Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö ajamaan autoa ilman turvavyötä?

Vierailija
05.05.2006 |

Mä en pysty edes pihassa siirtämään autoa paikasta toiseen ilman turvavyötä, tai jos ajan tuon pienen matkan ilman, niin tuntuu tosi epävarmalta. Näyttää tosi oudolta, kun näkee jonkun lähtevän autolla liikkeelle ilman turvavyötä, kun itse laitan sen automaattisesti kiinni ilman että edes ajattelen asiaa sen tarkemmin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun kyydissä pysty kukaan muukaan ajelemaan ilman vöitä koska en lähde liikkeelle ennenkö kaikki on vöissä!

Samaten kaikki irtonainen tavara saa törmäyksessä niin kovan voiman että kevyempikin laukku on tappava kun se lentää.

Tiedän 3 onnettomuutta lyhyessä ajassa jolloin joku on ajanut päälle takaa. Siinä kun olet ilman turvavöitä ja tavaraa sisätiloissa niin avot!

Kyllähän se auto liikkuu ilman turvavöitten kyttöä, mutta jos ajattelee miten käy kun hirvi hyppää eteesi tielle niin siinä ei paljoa tartte ihmetellä, sitä vähemmän mitä nopeempi tilannenopeus! Viimeksi luin tän vuoden sisällä lehdestä kun nuoret paino autolla ylinopeutta illansuussa hirvialueella ja sieltä se hirvi tuli ja kaikki kuoli.

Takapenkillä vois olla mahollisuuksia jos ei lentäisi ikkunasta pihalle. Etummaisethan rutistuu hirven ja raudan väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan