Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestit exän nyxältä

Vierailija
21.09.2018 |

Tuntuu niin pahalta että voisin revetä kahtia tämän tuskan takia!
Yhteisiä vuosia 8 ja kaksi lasta.
Mies jäi kiinni pettämisestä ja lähti tämän toisen matkaan. Pakkasi kamansa ja häipyi.
Tästä on viikko. Sekavat tunteet mutta lasten takia skarppaa päivät ja illalla itken itseni uneen. Tuntuu niin pahalta.
Tänään n.20 min sitten tuli viesti vieraasta numerosta :
Sain mitä parhaimman miehen. Harmi vain että teki kanssasi lapsia eikä halua niitä nyt minun kanssa. Kiitos siitä H#*%@. Mieheni ei ikinä halua nähdä enään sinua eikä lapsia.
Pysy kiltisti poissa kuvioista ja sen numeronkin voit poistaa. Sekin poisti sinun.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?? Mitä ihmettä olen tehnyt ansaitakseni tätä?
Lapset kaipaavat isäänsä kuten minäkin! Itkulle ei vain tule loppua ja skarppaaminen ei tänään nähtävästi onnistu. Lapsetkin itkevät kun minä itken täällä.
Miten tästä voi jaksaa eteenpäin?
Kirjaimellisesti voisin oksentaa tästä pahasta olosta.

Kommentit (209)

Vierailija
141/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei osaa kaivata poissaolevaan, jos joku ei tee sitä numeroa joten nyt vähän ryhtiä naisen niiden lasten takia!!!!

Varmaan pahimpia viestejä mitä ikinä lukenut täältä.

Lapsi osaa tottakai kaivata vanhempaa joka poistuu elmästä. Osaa kaivata sellaistakin vanhempaa, jota ei ole ikinä nähnyt.

Miehen ja uuden toiminta kuvottavaa.

Vierailija
142/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies sallii sen että nyxä lähettelee sulle tuollaisia viestejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen kersan on ukkosi tainnut iskeä. Säästä viesti. Sille voi olla vielä tarvetta.

Vierailija
144/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut täältä jokaisen kommentin ja niistä olen kiitollinen.

Itse en kykene oikein ajattelemaan asioita ainakaan kovin järkevästi.

Pitäisi saada ajatuksia kasaan mutta sekavaa on. Asiat harhailevat joka suuntaan.

Viestiä oli tullut taas viime yönä.

Liittyen minuun ja minun sekaantumisesta heidän asioihin.

Sukuni tosiaan on pohjoisessa ja se suurin tukiverkostoni. Siksi sinne lähden tänään.

Olen päivät lasten kanssa kotona joten mikään velvollisuus ei minua täällä pidä.

Saadaan olla vanhemmillani niin kauan kuin on tarve.

Kunhan saan itseni taas kasaan ja kykenen hoitamaan asioita.

Ap

Jos pohjoisessa on sinun ystäväsi ja perheesi, niin miksi et samalla jäisikin sinne. Jos asut vuokralla, niin se on helppo sanoa irti ja käydä tyhjentämässä. Jos on omistusasunto,niin sen verran pitää mieheen olla yhteydessä, että pitää hoitaa yhdessä myyntiinpano.

Jätä nyt kuitenkin viestit talteen todisteeksi, jos tuo nainen sattuu olemaan psyykkisesti sairas ja pikku hiljaa vauhti alkaa lisääntymään, niin saattaa olla jopa vaarallinen

Vierailija
145/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä sanoa, että tuo viestihän on suorastaan ihan hyvä juttu. Se paljastaa, kuin lapsellinen ääliö miehen uusi nainen on. Siis totaalisen, totaalisen vähä-älyinen ja pikkusieluinen ihminen. Tuo viesti asetti sinut niin korkealle tilanteen yläpuolelle, että voit vain ajatella, että parempaa kuin sinä miehesi ei nyt löytänyt! Miehelläsi ei kyllä kovin kauan mene hyvin tuollaisen naisen kanssa. En ole lukenut kaikkia sinun kommentteja tästä ketjusta, mutta jos et ole vielä vastannut viestiin, niin älä vastaakaan. Älä alennu samalle tasolle. Fiksuakaan vastausta on turha kirjoittaa, koska typeryksille on turha selittää yhtään mitään. 

Ota lastentapaamisasioissa yhteyttä viranomaisiin ja pyydä heitä olemaan mieheen yhteydessä, esim. tapaamisajankohdan ilmoittamisessa. Jos se on mahdollista. Toki sinulla on tarve käsitellä ja sopia asioista miehen kanssa, mutta pommittamista ei kannata alkaa harrastamaan. Mieluummin sähköpostilla kirjoitat ajatuksiasi perusteellisesti. Tai kerran pyydät soittamaan sopivana ajankohtana.

Olet aivan murtunut tällä hetkellä, mutta mies on ollut hirveä sinua kohtaan. Mieti tätä temppua ja muita huonoja asioita hänessä, niin pääset hänestä paremmin yli. Sinä kyllä pystyt rakentamaan omasta elämästäsi mukavan lasten ja muun perheesi kanssa. Myöhemmin voi olla jopa uuden rakkauden aika. Tätä miestä et voi ottaa takaisin. Koska sillä on ollut tarve mennä muihin naisiin, niin se vietti säilyy kyllä. Useimmiten pettämisestä alkaneet suhteet päättyvätkin pettämiseen.

Jaksamista!

Vierailija
146/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne lapset isälle kunnes sinä saat itsesi kasaan. Lapsille riittää yksi kyllin hyvä vanhempi ja sinä et sitä heille tälle hetkellä ole. 

Perustele.

Lue aloitus.

Vierailija
147/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohduttaudu ap sillä, että törkeä eksäsi on löytänyt ihan yhtä typerän nyksän itselleen. Pääsit eroon tuosta jätteestä ja nyt tämä typerä nyksä sai hänet kontoilleen. Molemmat kärsivät ja sinä saat vapauden. Hanki kunnon asianajaja, joka hoitaa riidat puolestasi. Pysy kaukana kakasta, ettet itse tahriudu hommassa. Jaettua vastuuta lapsista ja sitten teet elämästäsi ihanan. Keskityt itseesi ja teet vain hauskoja asioita lastesi kanssa.

Nyt otat sen voittajaroolin itsellesi. Vaadit viikovuorot lapsille ja sen sinun viikkosi käytät itseesi ja sinun onnellisuuteesi. Niin ja jos mahdollista, niin yritä lähentää lapsiasi miehen puolisten isovanhempien suhteen.

Siis kuka haluaa vapaaehtoisesti lastensa elämästä 50 % pois?

Itse roikun huonossa suhteessa juuri sen vuoksi, ettei tarvi alkaa viikko/viikko systeemiin.

No voihan sitä ensin tuhlata aikansa, voimansa ja rahansa riitelemällä. Olla lopulta loppuunpalanut yh ja tuhota omien lastensa isäsuhde. Tai sitten vaan hyväksyä, että helpommallakin voi päästä. Saahan noille lapsille soittaa vaikka joka päivä jne.

Jos olet sen sinun viikkossi kunnolla läsnä saatat olla lastesi kanssa jopa enemmän ja laadukkaammin, kuin jos yhoona olet heidän kanssaan 24/7.

Vierailija
148/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, onpa lapsellista toimintaa eksältäsi ja tuolta toiselta naiselta.

Tosi paskamainen tilanne ja olen pahoillani puolestasi. He eivät ansaitse sinua elämääsi. Tsemppiä ja voimia.

Vierailija
149/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut täältä jokaisen kommentin ja niistä olen kiitollinen.

Itse en kykene oikein ajattelemaan asioita ainakaan kovin järkevästi.

Pitäisi saada ajatuksia kasaan mutta sekavaa on. Asiat harhailevat joka suuntaan.

Viestiä oli tullut taas viime yönä.

Liittyen minuun ja minun sekaantumisesta heidän asioihin.

Sukuni tosiaan on pohjoisessa ja se suurin tukiverkostoni. Siksi sinne lähden tänään.

Olen päivät lasten kanssa kotona joten mikään velvollisuus ei minua täällä pidä.

Saadaan olla vanhemmillani niin kauan kuin on tarve.

Kunhan saan itseni taas kasaan ja kykenen hoitamaan asioita.

Ap

Jos pohjoisessa on sinun ystäväsi ja perheesi, niin miksi et samalla jäisikin sinne. Jos asut vuokralla, niin se on helppo sanoa irti ja käydä tyhjentämässä. Jos on omistusasunto,niin sen verran pitää mieheen olla yhteydessä, että pitää hoitaa yhdessä myyntiinpano.

Jätä nyt kuitenkin viestit talteen todisteeksi, jos tuo nainen sattuu olemaan psyykkisesti sairas ja pikku hiljaa vauhti alkaa lisääntymään, niin saattaa olla jopa vaarallinen

Loistava ajatus palata pysyvästi pohjoiseen. Exän uuden naisen kanssa samaan asuntoon tuskin haluaisit lapsia antaa vkl-tapaamisiin missään tapauksessa. Pohjoisessa on tukiverkkosi, saat apua ja tukea uuteen alkuun.

Pyydä perheenjäsentä ja luottoystävää muuttoavuksi, käytte hakemassa Helsingistä (?) tavaranne, kun uusi asunto pohjoisessa on löytynyt. Ala katsella työpaikkoja tai koulutusmahdollisuuksia, aloita kokonaan uusi elämä.

