Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettimiehen kommentti kuvaani "En tykkää noin meikatuista naisista" ja laittoi sitten ulkonäköihanteestaan tämän kuvan, huokaus

Vierailija
08.09.2018 |

https://aijaa.com/g7hXjc

Kun mainitsin, että tuolla naisella on naamassaan kyllä enemmän meikkiä kun minulla yhdessäkään kuvassa niin mies kirjoitti "No eihän tolla ole kun vähän jotain rajausta huulissa"

Joo-o :D Eipä.

Silloin kun meikkaan esim. johonkin juhliin niin käytän punaista huulipunaa ja tummaa silmämeikkiä ja ne ainoat muutamat kuvat mitä minulla on netissä ovat tällaisessa meikissä. ilmeisesti miehen mielestä tämä on sitten "liian meikattu nainen"

Kommentit (318)

Vierailija
181/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jäin miettimään sitä, miksi miehen piti linkata kuva ihannenaisestaan. Olisiko se hänen tapansa osoittaa, että ap ei kelpaa hänelle? Halusiko hän loukata tarkoituksella, käyttää valtaa? Vai toivoiko mies, että ap muuttaisi meikkityyliään tai lopettaisi meikkaamisen miehen mieliksi? Vai toivoiko mies ap:n muuttuvan täysin erinäköiseksi, linkatun kuvan naisen kaltaiseksi, täysin eri ihmiseksi? 

Itse en oikeasti ymmärrä, mihin tuolla tavalla käyttäytyvät miehet pyrkivät. Jos itsellä on jokin ulkonäkö- tai tyyli-ihanne, eikö kannattaisi suosiolla pyrkiä etsimään sellaista ihmistä ja olla ottamatta kontaktia niihin, jotka eivät vastaa tuota ihannetta?

Huonot sosiaaliset taidot omaavat miehet tekevät tuota. Huokailevat miten aasialaiset naiset ovat maailman kauneimpia yms. ollessaan treffeillä supisuomalaisen naisen kanssa. Ei kukaan halua olla mikään lohdutuspalkinto kumppanille. Tällaiset typerät miehet kannattaa jättää omaan arvoonsa ja päättää tapailu.

Vierailija
182/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi ei miellyttänyt miestä ja halusi sen sanoa nätimmin kuin että "olet ruma".

Jos toisen ulkonäkö ei miellytä sinua, niin osaat kai pitää asian omana tietonasi ja etsiä jonkun, jonka ulkonäkö miellyttää enemmän? Ei kai kaikkea mitä mieleen juolahtaa tarvitse päin naamaa mennä ihmisille kertomaan?

Jaa että pitäis vain hävitä kuin pieru saharaan?

Itse ainakin pidän siitä että sanotaan suoraan missä tökkii jos minulla kiinnostusta on mutta vastapuolella ei. Mun naamani ei kaikkia miellytä myöskään ja ei tarvikkaan. Enkä vedä hernettä nenään vaikka mulle sanottaisiin että olet ruma.

On monia muitakin tapoja lopettaa suhde, kuin haukkua toisen ulkonäkö tai kadota vain mitään sanomatta. Voi sanoa vaikka että ei ole riittävästi kiinnostusta ja kemiaa. Se kyllä riittää useimmille ihmisille ihan hyvin. Ja vaikket juuri sinä normaaleita käytöstapoja ja hienotunteisuutta toista kohtaan arvostaisikaan, niin hyvin moni muu ihminen arvostaa. Sen vuoksi myös pakit antaessaan kannattaa pitää ne pahimmat mölyt mahassaan ja kohdella toista ystävällisesti. Jos toinen välttämättä haluaa kuulla seikkaperäisen listauksen, mitä kaikkea hänessä mielestäsi on vialla, hän varmaan osaa pyytää sitä.

Minä en ikikuunapäivänä menisi kenellekään sanomaan että hän on mielestäni ruma. En mitenkään voi tietää, ketä se loukkaisi ja ketä ei, minulle riittää tietoisuus siitä, että hyvin mahdollisesti tulisin noin sanomalla loukanneeksi toista, joten siksi jätän sanomatta. Minä en halua olla ilkeä tahallani.

No eihän tässäkään ole ketään rumaksi sanottu vaan että ei pidä naisista jotka meikkaavat niin vahvasti. Ei tuo minusta kyllä loukkaavasti ole sanottu.

Anteeksi nyt että kysyn, mutta miksi sanoa toiselle tuolla tavalla? Minun on vaikea keksiä yhtään järkevää syytä, miksi mennä uudelle tuttavuudelle töräyttämään, että en pidä sun tyylistä meikata, tai ylipäätään mennä sanomaan mitään negatiivista ulkoisesta olemuksesta. Kai nyt jokainen ymmärtää, että tuollaisesta kommentista voi toinen pahoittaa mielensä, joten miksi ottaa se riski että niin käy? Mitä hyötyä siitä on kenellekään?

Ajatellaan nyt, että et tykkää toisen meikkaustyylistä, mutta voisit silti tutustua häneen paremmin. Sanomattakin lienee selvää, että silloin kannattaa aluksi katsoa sormien läpi sitä meikkityyliä, jotta voi rauhassa tutustua ja vasta sitten kun on jo tutustuttu ja ihastuttu, voi alkaa hienovaraisesti vihjailemaan, että kevyempi meikki olisi kivempi. Eikä silloinkaan kannata vaan suoraan täräyttää, että "en tykkää noin meikatuista naisista kuin sinä", puhumattakaan nyt jonkun unelmien instabeiben kuvan näyttämisestä päälle. On olemassa kohteliaampia, hienovaraisempia ja todennäköisesti paljon tehokkaampiakin tapoja myötävaikuttaa toisen tyyliin kuin tuollainen töksäyttely.

Jos taas et ole kiinnostunut tapaamaan enää naista, jonka meikkityylistä et tykkää, ei sinun tarvitse sanoa asiasta mitään. Voit vain lopettaa suhteen kohteliaasti. Ei sen naisen meikkaamiset sinulle kuulu siinä vaiheessa pätkääkään.

Minkä vi-tun SUHTEEN?! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jäin miettimään sitä, miksi miehen piti linkata kuva ihannenaisestaan. Olisiko se hänen tapansa osoittaa, että ap ei kelpaa hänelle? Halusiko hän loukata tarkoituksella, käyttää valtaa? Vai toivoiko mies, että ap muuttaisi meikkityyliään tai lopettaisi meikkaamisen miehen mieliksi? Vai toivoiko mies ap:n muuttuvan täysin erinäköiseksi, linkatun kuvan naisen kaltaiseksi, täysin eri ihmiseksi? 

Itse en oikeasti ymmärrä, mihin tuolla tavalla käyttäytyvät miehet pyrkivät. Jos itsellä on jokin ulkonäkö- tai tyyli-ihanne, eikö kannattaisi suosiolla pyrkiä etsimään sellaista ihmistä ja olla ottamatta kontaktia niihin, jotka eivät vastaa tuota ihannetta?

Huonot sosiaaliset taidot omaavat miehet tekevät tuota. Huokailevat miten aasialaiset naiset ovat maailman kauneimpia yms. ollessaan treffeillä supisuomalaisen naisen kanssa. Ei kukaan halua olla mikään lohdutuspalkinto kumppanille. Tällaiset typerät miehet kannattaa jättää omaan arvoonsa ja päättää tapailu.

Olet oikeassa, kyse on huonoista sosiaalisista taidoista. Mies jotenkin töksäyttää sen, miksi toinen ei kelpaa ja lähettää vieläpä kuvan vertailun vuoksi. Osalla näistä miehistä saattaa oikeasti olla kyse siitä, että he toivovat naisen muuttuvan enemmän oman ihanteensa kaltaiseksi - mikä on tietysti lapsellista, epäreilua ja epärealistista. 

- 188

Vierailija
184/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta tuntuu että monilla naisilla on se käsitys että kaikki naiset näyttää ilman meikkiä siltä kuin ei ois kulmia ja ripsiä ollenkaan. Minulla oli etenkin nuorempana tosi tummat ja tuuheat kulmat ja ripset, vaikka olin muuten vaalea. Iho oli myös todella tasainen. Usein minua luultiinkin meikatuksi, vaikka minulla ei ollut meikin hiventäkään. On siis ihan mahdollista että nainen näyttää nätiltä ja meikatulta ilman meikkiäkin. Kuvan naisella on toki meikkiä, mutta ihan yhtä tuuheat ja tummat kulmat kuin minulla oli nuorena täysin ilman meikkiä. Ripsetkin näyttää aika samoilta, tuo eyliner vain pistää silmään, mulla oli ehkä hieman tuuheammat yläripset nuorena vielä. Iho oli myös lähes yhtä tasainen vain vaaleampi ja ilman tuota kiiltoa nenänpäässä. Huulet tai niiden rajaus on minusta ainoa joka ei tuossa kuvassa näytä luonnolliselta. Nykyään monilla on kuitenkin paljon epäluonnollisempi ja hyvin vahva meikki, joten ymmärrän kyllä tuota miestä mitä hän ajoi takaa liialla meikillä.

Vierailija
185/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta tuntuu että monilla naisilla on se käsitys että kaikki naiset näyttää ilman meikkiä siltä kuin ei ois kulmia ja ripsiä ollenkaan. Minulla oli etenkin nuorempana tosi tummat ja tuuheat kulmat ja ripset, vaikka olin muuten vaalea. Iho oli myös todella tasainen. Usein minua luultiinkin meikatuksi, vaikka minulla ei ollut meikin hiventäkään. On siis ihan mahdollista että nainen näyttää nätiltä ja meikatulta ilman meikkiäkin. Kuvan naisella on toki meikkiä, mutta ihan yhtä tuuheat ja tummat kulmat kuin minulla oli nuorena täysin ilman meikkiä. Ripsetkin näyttää aika samoilta, tuo eyliner vain pistää silmään, mulla oli ehkä hieman tuuheammat yläripset nuorena vielä. Iho oli myös lähes yhtä tasainen vain vaaleampi ja ilman tuota kiiltoa nenänpäässä. Huulet tai niiden rajaus on minusta ainoa joka ei tuossa kuvassa näytä luonnolliselta. Nykyään monilla on kuitenkin paljon epäluonnollisempi ja hyvin vahva meikki, joten ymmärrän kyllä tuota miestä mitä hän ajoi takaa liialla meikillä.

Suurimmalla osalla iholtaan vaaleilla, perinteisen pohjoismaisen näköisillä naisilla on hyvin vaaleat ripset ja kulmat (olivat hiukset vaaleat tai ruskean sävyiset).

Vierailija
186/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille nettimiehille tulee pistää luu kurkkuun ja lähettää jonkun hunksin tai miesmallin kuva ja kertoa, ettet sinäkään vastaa minun ihannettani joka on tämä.

Nettimiehet elävät fantasioissaan.

Vierailija
187/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kulmakarvat on kyllä järkyt

Vierailija
188/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi ei miellyttänyt miestä ja halusi sen sanoa nätimmin kuin että "olet ruma".

Jos toisen ulkonäkö ei miellytä sinua, niin osaat kai pitää asian omana tietonasi ja etsiä jonkun, jonka ulkonäkö miellyttää enemmän? Ei kai kaikkea mitä mieleen juolahtaa tarvitse päin naamaa mennä ihmisille kertomaan?

Itse ainakin pidän siitä että sanotaan suoraan missä tökkii jos minulla kiinnostusta on mutta vastapuolella ei. Mun naamani ei kaikkia miellytä myöskään ja ei tarvikkaan. Enkä vedä hernettä nenään vaikka mulle sanottaisiin että olet ruma.

On monia muitakin tapoja lopettaa suhde, kuin haukkua toisen ulkonäkö tai kadota vain mitään sanomatta. Voi sanoa vaikka että ei ole riittävästi kiinnostusta ja kemiaa. Se kyllä riittää useimmille ihmisille ihan hyvin. Ja vaikket juuri sinä normaaleita käytöstapoja ja hienotunteisuutta toista kohtaan arvostaisikaan, niin hyvin moni muu ihminen arvostaa. Sen vuoksi myös pakit antaessaan kannattaa pitää ne pahimmat mölyt mahassaan ja kohdella toista ystävällisesti. Jos toinen välttämättä haluaa kuulla seikkaperäisen listauksen, mitä kaikkea hänessä mielestäsi on vialla, hän varmaan osaa pyytää sitä.

Minä en ikikuunapäivänä menisi kenellekään sanomaan että hän on mielestäni ruma. En mitenkään voi tietää, ketä se loukkaisi ja ketä ei, minulle riittää tietoisuus siitä, että hyvin mahdollisesti tulisin noin sanomalla loukanneeksi toista, joten siksi jätän sanomatta. Minä en halua olla ilkeä tahallani.

No eihän tässäkään ole ketään rumaksi sanottu vaan että ei pidä naisista jotka meikkaavat niin vahvasti. Ei tuo minusta kyllä loukkaavasti ole sanottu.

Anteeksi nyt että kysyn, mutta miksi sanoa toiselle tuolla tavalla? Minun on vaikea keksiä yhtään järkevää syytä, miksi mennä uudelle tuttavuudelle töräyttämään, että en pidä sun tyylistä meikata, tai ylipäätään mennä sanomaan mitään negatiivista ulkoisesta olemuksesta. Kai nyt jokainen ymmärtää, että tuollaisesta kommentista voi toinen pahoittaa mielensä, joten miksi ottaa se riski että niin käy? Mitä hyötyä siitä on kenellekään?

Ajatellaan nyt, että et tykkää toisen meikkaustyylistä, mutta voisit silti tutustua häneen paremmin. Sanomattakin lienee selvää, että silloin kannattaa aluksi katsoa sormien läpi sitä meikkityyliä, jotta voi rauhassa tutustua ja vasta sitten kun on jo tutustuttu ja ihastuttu, voi alkaa hienovaraisesti vihjailemaan, että kevyempi meikki olisi kivempi. Eikä silloinkaan kannata vaan suoraan täräyttää, että "en tykkää noin meikatuista naisista kuin sinä", puhumattakaan nyt jonkun unelmien instabeiben kuvan näyttämisestä päälle. On olemassa kohteliaampia, hienovaraisempia ja todennäköisesti paljon tehokkaampiakin tapoja myötävaikuttaa toisen tyyliin kuin tuollainen töksäyttely.

Jos taas et ole kiinnostunut tapaamaan enää naista, jonka meikkityylistä et tykkää, ei sinun tarvitse sanoa asiasta mitään. Voit vain lopettaa suhteen kohteliaasti. Ei sen naisen meikkaamiset sinulle kuulu siinä vaiheessa pätkääkään.

Voiko tuota tulkita muuten kuin, että ehdotat valehtelemaan syyn miksi ei halua jatkaa tai vaihtoehtoisesti ghostaamalla jättäminen?

Jos ei, kumpikaan edellisistä, niin alanuolten sijasta antakaa reilusti nyt käytännön esimerkkejä vastaukseksi miten haluaisitte itse kuulla toisen ilmaiseva, että en halua enää tavata jonkun teihin liittyvän seikan vuoksi.

En suosittele sen enempää ghostaamista kuin valehteluakaan. Minusta ei tarvitse kertoa mitään erityisiä syitä, miksi et halua jatkaa, ellei kyse ole pitkästä parisuhteesta, jonka toivoisit vielä voivan korjata. Minusta riittää se, että kerrot vain, että et ole kiinnostunut jatkamaan tapailua.

Juuri tuotahan minä viestissäni ihmettelin, että miksi pitäisi kertoa toiselle syy, jos se todennäköisesti saattaa pahoittaa hänen mielensä? Haluatko pahoittaa naisen mielen? Vai mitä ihmettä sen enempää sinä kuin se nainenkaan hyötyisi siitä, että sinä kerrot ettet pidä hänen ulkonäöstään, meikkaustyylistään, whatever? Miksi sinulle ei riitä vain sanoa että ei kiitos ilman sen kummempia syiden selittelyitä, jollei toinen syitä kysele? Ja voisit kai vaikka kohteliaisuussyistä odottaa, josko se toinen kysyy tarkempia syitä, ennenkuin alat laukomaan negatiivisia kommentteja hänestä?

Vierailija
189/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, kyse on huonoista sosiaalisista taidoista. Mies jotenkin töksäyttää sen, miksi toinen ei kelpaa ja lähettää vieläpä kuvan vertailun vuoksi. Osalla näistä miehistä saattaa oikeasti olla kyse siitä, että he toivovat naisen muuttuvan enemmän oman ihanteensa kaltaiseksi - mikä on tietysti lapsellista, epäreilua ja epärealistista. 

- 188

Vaikea kuvitella että mies lähettää tuon saman kommentin "käytät liikaa meikkiä" yhdessä tuon kuvan kanssa saman tien. Tainnut ap tivata että mistä sitten tykkäät ja ottanut nokkiinsa.

Vierailija
190/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs porukkaan uppoo tämä trolli

Vierailija
191/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan kun käytetään fraasia "ei ole kemiaa", jos syy kemian puuttumiseen on ulkonäössä. Olisit vain rehellinen, niin toisen ei tarvitsisi jäädä miettimään ja ihmettelemään tätä maagisen kemian puuttumisen syytä.

