Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestit exän nyxältä

Vierailija
21.09.2018 |

Tuntuu niin pahalta että voisin revetä kahtia tämän tuskan takia!
Yhteisiä vuosia 8 ja kaksi lasta.
Mies jäi kiinni pettämisestä ja lähti tämän toisen matkaan. Pakkasi kamansa ja häipyi.
Tästä on viikko. Sekavat tunteet mutta lasten takia skarppaa päivät ja illalla itken itseni uneen. Tuntuu niin pahalta.
Tänään n.20 min sitten tuli viesti vieraasta numerosta :
Sain mitä parhaimman miehen. Harmi vain että teki kanssasi lapsia eikä halua niitä nyt minun kanssa. Kiitos siitä H#*%@. Mieheni ei ikinä halua nähdä enään sinua eikä lapsia.
Pysy kiltisti poissa kuvioista ja sen numeronkin voit poistaa. Sekin poisti sinun.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?? Mitä ihmettä olen tehnyt ansaitakseni tätä?
Lapset kaipaavat isäänsä kuten minäkin! Itkulle ei vain tule loppua ja skarppaaminen ei tänään nähtävästi onnistu. Lapsetkin itkevät kun minä itken täällä.
Miten tästä voi jaksaa eteenpäin?
Kirjaimellisesti voisin oksentaa tästä pahasta olosta.

Kommentit (209)

Vierailija
121/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitappa lastensuojeluun. Saat kättäpitempää tulevaa huoltajuuskiistaa ajatellen, ja mahdollisesti nopeasti myös perhetyötä, joka on hyvä juttu. Saat kertoa oman näkemyksesi, ja tukea yllättävään tilanteeseen sekä lapsille asioista puhumiseen. Lasten isä on varmaan myös huoltaja, eli teillä on yhteishuoltajuus? Sitä suuremmalla syyllä nyt lastensuojeluun ja valvojaan yhteyttä, että saadaan heti todisteet siitä että mies on hylännyt lapset eikä ota heistä vastuuta.

No ehkä ei noin, kyllähän lapsilla on oikeus isäänsä, jos isä tahtoo pitää suhdetta yllä.

Niinpä niin, "jos isä tahtoo"... No, lapsilla toki on oikeuksia, mutta lasten isällä ei ole oikeutta lapsiinsa, jos seurustelee hullun kanssa, joka voi vahingoittaa lapsia. 

Vierailija
122/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin herätteleen vosua vähän maan pinnalle ja kysyisin mieheltä että onko toi torttu nyt lapsiakin tärkeämpi 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän nyxä ei vaikuta onnelliselta tai tasapainoiselta ihmiseltä. Tuskin exä tietää koko viestistä yhtään mitään.

Vierailija
124/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exälläsi alkoholin kanssa ongelmia?

Vierailija
125/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakaappaus miehellesi tuosta viestistä ja kysymys, miksi hän jakelee puhelinnumeroasi sinulle vieraalle henkilölle js että viestin sisältö kummastuttaa sinua suuresti. Sano, että hän on edelleen isä lapsilleen ja lasten tapaamisasioista tullaan sopimaan lastenvalvojan kanssa.

Vierailija
126/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä viesti mutta lohduttaudu sillä että kukaan täysipäinen ei tuollaisia viestejä lähettele. Kertoo myös miehestä kaiken jos tuollaisen matkaan lähtenyt.

Ota kaikki apu ja tuki vastaan mitä saat että pääset mahdollisimman nopeasti normaaliin arkeen kiinni.

Tuo exä tulee vielä häntä koipien välissä itkemään takaisin, ei mene välttämättä edes pitkään. Pysy siis lujana silloin äläkä mene siihen ansaan.

Vierailija
127/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitappa menemään se saamasi viesti sille ex-miehellesi, ja sitten esto tuolle numerolle, mistä toi viesti tuli. Erikoista, että 1 viikon yhdessäolon jälkeen on jo keskusteltu lastenhankinnasta tässä uudessa suhteessa. Ei kuullosta ihan täyspäiseltä menolta.  

Eiköhän sitä yhdessäoloa ole noilla oikeasti takana jo kuukausia tai jopa vuosia ap:n selän takana.

Vierailija
128/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi psyykkisiä ongelmia nyxällä Sinulle lähettämiensä viestien perusteella, vaikuttaa mt-potilaalta. Ei kannata tuollaisen läheisyyteen päästää lapsia, ei siis mitään 50/50 huoltajuutta jos tuo nainen on mukana miehesi kautta elämässänne. Miehesi voisi tavata lapsia luonasi tai sitten menee valvottuun, ettei tuo nainen pääse lapsiasi lähelle, pelottavaa.

Vierailija
129/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorempana olisi tapahtunut itselleni noin olisin ollut aivan paskana.

Nyt jo hieman vanhempana antaisin takaisin samalla mitalla. Nauti siitä että olet saanut lapset ja olet äiti/nainen. Älä anna tämän asian romahduttaa itseäsi ja lastesi elämää. Lapset tarvitsevat sinua.

Älä ala pelleillä ja mieti tarkkaan julkisuus kuvaasi, instassa ja muualla somessa.

Jotta niitä, joita olemassaolosi harmittaa, harmittaa vielä enemmän.

Säästäisin viestin, ja kaikki muutkin todisteena, ja tulostaisin kaikki varmuuden vuoksi.

En ottaisi enään mitään yhteyttä suoraan mieheen. Vain lastenvalvojan kautta jotta saat elatusmaksut.

Hän on pilannut asiat. Et sinä. Älä anna anteeksi!

Vierailija
130/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä vinkkejä jo tullut, mutta tiivistän tähän minun mielestäni parhaat.

Ensin kunhan vain olet valmis otat kuvakaappauksen nyxän visetistä laitat exälle ja perään laitat vielä viestin että haluaisit kuulla miehesi omasta suusta sen haluaako hän olla lasten elämässä ja kerrot että teidän täytyy lastenvalvojalle mennä sopimaan elatuksista ja myös huoltajuudesta ja tapaamisista (mikäli haluaa tavata lapsia)

otat lastenvalvojalla puheeksi tuon viestin ja sanot että sä et voi luottaa nyxään lasten osalta, eli et halua nyxän olevan lasten kanssa (ainakaan ilman valvontaa), koska pelkäät lasten puolesta, että hän saattaisi jotain lapsille tehdä, mutta painotat myös että isä tietenkin saa tavata niin paljon kun vaan haluaa jos vain haluaa.

Mutta älä missään nimessä (vaikka mielitekisikin) rupea tappelemaan miehen kanssa, vaan käyttäydy sivistyneesti, jos exä vaatii että nyxä saa olla lasten kanssa niin sit vaadit että joko exäsi, sinä tai joku lastenvalvoja on paikalla, mutta keskenään niitä ei voi jättää edes hetkeksi, yöksi älä anna nyxän aikana.

Voimia ja zemppiä

Vierailija
131/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistäisin tuon viestin kuvakaappauksena exälle, ja sanoisin siinä ettei ole mitään syytä ottaa yhteyttä hänen nykyiseensä, ja sama homma menee toisinpäin, laita lunttus kuriin!! Ykskin tollanen viesti vielä, niin se on poliisiasia. Ja kiitos tästä selvennyksestä, hyvä tietää miten asiat todellisuudessa ovat ja mitä omista lapsistaan ajattelee.

Hittojakos tohon tilanteeseen kynnysmatoksi jää, selvä peli alusta asti, että paska viestejä on ihan turha lähetellä

Vierailija
132/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te naiset aina ne parhaimmat miehet osaatte valkata.

Kyllä te miehet aina ne parhaimmat helmet osaatte olla.

Vierailija
133/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on itse aika harvasanainen, olisi kiva kuulla mitä mietit näistä ihmisten kommenteista.

Jos muutat lapsinesi sinne pohjoiseen pysyvästi asumaan saattaa se olla kettu temppu ex-miehellesi, joka ehkä mahdollisesti haluaisi olla tekemisissä lastensa kanssa. Mutta jos itse olisin sinä niin varmaankin lähtisin sinne pohjoiseen tuttuihin kuvioihin ja omien läheisteni luokse ja etsisin työpaikan ja rakentaisin sinne itselleni ja lapsille hyvän ja rauhallisen elämän. Ei täällä etelän hulinassa ja stressaavassa kiireisessä ympäristössä kenestäkään tasapainoista tule tai kasva.

Vierailija
134/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä osaa naisista vaivaa. Itse aloin seurustella vuosi sitten eronneen miehen kanssa ja tämän exä on tehnyt kaikkensa kiusatakseen: yöllisiä puheluita ja viestejä, yllätysvierailuja, tappouhkauksia. Kohtelee minua kuin näkymätöntä ja ihan kuin olisin syyllinen johonkin, jota en ole aiheuttanut. Tosin en syyllistä itseäni mistään. 

Vierailija
135/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä osaa naisista vaivaa. Itse aloin seurustella vuosi sitten eronneen miehen kanssa ja tämän exä on tehnyt kaikkensa kiusatakseen: yöllisiä puheluita ja viestejä, yllätysvierailuja, tappouhkauksia. Kohtelee minua kuin näkymätöntä ja ihan kuin olisin syyllinen johonkin, jota en ole aiheuttanut. Tosin en syyllistä itseäni mistään. 

Ja tämä sun kommenttisi liittyi AP:n tapaukseen miten?

AP:n tapauksessa päin vastoin kaltaisesi nyksä on se tekstiviesti häirikkö ja pahanilmanlintu.

Vierailija
136/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut täältä jokaisen kommentin ja niistä olen kiitollinen.

Itse en kykene oikein ajattelemaan asioita ainakaan kovin järkevästi.

Pitäisi saada ajatuksia kasaan mutta sekavaa on. Asiat harhailevat joka suuntaan.

Viestiä oli tullut taas viime yönä.

Liittyen minuun ja minun sekaantumisesta heidän asioihin.

Sukuni tosiaan on pohjoisessa ja se suurin tukiverkostoni. Siksi sinne lähden tänään.

Olen päivät lasten kanssa kotona joten mikään velvollisuus ei minua täällä pidä.

Saadaan olla vanhemmillani niin kauan kuin on tarve.

Kunhan saan itseni taas kasaan ja kykenen hoitamaan asioita.

Ap

Vierailija
137/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap zemppia ja helpottavaa reissua, koita piristyä edes pikkuhiljaa ja vähitellen.

Vierailija
138/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ratkaisu lähteä pohjoiseen. Lähtisin itsekin tuossa tilanteessa vanhemmilleni. Lastenkin takia järkevää, saavat ikään kuin loman.

Tsemppiä!

Vierailija
139/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä sun kommenttisi liittyi AP:n tapaukseen miten?

AP:n tapauksessa päin vastoin kaltaisesi nyksä on se tekstiviesti häirikkö ja pahanilmanlintu.

Miten voi olla häirikkö, ellei edes laita viestiä. Seurustel?ee jonkun naisen exän kanssa

Vierailija
140/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestiä oli tullut taas viime yönä.

Ap

Ap, millaisia viestejä oli tullut yöllä?