Viestit exän nyxältä
Tuntuu niin pahalta että voisin revetä kahtia tämän tuskan takia!
Yhteisiä vuosia 8 ja kaksi lasta.
Mies jäi kiinni pettämisestä ja lähti tämän toisen matkaan. Pakkasi kamansa ja häipyi.
Tästä on viikko. Sekavat tunteet mutta lasten takia skarppaa päivät ja illalla itken itseni uneen. Tuntuu niin pahalta.
Tänään n.20 min sitten tuli viesti vieraasta numerosta :
Sain mitä parhaimman miehen. Harmi vain että teki kanssasi lapsia eikä halua niitä nyt minun kanssa. Kiitos siitä H#*%@. Mieheni ei ikinä halua nähdä enään sinua eikä lapsia.
Pysy kiltisti poissa kuvioista ja sen numeronkin voit poistaa. Sekin poisti sinun.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu?? Mitä ihmettä olen tehnyt ansaitakseni tätä?
Lapset kaipaavat isäänsä kuten minäkin! Itkulle ei vain tule loppua ja skarppaaminen ei tänään nähtävästi onnistu. Lapsetkin itkevät kun minä itken täällä.
Miten tästä voi jaksaa eteenpäin?
Kirjaimellisesti voisin oksentaa tästä pahasta olosta.
Kommentit (209)
Hae lähestymiskielto naiselle. Soitat lastenvalvojalle ja varaat ajan sopiaksesi elareista ja muusta lapsiin liittyvästä. Itkut ei tässä nyt auta.
Todennäköisesti on käynyt niin, että nyxä on aivan innoissaan, kun mies on jättänyt perheensä hänen takiaan, ja muuttanut hänen kanssaan yhteen. Pesänrakentamisvietti on päässyt valloilleen ja hän on alkanut puhua miehelle yhteisestä lapsesta. Mies on kuitenkin asian torjunut. Sanonut, ettei enää halua lisää lapsia. Miehille kun ei aina ensimmäiseksi se lasten hankinta tule mieleen, kun rakastuu.
Tämä nyxä taas haluaa sitoa miehen mahdollisimman lujasti itseensä, ettei se vain pääse katumaan ja lähtemään takaisin entisensä luo. Siitä innokkaat puheet lapsentekemisestä.
Miehen reagointi on ollut pettymys, ja siksi hän lähetti sinulle tuon viestin.
Mies ei missään tapauksessa kadu sitä, että sai lapsia kanssasi, eikä hän missään tapauksessa halua erota lapsistaan täydellisesti. Tämä on nyxän omaa haihattelua. Siellä on nyt käyty kiivasta keskustelua ja nyxä saanut sen verran siipeensä, että on laatimassa sääntöjä heidän tulevalle yhteiselle elämälleen. Siihen kuuluu miehen täydellinen ero sinusta ja lapsista.
Ymmärrät, että tuo on pelkkää katkeruutta. Sinulle hänen täytyy vain nyt esittää voitonriemuisuuttaan, vaikka se ei ihan aukoton olekaan.
Jos mies tahtoisi sinun ja lasten haihtuvan kokonaan elämästään, HÄN ilmoittaisi sen sinulle, eikä tuo uusi kumppani.
Miehesi ei varmaankaan tiedä, millaisen kanssa on tekemisissä. Nainen on selvästi ylimustasukkainen, mikä ennustaa vaikeuksia. Sinun kannattaisi nyt yrittää tyynnyttää itseäsi mahdollisimman paljon, vaikka se onkin kamalan vaikeata. Mutta älä vain mene mukaan tähän. Selviät voittajana, kun annat nyxän vain kiehua omissa liemissään. Älä ala sanailla eikä tapella hänen kanssaan. Sitä hän kaikesta huolimatta toivoo ja odottaa, yhteenottoa kanssasi. Älä anna hänelle sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ei osaa kaivata poissaolevaan, jos joku ei tee sitä numeroa joten nyt vähän ryhtiä naisen niiden lasten takia!!!!
Jo Porvoossa ei kaivata ketään. Kunhan on poissa silmistä on poissa mielestä🙈
Trollolloo..