No se kemia on kyllä siinä mielessä aika "maagista", että joidenkin kanssa sitä on ja joidenkin kanssa ei, ihan ulkonäöstä riippumatta. Jos joku ei tunne kemiaa minua kohtaan, en minä jää miettimään miksi, koska ei sitä syytä usein edes itse osaa selittää. Jos joku ei tunne kemiaa minua kohtaan, se ei tarkoita sitä että minussa olisi jotain vikaa. Kukaan ei tunne kemiaa kaikkien kanssa, niin se vaan on. Miksi sille sen suurempia syitä pitäisi olla saati hakea?

Jos minä olisin sinkku ja tapailemani mies sanoisi minulle, ettei tunne kemiaa minua kohtaan koska ulkonäköni ei miellytä häntä, olisin hämmentynyt hänen moukkamaisuudestaan ja käytöstapojen puutteestaan. Mielestäni on epäkohteliasta alkaa arvostelemaan toisen ihmisen ulkonäköä. En todennäköisesti ainakaan hirveän pahasti mieltäni noin moukkamaisesta kommentista pahoittaisi, mutta olettaisin kyllä, että mies sanoi niin loukkaamistarkoituksessa. En minä muutakaan syytä keksi sanoa toiselle jotain sellaista, mikä on omiaan loukkaamaan kuulijaa, kuin halu loukata. Mitä muita syitä sinusta sellaisella voisi olla?

Vierailija
192/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vi-tun SUHTEEN?! :D

Suo anteeksi huono sanavalinta. Tapailu, treffailu, viestittely... Olisko nuo parempia vaihtoehtoja.

Vierailija
193/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntelisi tuollaista. Se olisi niin, että tuollainen tyyppi lentäisi heti tuttavapiiristäni ulos. Yleensä unohdan sen sileän tien ihmiset jotka eivät osaa käyttäytyä.

Vierailija
194/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla näkemättä luomivärejä(montaa eri sävyä vielä) ja tekoripsiä tuossa kuvassa? Kulmasi on voineet olla tummat,mutta noin tasaiset/siistireunaiset ne ei ole ilman meikkiä tai microbladingia kellään. Ei kellään.

Taidat kuvitella olleesi paremman näköinen kuin oletkaan.

Vierailija
195/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla näkemättä luomivärejä(montaa eri sävyä vielä) ja tekoripsiä tuossa kuvassa? Kulmasi on voineet olla tummat,mutta noin tasaiset/siistireunaiset ne ei ole ilman meikkiä tai microbladingia kellään. Ei kellään.

Kyllä ne kulmat oli hyvin tasaiset ja siistireunaisetkin tottakai, kun nypin niitä reunoilta. Ei tuon naisen kulmatkaan kyllä kovin tasaiset ole, harvenee aika rajusti nenän vartta kohden, mulla oli tasaisemmat. Millaisia kulmia täällä ihmisillä oikein on, kun nuo näyttää muka niin tasaisilta ettei luonnossa vois muka olla kenelläkään?? Hyvin hämmentävää. Vanhempana toki ovat osittain mullakin harventuneet, mutta kuvassa on kuitenkin nuori nainen. Niin ja ei mun kasvonpiirteet toki luustoltaan erikoisen kauniit olleet, mutta kulmat ja ripset ja ihonväri ja huulet oli kauniit. Mulla oli kymmenen vuotta sitten meikittömiä ja käsittelemättömiä kuvia facebookissa ja ne sai satoja kehuja tuntemattomilta ulkomaalaisiltakin eli en kai kokonaisuutena kauhean ruma ollut meikittömänä kuitenkaan.

Vierailija
196/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti moni nainen näyttää meikattuaan joko turpaansa saaneelta pesukarhulta tai kolkon epänaiselliselta. Tämä ilmiö ehkä ajoi miehen kommentoimaan sotamaalaustasi.

Juurikin näin.

Naiset jotka tuuskaavat sen pakkelin kanssa, eivät omaa _minkäänlaista_ järjen käyttöä tai kohtuutta. Sitä schaissea tukitaan naamariin vaikka alimmat kerrokset lohkeilee kolahdellen lattialle.

Sitten ihmetellään miksi tulee sanomista, kun sen saisi itsekkin selville kun katsoisi peiliin ajatuksen kanssa.Noissa tapauksissa kun sieltä peilistä lähes 100% varmuudella takaisin pällistelee sellainen h-uoran ja pesukarhun / pandan kombinaatio, joka ei muuten (ihan vain tiedoksi !) TOD. näytä hyvältä vaan ihan helvetin vastenmieliseltä.

Ylelläkin on yksi uutisten kailottaja joka näyttää aina siltä, kuin ennen "töihin" lähtöön olisi sen ukko takonut siltä molemmat umpiot mustaksi. Se on joko naurettavan tai säälittävän välimaastosta se näky, tai sekä että.

Ulkoisen habituksen kannalta naurettavalta ja säälittävältä lähinnä sen tähden että ei edes peiliä osata käyttää, tai ainakaan omata minkäänlaista itsekritiikkiä.

Auttavan puhelimen numero löytyy Googlesta. Ei siis sinulle, vaan lähimmäisillesi. Sinua taitaa auttaa vain vuosien psykoterapia.

Vierailija
197/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti moni nainen näyttää meikattuaan joko turpaansa saaneelta pesukarhulta tai kolkon epänaiselliselta. Tämä ilmiö ehkä ajoi miehen kommentoimaan sotamaalaustasi.

Juurikin näin.

Naiset jotka tuuskaavat sen pakkelin kanssa, eivät omaa _minkäänlaista_ järjen käyttöä tai kohtuutta. Sitä schaissea tukitaan naamariin vaikka alimmat kerrokset lohkeilee kolahdellen lattialle.

Sitten ihmetellään miksi tulee sanomista, kun sen saisi itsekkin selville kun katsoisi peiliin ajatuksen kanssa.Noissa tapauksissa kun sieltä peilistä lähes 100% varmuudella takaisin pällistelee sellainen h-uoran ja pesukarhun / pandan kombinaatio, joka ei muuten (ihan vain tiedoksi !) TOD. näytä hyvältä vaan ihan helvetin vastenmieliseltä.

Ylelläkin on yksi uutisten kailottaja joka näyttää aina siltä, kuin ennen "töihin" lähtöön olisi sen ukko takonut siltä molemmat umpiot mustaksi. Se on joko naurettavan tai säälittävän välimaastosta se näky, tai sekä että.

Ulkoisen habituksen kannalta naurettavalta ja säälittävältä lähinnä sen tähden että ei edes peiliä osata käyttää, tai ainakaan omata minkäänlaista itsekritiikkiä.

Auttavan puhelimen numero löytyy Googlesta. Ei siis sinulle, vaan lähimmäisillesi. Sinua taitaa auttaa vain vuosien psykoterapia.

Äläpäs leimaa psykoterapiassa kävijöitä. Juuri tuollaiset ihmiset kuin edellinen kommentoija välttelevät kaikkea mahdollista apua henkeen ja vereen.

Vierailija
198/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kulmat oli hyvin tasaiset ja siistireunaisetkin tottakai, kun nypin niitä reunoilta. Ei tuon naisen kulmatkaan kyllä kovin tasaiset ole, harvenee aika rajusti nenän vartta kohden, mulla oli tasaisemmat. Millaisia kulmia täällä ihmisillä oikein on, kun nuo näyttää muka niin tasaisilta ettei luonnossa vois muka olla kenelläkään?? Hyvin hämmentävää. Vanhempana toki ovat osittain mullakin harventuneet, mutta kuvassa on kuitenkin nuori nainen. Niin ja ei mun kasvonpiirteet toki luustoltaan erikoisen kauniit olleet, mutta kulmat ja ripset ja ihonväri ja huulet oli kauniit. Mulla oli kymmenen vuotta sitten meikittömiä ja käsittelemättömiä kuvia facebookissa ja ne sai satoja kehuja tuntemattomilta ulkomaalaisiltakin eli en kai kokonaisuutena kauhean ruma ollut meikittömänä kuitenkaan.

Okei, olet joku kehujen kalastelija. Mikäs siinä. Upea, kaunis, ihana sinä... Riittikö?

Vierailija
199/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten sä heräsit nykyisenä itsenäsi.

Lopeta jo, ei mene läpi :'D

Vierailija
200/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ongelma? Jos mies on tanokki, menköön.  Löydät paremman. Ei hyödytä opettaa sille contouringin tai kulmakarvageometrian saloja.

Tollaselle moukalle vaan pitäs jonkun opettaa, että miten voi käyttäytyä ja miten ei.

Kenelle moukalle? Ap:n sadun kuvitteelliselle nettimiehelle vai?

Ainoa moukka täällä olet sinä, joka et erota provoa todesta.

Sivistys on kiertäny sinut kaukaa, jos et tuota vertaa osaa ymmärtää lukemaasi. Minua ei kiinnosta se asia, onko ap:n tarina totta vai ei.