Vierailija
150/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies sallii sen että nyxä lähettelee sulle tuollaisia viestejä?

No, samaa ihmettelen. Oliko siis viimeöiset viestit kaikki naisystävältä? Onko mies viestitellyt mitään, hänen lapsistaanhan nyt on kysymys?

Vaikuttaa lähinnä siltä, että uusi nainen sekosi käsittäessään oman tulevaisuutensa tämän miehen kanssa olevan lapseton. Silti, todella outo tapaus. Aivan häiriintynyttä käytöstä. Olisin kyllä varovainen, mikäli tapaamisoikeudet järjestyvätkin ja lapset olisivat menossa tuollaiseen psykoottiseen (?) talouteen.

Vierailija
151/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, onko oikeasti ihmisiä, jotka uskovat aloituksen? Mites teidän Zinzino-bisnekset sujuu? Onko Nigerian prinssi laittanut jo rahaa?

Vierailija
152/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ainakin lohduttautua sillä, että exäsi nyxä on aivan järkyttävä ihminen ja päälle vielä idiootti. Exälläsi koittaa vielä paskaiset ajat kun läksi tämän matkaan. Siinä sinulle kostosi, hykertele sillä.

Vierailija
153/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä estä numeroa, kerää koko sarja ja säästä ne. Niistä voi olla yllättävää hyötyä myöhemmin esimerkiksi jos sinun pitää todistaa, että nyxä ei ole normaali tasapainoinen ihminen.

Jos ei muuta, niin joku päivä voit vielä naureskellen pudistella päätäsi siitä millaisen ristin exäsi itselleen valitsi.

Vierailija
154/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 159 ja 160, mä kysyin teiltä jotain.

Vierailija
155/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu niin pahalta että voisin revetä kahtia tämän tuskan takia!

Yhteisiä vuosia 8 ja kaksi lasta.

Mies jäi kiinni pettämisestä ja lähti tämän toisen matkaan. Pakkasi kamansa ja häipyi.

Tästä on viikko. Sekavat tunteet mutta lasten takia skarppaa päivät ja illalla itken itseni uneen. Tuntuu niin pahalta.

Tänään n.20 min sitten tuli viesti vieraasta numerosta :

Sain mitä parhaimman miehen. Harmi vain että teki kanssasi lapsia eikä halua niitä nyt minun kanssa. Kiitos siitä H#*%@. Mieheni ei ikinä halua nähdä enään sinua eikä lapsia.

Pysy kiltisti poissa kuvioista ja sen numeronkin voit poistaa. Sekin poisti sinun.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?? Mitä ihmettä olen tehnyt ansaitakseni tätä?

Lapset kaipaavat isäänsä kuten minäkin! Itkulle ei vain tule loppua ja skarppaaminen ei tänään nähtävästi onnistu. Lapsetkin itkevät kun minä itken täällä.

Miten tästä voi jaksaa eteenpäin?

Kirjaimellisesti voisin oksentaa tästä pahasta olosta.

Että tällainen trollaus tänään. En usko  sanaakaan.

Vierailija
156/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä tuo viesti miehellesi ja saatetekstiksi: Hei, sain XXX:ltä seuraavanlaisen viestin: (viesti). Minun tilanteeni on tällä hetkellä jo muutenkin hieman stressaava, joten voisitteko ystävällisesti hoitaa suhteenne ongelmat sekoittamatta minua niihin? Itselläni kun on kädet täynnä tekemistä yksinhuoltajuuteni järjestämisessä. Varasin muuten ajan lastenvalvojalle ajankohtaan (XXX), niin saamme elatustuet sovittua. PS. Onnea laadukkaasta naisvalinnasta ja hyvää jatkoa!

Ai että, tää on just hyvä. Niin täydellistä vtttuilua täysin asialliseen viestiin puettuna. Tässä ap on kypsästi noussut jo asian yläpuolelle ja tekee käytännön järjestelyjä. Mies tajuaa miten nolo idiootti hänen nyksänsä on.

Vierailija
157/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ja nyxä. Todellakin provo eikä minkään kriisiytyneen, jätetyn mamman viesti.

Vierailija
158/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin viestillä. Puolisosta voi erota, vanhemmuudesta ei. Kaikke hyvää teille!

Vierailija
159/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pimeältä tuo nainen. Tuollaista et halua lastesi lähelle. Sinuna pitäisin nyt matalaa profiilia. Heidän suhteensa ei tule kestämään. Mies joutuu vielä vaikeuksiin ja saa kokea surua tästä, mutta jälkeen päin. Nyt vain keskitys itseesi ja et anna noin ala-arvoisten ihmisten vaikuttaa itseesi.

Vierailija
160/209 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia sen uuden naisen lähelle. Miehen olisi hyvä kuulla tuosta viestistä!