Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä ärsyttää työpaikalla eniten?

Väsynyt
05.02.2018 |

Itseäni ärsyttää eriarvoisuus. Pomo siis kohtelee meitä työntekijöitä eriarvoisesti. Tämä näkyy esim palkassa. Kyseessä pieni työyhteisö. Tekopyhyys, edessäpäin lässynlää ja takana päin haukutaan. Surettaa ja vi*uttaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallinen tehottomuuteen pyrkiminen. Julkinen terveydenhuolto, pitkät jonot...

Vierailija
2/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseennuolenta on avain parempiin hommiin ja etuihin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotaan sellaisen juoruilua, jolla on oma lehmä ojassa ja vaikka kaikki tietää sen.

Vierailija
4/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäänpuukottavat työkaverit. Huono esimies. Nämä siis sosiaali- ja terveyspuolella.

Vierailija
5/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää olla  kaappihumanisti insinöörien joukossa. Kahvitauolla keskustellaan ruohonleikkurin huollosta ja Bilteman kuvastosta.

Vierailija
6/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että samasta työstä maksetaan eri palkka! Koko tiimi paiskii samoja hommia, uusillekin lätkäistään eri soppareita. Palkkaus määräytyy pärstän mukaan; toiset tienaa enemmän kuin toiset, viis työkokemuksesta tai koulutustaustasta.

Sitten myös selkäänpuukottava kollega vituttaa. Päin naamaa ollaan niin mukavaa ja sitten esimiehelle lätistään bullshittia toisista, jotta itse pääsee hyvään valoon.

Vierailija
7/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama meininki. Raivostuttavaa!

Vierailija
8/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan mummo jolla on mielenterveys ongelmiin. Riehuva työnjohtaja. Nössö pomo. Kaikesta housuihin paskova työkaveri. Et kypsyttää ...... Kyl vaihdan paikkaa heti ku muu paikka aukeeeeee!!! Aarrrhhhgggggg

Vierailija
9/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman yrittäjä-omistaja-tj, joka mittaa kaiken rahassa. Mielestäni kaikkia asioita ei vaan voi aina karsia tai lopettaa vain siksi, etteivät ne tuota mitään tai ovat vain kuluerä. Joillakin asioilla on toisenlaista arvoa yrityksen toiminnan, henkilöstön viihtyvyyden, asiakastyytyväisyyden, maineen jne. kannalta, mutta tätä ei kyseinen herra arvosta. Halveksuu myös firmamme duunareita, eikä osaa asettua näiden asemaan, kun on ollut nuoresta asti yrittäjänä. Lisäksi tyyppi on aikoja sitten pudonnut normaalielämän ulkopuolelle, ideat ja visiot ovat useimmiten täysin utopistisia. Välillä tuntuu, että on vain ajan kysymys milloin tilanne jotenkin kärjistyy.

Vierailija
10/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt kirjoitti:

Itseäni ärsyttää eriarvoisuus. Pomo siis kohtelee meitä työntekijöitä eriarvoisesti. Tämä näkyy esim palkassa. Kyseessä pieni työyhteisö. Tekopyhyys, edessäpäin lässynlää ja takana päin haukutaan. Surettaa ja vi*uttaa.

Meillä pomo kieltää kaikkia kertomasta muille omaa tuntitaksaansa, ettei toistenkin palkkoja tarvitsisi alkaa korottelemaan. Talossa vietetty aika, ahkeruus ja tunnollisuus tai kertynyt ammattitaito ei vaikuta mitenkään siihen, että katsooko pomo jonkun ansainneen palkankorotuksen. Joku huuliveikko ja pomon hyvä kaveri voi saada palkankorotuksen pelkästään kertomalla hyvän vitsin.

Vierailija
11/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman työpaikan johtaja on kuin suoraan 70-luvulta. Huutaa työntekijöille, naaman mukaan määräytyy palkka, ei osaamisen jne. Jonkin asteen narsistinen persoona, suorastaan pelottava välillä.

Vierailija
12/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan 60-vuotias teini Anja.

Vierailija
13/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono esimies, jonka tapa johtaa on jostain 1800-luvulta: päättää kaikesta diktaattorin lailla. Kysyy kyllä mielipiteitä, mutta ainoastaan omansa ovat hyviä ja toteuttamiskelpoisia. Yhteishengen puute, työhyvinvointiin ei kiinnitetä mitään huomiota (koska esimiehellä kiire!). Ei kuitenkaan suostu delegoimaan mitään töistään muille, koska haluaa pitää langat tiukasti omissa käsissään. Etätyöhön ei ole lupaa, koska esimies tekee mieluiten töitä työpaikalla >.<

Vierailija
14/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja pätkä. Pätkä narisee ja kulkee kuin aarteen löytänyt pitkän perässä. Pitkä mennä huiskii sinne tänne. Pätkä narisee ja ihailee suurta johtajaansa pitkää. Pitkällä hiustupsu päässä ja pätkällä 80-luvun Matti Nykäs kampaus naisellisempaan tyyliin.

Vierailija
15/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän on helppo. Huono työilmapiiri ja kiusaaminen. 

Vierailija
16/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tekee munkin työt- asenne.

Vierailija
17/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma pyörii pomon biletyksen ympärillä, jatkuvasti saa olla paikkailemassa sen mokia ja poissaoloja.

Vierailija
18/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri työntää koko ajan lisää ja lisää töitä mulle, itsellä on muka kiire mutta kuitenkin ehtii käytävällä juoruilla kavereiden kanssa pitkään ja nauraa kovaan ääneen. Kyseessä on vanhempi ihminen joka on ollut työpaikalla ikuisuuden ja on kaikkien kaveri, itse olen nuori ja uusi työntekijä, yrittää minua kovasti pomotella... jos valitan esimiehelle olen varmaan kohta kaikkien epäsuosiossa kun tuo yksi saa helposti muut puolelleen. 

Vierailija
19/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen pitkä ja pätkä.

En ole koskaan voinut kuvitella, että jonkun ihmisen ääni oikeasti narisee. On mentävä toiseen päähän huonetta jotta ei tarvitse kuunnella Pätkän narisevaa teennäistä lässytystä.

Ja en voikäsittää kaiken järjen mukaan pätkänpitäisi ymmärtää, että välttelen häntä.

Meillä ei ole mitään velvoitetta nimenomaan tehdä töitä yhdessä, mutta silti hän lykkääntyy seuraani.

Haluaisinko viettää väkisin aikaani henkilön kanssa joka on typerä, ärsyttävä, tyhmä ja teennäinen. Tyhmintä häneltä on palvoa psykopaatti Pitkää. Pitkä on vähän kuin Saruman joka lepertelee kauniita puheita petos mielessä. Pätkä on joku surkea kärmekieli jolla vain narisee ääni.

Vierailija
20/38 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tehdyistä tunneista kusetetaan eli merkitään tuntilistaan enemmän kuin on ollut. Itse merkitsen sen minkä oikeasti olenkin ja sitten (miespuoleiset) työkaverit merkkaa mitä sattuu. Eli saavat enemmän rahaa, vaikka ollaan oltu sama aika. Minä en edes kehtaisi, ei omatunto anna tehdä niin. Kerran vitutti niin paljon, kun olivat merkinneet tunnin kauemmin kuin minä, vaikka oikeasti olivat tunnin vähemmän, että sanoin pomolle ihan suoraan, että saanko minäkin merkitä mitä sattuu vai koskeeko se vain miehiä. Pomo keksi kaikenlaisia selityksiä: "No ehkä eivät pitäneet ruokataukoa", " jos lähtivätkin samaan aikaan etkä huomannut" plaaplaa. Siitä päivästä lähtien oon sitten merkkaillut ylimääräisiä tunteja, kun kerran noin mielellään tyhjästä makselee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän