Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
En käytä maitotuotteita, mutta voisiko mulle vaikka oliiviöljy ennustaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus minulla on? Mitä tapahtuu seuraavan vuoden aikana? Kiitos!
Ihossa on tummaa energiaa. Joku allergisoi elimistöäsi.
Koet lyhyen masennusjakson tämän vuoden lopulla. Ensi kevät tuo helpotusta tähän. Ensi kesänä lähdet pitkälle matkalle.
Kiitos. Jos ehdit vielä vastata, voisitko täsmentää onko tuo tumma energia nimenomaan merkki allergiasta vai voiko se viestiä jostain muustakin. Mulla on vaikeaa uupumusta ja puoli vuotta ollut oireita keuhkoissa/ruokatorvessa, mm. selkä ja nivelet oireilee myös. Myös kaikki flunssa taudit tarttuu minuun jatkuvasti. Nyt on masennus päällä, liittyy osittain flunssakierteeseenkin, toivottavasti tätä ei jatku koko lopun vuotta, en jaksa.
Olet melkoinen magneetti vieraiden ihmisten energioille. Ympäröivät ihmiset aiheuttavat sinussa tunteita ja huolestumista jotka eivät ole peräisin sinusta. Sinun täytyy oppia katkaisemaan nämä epäterveet kiinnitykset päivittäin. Olet liian kiltti, muista että et ole vastuussa kaikista maailman ongelmista. Negatiiviset energiat kiinnittyvät ja heikentävät omaa energiaasi.
Lepää ja muista liikkua luonnossa. Syö vihreää mahdollisimman paljon.
Konsultoi lääkärin kanssa oireistasi jos et sitä ole vielä tehnyt, mutta älä suostu mielialalääkkeisiin.
Nyt asetu makuulle. Sulje silmäsi, hengitä rauhallisesti, syvään ja rauhallisesti. Älä ajattele mitään, anna nousevien ajatusten lipua pois. Jatka tätä kunnes sisäiseen näkökenttääsi alkaa nousemaan värejä ja muotoja. Jää tähän tilaan kellumaan. Anna kehosi täyttyä valolla. Kaikki negatiiviset kiinnityksen kohostasi poistuvat. Kaikki mikä on sinulle haitaksi katoaa elämästäsi.
Meditoin tänään apunasi, lähetän parantavat rukoukset. Alat voida paremmin hyvin pian.
Hyvää vointia.
Voi Kiitos tästä ❤️. Näet hämmentävän oikein.
Jos vielä mahdollista kysyisin näetkö onko minulle olemassa jokin määrätty tehtävä täällä maailmassa? En ole löytänyt sitä vaikka mulla on tunne että se olisi olemassa. On tunne myös siitä että en sovi tähän maahan, vuodenaikojen jyrkät vaihtelut ja kylmyys sekä pimeys on vaikeita. Tunnen että elämä valuu hukkaan enkä voi elää täällä siten kuin haluaisin. Haluaisin myös tietää tulenko löytämään sielunkumppania. Ja menestyykö pieni lapseni elämässään. Pääsenkö koskaan taloudellisesta ahdingosta pois...
Heippa, mitä lähitulevaisuuden näkymiä näkisit minulle?
Hmmm.
Olen kahden miehen välissä. Kiinnostaisi tietää kumpaan pitäisi panostaa.
Olenko ensi kesänä samassa paikassa töissä kuin nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun täällä joku lupaa ennustaa, niin kysyn paljonko minulla on vielä aikaa? Vastausta en vielä ole saanut, paitsi lääkäriltä (kovin ympäripyöreää).
Paraneeko poikani?
Näetkö ympärilläni edesmenneitä?
Kiitos jos voit nähdä ja vastata ❤
Ei ole ihmisen psyykeelle terveellistä tietää päiviensä määrää.
Poikasi paranee täydellisesti. Elää hyvän elämän.
Energiakentässäsi vaikuttaa edesmennyt mies jolla on harmaata kiharaa hiusta. Päälaella on kaljua. tämä henkilö huokuu suurta "Einsteinmäistä" viisautta.
Elämä ei ole tässä. Se jatkuu hyvin erilaisessa ympäristössä. Näen että tarvitset voimia. Omistan tänään rukouksen pojallesi ja sinulle. Kello 22:00. Jos kyyneleet alkavat virrata anna näin tapahtua. Hyvää jatkoa.
Kiitos sinulle.
Tiedän että tarkkaan ei kukaan halua päiviään ennustettavan. Lähinnä mietin onko aikaa täällä enää kauan vai joko tulisi alkaa valmistautua lähtöön. Asian kanssa olen ns.sinut.
Isä varmaan tuo "Einstein" lähelläni.
Ihana kuulla että poikani paranee, se tieto helpottaa.
Olen valmiina klo: 22.00.
Tuhannet kiitokset sinulle ❤
Kerro mulle pääsenkö vällyjen väliin yhden kivan miehen kanssa vai en.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Näetkö. muuttuuko elämäni siedettävämmäksi missään vaiheessa? Kerro ihan mitä vaan saat irti. Kiitos!