No onpa niin läpinäkyvä provo, miksi ihmiset vastaavat tällaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ei osaa kaivata poissaolevaan, jos joku ei tee sitä numeroa joten nyt vähän ryhtiä naisen niiden lasten takia!!!!
Mitä?
Ai jos lapset ei enää ikinä näkisi isäänsä tai äitiään, eivät kaipaisi, koska olisi poissaoleva?
Kannattaisko hetki miettiä tätä asiaa uudelleen...
Oon eri tyyppi, mut en minäkään kaipaa tai lapsena kaivannut sitä poissaolevaa vanhempaa. Ei sitä ole koskaan kiinnostanut, niin miksi kaipaisin sitä? Ihan validi pointti.
Pistä tuo viesti miehellesi ja saatetekstiksi: Hei, sain XXX:ltä seuraavanlaisen viestin: (viesti). Minun tilanteeni on tällä hetkellä jo muutenkin hieman stressaava, joten voisitteko ystävällisesti hoitaa suhteenne ongelmat sekoittamatta minua niihin? Itselläni kun on kädet täynnä tekemistä yksinhuoltajuuteni järjestämisessä. Varasin muuten ajan lastenvalvojalle ajankohtaan (XXX), niin saamme elatustuet sovittua. PS. Onnea laadukkaasta naisvalinnasta ja hyvää jatkoa!
Ainakin saat elarit jos ero tulee. Ei mies niin helpolla pääse.
Kannattaa pistää nyt oma ja lasten arki edelle nyt alkushokin ajaksi..ihme temppu mieheltä, jota kukaan ei muu kuin hän ja kai uusi nainen voi tietää, ikävä kyllä. Ehkä sinä, koska olit parisuhteessa ihmisen kanssa ja tiedät jotain hänen mielenliikkeistään? Mikä teillä oli mahdollinen suhteen tilanne jne...
Voimia nyt paljon..elämä jatkuu jossain vaiheessa. Näe läheisiä ja ystäviäsi mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi parempi puhua kasvotusten viestistä miehen kanssa. Nöyttää ilmeiseltä, että se nainen on manipuloiva valehtelija ja on täysin selvä, että hän tulee väittämään, että ap on itse kostonhimoisena keksinyt ja kirjoittanut viestin. Mies on siellä sen naisen vailutuspiirissä viestin sasdrssaan ja voi uskoa häntä. On parempi näyttää viesti miehelle konkreettisesti kännykästä ja rauhallisessa tilanteessa, jossa se nainen ei ole läsnä. Niinpä kun mies menee hänen luokseen ja nainen esittää ne valheet, mies saattaa tajuta naisen valehtelevan.
Ei sitä viestiä tietenkään kopioida vaan otetaan ruutukaappaus ja lähetetään se.
Vierailija kirjoitti:
Pistä tuo viesti miehellesi ja saatetekstiksi: Hei, sain XXX:ltä seuraavanlaisen viestin: (viesti). Minun tilanteeni on tällä hetkellä jo muutenkin hieman stressaava, joten voisitteko ystävällisesti hoitaa suhteenne ongelmat sekoittamatta minua niihin? Itselläni kun on kädet täynnä tekemistä yksinhuoltajuuteni järjestämisessä. Varasin muuten ajan lastenvalvojalle ajankohtaan (XXX), niin saamme elatustuet sovittua. PS. Onnea laadukkaasta naisvalinnasta ja hyvää jatkoa!
Elatustuki on Kelan maksama tuki, jos elatusta ei saada perittyä elatusvelvolliselta vanhemmalta. Väärä termi siis tähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elatustuki on Kelan maksama tuki, jos elatusta ei saada perittyä elatusvelvolliselta vanhemmalta. Väärä termi siis tähän!
No sori, mä en nyt saa päähäni sitä oikeaa termiä. Ja Ap varaa se aika ihan oikeasti. Ukkoa älä ota takaisin vaikka miten itkisi, mutta tuo nyxä kuulostaa ihmiseltä joka kokee noi elarit ärsyttävinä ja se varmasti aiheuttaa heillä kränää tulevaisuudessa. Kjeh kjeh:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sori, mä en nyt saa päähäni sitä oikeaa termiä. Ja Ap varaa se aika ihan oikeasti. Ukkoa älä ota takaisin vaikka miten itkisi, mutta tuo nyxä kuulostaa ihmiseltä joka kokee noi elarit ärsyttävinä ja se varmasti aiheuttaa heillä kränää tulevaisuudessa. Kjeh kjeh:)
Oikea termi on ihan vaan elatusmaksu. Eihän mies mitään tukea maksa elatukseen, vaan on yhtä elatusvelvollinen kuin äitikin. Yhteiskunta maksaa sitten tukea, jos elatusvelvollinen ei kykene hoitamaan velvoitettaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin näin. Sopivan neutraali, ja sopivalla tavalla vit tui le va. Ja joo, ihmissuhteet on aina mutkikkaita ja kun on lapsia niin täytyy yrittää tulla toimeen jne., mutta tuo ap:n tilanne ja tuollainen sekopäinen viesti on kyllä enemmän kuin kenenkään tarvitsee kestää. Että pieni piruilu tässä tapauksessa sallittakoon. Ehkä just tuohon "elatustuet" kohtaan laittaisin vain ihanan epämääräisesti "elatusasiat". Tuollainen viestihän kertoo suoraan siitä, että uudessa suhteessa on jo nyt ongelmia.
Minä kutsuisin kaikki osapuolet kotiini syömään Äityliinin hyvää maksamakkarakeittoa ja juttelisin asiat selviksi. Hyvä ruoka antaa paremman mielen ja puhumalla asiat selviävät.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Kolmosten äiti kirjoitti:
Minä kutsuisin kaikki osapuolet kotiini syömään Äityliinin hyvää maksamakkarakeittoa ja juttelisin asiat selviksi. Hyvä ruoka antaa paremman mielen ja puhumalla asiat selviävät.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Tässä on järkeä. Ensimmäinen toimiva ehdotus koko ketjussa.
Ei mies varmaan tiedä tuosta viestistä mitään. Meillä sekojen viestien lähettäjä oli miehen ex (eikä jäänyt mies kiinni pettämisestä tai muutakaan). Omaa katkeruuttaan purki valheellisilla viesteillä.
No etenemistapa riippuisi minulla siitä minkälainen mies ja isä tuo petturi on ollut.
Jos hyvä isä ja järkevä kumppani, forwardaisin tuon viestin hänelle, pyytäisin lopettamaan tuollaisen viestittelyn ja kertomaan minulle miten hän on aikonut edetä lasten tapaamisten ja elatusmaksujen suhteen.
Jos ollut kusipää, varaisin ajan sossuun vai minne sitten varataankaan, selvittääkseni elatusmaksut.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä viesti, mutta P.S osuus kannattaa tiputtaa pois.
Kaikille vastaavasta tilanteesta kärsiville, katsokaa youtubestaa sellaisen naisen, kuin Beauty101byLisa videot omasta erostaan. Niistä saa kyllä voimia selvityä eteenpäin!
Soitappa lastensuojeluun. Saat kättäpitempää tulevaa huoltajuuskiistaa ajatellen, ja mahdollisesti nopeasti myös perhetyötä, joka on hyvä juttu. Saat kertoa oman näkemyksesi, ja tukea yllättävään tilanteeseen sekä lapsille asioista puhumiseen. Lasten isä on varmaan myös huoltaja, eli teillä on yhteishuoltajuus? Sitä suuremmalla syyllä nyt lastensuojeluun ja valvojaan yhteyttä, että saadaan heti todisteet siitä että mies on hylännyt lapset eikä ota heistä vastuuta.
Hei, se akka on epävarma kun Sinulle tuollaisia kirjoittaa. Uskon kyllä, että hän palaa takaisin mutta oletko itse valmis ottamaan hänet takaisin kun x-mieheltäsi putoaa laput silmiltä tämän uuden naisen suhteen. Mikä mies jättäisi lapsensa ja vaimonsa tuollaisen vuoksi?