Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen
Kommentit (765)
Vierailija kirjoitti:
Kari Enqvist
Teennäiset vibat tulee kaikesta sen feminismisössötyksestä...
Oma kokemus kirjoitti:
Michael Monroe, ehdottomasti.
Nuorena pyysin häntä yhteiskuvaan. Michael oli todella ystävällinen.
Opintojen ohessa olin vuosia Helsingissä kerroshoitaja. Työkollega kertoi, että Michael Monroe oli halunnut auttaa siivoojaa imuroinnissa, kun hän kissansa kanssa majoittui huoneessa.
Vuosien kerroshoitajakokemuksella voin sanoa, että KUKAAN ei IKINÄ ole halunnut auttaa huoneensa siivoamisessa. :)
PS: Ällöin tyyppi hotellisiivousajoilta oli nyt jo entinen kuuluisuus taikuri Iiro Seppänen. Hän oli tosi ylimielinen ja huone oli sotkettu täydellisesti. :(
Mike on ihana ja Iiro ei, Iiron v-mäisyys on kyllä laimentunut vuosien saatossa (Siperia opettaa).
Vierailija kirjoitti:
Uskon että kaikki ihmiset ovat pohjimmiltaan hyviä, jos eivät ole persuja.
Uskon että kukaan ihminen ei ole pohjimmiltaan hyvä. Kaikilla on oma etu ja hyväksikäyttöaspekti aina käytössä ja mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Lewis Hamilton. Puhii paljon mm. eläinten oikeuksien puolesta.
What?
Atomirotan Mikko eli Notkea Rotta on tapaamistani julkkiksista antanut itselleni parhaan vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri tuntee sen työkuvioiden kautta, ja pitää häntä ylimielisenä.
Meri Sopanen nykyinen Meri aalto vaikuttaa todella sydämmelliseltä ihmiseltä.
Michael Monroe on mainittu jo niin monesti, että nostetaan kaveriksi Sami Yaffa.
Seela Sella. Hohkaa elämää ja ystävällisyyttä, upea nainen.
Ex-räppäri Mariska. Olen tavannut muutamia kertoja töiden puolesta ja voin sanoa että hän ei todellakaan esitä mitään vaan on ihan aito itsensä. Ihana, herkkä luonnonlapsi ja omantienkulkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri tuntee sen työkuvioiden kautta, ja pitää häntä ylimielisenä.
Höh, juoksiko se meidän puumaa ķarkuun? :-(
Dalai Lama, koska "Eurooppa kuuluu eurooppalaisille".
Arttu Wiskari nykyyisin mitä katoin tuota nordman showta niin arttu wiskarista onkin tulllut vartti kaskuri.
Vierailija kirjoitti:
Atomirotan Mikko eli Notkea Rotta on tapaamistani julkkiksista antanut itselleni parhaan vaikutelman.
Olen joskus sattunut hänen kanssaan tekemisiin musakuvioiden ulkopuolella ja todella mukava tyyppi on.
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskari nykyyisin mitä katoin tuota nordman showta niin arttu wiskarista onkin tulllut vartti kaskuri.
Siis nykyisin sillä hän joutuu itse toimittamaaan ruokia ovelle kun ei pukkaaa keikkaa ja ihmiset varmaan toivoo paljon hänen laulavaaan. Vaikea kuunnella kyllä tuota mökkitietä itkemättä. Ihan uskomaton sellainen mielenkuvien sanoittaja hänn on kyllä ja tosi lempeä.
Tiedän olevan TODELLA hyvä ihminen.
Juhani Merimaa.
Mies, joka ei koskaan suostu helpolla sanomaan ei.