Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapilemani mies sanoi armeijasta "Ei se ole naisten paikka,te olette sellaisia pieniä ja söpöjä"

Vierailija
13.09.2018 |

Jostain syystä edellinen keskustelu katosi.

Sitten kun kysyin mieheltä, että entäs ne vähän isommat ja ei-niin-söpöt naiset, niin mies sanoi "No ne voi mun puolesta mennä"

Mitä mieltä miehen ajatusmaailmasta? Kyseessä n. 40v mies.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai on naisia oikein kenraaleina. Hah, hyvin käy ilmi mitä naiset armeijasta tietää. Menee vielä pitkään ennen kuin ensimmäinen nainen on kenraalikunnassa.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_female_United_States_military_g…

Tuossa nyt muutama ensihätään, terveisin tyhmä nainen

Vierailija
42/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaappas jostain naisten keskeytysprosentti :) Pikkaisen suurempi kuin miehillä.

Miehillä olisi suurempi jos armeija olisi vapaaehtoinen.

No eiköhän se olisi juurikin päinvastoin. Jos sinne menisi vain vapaaehtoisia miehiä, niin juuri kukaan ei keskeyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva suominainen on pieni tai söpö 😁 Monesti mies on sirompi pariskunnasta kun yhdessä liikkuvat 🤔

Vierailija
46/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo täällä ehdottanut että naiset voisivat mennä pariksi kuukaudeksi armeijaan huilaamaan neli-viisikymppisinä. Teinit ovat siinä vaiheessa jo aikuisia tai viittä vaille, ukot saisivat mielihyvin harjoitella kotona vastuuta koko teinihärdellistä pari kuukautta. Olen kuullut että teinipojat hajoavat armeijassa siihen että pitää pitää pedattuna yksi sänky ja järjestyksessä yksi kaappi. Ei jumaleissön mikä loma!

Vierailija
47/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo täällä ehdottanut että naiset voisivat mennä pariksi kuukaudeksi armeijaan huilaamaan neli-viisikymppisinä. Teinit ovat siinä vaiheessa jo aikuisia tai viittä vaille, ukot saisivat mielihyvin harjoitella kotona vastuuta koko teinihärdellistä pari kuukautta. Olen kuullut että teinipojat hajoavat armeijassa siihen että pitää pitää pedattuna yksi sänky ja järjestyksessä yksi kaappi. Ei jumaleissön mikä loma!

Älä sitten pillahda itkuun, kun alikessu vähän korottaa ääntään ja juoksuttaa tai punnerruttaa sua. Intissä ei ole aikaa silitellä ja lohdutella romahtanutta naista. 

Vierailija
48/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaappas jostain naisten keskeytysprosentti :) Pikkaisen suurempi kuin miehillä.

Miehillä olisi suurempi jos armeija olisi vapaaehtoinen.

No eiköhän se olisi juurikin päinvastoin. Jos sinne menisi vain vapaaehtoisia miehiä, niin juuri kukaan ei keskeyttäisi.

Laitetaan niille suhteessa yhtä paljon enemmän vaatimusta kuin naisille nyt ja katsotaan sitten.

Vierailija
49/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten pillahda itkuun, kun alikessu vähän korottaa ääntään ja juoksuttaa tai punnerruttaa sua. Intissä ei ole aikaa silitellä ja lohdutella romahtanutta naista. 

Et taida hirveästi tuntea 40-50 v naisia. Ei meitä jotkut lasten äänten korottamiset paljoa hetkauta. Ja lapsiahan ne alikessut meidän silmissämme ovat.

Vierailija
50/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, viimeinkin olisi aikaa punnertaa!!! Montako kertaa viikossa niin saa tehdä?

Vierailija
51/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida hirveästi tuntea 40-50 v naisia. Ei meitä jotkut lasten äänten korottamiset paljoa hetkauta. Ja lapsiahan ne alikessut meidän silmissämme ovat.

Ja tähän vielä lisäyksenä, itse olen yli 40v taas jatkanut välillä kiireiden takia jäänyttä kestvyysjuoksuharrastusta, olisi mahtavaa kuntoilla joka päivä ja juosta ihan tosissaan.

