Viestit exän nyxältä
Tuntuu niin pahalta että voisin revetä kahtia tämän tuskan takia!
Yhteisiä vuosia 8 ja kaksi lasta.
Mies jäi kiinni pettämisestä ja lähti tämän toisen matkaan. Pakkasi kamansa ja häipyi.
Tästä on viikko. Sekavat tunteet mutta lasten takia skarppaa päivät ja illalla itken itseni uneen. Tuntuu niin pahalta.
Tänään n.20 min sitten tuli viesti vieraasta numerosta :
Sain mitä parhaimman miehen. Harmi vain että teki kanssasi lapsia eikä halua niitä nyt minun kanssa. Kiitos siitä H#*%@. Mieheni ei ikinä halua nähdä enään sinua eikä lapsia.
Pysy kiltisti poissa kuvioista ja sen numeronkin voit poistaa. Sekin poisti sinun.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu?? Mitä ihmettä olen tehnyt ansaitakseni tätä?
Lapset kaipaavat isäänsä kuten minäkin! Itkulle ei vain tule loppua ja skarppaaminen ei tänään nähtävästi onnistu. Lapsetkin itkevät kun minä itken täällä.
Miten tästä voi jaksaa eteenpäin?
Kirjaimellisesti voisin oksentaa tästä pahasta olosta.
Kommentit (209)
Kannattais ehkä keskustella sen miehen kanssa, että onko nyt varmasti samaa mieltä siitä että hylkää lapsensa...
Jos tämä on tosi, älä ota mitään yhteyttä kumpaankaan. Mies sitten ottaa.
Lapset ei osaa kaivata poissaolevaan, jos joku ei tee sitä numeroa joten nyt vähän ryhtiä naisen niiden lasten takia!!!!
Nyt ne lapset isälle kunnes sinä saat itsesi kasaan. Lapsille riittää yksi kyllin hyvä vanhempi ja sinä et sitä heille tälle hetkellä ole.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne lapset isälle kunnes sinä saat itsesi kasaan. Lapsille riittää yksi kyllin hyvä vanhempi ja sinä et sitä heille tälle hetkellä ole.
Perustele.
Alat luomaa sitä teidän arkea iloinen ja suruineen ilman sitä isää, etkä laske mitään muiden varaan. Numeron vaihtaminen ei ole mikään huono vaihtoehto. Mitä sitä paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ei osaa kaivata poissaolevaan, jos joku ei tee sitä numeroa joten nyt vähän ryhtiä naisen niiden lasten takia!!!!
Hehheh👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele.
It-kul-le ei vain tu-le lop-pu-a ja skarp-paa-mi-nen ei tä-nään näh-tä-väs-ti on-nis-tu. Lap-set-kin it-ke-vät kun mi-nä it-ken tääl-lä. Lapset tarvitsee nyt ympärilleen turvallisia aikuisia!
Pyydä ex käymään, pidä tuo viesti tallessa ja näytä hänelle, en usko että hän edes tietää tuosta, lapset ovat osa elämää, kun ne ovat kerran menty tekemään, lastenvalvojalle kannataa varata aika, jossa sovitte tapaamiset, uuden kumppanin ei tarvitse osallistua lasten elämään, tapaamiset voidaan vaikka sopia niin että isä tulee luoksesi hoitamaan lapsia, jos uusi kumppani ei lapsia heille halua.
Sinulla on nyt akuutti kriisi menossa. Keskity arjesta selviytymiseen ja elämän järjestämiseen niin, että mies ei ole aktiivisesti paikalla. Tilanne on aivan eri muutaman viikon tai kuukauden päästä, eikä asioita tarvitse ratkoa juuri nyt. Onko sinulla tukiverkkoja? Hyödynnä nyt kaikki mahdollinen tuki, mitä on saatavissa!
Miehen uusi nainen vaikuttaa vaativalta ja katkeralta. Se tarkoittaa, että suurimman ihastumisen haihduttua mieskin voi alkaa kaivata entistä elämäänsä takaisin, ja erityisesti lapsia. Älä vastaa uudelle naiselle mitään, tarvittaessa laita viestiä miehellesi. Hoida itsesi yli suurimmasta kriisistä ja ala vasta sen jälkeen setviä huoltajuuksia ja muita käytännön asioita.
Sinä kyllä selviät tästä!
En edes tunne tuota naista enkä tiedä miksi hänellä on numeroni.
Lasten isää en ole nähnyt viikkoon. Viimeksi kun haki tavaransa.
Tämä kaikki tuli niin nopeasti minulle etten edes tiedä miten tätä käsitellä.
Pahaa oloa purkaan itkemällä ja yhdelle ystävälle juttelemalla (ja itkemällä).
Ajattelin exän ottavan yhteyttä itse ja oikeasti en ole edes valmis nyt kommunikoimaan sen kanssa mistään. Äänen kuullessa varmasti vain itkisin enkä saisi sanaa suustani.
Ajattelin että alkuun olisi hyvä pitää etäisyyttä mutta tämä viesti oli jotain mikä sai senkin ajatuksen murtumaan. En tiedä mitä pitäisi tehdä tai ajatella.
Lapset pääsevät kohta ystävälleni päiväksi jotta saan kasattua itseäni.
Mikä hitto joku exän eukko on velvollinen minulle viestiä laittamaan.
Miksei minun anneta vain olla rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Jätä tuo paskiainen omaan arvoonsa ja selvitä asia miehen kanssa, kun olet vähän rauhoittunut. Varmistat ihan rauhallisesti, että mies aikoo jatkossakin olla lasten kanssa kuten tähänkin asti ja sitten miehen ihmetellessä kysymystä, voit yrittää asiallisesti kertoa, että sait kysymyksiäherättävän ja asiattoman viestin hänen naiseltaan.
Voit yrittää kertoa?! Eiköhän pääse helpommalla kun asiallisesti kertoo viestistä ja sen sisällöstä eikä kiertele ja kaartele. Näin selviää exänkin mielipide kerralla eikä jää mitään tulkinnanvaraan.
Vierailija kirjoitti:
En edes tunne tuota naista enkä tiedä miksi hänellä on numeroni.
Lasten isää en ole nähnyt viikkoon. Viimeksi kun haki tavaransa.
Tämä kaikki tuli niin nopeasti minulle etten edes tiedä miten tätä käsitellä.
Pahaa oloa purkaan itkemällä ja yhdelle ystävälle juttelemalla (ja itkemällä).
Ajattelin exän ottavan yhteyttä itse ja oikeasti en ole edes valmis nyt kommunikoimaan sen kanssa mistään. Äänen kuullessa varmasti vain itkisin enkä saisi sanaa suustani.
Ajattelin että alkuun olisi hyvä pitää etäisyyttä mutta tämä viesti oli jotain mikä sai senkin ajatuksen murtumaan. En tiedä mitä pitäisi tehdä tai ajatella.
Lapset pääsevät kohta ystävälleni päiväksi jotta saan kasattua itseäni.
Mikä hitto joku exän eukko on velvollinen minulle viestiä laittamaan.
Miksei minun anneta vain olla rauhassa!
T.ap
Vastaa, että hoidat asiat kuntoon miehen kanssa, et ulkopuolisen. Ja sit et vastaa yhtään mitään enempää. Ja tosiaan, kunhan rauhoitut, asioit vain ja ainoastaan miehen kanssa, ja vaikka lastenvalvojan välityksellä, jos ei muuten.
Mä tuossa vaiheessa olisin ihan hel ve tin vihainen, enkä surun murtama. Suru tulisi jälkeenpäin. No ollaan toki erilaisia, mutta oikeasti, sua on petetty, sulle lähetetään törkyviestejä ja sä koet nyt surua joka repii kahtia? Kun sun pitäisi olla vihainen ja raivoissasi! Olitko suhteessa alistettu, vai miksi koet ensisijaisesti surua? Miten itsetunnon laita? Ja tää ei ole vit tui lua vaan ihan aitoa ihmetystä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Ai jos lapset ei enää ikinä näkisi isäänsä tai äitiään, eivät kaipaisi, koska olisi poissaoleva?
Kannattaisko hetki miettiä tätä asiaa uudelleen...
Jätä tuo paskiainen omaan arvoonsa ja selvitä asia miehen kanssa, kun olet vähän rauhoittunut. Varmistat ihan rauhallisesti, että mies aikoo jatkossakin olla lasten kanssa kuten tähänkin asti ja sitten miehen ihmetellessä kysymystä, voit yrittää asiallisesti kertoa, että sait kysymyksiäherättävän ja asiattoman viestin hänen naiseltaan.