Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapilemani mies sanoi armeijasta "Ei se ole naisten paikka,te olette sellaisia pieniä ja söpöjä"

Vierailija
13.09.2018 |

Jostain syystä edellinen keskustelu katosi.

Sitten kun kysyin mieheltä, että entäs ne vähän isommat ja ei-niin-söpöt naiset, niin mies sanoi "No ne voi mun puolesta mennä"

Mitä mieltä miehen ajatusmaailmasta? Kyseessä n. 40v mies.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassahan hän on.

Kaiken lisäksi ne "pienet ja söpöt" naiset armeijassa ovat vain piikki pärsiissä miehille, koska lopulta miehet ovat ne, jotka näidenkin rinkat kantaa. Hölmöä itseuhoa mennä heiverönä naisena armeijaan. Ne äijämäiset naiset, jotka oikeasti myös jaksavat armeijan käydä, tervemenoa!

Vierailija
2/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vitsi, mutta huono sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaappas jostain naisten keskeytysprosentti :) Pikkaisen suurempi kuin miehillä.

Vierailija
4/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ajattelee varmaan automaattisesti että "pienet ja söpöt" naiset haluaat vaan puuteroida naamaansa ja viilata kynsiään kikatellen, kun taas "isot ja rumahkot" naiset ovat innoissaan menemään armeijaan?

En kyllä tajua tässä mitään logiikkaa.

Vierailija
5/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistäkin on kyllä pieniä ja söpöjä. Olen itse tuota miettinyt, että kuinka hankalaa intissä olisi tullut 58 kiloisena 160 senttisenä naisena ja mietin sitä sitten ääneen. Sukulaismies siihen sitten vain totesi, että ei hänkään painanut kuin sen 60 kg inttiaikoina ja on minua ehkä kymmenen senttiä pidempi. Että kai se olisi sitten minultakin onnistunut.

Vierailija
6/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Luulen että olet valehtelija.

Vierailija
7/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaappas jostain naisten keskeytysprosentti :) Pikkaisen suurempi kuin miehillä.

Miehillä olisi suurempi jos armeija olisi vapaaehtoinen.

Vierailija
8/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni on saman ikäinen eikä myöskään pidä armeijaa naisten paikkana. Kertoi miten ne naisten reput oli pakko ottaa kantoon jos halusi että jengi eteneekin jotain tahtia.

Siihen aikaan vielä naiset armeijassa oli niin uusi juttu että olivat vielä motivoituneita...

En ikinä unohda miten yksi RUKin käynyt daami uhosi minulle, että jaksoi juosta kirkkiksen "Eikä pojat todellakaan joutuneet kantamaan varusteitani!" Huomautin sille, että lähdet kumminkin siitä ajatuksesta että jos itse olisit uupunut, pojat olisi jaksaneet jeesata... Että ne armeijan käyneetkin naiset jollain tasoilla tiedostaa sen että miehillä on voimia jäljellä siinä kohtaa kun nainen ei jaksa enää. Eivät vaan myönnä sitä itselleen.

Isokin nainen on yleensä heikompi kuin pieni mies. Kestävyydestä puhumattakaan.

Armeija on valtion väkivaltakoneisto ja sen tehtävä on olla tehokas. Tasa-arvolla ei pitäisi olla asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
9/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistäkin on kyllä pieniä ja söpöjä. Olen itse tuota miettinyt, että kuinka hankalaa intissä olisi tullut 58 kiloisena 160 senttisenä naisena ja mietin sitä sitten ääneen. Sukulaismies siihen sitten vain totesi, että ei hänkään painanut kuin sen 60 kg inttiaikoina ja on minua ehkä kymmenen senttiä pidempi. Että kai se olisi sitten minultakin onnistunut.

Ei olisi. Mittelepä joskus voimiasi tai kuntoasi jonkun pienen miehen kanssa. Tulet yllättymään.

T: rautaa harrastuksekseen nostava nainen.

Vierailija
10/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman mieheni on saman ikäinen eikä myöskään pidä armeijaa naisten paikkana. Kertoi miten ne naisten reput oli pakko ottaa kantoon jos halusi että jengi eteneekin jotain tahtia.

Siihen aikaan vielä naiset armeijassa oli niin uusi juttu että olivat vielä motivoituneita...

En ikinä unohda miten yksi RUKin käynyt daami uhosi minulle, että jaksoi juosta kirkkiksen "Eikä pojat todellakaan joutuneet kantamaan varusteitani!" Huomautin sille, että lähdet kumminkin siitä ajatuksesta että jos itse olisit uupunut, pojat olisi jaksaneet jeesata... Että ne armeijan käyneetkin naiset jollain tasoilla tiedostaa sen että miehillä on voimia jäljellä siinä kohtaa kun nainen ei jaksa enää. Eivät vaan myönnä sitä itselleen.

Isokin nainen on yleensä heikompi kuin pieni mies. Kestävyydestä puhumattakaan.

Armeija on valtion väkivaltakoneisto ja sen tehtävä on olla tehokas. Tasa-arvolla ei pitäisi olla asian kanssa mitään tekemistä.

Eiköhän siellä välillä kannella myös toisten poikien pakkauksia.

