Minkä takia joku ihminen ei välitä siitä, että on pahoittanut toisen mielen? Saattaa jopa loukkaantua asiasta sanottaessa?
Miten ihmeessä kehtaa vieläpä syytellä mielensä pahoittanutta liian herkäksi tms, haluaako siis jatkaa ystävänä, miksi kuvittelee enää olevansa sellainen? Eli että sen toisen pitäisi nyt vain hymyillä ja olla iloinen kun saa olla tämän toisen kanssa?
Kommentit (245)
Ootko KKÄ ikinä kelannut sitä, että sun aika meni jo. Vaikka huomenna ihme tapahtuisi ja saisit validaation kaikkeen. Kaikki läheìset, äiti, serkku, mies ja lapset ymmärtäis, että sä olet oikeassa ja pyytäis kovasti anteeksi.
Sä olisit reippaasti yli nelkyt. Ei tuu uusia "piirejä" tai elämän rakkautta. Kaikki mitä möyhööt on täysin toisarvoista. Sulla oli tällainen elämä. Onnittelut!
Minä pahoitin tahallani Mikko känsälän mielen kun mä sanoin että se on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia Mikko känsälä on keskitasoisesti kehitysvammainen pelle.
Toivottavasti avaruusasema iss putoaa Mikko känsälän päähän.
Onko mielenpahoittaminen sarkastinen ilmaisu? Mieheni käyttää tuota ilmaisua, sanoo minun pahoittaneen mieleni jonkun asian takia, js itse miellän sen sarkastiseksi tarkoittaen että valitan turhasta. Luulen että mieheni käsittää ilmaisun toisin, ehkä.
Minä kokeilin joskus Diapamia. Ei yhtään mitään vaikutusta. Edelleen sama tunnemyrsky jatkui.