Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Eläkehakemus laitettu eteenpäin. Miten selviän eteenpäin?
Selviä kyllä, mutta alussa on näköpiirissä vaikeuksia. Asiat kuitenkin selviävät pian, voit luottaa tähän. Tulet elämään lopulta paljon parempaa elämää kun työssäkäyntisi aikana.Keskity sinulle rakkaisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän se oikea..?
On oikea, mutta ei loppuelämäksesi. Tämä suhde tulee opettamaan sinua jollain tavalla, joten panosta siihen siitäkin huolimatta ettei se ole lopullista. Viisi vuotta, silloin alkaa tapahtua. Laita ylös kalenteriisi kesä 2023.
Olenko oikeassa siinä, mitä pohdin? Pääsenkö tästä ikinä eteenpäin? Jos ei, mitä minun tulisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla mitä sanottavaa sinulla olisi minulle?
Näen koulun, astelet sisään sinne hyvin tarmokkaasti valkea paita päällä. Punainen pieni mökki.
Vierailija kirjoitti:
Miten minun tulevaisuuteni? Etenkin työllistuminen ja urakehitys kiinnostavat.
Kiitos paljon jos ehdit vastata!
Kielet, sitä sinun pitäisi tehdä. Ura tulee olemaan loistava, ehkä jopa muualla maailmassa. Harjoita vieraat kielet hyvälle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
MIten mun opiskelut sujuu? Pitäis valmistua keväällä AMK:sta :)
Sujuu hyvin, mutta vaikeuksia on luvassa vuoden vaihteessa liittyen kouluusi. Valmistut kuitenkin ajoissa. Työtä on luvassa hyvin pian valmistumisesi jälkeen. Muista, että teet joka päivä kaiken mikä on mahdollista asian (valmistumisen) eteen.
Ikävöin miestä, jonka kanssa meillä oli erityinen yhteys. Jouduin päättämään suhteemme jokin aika sitten tietystä syystä. Ottaako hän yhteyttä? Onko meidät tarkoitettu toisillemme?
Olen kärsinyt selkävaivoista nyt jonkun aikaa. Ovatko nämä vaivani mahdollisesti psykosomaattisia?
Vierailija kirjoitti:
Paraneeko isäni?
Paranee lähes täydellisesti. Kuitenkin pientä terveysmurhetta jää, mutta ei vakavaa. Tumma hyvin ammattitaitoinen miespuolinen lääkäri tekee töitä isäsi hyväksi.Lähetän yläkertaan ajatuksen isäsi puolesta.
Vointeja isällesi...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen halukas, ehkä jopa himokas, mitä ennustat?
Perhonen, transformaation merkki. Henkisen kehityksen askeleita on luvassa kiihtyvällä tahdilla.
Vierailija kirjoitti:
Saankl ikinä minulle sopivaa työtä?
Kyllä, mutta kestää aikaa että löydät kutsumuksesi. Yrität tällä hetkellä väkisin mennä sinne suuntaan mikä ei ole oikeaa sinulle.
Siriina kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Kannattaako sijoittaa suunnittemaani kohteeseen?
Ap ei näe. Vastatkaa joku mulle juuy vai eri. Laittakaa myös perustelut.
Näkee kyllä, kunhan maltat odottaa vuoroasi. Alkuperäiseen kysymykseen vastattu.
Ai sä vastailet vielä! Olen rakastunut ihmiseen, jonka tunteista en tiedä. Miten on, onko hän rakastunut minuun? Jos on, kertooko hän koskaan sitä minulle?
Vierailija kirjoitti:
Miten lapseni asiat menevät jatkossa tämän koulun jälkeen?
Myrskyisää luvassa. Vähän kyseenalainen puoliso ilmestyy kuvioihin. Tämä kestää useamman vuoden. Kuitenkin onni kääntyy ja kauniita vuosia on tulossa.
Lenti kirjoitti:
Tulenko koskaan etenemään urallani, eli tulenko koskaan nousemaan arvostukseen työpaikallani? Miten se onnistuisi?
Tulet saamaan arvostusta, mutta tämä kunnia ei anna sinulle sitä täyttymystä mitä etsit. Sitkeä yrittämisesi ei lopulta ole sen arvoista. Kaikista suurimpaan menestykseen pääset kehittämällä sosiaalista puoltasi. Muista rentoutua, vaikka perfektionismiset ominaisuudet tulevat välillä pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna saan lapsen?
Oletko varma että se on mitä haluat? Näen ulkopulelta tulevia paineita. Otollisin aika tälle tapahtumalle on kuitenkin 2021
Vierailija kirjoitti:
Olemmeko miehen kanssa yhdessä tulevaisuudessa?
Kyllä. Teette vielä paljon tässä elämässä. En näe eroa missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Miltä mun työelämä näyttää, mitä näet mut tekemässä tulevaisuudessa?
Näkyykö elämässä miestä?
Juhlat tulossa, siellä juodaan kuohuvaa. Paikalla on kaksi hyvin samantyylistä miestä. Teet töitä tulevaisuudessa kankaiden parissa.
Olet melkoinen magneetti vieraiden ihmisten energioille. Ympäröivät ihmiset aiheuttavat sinussa tunteita ja huolestumista jotka eivät ole peräisin sinusta. Sinun täytyy oppia katkaisemaan nämä epäterveet kiinnitykset päivittäin. Olet liian kiltti, muista että et ole vastuussa kaikista maailman ongelmista. Negatiiviset energiat kiinnittyvät ja heikentävät omaa energiaasi.
Lepää ja muista liikkua luonnossa. Syö vihreää mahdollisimman paljon.
Konsultoi lääkärin kanssa oireistasi jos et sitä ole vielä tehnyt, mutta älä suostu mielialalääkkeisiin.
Nyt asetu makuulle. Sulje silmäsi, hengitä rauhallisesti, syvään ja rauhallisesti. Älä ajattele mitään, anna nousevien ajatusten lipua pois. Jatka tätä kunnes sisäiseen näkökenttääsi alkaa nousemaan värejä ja muotoja. Jää tähän tilaan kellumaan. Anna kehosi täyttyä valolla. Kaikki negatiiviset kiinnityksen kohostasi poistuvat. Kaikki mikä on sinulle haitaksi katoaa elämästäsi.
Meditoin tänään apunasi, lähetän parantavat rukoukset. Alat voida paremmin hyvin pian.
Hyvää vointia.