Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettimiehen kommentti kuvaani "En tykkää noin meikatuista naisista" ja laittoi sitten ulkonäköihanteestaan tämän kuvan, huokaus

Vierailija
08.09.2018 |

https://aijaa.com/g7hXjc

Kun mainitsin, että tuolla naisella on naamassaan kyllä enemmän meikkiä kun minulla yhdessäkään kuvassa niin mies kirjoitti "No eihän tolla ole kun vähän jotain rajausta huulissa"

Joo-o :D Eipä.

Silloin kun meikkaan esim. johonkin juhliin niin käytän punaista huulipunaa ja tummaa silmämeikkiä ja ne ainoat muutamat kuvat mitä minulla on netissä ovat tällaisessa meikissä. ilmeisesti miehen mielestä tämä on sitten "liian meikattu nainen"

Kommentit (318)

Vierailija
221/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti moni nainen näyttää meikattuaan joko turpaansa saaneelta pesukarhulta tai kolkon epänaiselliselta. Tämä ilmiö ehkä ajoi miehen kommentoimaan sotamaalaustasi.

Juurikin näin.

Naiset jotka tuuskaavat sen pakkelin kanssa, eivät omaa _minkäänlaista_ järjen käyttöä tai kohtuutta. Sitä schaissea tukitaan naamariin vaikka alimmat kerrokset lohkeilee kolahdellen lattialle.

Sitten ihmetellään miksi tulee sanomista, kun sen saisi itsekkin selville kun katsoisi peiliin ajatuksen kanssa.Noissa tapauksissa kun sieltä peilistä lähes 100% varmuudella takaisin pällistelee sellainen h-uoran ja pesukarhun / pandan kombinaatio, joka ei muuten (ihan vain tiedoksi !) TOD. näytä hyvältä vaan ihan helvetin vastenmieliseltä.

Ylelläkin on yksi uutisten kailottaja joka näyttää aina siltä, kuin ennen "töihin" lähtöön olisi sen ukko takonut siltä molemmat umpiot mustaksi. Se on joko naurettavan tai säälittävän välimaastosta se näky, tai sekä että.

Ulkoisen habituksen kannalta naurettavalta ja säälittävältä lähinnä sen tähden että ei edes peiliä osata käyttää, tai ainakaan omata minkäänlaista itsekritiikkiä.

Kannattaa hakeutua vikkelästi terapiaan, jos muiden ulkonäkö herättää näin voimakkaita vihan ja katkeruuden tunteita. Jokaisella on oikeus meikata tasan omaa silmää miellyttävällä tavalla, eikä se ole kenenkään asia. Pitää olla melkoisen epävarma ja tyytymätön itseensä, että tuollainen vihanpurkaus tulee ja noin katkerat olot muiden naamasta. Toivon todella, ettet ikinä ainakaan saa tyttölasta tai ole parisuhteessa myrkyttämässä ympäristöä ja muita ihmisiä.

Vierailija
222/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 sivua kommenttiketjua miesvihaajafantasistin provoon. Kertoo aika paljon tämän palstan naisten kyvystä erottaa huijarit aidoista ja satu todellisuudesta.

Sivuja olisi puolet vähemmän, ellet olisi niin uutterasti käynyt täällä rääkymässä miesvihasta ja haukkumassa naisia.

Kiitos kunniasta, että uskoit minun ehtineen olla niin ahkera. Täällä on ilmeisesti ollut useampi kommentoija tipuuttelemassa totuuspommeja. Mahtavaa. Olen saanut opetuslapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ongelma? Jos mies on tanokki, menköön.  Löydät paremman. Ei hyödytä opettaa sille contouringin tai kulmakarvageometrian saloja.

Tollaselle moukalle vaan pitäs jonkun opettaa, että miten voi käyttäytyä ja miten ei.

Kenelle moukalle? Ap:n sadun kuvitteelliselle nettimiehelle vai?

Ainoa moukka täällä olet sinä, joka et erota provoa todesta.

Sivistys on kiertäny sinut kaukaa, jos et tuota vertaa osaa ymmärtää lukemaasi. Minua ei kiinnosta se asia, onko ap:n tarina totta vai ei.

Et vastannut minulle, mutta oli pakko kommentoida. Sivistys on kiertänyt sinut kaukaa! Sinua ei kuule sivistys ( tarkoitat ilmeisesti älykkyyttä, mutta ilmaiset sen kömpelösti) ole koskaan edes tavannut. Sinua ei siis kiinnosta, että henkilö, jota haukut, ei ole edes olemassa oleva henkilö? Eikö se nyt kuitenkin ole vähän ajan haaskausta haukkua ihmisiä, joita ei ole olemassa? Luulisi, että ihminen, joka uskoo olleensa läheisissä tekemisissä tämän sivistyksen kanssa tajuaisi asian.

Sanotaanko näin, että kommentoin käytöstä, en ihmistä. Minä en asialle mahda mitään, jos sinä et sitä pysty ymmärtämään.

Sanotaanko näin, että kommentoit ihmistä. Minä en asialle mahda mitään, jos sinä et pysty sitä ymmärtämään.

Tollaselle eli tuonlaiselle. Se viittaa samalaiseen, joka on jo määritelty. Se ei ole yksilöivä ilmaisu.

Vierailija
224/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaise välit tuohon mieheen. Miksi ylipäänsä pidetään normaalina, että mies alkaa arvostella jopa hiljattain tapaamansa naisen ulkonäköä? Tuo on henkistä väkivaltaa. Jos et meikkaa, tulet kuulemaan siitäkin haukkuja.

Näin on. #mentalmetoo

Vierailija
225/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 sivua kommenttiketjua miesvihaajafantasistin provoon. Kertoo aika paljon tämän palstan naisten kyvystä erottaa huijarit aidoista ja satu todellisuudesta.

Sivuja olisi puolet vähemmän, ellet olisi niin uutterasti käynyt täällä rääkymässä miesvihasta ja haukkumassa naisia.

Kiitos kunniasta, että uskoit minun ehtineen olla niin ahkera. Täällä on ilmeisesti ollut useampi kommentoija tipuuttelemassa totuuspommeja. Mahtavaa. Olen saanut opetuslapsia.

Jospa se on se sinun toinen persoona, joka on täällä käyny kirjoittelemassa?

Vierailija
226/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä kiukustuneita naisia 😀 taisi osua kohteeseen nämä pellemeikkikommentit.

Toistat samoja kommentteja koko ajan. Mene trolli pois pilaamasta ketjua.

Sori pilaako totuus tämän teidän miesviha kaikukammion missä on lupa sanoa vain sovittuja asioita?

Vierailija
227/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ap on miesvihaaja fantasisti.

Vierailija
228/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä miehiltä nyt voi odottaakaan?

No eipä ne juuri muuta ole saaneet aikaan, kuin 99% kaikista keksinnöistä ja edistysaskelista maailmassa.

+ sodat

Ja suojelu ynnä pelastustyöt.

Vierailija
229/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mennä. Mulla on treffit näin lauantai-iltana. Ei yllätä, että teillä ei ole.

Vierailija
230/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kommentoida naisen ulkonäköä ilman naisten raivoa? Helpompi keksiä kvanttihyppy.

Vierailija
231/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä miehiltä nyt voi odottaakaan?

No eipä ne juuri muuta ole saaneet aikaan, kuin 99% kaikista keksinnöistä ja edistysaskelista maailmassa.

Vain keksintöjä? Minne unohtuivat uroteot? Nerot?

Skarppapas nyt ja kertaa mantrasi! Tuo on niin noloa, kolme asiaa ja kaksi niistä jo onnistut unohtamaan. 🤨

Vierailija
232/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää mennä. Mulla on treffit näin lauantai-iltana. Ei yllätä, että teillä ei ole.

Jääkapissa odottaa oluttölkki sinun lämmintä kättäsi?

Vierailija
233/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kommentoida naisen ulkonäköä ilman naisten raivoa? Helpompi keksiä kvanttihyppy.

Kommentoitko tuntemattomien naisten ulkonäköä IRL? Niin, mitenhän siinä kävisi.

Vierailija
234/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän täällä on tapana. INRI. Ja etenkin miesten. Joten sopii sopeutua, tai hajota.

Vierailija
235/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teitä on useampia, niin suosittelen opettelemaan vähän monipuolisempia fraaseja. Sinulla niitä on noin kolme,ja jos opetuslapsesi toistelevat niitä samoja papukaijan tavoin joka välissä, teette itsestänne vähintään vaivaannuttavia ja naurettavia. Suurta hallaa aiheutatte aiheellenne. Terveisin markkinointiviestinnän ammattilainen

Vierailija
236/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän täällä on tapana. INRI. Ja etenkin miesten. Joten sopii sopeutua, tai hajota.

Siellä? En tiedä missä asut, mutta ainakin meilläpäin tollasella käytöksellä tulis pataan aika helposti.

Vierailija
237/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kun kommentoi julkkisnaisten ulkonäköä mitä ilkeimmin keksinnöin. On isopää hobittia ja vaikka mitä. Mutta nehän ovatkin tuttuja naisia joten....

Vierailija
238/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä? En tiedä missä asut, mutta ainakin meilläpäin tollasella käytöksellä tulis pataan aika helposti.

Voi tyttö pieni! Nythän puhutaan palstan käyttäytymisetiketistä.

Vierailija
239/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttö pieni! Nythän puhutaan palstan käyttäytymisetiketistä.

Etkö tiedä mitä IRL tarkoittaa? Kokeile googlella.

Vierailija
240/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet ovat ihan saa***n tyhmiä! Vai rajausta huulissa...minulla ei ole koskaan ollut noin paljon meikkiä naamassa kuin kuvan tytöllä.