Älä murehdi liikaa. Kyllä helpotusta on luvassa. Näen henkilön joka lupautuu jakamaa kanssasi elämäsi taakat, hyvin hyvin kaunista. Ensimmäinen tehtäväsi on alkaa vahvistamaan energian kiertoa vartalossasi. Siellä on isoja tukoksia . Juuri, sakraali, ja solarplexus chakroista täytyis prana saada virtaamaan nyt ylöspäin korkeampiin keskuksiin.
Kuka on se oikea? Kohtaako tiemme hänen kanssaan jälkeen vai onko se joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Milloin löydän rakkauden? En ole koskaan seurustellut.
Voi että, ikävä kuulla että yksin olet joutunut olemaan. 2020 Tanssi on tie hänen luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Näetkö minulle puolisoa vai saanko seuraavankin lapseni yksin?
Toteutuuko haaveeni ulkomaille muutosta ja itsenäisestä työstä siellä vai löydänkö vastaavaa Suomesta? Vai viekö työelämä ihan muuhun kuin toivomaani?
Nyt yritän selvittää onko tämä haave lähtöisin egosta, vai korkeammasta minästä. Olen vahvasti sitä mieltä että se on korkeamman minäsi projektio ja ulkomaille muutto olisi ehkä parasta mitä voisi tapahtua. Tämä siksi , koska rakastava puolisokin löytyy sieltä.
Onko nykyinen miesystävä minulle se oikea ja onko meillä tulevaisuutta, ehkä yhteisiä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö vielä työpaikan alalta, joka on minulle on ominaista?
Olenko löytänyt miehen, jonka kanssa vietän lopun elämäni?
Näyttääkö tulevaisuuteni valoisemmalta kuin menneisyyteni?
Paljon raskauttavia asioita taustalla, mm. Viime kesänä jouduin laittamaan välit poikki narsistiseen äitiini, ja eheytyminen käynnissä..
Täydellinen työ sinulle löytyy 2022-2023. Tästä on suunta vain ylöspäin. Tulet yllättymään kuinka mukavaa elämä voikaan olla.
Teit aivan oikein katkaistessasi välit narsistiseen äitihahmoon. Kuitenkin henkisenpuolen vaurioiden korjaaminen vie aikaa. Ole varovainen ettet jatka tätä epätervettä kehää parisuhteiden kautta. Mies täytyy olla vastakohta äitisi energioille ja luonteelle. Muista myös ettet myrkytä äidistä kumpuavilla ajatuksillasi itseäsi. Tarkkaile kuin ulkopuolelta näitä tunteita, mutta älä jää jauhamaan sitä.
Kaikkea hyvää..
Onko sielunkumppani jo elämässäni? Onko hyvä ratkaisu lähteä opiskelemaan uutta ammattia?
Vierailija kirjoitti:
Näetkö minulle? Moni asia mietityttää, eniten ehkä miessuhteeni ja tyttäreni.
Mies on vähän muissa maailmoissa, kommunikaatiossa on ongelma. Peli ei ole kuitenkaan menetetty.
Tyttäresi tulevaisuus 15 vuoden säteellä näyttää hyvältä, ei isoja ongelmia. Tosin joku ikävä naishenkilö aiheuttaa hänelle murhetta tämän jakson viimeisellä neljänneksellä.
Hei, jos otat vielä pyyntöjä vastaan, niin ennustatko minulle, ihan mitä vain näet, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö vielä työpaikan alalta, joka on minulle on ominaista?
Olenko löytänyt miehen, jonka kanssa vietän lopun elämäni?
Näyttääkö tulevaisuuteni valoisemmalta kuin menneisyyteni?
Paljon raskauttavia asioita taustalla, mm. Viime kesänä jouduin laittamaan välit poikki narsistiseen äitiini, ja eheytyminen käynnissä..Täydellinen työ sinulle löytyy 2022-2023. Tästä on suunta vain ylöspäin. Tulet yllättymään kuinka mukavaa elämä voikaan olla.
Teit aivan oikein katkaistessasi välit narsistiseen äitihahmoon. Kuitenkin henkisenpuolen vaurioiden korjaaminen vie aikaa. Ole varovainen ettet jatka tätä epätervettä kehää parisuhteiden kautta. Mies täytyy olla vastakohta äitisi energioille ja luonteelle. Muista myös ettet myrkytä äidistä kumpuavilla ajatuksillasi itseäsi. Tarkkaile kuin ulkopuolelta näitä tunteita, mutta älä jää jauhamaan sitä.
Kaikkea hyvää..
Voi kiitos! Olen hyvin liikuttunut.
Ehkä vähän hassu kysymys, mutta onko sinulla omaa sivustoa/toiminimeä?
Onko minulle valoa tunnelin päähän?
Olen todella halukas, suorastaan kiimainen. Milloin saan? Työpaikan?
Kyllä ainakin tässä elämäntilanteessa hän on oikea. En näe jostain syystä tarpeeksi kauas asiassa. Lapsia on tulossa lähivuosina. Opiskeluasia ei heti kerralla aukea mutta ole sinnikäs asian suhteen se toteutuu.En halua katsoa elämäsi pituutta. Sama koskee myös muita...