Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen
Kommentit (765)
Michael Monroe - Nuorena tyttönä olin kesätoimittaja, ja sain haastatella häntä. Oli todella aito ja ystävällinen. Arvostan hänen uraansa, ja sitä, että hän vetää rohkeasti omaa juttuaan.
Sipe Santapukki - Hänet olen tavannut töissä. Hän on mukavin ihminen, jonka olen tavannut. Ei yhtään flirtti tai limainen. Hän hommasi meidän työporukalle vip-liput Apulannan keikalle. Oikeasti hänestä jäi fiilis, että on aidosti hyväsydäminen, todella sivistynyt ja mukava ihminen.
Jenni Haukio - En ole tavannut, mutta hänestä puuttuu kaikki tyrkkyys ja halpuus.
Juha Tapio - Vaikuttaa fiksulta. Ei ole ollut mitään kohuja tai salarakkaita.
Maisuli, Sofia, Martina, Sara, Tuksu ja mitä niitänyt kaikkia onkaan. Hyviähän niiden täytyy olla, kun suurin piirtein pitävät bulevardilehdistön hengissä.
Shakira, tehnyt paljon hyvää ja vaikuttaa hyvältä ihmiseltä ja äidiltä, lämpimältä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi
Niin tajuton kerskakuluttaja, että oksat pois. Tuhoaa tätä palloa alituisella matkustuksella ja hirveällä rättien (vaatteiden) yms. tilpehöörin kuluttamisella ja LISÄKSI niiden myynnin edistämisellä, joka aikaansaa kokonaisuudessaan niin hirveästi tuhoa, että oksat pois. Epäitsekäs ihminen ei voisi elää noin, tajuaisi vastuunsa ja toimintansa seuraukset. Se ohjelma, johon Siepin olisi pitänyt osallistua on Verta, hikea ja t-paitoja.
Kaikki te jotka sanotte sara sieppi nii iha tiedoksi et hän oli koulukiusaaja. Olette siis sitä mieltä et koulukiusaaja on hyvä ja ihana ihminen
Apulannan Toni on ainakin fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki te jotka sanotte sara sieppi nii iha tiedoksi et hän oli koulukiusaaja. Olette siis sitä mieltä et koulukiusaaja on hyvä ja ihana ihminen
Ei kai sentään
Anna Abreu sanoi jossain kun kysyttiin mistä haluaisi tulla muistetuksi, että "oli ihan hyvä ihminen". Itse olisin varmaan vastannut "taiteesta/musiikista", Annan vastaus jäi mieleen.
Tässä on vaara et kuulostaa ihan jeesuksen siskolta, mutta uskon vakaasti et julkut ovat ihan tavallisia ihmisiä. Ja tavalliset ihmiset on pohjimmiltaan hyviä, mutta tekevät joskus hölmöjä/vaarallisia/vääriä valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Barack ja Michelle Obama. <3
Edes Harvard-tason koulutuksen saaneet akat ei pidä omaa nimeään :D. Vaikea kuvitella että korkeakoulutettu tummaihoinen haluaisi itse vaihtaa valkoisen isännän nimeen, mjrra miehen ja naisen orjuus se vain elää. Eipä miehet paljoa teitä kunnioita.
Mikä idea on kantaa appiukon kanssa samaa nimeä? Ette ole mitään sukua. Naiset on jäätävän juurettomia, edes heidän sukunimensä ei ole omasta perimästä vaan seksikumppanilta.
Miehethän ne teitä etunenässä syrjii nimenne takia, silti naiset kiukuttelee feministeille. Mieshän on aina ihana, mies ei koskaan tee mitään väärin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vaara et kuulostaa ihan jeesuksen siskolta, mutta uskon vakaasti et julkut ovat ihan tavallisia ihmisiä. Ja tavalliset ihmiset on pohjimmiltaan hyviä, mutta tekevät joskus hölmöjä/vaarallisia/vääriä valintoja.
Minä varmasti kuulostan sitten saatanalta, mutta kyllä se näin on sillä erotuksella että ihmiset on lähtökohtaisesti pahoja ja sattuvat tekemään silloin tällöin hyviä asioita valitsemilleen kohteille silloin kuin he itse siitä hyötyvät.
Hyvät ihmiset yleensä lähtevät maailmasta omin toimin tai erakoituvat jo varhain koska näkevät ihmisten pohjimmaisen olemuksen joka on paha ja itsekäs, satunnaisilla hyvillä teoilla.
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu sanoi jossain kun kysyttiin mistä haluaisi tulla muistetuksi, että "oli ihan hyvä ihminen". Itse olisin varmaan vastannut "taiteesta/musiikista", Annan vastaus jäi mieleen.
Voi olla vain oma mielipiteeni mutta jos oikein kehumalla kehuu itseään hyväksi ja kaikkien kaveriksi niin itselle tulee päinvastainen tunne tällaisesta ihmisestä.
Ko.henkilö on "vain tietynlaisten ihmisten" kaveri ja hyvä sellaisille joista saa jotain hyötyä irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Barack ja Michelle Obama. <3
Edes Harvard-tason koulutuksen saaneet akat ei pidä omaa nimeään :D. Vaikea kuvitella että korkeakoulutettu tummaihoinen haluaisi itse vaihtaa valkoisen isännän nimeen, mjrra miehen ja naisen orjuus se vain elää. Eipä miehet paljoa teitä kunnioita.
Mikä idea on kantaa appiukon kanssa samaa nimeä? Ette ole mitään sukua. Naiset on jäätävän juurettomia, edes heidän sukunimensä ei ole omasta perimästä vaan seksikumppanilta.
Miehethän ne teitä etunenässä syrjii nimenne takia, silti naiset kiukuttelee feministeille. Mieshän on aina ihana, mies ei koskaan tee mitään väärin.
Mikä trauma pitää olla taustalla että sukunimi on se mistä ei mitenkään pääse yli? Voitko avata, saat tämän sonnan aina jollakin aasinsillalla lykättyä joka keskusteluun. Hieman yksitoikkoinen maaimankuva jos ei muusta kykene keskustelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Maisuli, Sofia, Martina, Sara, Tuksu ja mitä niitänyt kaikkia onkaan. Hyviähän niiden täytyy olla, kun suurin piirtein pitävät bulevardilehdistön hengissä.
Ne on vain Leena Ylimutkan ja muiden il ja is viihdetoimittajien bilekavereita ei muuta ihmeellisempää selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eri asia olla hyvä ihminen kuin sosiaalinen ihminen. Moni kuvailee täällä hyvää ihmistä kuin ekstroverttiä, joka hymyilee aidosti, nauraa muiden jutuille, puhuu hauskoja juttuja ja on mukava seuraihminen, jolle ei tuota vaikeuksia olla iloinen kenen tahansa seurassa. Tunnen tällaisen, joka tosi asiassa hakkasi vaimoaan. Seurallisuus ja hyvyys ovat täysin eri asioita. Mukava ihminen voi olla läheisilleen kamala ja arjessa tympeältä vaikuttava ihminen täyttä kultaa. Minusta ihmisen hyvyyttä ei oikein voi arvioida tuntematta häntä ja hänen kaikkia tekojaan, ajatuksiaan, arvojaan ja panostuksiaan. Ihmisestä kertoo paljon se, millaisiin asioihin hän saamansa resurssit panostaa (henkiset ja fyysiset). Pyrkiikö hän toimimaan myös muiden ihmisten ja olentojen hyväksi vai esimerkiksi vain itsensä ja lähipiirinsä? Onko hän pyyteetön vai etsiikö hyvistä teoistaan vain iloa tai hyötyä itselleen? Oikeastaan vain ihminen itse voi tietää myös kaikki motiivinsa eli onko hän aidosti hyvä. Hyvät ihmiset eivät yleensä kuitenkaan tajua olevansa hyviä. He kuvittelevat kaikkien olevan sellaisia, mikä saa heidät joskus vaikuttamaan vähän naiiveilta.
Taidat olla joku yksityiskohtiin jumittuva assi kun vaivaannut kirjoittamaan tommosen romaanin täynnä itsestäänselvyyksiä, vaikka aloittaja selkeästi kysyy kenen USKOT (huom. Ei TIEDÄT) olevan hyvä ihminen.
No ihan relevantti kirjoitus, moni kun täällä perustelee noita uskomuksiaan juurikin noilla samoilla argumenteilla, mitkä tekstin kirjoittaja mainitsi.
En kyseenalaista, mutta haluaisin vain kysyä, miksi Arman-kommentit ovat saaneet niin paljon alapeukkuja? En ole häntä siviilissä tavannut koskaan joten en henkilöä ollenkaan tunne, mutta minulla on hänestä niin aito ja lempeä mielikuva. Miksi olen väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/kova-syytos-tvssa-nain-niinisto-todell…
t. Saatana joka pysyy mielipiteessään ihmisistä
Samaa mieltä, valitettavasti. Ihmiset menevät myös usein lauman mukana ja tekevät
vaikka pahaa jollekin heikommassa asemassa olevalle jos muutkin tekevät niin.
Uskon, että aidosti hyviä ihmisiä on maailmassa tosi vähän.