Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapilemani mies sanoi armeijasta "Ei se ole naisten paikka,te olette sellaisia pieniä ja söpöjä"

Vierailija
13.09.2018 |

Jostain syystä edellinen keskustelu katosi.

Sitten kun kysyin mieheltä, että entäs ne vähän isommat ja ei-niin-söpöt naiset, niin mies sanoi "No ne voi mun puolesta mennä"

Mitä mieltä miehen ajatusmaailmasta? Kyseessä n. 40v mies.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä miten pienisieluinen on mies joka repii päivät pitkät täällä riemua siitä että miehet ovat vahvempia kuin naiset. Miten köyhää ja mielekkäästä tekemisestä tyhjää täytyy sellaisen aikuisen miehen elämä olla. Onko sinulla muita lällättelyn aiheita? Taaperot ovat tilastojen mukaan isompia kuin vauvat? Mansikat ovat punaisempia kuin mustikat?

Vierailija
82/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistäkin on kyllä pieniä ja söpöjä. Olen itse tuota miettinyt, että kuinka hankalaa intissä olisi tullut 58 kiloisena 160 senttisenä naisena ja mietin sitä sitten ääneen. Sukulaismies siihen sitten vain totesi, että ei hänkään painanut kuin sen 60 kg inttiaikoina ja on minua ehkä kymmenen senttiä pidempi. Että kai se olisi sitten minultakin onnistunut.

Miehillä lihaksisto erilainen kuin naisilla.

Lihaksistossa ei sinänsä ole suuria eroja. Tutkimusten perusteella lihasmassan ollessa sama, voimaero miesten hyväksi on vain 3-5%. Eroa on siinä että samankokoisella miehellä on tyypillisesti huomattavasti enemmän lihasmassaa.

Siinä aika hyvä kuvaaja:

https://i.redd.it/24q7mk1ooecx.png

Keskiverto 80-vuotias mies on vahvempi kuin keskiverto minkä tahansa ikäinen nainen. Heikoimmat 20-50v miehet ovat vahvempia kuin lähes kaikki minkä tahansa ikäiset naiset.

Keskiverto 80-vuotias mies on jo pari vuotta mädäntynyt ruumis. Jos nyt pidetään kuitenkin tosiasiat tosiasioina.

Niinpä. Lähin tuon ikäinen mies ei ole vielä 80 täyttänyt eikä jaksa enää ees postilaatikolla käydä. Jos vääntäisi sen kanssa kättä luultavasti jotain murtuisi.

Tutkimuksessa mitattiin vain voimaa. Ei koordinaatiota, hapenottokykyä, tms.

Heikkokuntoisia on nuoremmissakin. Ihan naapurissa asuu kaksikin ehkä 30-35v mammaa joille kävely korttelin ympäri on kuntoilua. Liikkuminen on ylipainon vuoksi samanlaista taapertamista kuin heikkokuntoisilla vanhuksilla.

Varmaan näidenkin mielestä ylipaino on ylivoimaa ja minä heitä tuplasti kevyempänä olen myös tuplasti heikompi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistäkin on kyllä pieniä ja söpöjä. Olen itse tuota miettinyt, että kuinka hankalaa intissä olisi tullut 58 kiloisena 160 senttisenä naisena ja mietin sitä sitten ääneen. Sukulaismies siihen sitten vain totesi, että ei hänkään painanut kuin sen 60 kg inttiaikoina ja on minua ehkä kymmenen senttiä pidempi. Että kai se olisi sitten minultakin onnistunut.

Lihaksistossa ei sinänsä ole suuria eroja. Tutkimusten perusteella lihasmassan ollessa sama, voimaero miesten hyväksi on vain 3-5%. Eroa on siinä että samankokoisella miehellä on tyypillisesti huomattavasti enemmän lihasmassaa.

Siinä aika hyvä kuvaaja:

Keskiverto 80-vuotias mies on vahvempi kuin keskiverto minkä tahansa ikäinen nainen. Heikoimmat 20-50v miehet ovat vahvempia kuin lähes kaikki minkä tahansa ikäiset naiset.

Keskiverto 80-vuotias mies on jo pari vuotta mädäntynyt ruumis. Jos nyt pidetään kuitenkin tosiasiat tosiasioina.

Näinhän se menee. Siinä on puolensa että naiset yleensä menee naimisiin vähän vanhemman miehen kanssa ja miehet ovat keskimäärin vielä huonokuntoisempia kuin naiset samanikäisenä. Joku aika sitten kuoli seitsemänkymppiseltä sukulaismummolta mies ja siitä alkoi uusi elämä. Toki mies oli ollut jo vuosia todella huonossa kunnossa joten kuolema ei dementoituneella vanhuksella tullut suurena yllätyksenä ja siihen oli ehtinyt sopeutua. Nyt mummeli viillettää ympäri Suomea ja harrastaa sydämensä kyllyydestä. Moni nainen saa vielä kerran tilaisuuden uuteen elämään kun miehestä aika jättää.

Vierailija
84/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä aika hyvä kuvaaja:

Niinpä. Lähin tuon ikäinen mies ei ole vielä 80 täyttänyt eikä jaksa enää ees postilaatikolla käydä. Jos vääntäisi sen kanssa kättä luultavasti jotain murtuisi.

Tutkimuksessa mitattiin vain voimaa. Ei koordinaatiota, hapenottokykyä, tms.

Heikkokuntoisia on nuoremmissakin. Ihan naapurissa asuu kaksikin ehkä 30-35v mammaa joille kävely korttelin ympäri on kuntoilua. Liikkuminen on ylipainon vuoksi samanlaista taapertamista kuin heikkokuntoisilla vanhuksilla.

Varmaan näidenkin mielestä ylipaino on ylivoimaa ja minä heitä tuplasti kevyempänä olen myös tuplasti heikompi :D

Linkitäpä se tutkimus nyt. Keskiverto mies on tosiaan kuollut alle 80 vuoden iässä, joten tuskin sellainen voittaa yhtään minkään ikäistä naista.

Vierailija
85/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, otanko mieluimmin pienemmän koon, vähemmän voimaa ja pitemmän elämän vai enemmän voimaa, isomman koon ja lyhemmän elämän. No ei tarvi kahta kertaa miettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi