Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokavalio jolla jaksan mutta myös laihdun mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti?

Vierailija
11.09.2018 |

Kertokaapa, ja yhdistettynä mihin liikuntaan?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla puuro ja raejuusto

Lounas/päivällinen 100g proteiinia ja 50g hiilareita +kasviksia

Välipala /iltapala marjat ja rahka

Kaikki rasvattomina ja sokerittomia

3 litraa vettä /pv

Ei voi helpompaa olla

Ja varma sairaus edessä, ilman rasvaa ei ihminen elä.

140 kiloinen ihminen aivan varmasti pärjää ilman lisättyä rasvaa pitkänkin aikaa.

No Googletappa kuinka esim. Katja Fermin kävi kun julkkikset tekivät hänelle puolen vuoden dieetin.

Vierailija
42/46 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan siis 140kg.....

ap

Siksipä sulle käykin juuri vhh. Saa syödä hyvin ja maukkaasti ja laihtuu eikä tarvitse kärvistellä. Pudotettavaa kuitenkin paljon, joten aikaakin siihen menee. Jollain kuurilla vain kyllästyt äkkiä.

Samaa mieltä olen minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidempään kun noudattaa vhh:ta, niin paino laskee, verensokeri normalisoituu ja kolesteroliarvot laskevat. Kauhean tappava ruokavalio.

Ja viimeisimmän, kymmeniä tuhansia ihmisiä kattaneen 25-vuotisen seurantatukimuksen perusteella kuolee keskimääärin 4 vuotta aikaisemmin kuin ihmiset, jotka syövät niitä kamalan vaarallisia hiilihydraatteja 50-55 % energiantarpeestaan. Mutta kukin tyylillään. Minua ei oikeasti hetkauta, jos joku markkinamiesten viemänä uskoo, että karppaus/ketoosiruokavalio on ihmiselle luontaisin ja terveellisin, koska yksi yksittäinen amerikkalainen itse itsensä ravintoguruksi julistanut tyyppi näin kerran päätti julistaa ja muut myyntimiehet sitten seurasivat dollarinkiilto silmissään perässä. Suolistosyöpä, sydän- ja verisuonitaudit, suurin osa muista syövistä, tulehdussairaudet, jatkuvan matala-asteisen tulehduksenaiheuttamat vauriot - niihin ne karppaajat kuolee liian nuorina. Mutta ei onneksi ole meiltä terveellisesti syöviltä pois tuo luonnon karsinta.

Vierailija
44/46 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaise kirjastosta Antti Heikkilän kirjoja + Parantavat rasvat (en muista kenen).

Lue ne läpi ja kokeile itse. 

T. -70 kg

Vierailija
45/46 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipaise kirjastosta Antti Heikkilän kirjoja + Parantavat rasvat (en muista kenen).

Lue ne läpi ja kokeile itse. 

T. -70 kg

Taija Somppi on kirjoittanut tuon "Parantavat rasvat"

On sydänkirurgi

Vierailija
46/46 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa ja kasviksia.

Se on tutkitusti paras keino.