Vierailija
52/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mieheni noin sanoisi, laittaisin hänet todellakin tilille sanoistaan. Oma mieheni on poliisi (joissain tilanteissa melko fyysinen ammatti) ja hän on ehdottoman vilpittömästi sitä mieltä, että miehet ja naiset voivat lähtökohtaisesti hoitaa ko. työn tismalleen yhtä laadukkaasti. Meidän perheessä vallitsee kaikessa olemisessa tasa-arvo, niin työelämäasioissa kuin perheasioissakin. En haluaisi jakaa elämääni miehen kanssa, jolla on tuollaisia asenteita tai piiloasenteita.

Vierailija
53/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sulle pienen ja söpön näytän!

T. Raakavoimannostaka-nainen, amatsoonin kokoinen ja 83 kg massaa

Vierailija
54/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän vielä lisäyksenä, itse olen yli 40v taas jatkanut välillä kiireiden takia jäänyttä kestvyysjuoksuharrastusta, olisi mahtavaa kuntoilla joka päivä ja juosta ihan tosissaan.

Älä muuta sano. Saisi luvan kanssa mennä luontoon juoksemaan ja marssimaan joka päivä ilman että pitäis oikeastaan olla jossain muualla tekemässä jotain muuta.

Vierailija
55/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma mieheni noin sanoisi, laittaisin hänet todellakin tilille sanoistaan. Oma mieheni on poliisi (joissain tilanteissa melko fyysinen ammatti) ja hän on ehdottoman vilpittömästi sitä mieltä, että miehet ja naiset voivat lähtökohtaisesti hoitaa ko. työn tismalleen yhtä laadukkaasti. Meidän perheessä vallitsee kaikessa olemisessa tasa-arvo, niin työelämäasioissa kuin perheasioissakin. En haluaisi jakaa elämääni miehen kanssa, jolla on tuollaisia asenteita tai piiloasenteita.

Näin juuri. Fiksu ja toisia ihmisiä kunnioittava mies ei puhu noin kuin aloittajan mies. Ei kannata jatkaa suhdetta ja ihmetellä, kun mies ei sitten alkuhuuman jälkeen kunnioita vaimoaan tai ota vastuuta lapsista.

Vierailija
56/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suvussa on kaksi varusmiespalveluun lähtenyttä naista ja siinä mielessä oikeassa Ap:n herra oli että molemmat oli niitä vähän ronskimpia ja isompia naisia.

Vierailija
57/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksu täysihoito: ruuat nenän eteen useita kertoja päivässä, eikä pyykkejä.

Vierailija
58/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen muuten useita naisia, jotka ovat edenneet kenraaleiksi asti. Hyväkuntoisia naisia ovat mutta yksikin on suht pienikokoinen. Silti on tehnyt historiallisen uran hävittäjälentäjänä. Väitän, ettei tämänkään palstan miehistä monikaan oikeasti hänen kanssaan pystyisi meriteillä kilpailemaan.

Minkä maan armeijassa? Suomessa ei ole vielä koskaan ollut naiskenraaleja eikä naisia hävittäjienkään puikoissa meillä vielä kovinkaan ole (onkohan edes yhtään)

Vierailija
59/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli yhdessä saapumis erässä  11 naista, kaikki keskeyttivät, kertooko tämä jotain?

tosin oli eräs nainen, jonka käsiin olisin antanut henkeni....

Vierailija
60/85 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen muuten useita naisia, jotka ovat edenneet kenraaleiksi asti. Hyväkuntoisia naisia ovat mutta yksikin on suht pienikokoinen. Silti on tehnyt historiallisen uran hävittäjälentäjänä. Väitän, ettei tämänkään palstan miehistä monikaan oikeasti hänen kanssaan pystyisi meriteillä kilpailemaan.

Minkä maan armeijassa? Suomessa ei ole vielä koskaan ollut naiskenraaleja eikä naisia hävittäjienkään puikoissa meillä vielä kovinkaan ole (onkohan edes yhtään)

Eivät ole suomalaisia, tietenkään. En halua, että tutut tunnistavat, joten en sano, missä maassa olen. Mutta on naisia useissa maissa kenraaleina, ja myös hävittäjälentäjinä. Naiset ovat fysiologisesti parempia hävittälentokoneeseen kuin miehet, g-voimat eivät kehon erilaisen koostumuksen vuoksi vaikuta yhtä pahasti naisiin kuin miehiin. Nimenomaan lentäjäpuolella Usassa on sekä ilmavoimissa että Navyssä hyvin edenneitä naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi