Mitä mieltä siitä että isäni on aina tarvinnut auttaa minua ja miestäni
Rempoissa ym ja siitäkin mies jälkikäteen arvostellut jälkiä. Ei kuitenkaan itse osaa tehdä
Kommentit (15)
Onko tuo narsistista käytöstä. On myös joskus seurannut isääni vierestä ja kytännyt kun tehnyt remppaa. On siis ex mutta olen niin kiinni hänessä että luulen etten pärjää ilman ja yksin
Ap
Miksi et remppaa isäsi kanssa kahdestaan? Jos miehesi edelleen urputtaa, käske tekemään itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et remppaa isäsi kanssa kahdestaan? Jos miehesi edelleen urputtaa, käske tekemään itse.
No ideahan se olisi että minä ja isäni tekisimme yhdessä hänen puolestaan ja ilman apua. Minä vahtisin isäni työn laatua. Kun mieheni tekisi omia juttujaan
AP
Mitä se sinua enää vaivaa, jos on jo ex?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinua enää vaivaa, jos on jo ex?
Meillä yhteistä omaisuutta myynnissä ja painostaa minua myymään alihinnalla ja valittaa että pitäisi tehdä remppaa että menee kaupaksi. Minulle tullut myös pelko etten tule toimeen ilman häntä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis ootteko te suurin osa sitä mieltä että isäni pitäisi avustaa koko ajan minun kanssani että ex on tyytyväinen jälkeen? Maksaa remonttitarvikkeet ja ilmaiseksi tehdä? Hänen puoleltaan kukaan ei tee mitään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ootteko te suurin osa sitä mieltä että isäni pitäisi avustaa koko ajan minun kanssani että ex on tyytyväinen jälkeen? Maksaa remonttitarvikkeet ja ilmaiseksi tehdä? Hänen puoleltaan kukaan ei tee mitään
Ap
Olen sitä mieltä, että myyntiä varten ei juuri tarvitse remontoida. Turhaa työtä tehdä jotain pintasilausta. Ja miksi ihmeessä et tulisi toimeen ilman eksääsi? Eihän se osaa mitään.
Kiva että isä auttaa. Kiva isä. Mitkä osat oli miehen mielestä virheellisiä ja mitä olisi halunnut sitten.
Oletko koskaan kuullut remppafirmoista? Minä en pyydä isää auttamaan, minä tilaan maksullisen miehen.
Meillä ei ollut varaa palkata remppafirmasta. Mies kiristi ja halusi rakentaa talon. Rakensimme ja isäni teki todella paljon. Hänen puoleltaan ei juuri mitään apua. Oliko tuo oikein? Minulle olisi käynyt rivari tai kerrostalo mutta miehelle ei. Piti purkaa jopa jo tehty tarjous kun mies rupesi hanaamaan ja kiukuttelemaan kuin pieni lapsi.lupasi myös tehdäpaljon itse rakentaessa. Käytäntö oli toinen. Ei tehnyt.
Ap
Onko kellään muulla ollut samaa?