Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Ennustajat on raamatussa kielletty, mut muita syntejä ennustaja tulee tänään harjoittamaan?
MaaginenNeito kirjoitti:
Herkkä ja musikaalinen nainen kysyy tulevaisuudestaan. Saanko tässä
elämässä toteuttaa taiteellisuuni enemmän?Toivon lapsilleni kaunista elämää. Näetkö valoa heidän elämänpolulleen?
Järjestyykö katastrofaalinen asumisemme vielä joskus?
Kaikkea hyvää Ennustajalle, hyviä
voimia ja energioita ja kiitos! 🙏
Tuli käsky ottaa tämä kysymys jonon ohi. Pahoittelut muille.
No kyllä todellakin saat toteuttaa taiteellisuuttasi, se on melkein elinehto polullasi. Oikea opettaja löytyy, ja valtavaa kehitystä tällä saralla on luvassa. Lahjasi on tarkoitettu jaettavaksi. Sinun tulee lukea seuraava kirja : ISBN 951-796-065-4
Suunnitelmia mitä ajatuksiisi nousee, on ehdottoman tärkeää pitää omana tietonasi kunnes ne manifestoituvat.
Lapsesi elämät on täynnä ääretöntä iloa, ei voisi parempaa olla näkyvissä. Asumisjärjestelyt muuttuvat radikaalisti, mutta lopulta se ei ole tärkeää. Ainoastaan se selkeyttää ajatteluasi.
Nyt laita kuulokkeet korvillesi. https://www.youtube.com/watch?v=ho9rZjlsyYY Tämä kappale on nyt sinulle. Anna Bachin universaalin musiikin vuosisatojen takaa upota olemukseesi ja luoda toivoa sekä voimaa.
En tiedä miksi, mutta vuodatan ilon kyyneleitä sinun ja lastesi puolestasi. Hyvää ja loisteliasta jatkoa.
Jäänkö vai lähdenkö? Jos lähden, saanko ystävän mukaan?
Millon löydän miehen ja millaisen? Kauanko suhde kestää?
Vaihdanko työpaikkaa vielä tänä vuonna? Onko polkuni yhtään helpottumassa lapseni kanssa? Kiitos suojelijoilleni, auttajilleni❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkehakemus laitettu eteenpäin. Miten selviän eteenpäin?
Selviä kyllä, mutta alussa on näköpiirissä vaikeuksia. Asiat kuitenkin selviävät pian, voit luottaa tähän. Tulet elämään lopulta paljon parempaa elämää kun työssäkäyntisi aikana.Keskity sinulle rakkaisiin asioihin.
Kiitos vastauksesta. Ehkä kuitenkin jaksan vielä vaikeuksia. Nyt luotan siihen, että ne loppuvat pian.☺
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet minulle? Onko huoleni yhdestä ihmisestä aiheeton?
Tulet vaurastumaan ajanjaksolla joka alkaa kaksi vuotta tästä hetkestä eteenpäin 2020. Huoli ihmisestä josta puhut, on aiheeton.
Koska saan parisuhteen? Miten käy tämän miehen kanssa, jota nyt tapailen?
Vierailija kirjoitti:
Koska saan parisuhteen? Miten käy tämän miehen kanssa, jota nyt tapailen?
Vai saankokaan? Jäänkö yksin? Mitä näet minulle tulevaisuudessa ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet minulle? Onko huoleni yhdestä ihmisestä aiheeton?
Tulet vaurastumaan ajanjaksolla joka alkaa kaksi vuotta tästä hetkestä eteenpäin 2020. Huoli ihmisestä josta puhut, on aiheeton.
Kiitos. Olen tahto edellä pyrkinyt eteen päin elämässä ja suuri syy ammatinvaihtoon oli se, että saisin taloudellisesti turvatun elämän. Työ kuitenkin stressaa ja olen ryhtynyt ajattelemaan, että vaihdan vähemmän kuluttavaan työhön. Siksi vaurastuminen kuulostaa vähän hassulta. Olen helpottunut tuosta ihmissuhdeasiasta. Olen jäänyt kiinni ihmiseen, joka on jättänyt minut jo taakseen. Jään miettimään. Kiitos sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus minulla on? Mitä tapahtuu seuraavan vuoden aikana? Kiitos!
Ihossa on tummaa energiaa. Joku allergisoi elimistöäsi.
Koet lyhyen masennusjakson tämän vuoden lopulla. Ensi kevät tuo helpotusta tähän. Ensi kesänä lähdet pitkälle matkalle.
Kiitos. Jos ehdit vielä vastata, voisitko täsmentää onko tuo tumma energia nimenomaan merkki allergiasta vai voiko se viestiä jostain muustakin. Mulla on vaikeaa uupumusta ja puoli vuotta ollut oireita keuhkoissa/ruokatorvessa, mm. selkä ja nivelet oireilee myös. Myös kaikki flunssa taudit tarttuu minuun jatkuvasti. Nyt on masennus päällä, liittyy osittain flunssakierteeseenkin, toivottavasti tätä ei jatku koko lopun vuotta, en jaksa.
Olet melkoinen magneetti vieraiden ihmisten energioille. Ympäröivät ihmiset aiheuttavat sinussa tunteita ja huolestumista jotka eivät ole peräisin sinusta. Sinun täytyy oppia katkaisemaan nämä epäterveet kiinnitykset päivittäin. Olet liian kiltti, muista että et ole vastuussa kaikista maailman ongelmista. Negatiiviset energiat kiinnittyvät ja heikentävät omaa energiaasi.
Lepää ja muista liikkua luonnossa. Syö vihreää mahdollisimman paljon.
Konsultoi lääkärin kanssa oireistasi jos et sitä ole vielä tehnyt, mutta älä suostu mielialalääkkeisiin.
Nyt asetu makuulle. Sulje silmäsi, hengitä rauhallisesti, syvään ja rauhallisesti. Älä ajattele mitään, anna nousevien ajatusten lipua pois. Jatka tätä kunnes sisäiseen näkökenttääsi alkaa nousemaan värejä ja muotoja. Jää tähän tilaan kellumaan. Anna kehosi täyttyä valolla. Kaikki negatiiviset kiinnityksen kohostasi poistuvat. Kaikki mikä on sinulle haitaksi katoaa elämästäsi.
Meditoin tänään apunasi, lähetän parantavat rukoukset. Alat voida paremmin hyvin pian.
Hyvää vointia.
Voi Kiitos tästä ❤️. Näet hämmentävän oikein.
Tulenko eroamaan lähitulevaisuudessa? Tuleeko tähän tilanteeseen luonteva ratkaisu? Saanko kumppanin, joka on minulle sopivampi? Kiitos.
Voikun joku ennustaisi miulekkin. Saanko enää uutta työtä?
Miten tulen menestymään urallani? Olenko erään mielessä ja saanko häntä koskaan?
Mitä näet minulle lähivuosina?
Ennustaisitko minulle, rakkauselämästä ja rahasta.
Koska Suomi saa persuherännäusyyden kansalliseksi normiksi?