Vierailija
11/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista että kun kaikki tietää että naiset on fyysisesti heikompia, eikä sen pitäisi olla kenellekään yllätys, niin sitten lällätellään niin kuin se olisi naisten vika että näin on. On ajateltava varusteet uudestaan. En jaksa uskoa että armeija on hienut tämän asian niin huippuunsa ettei mitään parannettavaa ole. Ihme kädettömyyttä.

Vierailija
12/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassahan hän on.

Kaiken lisäksi ne "pienet ja söpöt" naiset armeijassa ovat vain piikki pärsiissä miehille, koska lopulta miehet ovat ne, jotka näidenkin rinkat kantaa. Hölmöä itseuhoa mennä heiverönä naisena armeijaan. Ne äijämäiset naiset, jotka oikeasti myös jaksavat armeijan käydä, tervemenoa!

Idioottimaisesti sanottu.  Jokainen kantaa oman rinkkansa, kuten hyvin tietäisit, jos olisit itse siellä ollut. Taas jauhaa se sakki, jolta puuttuu sekä kaikki tieto että ymmärrys.

Harvempi nainen keskeyttää palveluksen kuin miehistä. Tosin naiset nyt ovat muutenkin motivoituneita, mitä ei voi äijänkorstoista sanoa. Ne eivät motivoidu opettelemaan lukemista ja kirjoittamista, puhumisesta puhumattakaan, jos saa vähän tautologiaa harrastaa.

Vierailija
13/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi. Mittelepä joskus voimiasi tai kuntoasi jonkun pienen miehen kanssa. Tulet yllättymään.

T: rautaa harrastuksekseen nostava nainen.

Turha nyt enää mitellä, kun kaksikymmentä vuotta tässä jo antanut lihasten surkastua. Tuohon aikaan sain vedettyä leukoja ja voitin luokan pienimmän pojan kädenväännössä. Toivottavasti sille ei jäänyt siitä traumoja. Monet naiset harrastaa myös vaeltamista ja roudaavat ihan kunnon rinkkoja mukanaan. Ei se nyt niin erikoista ole.

Vierailija
14/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ynnätäänpä miesten keskeytysprosenttiin myös lykkäyksen saaneet pihtipolvet, läskit ja pysyvästi vapautetut jehovat, hullut ja psykopaatit sekä sivarit.

Jokainen nainen intissä on vapaaehtoisesti siellä. 

Vierailija
15/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöidestä en nyt tiedä, mutta ne naiset jotka olivat minun kanssa samassa yksikössä, eivät suorittaneet yhtäkään marssia loppuun asti, vaan heidät tuotiin sitten autolla perille. Eli jos sinne haluaa mennä, niin voisi ehkä varmistaa kunnon olevan kohdilla.

Ja lisäyksenä sanottakoon, että olihan siellä sellaisia kukkakeppimiehiäkin, jotka jäivät matkalle pitkillä marsseilla.

Vierailija
16/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tyhmä. Oma mieheni on anmattiupseeri, ja arvostaa paljon korkeasti koulutettuja ja älykkäitä naisia, joiden esimiehenä tai työkaverina hän on ollut. Jos mies on itse vähän yksinkertainen, hän luulee, että armeija on sitä, että juostaan metsässä. Nykyinen elektroninen sodankäynti on oikeasti ihan muuta, ja pieni ja söpö tai isompikin nainen, voi olla tutkan tai päätteen äärellä nainen paikallaan.

Kannattaa muuten suositella miehelle sotahistoriaan tutustumista. Bletchley Parkin naisilla samoin kuin Arlington Hallin Code Girlseillä toisessa maailmansodassa oli ratkaiseva merkitys. Ja ihan nättejä tyttöjä siellä oli. Ja älykkäitä.

Vierailija
17/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöidestä en nyt tiedä, mutta ne naiset jotka olivat minun kanssa samassa yksikössä, eivät suorittaneet yhtäkään marssia loppuun asti, vaan heidät tuotiin sitten autolla perille. Eli jos sinne haluaa mennä, niin voisi ehkä varmistaa kunnon olevan kohdilla.

Ja lisäyksenä sanottakoon, että olihan siellä sellaisia kukkakeppimiehiäkin, jotka jäivät matkalle pitkillä marsseilla.

Mitenkäs ne pullukat pojat, joita ilmeisesti on suuri osa varusmiehistä?

Vierailija
18/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä logiikka tässä nyt on? Kyllähän keskeytyksiä tulee enemmän, kun sinne pakotetaan. En usko, että kovinkaan moni vapaaehtoinen jättäisi kesken, jos on homman aloittanut.

Vierailija
19/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ynnätäänpä miesten keskeytysprosenttiin myös lykkäyksen saaneet pihtipolvet, läskit ja pysyvästi vapautetut jehovat, hullut ja psykopaatit sekä sivarit.

Jokainen nainen intissä on vapaaehtoisesti siellä. 

Vapaaehtoisesti, mutta mikään pakko ei ole olla. Kuten miehillä on. Naurettavaa verratakaan. Verrataan sitten kun oikeasti on se tilanne että armeija on säädetty molempien sukupuolten ominaisuuksia vastaaviksi ja vapaaehtoisuuden taso on yhtäläinen. Katsotaan sitten kumpi helpommin keskeyttää. Tiedät itsekin vastauksen.

Vierailija
20/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne kaikki mörssärin näköiset golgatan olgat sopii hyvin ja niitähän Suomi on täynnä, ja telaketjulesbot on suorastaan etulinjan kamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi