Viestit exän nyxältä
Tuntuu niin pahalta että voisin revetä kahtia tämän tuskan takia!
Yhteisiä vuosia 8 ja kaksi lasta.
Mies jäi kiinni pettämisestä ja lähti tämän toisen matkaan. Pakkasi kamansa ja häipyi.
Tästä on viikko. Sekavat tunteet mutta lasten takia skarppaa päivät ja illalla itken itseni uneen. Tuntuu niin pahalta.
Tänään n.20 min sitten tuli viesti vieraasta numerosta :
Sain mitä parhaimman miehen. Harmi vain että teki kanssasi lapsia eikä halua niitä nyt minun kanssa. Kiitos siitä H#*%@. Mieheni ei ikinä halua nähdä enään sinua eikä lapsia.
Pysy kiltisti poissa kuvioista ja sen numeronkin voit poistaa. Sekin poisti sinun.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu?? Mitä ihmettä olen tehnyt ansaitakseni tätä?
Lapset kaipaavat isäänsä kuten minäkin! Itkulle ei vain tule loppua ja skarppaaminen ei tänään nähtävästi onnistu. Lapsetkin itkevät kun minä itken täällä.
Miten tästä voi jaksaa eteenpäin?
Kirjaimellisesti voisin oksentaa tästä pahasta olosta.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Triangulaatio on lähinnä tutkimusmaailmasta tuttu, mutta miehen osuus voi tässä tosiaan olla hyvin aktiivisesti vaimoa mustamaalaava.
Miksi mies ei itse aloitteellisesti hoida eroaan? Mistä naisystävä tietää vaimon viestit sisältöineen, mistä saa tuollaista varmuutta pilkata ja väheksyä, mistä saa ”tietonsa”, jollei mies yllytä ja riitauta tilannetta vaimon suuntaan?
Minä en ainakaan ole huomannut tässä keississä mitään, mikä kertoisi, että nyxä saisi tietoonsa vaimon viestien sisällöt. Mies on ehkä saanut viestin ja nyxä kysynyt, keneltä se oli, ja mies vastannut että exältä vaan. Nyxä on sitten kehittänyt omassa mielikuvituksessaan, millaisia viestejä exä lähettelee. Ehkä mies on jotain negatiivista vaimosta kertonut, koska jotainhan eron taustalla aina on, mutta isompi osa voi olla nyxän mielikuvitusta. Ap näkee sen sitten, kun yrittää miehen kanssa hoitaa lapsiin liittyviä asioita, pystyykö mies hoitamaan ne asiallisesti ja mitä mies haluaa lasten suhteen.
Tuollaisten aloittajan miehen kanssa lähteneiden naisten takia meillä ei koskaan tasa-arvo toteudu.
Kateus, kilpailu, haukkuminen...
Niin kuin maailmassa ei riittäisi miehiä...
Miehesi todennäköisesti ajatteli hiukan liikaa vain munanpäällään ja havahtuu pian huomaamaan, ettei nyt yhden toosan takia lapsilleen selkäänsä käännä eri asia sitten tietenkin, jos tuo toosa oikein alkaa taistella sen puolesta, ettei isä tapaa lapsiaan enää.
Ihmetouhua ei voi muuta sanoa. Millainen mursu tämä toosa on, kun joutuu noin epätoivoisesti käyttäytymään...
Tämä uusi nainen pelkää miehen palaavan sinun luoksesi. Mielestäni pelko on ihan aiheellista.
Jos olet valmis antamaan miehellesi anteeksi, niin ota rauhallisesti ja lähetä hänelle viesti, että voi vielä harkita palaamista ja otat hänet avosylin vastaan. Ehkä kannattaa laittaa viesti siihen aikaan kun miehesi on töissä. Oletan, että uusi nainen kontrolloi miehesi puhelinta ja poistaa heti viestit jotka ehkä lähetät.
Voit tietysti laittaa viestin miehesi vanhemmille ja pyytää kertomaan miehellesi. Näin uusi nainen ei voi poistaa viestiä.
Sinussa ei tarvitse olla mitään oikeaa "vikaa" , mutta mies on hetkellisesti viehtynyt uudesta naisesta. Ihastus menee ohi 1-3 kuukaudessa.
Jos haluat hänet takaisin, niin odota rauhassa hetki.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä kuuluu?
Olosuhteisiin nähden ihan ok. Vaikeaa on hetkittäin mutta kohti parempaa oloa ja omaa elämää hiljalleen.
Aamulla tulimme takas kotiin ainakin hetkeksi.
Exä haluaisi tavata ja jutella. En tiedä itse että haluanko jutella hänelle.
Tavallaan haluaisin mutta en haluaisi nähdä sitä. Puhelimitse ei halua keskustella vaan nähdä jossain. Vaikeaa. Miksi tämä on niin vaikeaa?
Pelkään kai romahtavani uudestaan ja käyvän kaiken sen läpi uudestaan.
Ap
Selvisikö sulle ap tiesikö se sun exä niistä nyxänaä viesteistä sulle?
Jaksamisia...
Vierailija kirjoitti:
Kuvakaappaus miehellesi tuosta viestistä ja kysymys, miksi hän jakelee puhelinnumeroasi sinulle vieraalle henkilölle js että viestin sisältö kummastuttaa sinua suuresti. Sano, että hän on edelleen isä lapsilleen ja lasten tapaamisasioista tullaan sopimaan lastenvalvojan kanssa.
Tässä on mielenkiintoinen pointti, miten ap:n numero on edes nyxälle päätynyt? Onko nyxä siis kysynyt mieheltä, että saanko exäsi numeron, ennen kuin poistat sen yhteystiedoistasi? Vai onko mies antanut numeron oma-aloitteisesti nyxälle, jos tämä vaikka haluaa pitää yhteyttä exään, kun itse ei enää aio? Vai olisiko nyxä mahdollisesti salaa urkkinut numeron miehen puhelimesta (ja peräti poistanut samalla exän numeron)?
Mutta oli miten oli, yllämainittu ohje on hyvä, kuvankaappaus viestistä ja lähetys miehelle hyvin asiapitoisen saatteen kera.
Tämä. Mistään ei keskustella, eikä mihinkään enää vastata, jos luonnehäiriöinen päättää niin.