Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkitys ulkomailla tulee olemaan elämässäni? Entä löydänkö joskus vielä paikkani työelämässä?
Tunnet, että olet syntynyt väärään maahan mikä voi hyvinkin pitää paikkansa. Kaihertava intuition äänesi haluaa sinulle elämän muualla mutta pelkäät. Työn suhteen joudut odottomaan 2021 asti. Etsit työssäsi täyttymystä ja iloa, ja se tulee tapahtumaan 2021 jälkeen.
Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun täällä joku lupaa ennustaa, niin kysyn paljonko minulla on vielä aikaa? Vastausta en vielä ole saanut, paitsi lääkäriltä (kovin ympäripyöreää).
Paraneeko poikani?
Näetkö ympärilläni edesmenneitä?
Kiitos jos voit nähdä ja vastata ❤
Ei ole ihmisen psyykeelle terveellistä tietää päiviensä määrää.
Poikasi paranee täydellisesti. Elää hyvän elämän.
Energiakentässäsi vaikuttaa edesmennyt mies jolla on harmaata kiharaa hiusta. Päälaella on kaljua. tämä henkilö huokuu suurta "Einsteinmäistä" viisautta.
Elämä ei ole tässä. Se jatkuu hyvin erilaisessa ympäristössä. Näen että tarvitset voimia. Omistan tänään rukouksen pojallesi ja sinulle. Kello 22:00. Jos kyyneleet alkavat virrata anna näin tapahtua. Hyvää jatkoa.
Herkkä ja musikaalinen nainen kysyy tulevaisuudestaan. Saanko tässä
elämässä toteuttaa taiteellisuuni enemmän?
Toivon lapsilleni kaunista elämää. Näetkö valoa heidän elämänpolulleen?
Järjestyykö katastrofaalinen asumisemme vielä joskus?
Kaikkea hyvää Ennustajalle, hyviä
voimia ja energioita ja kiitos! 🙏
Vierailija kirjoitti:
Lenti kirjoitti:
Tulenko koskaan etenemään urallani, eli tulenko koskaan nousemaan arvostukseen työpaikallani? Miten se onnistuisi?
Tulet saamaan arvostusta, mutta tämä kunnia ei anna sinulle sitä täyttymystä mitä etsit. Sitkeä yrittämisesi ei lopulta ole sen arvoista. Kaikista suurimpaan menestykseen pääset kehittämällä sosiaalista puoltasi. Muista rentoutua, vaikka perfektionismiset ominaisuudet tulevat välillä pintaan.
Kiitos. Osuit kyllä varmasti oikeaan. Olen yrittänyt kovasti kehittää sosiaalista puoltani, mutta tuntuu, että en vain osaa ja olen jo luovuttamassa sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos jo etukäteen vastauksestasi kirjoitti:
Minulla on jo jonkin aikaa ollut sellainen tunne/aavistus että vaimoni salaa minulta jotain suurta ja tärkeää, mitä se voisi olla ?
Se on sairastunut vakavasti ?
On pettänyt minua ?
Ihastunut toiseen mieheen ?
Mitä, kerro jos tiedät ?Taustalla ei ole pettämista tai sairautta. Hän on alakuloisessa mielentilassa, joten katkaise tämä kierre. Vie vaimo matkalle, asia helpottuu tämän jälkeen ja hän alkaa avautua.
Vaimo kirjoititko itse tämän vastauksen, koska tunnistit minun ? 😃 ihan kuin sinun suustasi, kun aina oot kaikista matkoista puhunut.
Muistat varmaan että meillä on edelleen se yksi iso juttu tekemättä, ja se kaikki on sinusta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Näetkö minulle? Moni asia mietityttää, eniten ehkä miessuhteeni ja tyttäreni.
Vastaatko minulle myös, jos näet jotain. Rahatilanne kiinnostaa myös ja yleensä tulevaisuuteni.
Toteutuuko suuri elämänmuutos? Ja mitenkä asiat järjestyy tulevaisuudessa?
Vaimo kirjoitti:
Kuinka avuoliitolleni käy?
Kriisi tulee lähivuosina, mutta kuitenkin kaikki on pelastettavissa. Tähän kannatta uhrata voimavaroja. Asia selviää ja jatkuu entistä vahvempana.
Vierailija kirjoitti:
Nautinki elämästäni tulevaisuudessa? Toteutuuko kotimme laajennus?
Kyllä, hyvin paljon nautintoa luvassa. Laajennus osoittautuu ongelmalliseksi, nurkan takana on poikkeava ratkaisu tähän. Se on kokonaan erilainen talo, lähiseudulla. Sinertävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen jumissa enkä pääse eteenpäin minulle tärkeässä asiassa?
Saanko käytyä opintoni loppuun? Välivuosi vai ilman?
Kiitos! :)
Näen pakottavia energioita. Kuin isoa energiakimppua yritettäisiin tunkea väkisin pieneen putkeen. Suurin osa tästä potentiaalista menee hukkaan ja kuluttaa vain voimavarojasi. Kuin tuuli heiluttaa ruohonkortta, ruohonkorsi mukailee tuulta. Jykevä puu kaatuu tuulen voimasta, mutta ruohonkorsi pysyy pystyssä. Anna ajatuksien rentoutua asian sunteen. Se tulee onnistumaan mutta ilman pakottavia energioita.
Saat opiskelut päätökseen. Välivuosi, erittäin hyvä. Tässä ajassa saat koottua ajatuksesi.
Voimia.
Kiitos vastauksesta, jään odottamaan miten käy.