Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen
Kommentit (765)
Michael Monroe, hän on antanut kasvonsa eläinsuojelutyölle, arvostan <3
Michael Monroe, ehdottomasti.
Nuorena pyysin häntä yhteiskuvaan. Michael oli todella ystävällinen.
Opintojen ohessa olin vuosia Helsingissä kerroshoitaja. Työkollega kertoi, että Michael Monroe oli halunnut auttaa siivoojaa imuroinnissa, kun hän kissansa kanssa majoittui huoneessa.
Vuosien kerroshoitajakokemuksella voin sanoa, että KUKAAN ei IKINÄ ole halunnut auttaa huoneensa siivoamisessa. :)
PS: Ällöin tyyppi hotellisiivousajoilta oli nyt jo entinen kuuluisuus taikuri Iiro Seppänen. Hän oli tosi ylimielinen ja huone oli sotkettu täydellisesti. :(
Elias Kaskinen. Uskovainen mies, mammanpoika.
Ville Valo. Vaikuttaa ainakin sielukkaalta, herkältä, sydämelliseltä ja kovin kohteliaalta mieheltä.
Tuure Boeliuksen on pakko olla hyviksien puolella!
Olisit määritellyt aloituksessa hyvän ihmisen. Heitänpä nyt kuitenkin vaikka Li Andersson.
Paavo väyrynen
t: Paavo Väyrynen
Riippuu vähän mitä hyvällä tarkoitat, mutta Anna-Leena Härkösestä olen saanut sellaisen kuvan, että hän on rehellisesti oma itsensä. Ei välttämättä luonteeltaan mikään maailman helpoin ihminen, mutta aito ja vilpitön. Arvostan.
Saara Aalto. Vilpittömän, jotenkin jopa "lapsekkaan" oloinen ihminen.
Juha Sipilä - onhan hän niin kovia kokenutkin! 😍
Vierailija kirjoitti:
Olisit määritellyt aloituksessa hyvän ihmisen. Heitänpä nyt kuitenkin vaikka Li Andersson.
Siitä nyt vasta sanomista tulisi, jos menisi tähän tarkat speksit antamaan.
Jari-Matti Latvala.
Olen tuntenut hänet jo ajalta ennen julkisuutta.
Eiköhän julkkikset ole ihmisiä ihan siinä missä muutkin.
Hyviä ihmisiä? Kuulemma Pate Mustajärvi ja Kimi Räikkönen - ainakin selvin päin - ovat siviilissä nykyisin jalat maassa (jos taitaa Suomessa olla "hyvän ihmisen" kriteeri).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä nyt vasta sanomista tulisi, jos menisi tähän tarkat speksit antamaan.
Kyllä omaan aloitukseen voisi määritelmän laittaa, mitä juuri tässä ketjussa haetaan.
Prinsessa Victoria.