Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä siitä että isäni on aina tarvinnut auttaa minua ja miestäni

Vierailija
03.10.2024 |

Rempoissa ym ja siitäkin mies jälkikäteen arvostellut jälkiä. Ei kuitenkaan itse osaa tehdä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla ollut samaa?

Vierailija
2/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kiittämätön tollo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo narsistista käytöstä. On myös joskus seurannut isääni vierestä ja kytännyt kun tehnyt remppaa. On siis ex mutta olen niin kiinni hänessä että luulen etten pärjää ilman ja yksin

Ap

Vierailija
4/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et remppaa isäsi kanssa kahdestaan? Jos miehesi edelleen urputtaa,  käske tekemään itse. 

Vierailija
7/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et remppaa isäsi kanssa kahdestaan? Jos miehesi edelleen urputtaa,  käske tekemään itse. 

No ideahan se olisi että minä ja isäni tekisimme yhdessä hänen puolestaan ja ilman apua. Minä vahtisin isäni työn laatua. Kun mieheni tekisi omia juttujaan

AP

Vierailija
8/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua enää vaivaa, jos on jo ex?

Vierailija
9/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinua enää vaivaa, jos on jo ex?

Meillä yhteistä omaisuutta myynnissä ja painostaa minua myymään alihinnalla ja valittaa että pitäisi tehdä remppaa että menee kaupaksi. Minulle tullut myös pelko etten tule toimeen ilman häntä

Ap

Vierailija
10/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ootteko te suurin osa sitä mieltä että isäni pitäisi avustaa koko ajan minun kanssani että ex on tyytyväinen jälkeen? Maksaa remonttitarvikkeet ja ilmaiseksi tehdä? Hänen puoleltaan kukaan ei tee mitään

Ap

Vierailija
11/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ootteko te suurin osa sitä mieltä että isäni pitäisi avustaa koko ajan minun kanssani että ex on tyytyväinen jälkeen? Maksaa remonttitarvikkeet ja ilmaiseksi tehdä? Hänen puoleltaan kukaan ei tee mitään

Ap

Olen sitä mieltä, että myyntiä varten ei juuri tarvitse remontoida. Turhaa työtä tehdä jotain pintasilausta. Ja miksi ihmeessä et tulisi toimeen ilman eksääsi? Eihän se osaa mitään.

Vierailija
12/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että isä auttaa. Kiva isä. Mitkä osat oli miehen mielestä virheellisiä ja mitä olisi halunnut sitten.

Vierailija
14/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut remppafirmoista? Minä en pyydä isää auttamaan, minä tilaan maksullisen miehen.

Vierailija
15/15 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut varaa palkata remppafirmasta. Mies kiristi ja halusi rakentaa talon. Rakensimme ja isäni teki todella paljon. Hänen puoleltaan ei juuri mitään apua. Oliko tuo oikein? Minulle olisi käynyt rivari tai kerrostalo mutta miehelle ei. Piti purkaa jopa jo tehty tarjous kun mies rupesi hanaamaan ja kiukuttelemaan kuin pieni lapsi.lupasi myös tehdäpaljon itse rakentaessa. Käytäntö oli toinen. Ei tehnyt. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi