut uudesta naisesta, mutta nyt eron myötä todellisuus on luultavasti iskenyt päin naamaa. Päätös on alkanut hieman kaduttaa, lapsiakin alkaa olla jo hieman ikävä. Samalla se uusi hehkeä nainen onkin vaativa ja mustasukkainen lapsista ja exsästä. Mies yrittää käsitellä tunteitaan elämänmuutoksesta uuden naisen kanssa, mutta reaktiona on kiukku siitä että uusi onni ei riitäkään ja vaatimus pyyhkiä exsän numero pois. Epätoivoissaan nainen on vielä laittanut tuon viestin ap:lle, koska pelkää että mies peruu päätöksen ja lähtee lakki kourassa entisen perheen luo.

Luultavasti jossain vaiheessa mies tarvitsee aikalisän myös uudesta naisesta ja saattaa joka pyrkiä takaisin perheen luo. Jos mies on ollut yhtään säädyllinen isä aiemmin, myös ikävä lasten luo alkaa vaivata. Suhde toi kivaa jännitystä siinä vaiheessa, kun oikea koti oli pystyssä ja lapsia näki iltaisin. Todellisuus eron jälkeen voikin kuitenkin olla hieman eri asia.

Juuri näin. Vaikkaan että miehen ja uuden naisen suhde on jo lähellä päättymistään. Mies tulee varmasti haluamaan palaamaan. Ole siksi mahdollisimman asiallinen kaikissa yhteydenpidoissa mieheen, jottet "aja" häntä pysymään sen hullun naisen kanssa. Jos itse haluaisin jatkaa suhdetta miehen kanssa, olisin mahdollisimman ystävällinen ja välöyttäisin paluuta esim parisuhdeterapiaan menon kautta tms.

Haluaisitko tuollaisen miehen takaisin?

Vierailija
110/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan ajan kulua. Napsahtaa tuollainen viesti lähettäjän nenälle ennen pitkää tavalla tai toisella. Esto naisen numeroon ja selvität asiat miehen kanssa. Naisella ei ole mitään asiaa teidän välienne selvittelyyn. Ei kovin kypsältä eikä sivistyneeltä naiselta vaikuta.

Kyllä se totuus ja tilanne miehellekin pian valkenee, vaikka nyt olisi jossain tuoreen suhteen huumassa ja höyryssä.

Hae itsellesi apua läheisiltäsi, ystäviltäsi ja vaikka psykologilta. Et ole yksin. Myös vertaistuki on hyödyllistä, kunhan pahimmat tyrskyt vaimentunut.

Vierailija
111/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan provoo ja huutaa ei kannata ottaa tosissaan!

Vierailija
112/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap poistui takavasemmalle

Kyllä poistuin. Ystäväni haki lapset hoiviinsa.

Olen nukkunut ja istunut. Täysin mitään tekemättä.

Sain soitettua vanhemmilleni ja varasin lennot pohjoiseen vanhempien luokse.

Sinne lähdemme lasten kanssa huomenna. Minulla ei ole sukua täällä ja ystäväni on pohjoisessa. Yhden ystävän olen täällä saanut ja muut ovat enemmänkin vain kavereita.

Olen monta kertaa kirjoittanut viestin exälle mutta pyyhkinyt sen pois.

En osaa edes viestiä kirjoittaa sille.

En tiedä kuinka pitkään exä minua on tämän kanssa pettänyt mutta viikko sitten asia vasta minulle selvisi. Tätä on voinut jatkua jo ties kuinka kauan.

Näin jälkeenpäin kun mietin niin merkit olivat selvästi luettavissa mutta en vain tajunnut!

Olen ollut niin sokea!

Minusta meillä meni ihan hyvin. Olin väärässä.

Lapset ovat 2 ja 4 vuotiaita ja exä oli hyvä isä niille.

En ole vastannut tuohon viestiin mitään. Numeron kyllä varmasti tulen vaihtamaan aikanaan.

Kiitos teille tuesta. Jotenkin tämä tilanne vetää niin lukkoon ettei osaa edes järkevästi ajatella yhtään mitään.

Ap

Anna itsellesi aikalisää. Exään ei tarvitse olla vielä mitenkään yhteydessä.

Älä reagoi mitenkään saamaasi törkyviestiin mutta pidä se varmuuden vuoksi tallessa.

Pysy tiukasti asialinjalla, kun alat sopia exän kanssa lasten elatus- ja huoltajuusasioista. Aina kun tekee mieli puhua hänelle rumasti, ota itsellesi aikalisää, niin että ehdit tyyntyä.

Vierailija
113/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin tuon viestin menemään miehelle ja kertoisin mistä numerosta se tuli. Pyytäisin miestä vahvistamaan, allekirjoittaako hän viestin sisällön.

Ja naisen numero estoon.

Kuvakaappaus, niin näkyy numero.

Vierailija
114/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kovin pitkältä suhteelta vaikuta kun on jo kärkeen noin epävarma, jatka elämääsi. Tsemppiä, selviät kyllä! Mies tulee vielä katumaan lähtöään.

Vierailija
115/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu niin pahalta että voisin revetä kahtia tämän tuskan takia!

Yhteisiä vuosia 8 ja kaksi lasta.

Mies jäi kiinni pettämisestä ja lähti tämän toisen matkaan. Pakkasi kamansa ja häipyi.

Tästä on viikko. Sekavat tunteet mutta lasten takia skarppaa päivät ja illalla itken itseni uneen. Tuntuu niin pahalta.

Tänään n.20 min sitten tuli viesti vieraasta numerosta :

Sain mitä parhaimman miehen. Harmi vain että teki kanssasi lapsia eikä halua niitä nyt minun kanssa. Kiitos siitä H#*%@. Mieheni ei ikinä halua nähdä enään sinua eikä lapsia.

Pysy kiltisti poissa kuvioista ja sen numeronkin voit poistaa. Sekin poisti sinun.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?? Mitä ihmettä olen tehnyt ansaitakseni tätä?

Lapset kaipaavat isäänsä kuten minäkin! Itkulle ei vain tule loppua ja skarppaaminen ei tänään nähtävästi onnistu. Lapsetkin itkevät kun minä itken täällä.

Miten tästä voi jaksaa eteenpäin?

Kirjaimellisesti voisin oksentaa tästä pahasta olosta.

Lähetä tuo viesti ehdottomasti eteenpäin miehellesi että tietää minkälainen laatunainen(kamala) tämä uus on.. jos uutudenviehätyksen läpi ei huomaa sitä nyt, tajuaa viimeistään jossain vaiheessa. Eihän tolla naisella oo kaikki kotona! Huh kuka on noin tyly ja törkeä!? Ja miksi?? Jos mies ei aivan tunnevammainen ole, kyllä niitä lapsia tulee ikävä ainakin kunhan tasoittuu..tai luulis..

Mutta sinulle voimia kovasti! On varmasti tuskaa ja kipua, voi vaan kuvitella. Mutta hae apua ja yritä jaksaa!

Vierailija
116/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo eksäsi uusi näyttää olevan jokin sekopää mustis jonka miehesi kyllä tajuaa kohta. Kukaan täysjärkinen ei jätä lapsiaan uuden suhteen takia. Miehesi ei edes tiedä tuosta viestistä. Keskustele lapsikuviot miehesi kanssa niin ettei tuo muija ole paikalla. Ei hyvä isä jätä lapsiaan. Mutta pidä huoli että tuo nainen ei pääse lapsiesi puheille, saattaa puhua mitä tahansa paskaa sinusta. Voimia.

Vierailija
117/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa kommentoimaan samaa kuin nuo yllä. Kuvakaappaus tuosta viestistä, ei muuta.

Vierailija
118/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne kuin ap:llakin. Mies lähti kuin salama kirkkaalta taivaalta, vaikka luulin kaiken olevan hyvin. Oli löytänyt naisen, jonka kanssa seksi sujui paremmin kuin minun kanssani lasten kanssa asuessa ja oli hoikempi kuin minä. Suhde kesti 2 vuotta ja mies joutui psykiatriseen hoitoon kun katkaisi välit lapsiinsakin uuden tultua kuvioihin. Seksisuhde ei sittenkään ollut ihan kaikki mitä hän tarvitse ilmeisesti. 

Me olimme yhdessä tosin 20+ vuotta ja lapset jo melkein aikuisia. 

Uusi nainen tekstaili minulle ja näin livenäkin.  Koki itsensä jotenkin voittajaksi ja sanoin että nolaan itseni, kun kerroin ettei nyt ihan helmeä saanut itselleen.

Vierailija
119/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani puolestasi ja varsinkin lastenne puolesta. Kerää voimia siellä vanhemmillasi. Tympeä tyyppi se uusi.

Toisaalta jos on noin tympeä uusi äitipuoli niin mahtaako sinne uskaltaa lapsiakaan laskea. En päästäisi lapsiani isäviikonlopuille sinne "onnelaan". Muutenkaan nyt moneen kuukauteen, jos isipappaa nyt sattuisi kiinnostamaan. Säästä se viesti. Säästä kaikki tuollaiset viestit. Voi olla vielä todistusaineisto tarpeen, jos joudut hakemaan totaaliyksinhuoltajuutta.

Muista että oikeus elareihin on nimenomaan lasten oikeus ja lapset saa oikeusavusta juristin, jos siitä tulee että en maksa.

Usko pois, kyllä sä selviydyt!

Vierailija
120/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kans päästäis lapsia tuollaiseen paikkaan. Varsinkin jos nyxä on kateellinen, ettei mies halua hänen kanssa lapsia. Ja aika omituista, että ovat viikon ollu yhdessä ja puhuu lasten tekemisestä😅