Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia joku ihminen ei välitä siitä, että on pahoittanut toisen mielen? Saattaa jopa loukkaantua asiasta sanottaessa?

Vierailija
20.09.2018 |

Miten ihmeessä kehtaa vieläpä syytellä mielensä pahoittanutta liian herkäksi tms, haluaako siis jatkaa ystävänä, miksi kuvittelee enää olevansa sellainen? Eli että sen toisen pitäisi nyt vain hymyillä ja olla iloinen kun saa olla tämän toisen kanssa?

Kommentit (245)

Vierailija
241/245 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyppäs ottamassa lääkkeet ja ota nokoset.

Jos et tiennyt niin ne lääkkeet auttavat vain väliaikaisesti, vähänku sinun alkoholin käyttösi ;) Heh Heh.

Minä kokeilin joskus Diapamia. Ei yhtään mitään vaikutusta. Edelleen sama tunnemyrsky jatkui.

Vierailija
242/245 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko KKÄ ikinä kelannut sitä, että sun aika meni jo. Vaikka huomenna ihme tapahtuisi ja saisit validaation kaikkeen. Kaikki läheìset, äiti, serkku, mies ja lapset ymmärtäis, että sä olet oikeassa ja pyytäis kovasti anteeksi.

Sä olisit reippaasti yli nelkyt. Ei tuu uusia "piirejä" tai elämän rakkautta. Kaikki mitä möyhööt on täysin toisarvoista. Sulla oli tällainen elämä. Onnittelut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/245 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pahoitin tahallani Mikko känsälän mielen kun mä sanoin että se on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia Mikko känsälä on keskitasoisesti kehitysvammainen pelle.

Vierailija
244/245 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti avaruusasema iss putoaa Mikko känsälän päähän.

Vierailija
245/245 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielenpahoittaminen sarkastinen ilmaisu? Mieheni käyttää tuota ilmaisua, sanoo minun pahoittaneen mieleni jonkun asian takia, js itse miellän sen sarkastiseksi tarkoittaen että valitan turhasta. Luulen että mieheni käsittää ilmaisun toisin, ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän