Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestit exän nyxältä

Vierailija
21.09.2018 |

Tuntuu niin pahalta että voisin revetä kahtia tämän tuskan takia!
Yhteisiä vuosia 8 ja kaksi lasta.
Mies jäi kiinni pettämisestä ja lähti tämän toisen matkaan. Pakkasi kamansa ja häipyi.
Tästä on viikko. Sekavat tunteet mutta lasten takia skarppaa päivät ja illalla itken itseni uneen. Tuntuu niin pahalta.
Tänään n.20 min sitten tuli viesti vieraasta numerosta :
Sain mitä parhaimman miehen. Harmi vain että teki kanssasi lapsia eikä halua niitä nyt minun kanssa. Kiitos siitä H#*%@. Mieheni ei ikinä halua nähdä enään sinua eikä lapsia.
Pysy kiltisti poissa kuvioista ja sen numeronkin voit poistaa. Sekin poisti sinun.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?? Mitä ihmettä olen tehnyt ansaitakseni tätä?
Lapset kaipaavat isäänsä kuten minäkin! Itkulle ei vain tule loppua ja skarppaaminen ei tänään nähtävästi onnistu. Lapsetkin itkevät kun minä itken täällä.
Miten tästä voi jaksaa eteenpäin?
Kirjaimellisesti voisin oksentaa tästä pahasta olosta.

Kommentit (209)

Vierailija
81/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt haluaisi ap:tä enempää järkyttää ja huolestuttaa, mutta mikäli lasten isä nyt kuitenkin haluaa lapsiaan tavata ja ottaa luokseen, niin itsellä olisi ainakin tosi vaikea päästää lapsia tuollaisen sekopäänyxän hoiteisiin. Pelkäsin kuollakseni, että tuollainen tasapainoton ihminen, joka on noin katkera lasten olemassaolosta, tekisi niille jotain pahaa. Hyi kauhea, ihan puistattaa kun ajattelen. Että jos tämä tarina on tosi, niin olisin ap:nä ekstra varovainen tuon asian suhteen. Vaikka tietenkään tapaamisasioiden järjestäminen ei ole vielä akuuttia tässä vaiheessa, mutta lähitulevaisuudessa kuitenkin.

Vierailija
82/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etenemistapa riippuisi minulla siitä minkälainen mies ja isä tuo petturi on ollut.

Jos hyvä isä ja järkevä kumppani, forwardaisin tuon viestin hänelle, pyytäisin lopettamaan tuollaisen viestittelyn ja kertomaan minulle miten hän on aikonut edetä lasten tapaamisten ja elatusmaksujen suhteen.

Jos ollut kusipää, varaisin ajan sossuun vai minne sitten varataankaan, selvittääkseni elatusmaksut.

lastenvalvojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitappa lastensuojeluun. Saat kättäpitempää tulevaa huoltajuuskiistaa ajatellen, ja mahdollisesti nopeasti myös perhetyötä, joka on hyvä juttu. Saat kertoa oman näkemyksesi, ja tukea yllättävään tilanteeseen sekä lapsille asioista puhumiseen. Lasten isä on varmaan myös huoltaja, eli teillä on yhteishuoltajuus? Sitä suuremmalla syyllä nyt lastensuojeluun ja valvojaan yhteyttä, että saadaan heti todisteet siitä että mies on hylännyt lapset eikä ota heistä vastuuta.

No ehkä ei noin, kyllähän lapsilla on oikeus isäänsä, jos isä tahtoo pitää suhdetta yllä.

Vierailija
84/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudu ap sillä, että törkeä eksäsi on löytänyt ihan yhtä typerän nyksän itselleen. Pääsit eroon tuosta jätteestä ja nyt tämä typerä nyksä sai hänet kontoilleen. Molemmat kärsivät ja sinä saat vapauden. Hanki kunnon asianajaja, joka hoitaa riidat puolestasi. Pysy kaukana kakasta, ettet itse tahriudu hommassa. Jaettua vastuuta lapsista ja sitten teet elämästäsi ihanan. Keskityt itseesi ja teet vain hauskoja asioita lastesi kanssa.

Nyt otat sen voittajaroolin itsellesi. Vaadit viikovuorot lapsille ja sen sinun viikkosi käytät itseesi ja sinun onnellisuuteesi. Niin ja jos mahdollista, niin yritä lähentää lapsiasi miehen puolisten isovanhempien suhteen.

Vierailija
85/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä tuo viesti miehellesi ja saatetekstiksi: Hei, sain XXX:ltä seuraavanlaisen viestin: (viesti). Minun tilanteeni on tällä hetkellä jo muutenkin hieman stressaava, joten voisitteko ystävällisesti hoitaa suhteenne ongelmat sekoittamatta minua niihin? Itselläni kun on kädet täynnä tekemistä yksinhuoltajuuteni järjestämisessä. Varasin muuten ajan lastenvalvojalle ajankohtaan (XXX), niin saamme elatustuet sovittua. PS. Onnea laadukkaasta naisvalinnasta ja hyvää jatkoa!

Mä tekisin näin. Sopivan neutraali, ja sopivalla tavalla vit tui le va. Ja joo, ihmissuhteet on aina mutkikkaita ja kun on lapsia niin täytyy yrittää tulla toimeen jne., mutta tuo ap:n tilanne ja tuollainen sekopäinen viesti on kyllä enemmän kuin kenenkään tarvitsee kestää. Että pieni piruilu tässä tapauksessa sallittakoon. Ehkä just tuohon "elatustuet" kohtaan laittaisin vain ihanan epämääräisesti "elatusasiat". Tuollainen viestihän kertoo suoraan siitä, että uudessa suhteessa on jo nyt ongelmia.

MInä pysyisin ihan vaan asiassa ja totuudessa pelien pelaamisesta ja manipuloinnista ja sopivan "vittuiluasteen" miettimisestä ei seuraa kuin paskaa. Yhteydenpito minimiin. Päästä irti- oli viisas neuvo minkä itse sain aikanaan. Siis älä pyydä mieheltä mitään. niin hän ei voi väistää vastuitaan syyttämällä sua. Voit toki kertoa että hänen lähtönsä on sulle järkytys, shokki, että olet tosi surullinen siitä. Jos näin kerran on.  Ja sitten kysyt mieheltä, haluaako hän sopia sun kanssa asioista vai hoidatko ne viranomaisten välityksellä. Ei muuta. Vaatimalla teet vain itsestäsi sopivan syntipukin ja vihan kohteen kaikkeen.

Vierailija
86/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttaudu ap sillä, että törkeä eksäsi on löytänyt ihan yhtä typerän nyksän itselleen. Pääsit eroon tuosta jätteestä ja nyt tämä typerä nyksä sai hänet kontoilleen. Molemmat kärsivät ja sinä saat vapauden. Hanki kunnon asianajaja, joka hoitaa riidat puolestasi. Pysy kaukana kakasta, ettet itse tahriudu hommassa. Jaettua vastuuta lapsista ja sitten teet elämästäsi ihanan. Keskityt itseesi ja teet vain hauskoja asioita lastesi kanssa.

Nyt otat sen voittajaroolin itsellesi. Vaadit viikovuorot lapsille ja sen sinun viikkosi käytät itseesi ja sinun onnellisuuteesi. Niin ja jos mahdollista, niin yritä lähentää lapsiasi miehen puolisten isovanhempien suhteen.

Siis kuka haluaa vapaaehtoisesti lastensa elämästä 50 % pois?

Itse roikun huonossa suhteessa juuri sen vuoksi, ettei tarvi alkaa viikko/viikko systeemiin.

Vierailija
87/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että nainen kieltää sinua ottamasta yhteyttä on niin narsistin touhua kuin olla voi. Ole huoletta, mies saa varmasti kostonsa tuon kanssa.

Narsistit tarvii draamaa ja riitelyä. Mitä rajummin reagoit, sitä onnellisempi tuo nainen on.

Keskity nyt lapsiin. Heillä on nyt vaikeaa. He tarvivat vahvan aikuisen. Varmaan itkettää, mutta sinä olet kuitenkin heidän äitinsä. Voit kirjoitella tänne viikonlopun, tai soittaa kriisipuhelimiin, ennenkuin maanantaina soitat sossuun tai terkkarille. Mutta älä alennu vastaamaan sille naiselle yhtään mitään. Sammuta puhelin yöksi ja yritä levätä. Ajan mittaan tämäkin selviää.

