Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Ai voipaketti ennustaa?
Jep. Sujuvasti psykiatrista ravitsemusterapiaan ja henkien johdatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten käy minun ja kaivattuni suhteen? Näemmekö enää koskaan ja mitä tapahtuu?
Sielunpolkunne menevät eri teille . En näe tulevaisuutta tälle valitettavasti.
Kiitos jo etukäteen vastauksestasi kirjoitti:
Minulla on jo jonkin aikaa ollut sellainen tunne/aavistus että vaimoni salaa minulta jotain suurta ja tärkeää, mitä se voisi olla ?
Se on sairastunut vakavasti ?
On pettänyt minua ?
Ihastunut toiseen mieheen ?
Mitä, kerro jos tiedät ?
Taustalla ei ole pettämista tai sairautta. Hän on alakuloisessa mielentilassa, joten katkaise tämä kierre. Vie vaimo matkalle, asia helpottuu tämän jälkeen ja hän alkaa avautua.
Olenko "oikean ihmisen" kanssa yhdessä? Pääsenkö opiskelemaan, saanko lapsia ja kuinka vanhaksi elän?
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkitys ulkomailla tulee olemaan elämässäni? Entä löydänkö joskus vielä paikkani työelämässä?
Tunnet, että olet syntynyt väärään maahan mikä voi hyvinkin pitää paikkansa. Kaihertava intuition äänesi haluaa sinulle elämän muualla mutta pelkäät. Työn suhteen joudut odottomaan 2021 asti. Etsit työssäsi täyttymystä ja iloa, ja se tulee tapahtumaan 2021 jälkeen.
Hei! Näetkö. muuttuuko elämäni siedettävämmäksi missään vaiheessa? Kerro ihan mitä vaan saat irti. Kiitos!
Milloin löydän rakkauden? En ole koskaan seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Miten minulle käy?
Poikkeuksellisen iloisia ja kirkkaita energioita on tulossa. Hyvin käy, ja loistava tulevaisuus.
Näetkö minulle puolisoa vai saanko seuraavankin lapseni yksin?
Toteutuuko haaveeni ulkomaille muutosta ja itsenäisestä työstä siellä vai löydänkö vastaavaa Suomesta? Vai viekö työelämä ihan muuhun kuin toivomaani?
Minä vaan kirjoitti:
Asunko loppuikäni ulkomailla vai muutanko joskus vielä Suomeen? Mitä näet rahatilanteestani, paraneeko ja jos, niin miten?
Kiitos etukäteen!
Muutat vielä Suomeen, mutta et tunne oloasi täällä lopulta kotaisaksi. Sinut on luotu olemaan liikkeessä.
Rahatilanne jatkuu näin kolme vuotta. Tämän jälkeen on luvassa suurempi mullistus tällä saralla.
butter(fly) kirjoitti:
Minä vaan kirjoitti:
Asunko loppuikäni ulkomailla vai muutanko joskus vielä Suomeen? Mitä näet rahatilanteestani, paraneeko ja jos, niin miten?
Kiitos etukäteen!
Muutat vielä Suomeen, mutta et tunne oloasi täällä lopulta kotaisaksi. Sinut on luotu olemaan liikkeessä.
Rahatilanne jatkuu näin kolme vuotta. Tämän jälkeen on luvassa suurempi mullistus tällä saralla.
Voi kiitos kiitos! Noin arvelinkin muuton suhteen, eräänlainen irtokappale kun olen. Kolme vuotta, mutta kyllä sen kestää.
Oikein hyvää perjantai-iltaa Näkijälle! :)
Löydänkö vielä työpaikan alalta, joka on minulle on ominaista?
Olenko löytänyt miehen, jonka kanssa vietän lopun elämäni?
Näyttääkö tulevaisuuteni valoisemmalta kuin menneisyyteni?
Paljon raskauttavia asioita taustalla, mm. Viime kesänä jouduin laittamaan välit poikki narsistiseen äitiini, ja eheytyminen käynnissä..
Vierailija kirjoitti:
Voitko katsoa mulle? Ihan vain yleisnäkymän tai jokin neuvo tms. Kiitos!
Näin meren ja laivan. Herättääkö ajatuksia? Keskity vapautumaan negatiivisista tuntemuksista. Älä takerru niihin. Voit tarkastella niitä kuten ulkopuolinen tarkkailija. Anna niiden lipua pois. Keskity värähtelyjesi nostamiseen ja hyviä asioita alkaa ilmaantua elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet minulle? Teinkö tänään oikean ratkaisun?
Näen jostain syystä lipputangon ja punaisen auton, olisiko juhlia esimerkiksi luvassa. Ratkaisuasi tarkkaillessa nousi esiin vihreää energiaa. Kyllä, teit aivan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on enää odotettavissa?
Mies jolla on vaaleat olkapäille ulottuvat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko työttömyyteni kestää?
Kaksi kuukautta.
Näetkö minulle? Moni asia mietityttää, eniten ehkä miessuhteeni ja tyttäreni.
AEC kirjoitti:
Olen ihastunut norjalaiseen mieheen. Tuleeko tästä mitään?
Näen hyvin pitkälle onnellisuutta. Tuleva asuinpaikkasi on Norjassa. Vähintään kymmenenvuotta, ehkäpä jopa kuolemaasi saakka.
Kiltti Näkijä, kysyn uudelleen: