Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen
Kommentit (765)
Vierailija kirjoitti:
Maria Veitola
Idi Amin
Kaksi hyvän mielen lähettilästä!
Neil DeGrasse Tyson, tosin taitaa olla vähän maaninen nykyään mutta luonnostaan. Ihanan luttana.
Heti kun otsikon luin, Michael Monroe oli jo kielen päällä. Ohimennen joskus nähnyt hänet asiakaspalvelutilanteessa ja oli ihan hemmetin ystävällinen ja aito, ei mitään teeskentelyä. Välittää vaimostaan ja eläimistä. Hyväsydäminen todella.
Pakko kompata kaikkia ja sanoa että minulla on myös postiviinen kokemus Michaelista. Kerran juttelin hänen kanssaan Hanoi Rocksin nimikirjoitus tilanteessa. Andy näytti tuupertuvan niillä sekunneille.
Miksi täällä on aina näitä julkkiskyselyjä? Vaikuttaa siltä että joku julkkis yrittää kalastella itselleen pisteitä..
Tarja Turunen. Oon ravannut hänet yli 10 kertaa ja hän on aina vaikuttanut tosi vilpittömältä ja ollut aina aivan super mukava ja kohtelias. Moni muu yleisesti mukavana pidetty on ollut paljon tympeämpi tyyppi.
En jaksanut lukea koko ketjua ja voi olla mainittu jo useita kertoja, mutta sanon, että Li Anderson. Ihailen harvoja ihmisiä, mutta Listä minulla on hyvä käsitys.
Tom "taksi" Packalen
Hakee sympatiaa ihmisiltä ja samalla sikailee yhteisiä rahojamme.
Vierailija kirjoitti:
Tarja Turunen. Oon ravannut hänet yli 10 kertaa
Kyseessä siis ravihevonen?
Kyllä, oli pakko.
Nightwishin Troy Donockley. Aivan uskomattoman sympaattinen herrasmies! Hänestä oikein huokuu sellainen suuri hyväntahtoisuus ja välittäminen.
Samasta bändistä Floor Jansen. Saattaa vaikuttaa "kovalta" ihmiseltä, mutta on todella empaattinen, herkkä ja lempeä. Ja suhtautuu työhönsä jopa naiivilla innostuksella.
En ihmettele, että juuri nämä kaksi pelastivat Nightwishin.
Riku Rantala ja Tuomas Milonoff
Emilia Clarke. Olen katsonut paljon haastatteluja ja hän vaikuttaa aina iloiselta ja mukavalta.
Donald Trump