Vierailija
88/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä tuo viesti miehellesi ja saatetekstiksi: Hei, sain XXX:ltä seuraavanlaisen viestin: (viesti). Minun tilanteeni on tällä hetkellä jo muutenkin hieman stressaava, joten voisitteko ystävällisesti hoitaa suhteenne ongelmat sekoittamatta minua niihin? Itselläni kun on kädet täynnä tekemistä yksinhuoltajuuteni järjestämisessä. Varasin muuten ajan lastenvalvojalle ajankohtaan (XXX), niin saamme elatustuet sovittua. PS. Onnea laadukkaasta naisvalinnasta ja hyvää jatkoa!

Ai miten hyvä teksti!!!!

Vierailija
89/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne lapset isälle kunnes sinä saat itsesi kasaan. Lapsille riittää yksi kyllin hyvä vanhempi ja sinä et sitä heille tälle hetkellä ole. 

Perustele.

It-kul-le ei vain tu-le lop-pu-a ja skarp-paa-mi-nen ei tä-nään näh-tä-väs-ti on-nis-tu. Lap-set-kin it-ke-vät kun mi-nä it-ken tääl-lä. Lapset tarvitsee nyt ympärilleen turvallisia aikuisia!

Tuo isähän on oikea turvasatama ja -linnake, hänen naisestaan puhumattakaan.

Tai sitten ei.

Vierailija
90/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tulethan tänne kertomaan miten tilanne etenee. Tuli ihan kamalan paha olo sun puolesta, exäsi uusi hoito vaikuttaa kyllä mielenterveys potilaalta, jätä omaan arvoonsa tuollainen paska.

Vierailija
91/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas viesti. Hohkaa oikein pelkoa ja epävarmuutta- ja miksi ihmeessä alkaa olemaan kenenkään kanssa, joka ei halua lapsia, jos itse niitä haluaa?😨😱

Jätät nyt vaan huomiotta tuollaiset herjaukset ja hoidat kaikessa rauhassa lasten tapaamiset ja elatukset - nämä eivät kuulu sille naiselle millään lailla.

Vierailija
92/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te naiset aina ne parhaimmat miehet osaatte valkata.

Vierailija
93/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää ottas yhteyttä mieheen ja sopia teidn välliset asiat keskenään. Oli varmaan vasn joku tunteenpurkaus tuo viesti. Ei nyt yksi viesti faktoja muuta kuten että lasten isän on pakko nähdä omia lapsia. Ajattele vaan että onpa kummallinen nykyinen.

Vierailija
94/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli kokemus, että uusi naisystävä pyrki kavereiden ja tuttavien kaveriksi, ei siis miehen vaan minun, ehkä mies kiusasi häntä jättämällä kertomatta asioita ja hän yritti saada tietoja jotain kautta , mitä oli tapahtunut. Hänet jätettiin myös sitten myöhemmin tylyhkösti ja harkitsin , pitäisikö ottaa yhteyttä ja kertoa miten minua oli kohdeltu myös, mutta ajattelin, että en halua ahdistuttaa häntä lisää.

Vierailija
95/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap poistui takavasemmalle

Kyllä poistuin. Ystäväni haki lapset hoiviinsa.

Olen nukkunut ja istunut. Täysin mitään tekemättä.

Sain soitettua vanhemmilleni ja varasin lennot pohjoiseen vanhempien luokse.

Sinne lähdemme lasten kanssa huomenna. Minulla ei ole sukua täällä ja ystäväni on pohjoisessa. Yhden ystävän olen täällä saanut ja muut ovat enemmänkin vain kavereita.

Olen monta kertaa kirjoittanut viestin exälle mutta pyyhkinyt sen pois.

En osaa edes viestiä kirjoittaa sille.

En tiedä kuinka pitkään exä minua on tämän kanssa pettänyt mutta viikko sitten asia vasta minulle selvisi. Tätä on voinut jatkua jo ties kuinka kauan.

Näin jälkeenpäin kun mietin niin merkit olivat selvästi luettavissa mutta en vain tajunnut!

Olen ollut niin sokea!

Minusta meillä meni ihan hyvin. Olin väärässä.

Lapset ovat 2 ja 4 vuotiaita ja exä oli hyvä isä niille.

En ole vastannut tuohon viestiin mitään. Numeron kyllä varmasti tulen vaihtamaan aikanaan.

Kiitos teille tuesta. Jotenkin tämä tilanne vetää niin lukkoon ettei osaa edes järkevästi ajatella yhtään mitään.

Ap

Vierailija
96/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se numero estoon niin säästyt paljolta.

Vierailija
97/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli käydä tempaisemassa puolestasi molempia ihmisroskia päin näköä. Uskomattoman törkeää, tunteetonta ja raukkamaista käytöstä. Etäisyyden ottaminen on varmasti hyvä ajatus! Kannattaa hakea tukea ja olkapäätä luotettavista läheisistä oman jaksamisen tueksi. Terapeutin kanssa keskustelu voisi myös olla hyväksi.

Akuutti kriisi tai trauma paranee kuin fyysinen vamma: ajan kanssa hiljalleen kun sitä hoidetaan oikein. Muutama kuukausi on todella karmeaa, mutta väistämättä ajan myötä kaikki helpottaa. Kriisipsykologian tapauksissa tällaiset tilanteet ovat oppikirjaesimerkkejä, mutta ajan kuluessa aivosi ovat fyysisesti käsitelleet koko sonnan ainakin akuuttivaiheen yli. Eli ihmismieli on luotu selviytymään ja korjaamaan itseään, ja kriisin jälkeen se on entistä vahvempi. Tämä ajattelu ainakin auttoi itseä jaksamaan läheisen menetyksen.

Muista että olet vahva nainen ja äiti ja selvittyäsi tästä kriisistä olet vieläkin vahvempi! Kipu ja ahdistus vähenee hiljalleen päivä päivältä ja jokaisen itkun jälkeen, vaikkakin hitaasti! Toivon sinulle kaikkea hyvää ja jaksamista, ja psykologiset höpinäni ovat kirjasta lapsi ja kriisi, jota suosittelen lämpimästi aiheista kiinnostuneille.

Vierailija
98/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kommentteja, mutta jos aloitus ei ole provo niin voit lohduttaa miestäsi sillä, ettei miehesi ole itse saanut mitään maailman parasta naista :D huh mikä hullu vamppi, ei heidän kannata lapsia hankkia, ehkä miehesi on sanonut sen ihan suoraan koska on itsekin huomannut, ettei tainnut lähteä kaikista ihanimman naisen matkaan. Voi huhhuh, ja miehesi kyllä muistaa todennäköisesti numerosi ihan ulkoa vaikka poistaisikin, minäkin muistan jopa yläasteen poikakaverin ja todellakin oman mieheni. Anteeksi, mutta alkoi naurattamaan tuo aloitus. Voimia ja jaksamista kuitenkin ap:lle. Keskity itseesi ja lapsiin, mies kyllä saa väkisinkin mitä ansaitsee, älä tuhlaa energiaa kaunan kantamiseen. Sure sen aikaa kun tarvitsee, mutta elä omaa elämääsi. Hyvä, että pääsit nyt miehestä eroon ja toivottavasti hän ei vaikeuta sinun ja lasten elämää kohtuuttomasti.

Vierailija
99/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sulla on erittäin raskasta aikaa, mutta usko pois sinä selviät kyllä tästä. Et ole ainoa joka on kokenut tuon. Älä vastaa tälle kolmannen osapuolen ilkeilylle ollenkaan ja älä lue viestejä jos hän niitä lähettää. Älä tee mitään hätiköityä ja harkitsematonta vaikka sinulla onkin kaikki oikeus olla vihainen. Turvaudu johonkin luotettavaan läheiseen jolle voit kertoa tilanteestasi täydellä luottamuksella. Tukea tarvitset näin vaikeassa tilanteessa. Vihaa ja surua on pakkokin purkaa muttei muihin ihmisiin. Koittakaa selvittää miehesi kanssa tilannettanne ja sopia eroon liittyviä asioita. Älä mollaa lasten isää lasten kuullen vaikka se onkin todella haastavaa. Pystytkö saamaan apua lasten hoitoon kun voimasi ovat loppu?

Vierailija
100/209 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tunteesi ovat vielä pinnalla, että et osaa ajatella mitään vielä järkevästi. Itse varmaan olisin lähettänyt naisen viestin exällesi ja sitten laittanut kummatkin estoon. Pakannut tavarat ja lähtenyt sinne vanhempien luokse. Olen muutenkin nopea käänteissäni, joten en varmaan olisi takaisin tullut, kuin pakkaamaan tavarat.

Siellä selvittäkööt sotkunsa keskenään. Uskon, että sinulla on edessä vielä hyvä elämä lapsien kanssa. Usko tai älä, ihminen selviää kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi