Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tarvitsisin kuulla jotain, vaikka kaikista elämän osa-alueista; perhe, ihmissuhteet, terveys, talous...
Ei vastausta tähän, vieläkään... :(
Ensi vuosi on onnekas sinulle rakkauselämän suhteen. Taloudessa ongelma ensi keväänä joka kestää syksyyn saakka.
Terveys pysyy ennallaan useita vuosia eteenpäin.
Sinulla on hyvä energia.
Tekisi mieli kysyä tarkennusta, mutta ehkä tyydyn tähän. :) Kiitos!
Olet ihana Voi kun jaksat järjestää meditaatioota ja vastata ihmisille!
Vierailija kirjoitti:
Hei
Minulla töissä työkaveri heittäytynyt yhtäkkiä vuosien jälkeen ilkeäksi ja yhteistyökyvyttömäksi. Mitään syytä moiseen ei ole. Aiemmin tehnyt samaa muille ja nyt siirtänyt toiminnan minuun. Mistä on kyse ja pääsenkö vaihtamaan tiimiä tai peräti työpaikkaa? Itse en näe että asia ratkeaisi puhumalla sellaisen tilaan, jota hyvä tiimityö vaatisi ja ainoa ratkaisu on tehdä töitä muualla tai toisessa tiimissä. Mitä näet?
Hänellä on piilevä psyykkisen puolen ongelma. Tämä tosin johtuu energiavajeesta tiettyjen keskusten alueella. Älä ota henkilökohtaisesti. Huonovointinen ihminen. Voit käyttä suojausta hänen psyykkisiä hyökkäyksiä vastaan, ja tehdä nämä tehottomaksi. Suosittelen joko peilisuojausta tai merkaba kentän aktivointia. Jälkimmäinen vaatii tosin hieman perehtymistä.
Tiimin vaihto onnistuu. Lähetän esimiehesi ali tajuntaan sugestioita tämän asian tiimoilta.Älä ylläty jos vaihto tulee hyvinkin pian ajankohtaiseksi.
Rukouksia ja voimia.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana Voi kun jaksat järjestää meditaatioota ja vastata ihmisille!
Kiitos. Hyvälle mielelle tässä tulee teidän kanssa. Saan paljon itsekin tästä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun muuttaa vai pärjäänkö näin? Löydänkö koskaan hyvää parisuhdetta?
En näe nyt muuttoa. Ensi kesänä rakkaus alkaa kohdallasi. Elä tyydy huonoihin vaihtoehtoihin.
Meditaatio alkaa jälleen 22:20 samalla tavalla kuin eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti Voi, katsoisitko mitä näet minulle rahaan, rakkauteen ja terveyteen?
Kiittäen :)
Katseletko vielä näitä vanhoja kysymyksiä?
Katsoisitko vielä tämän, kiitos!
Rakkaus, ensi vuoden syksy tuo mukanaan romantiikkaa. Terveytesi paranee kuin huomaamatta ensi vuoden aikana. Tule sinäkin kanssamme meditoimaan :) Sillä on tervehdyttävä vaikutus.
Rahatilanne jatkuu 2020 saakka tällaisena, tämän jälkeen on tulossa isompi rahallinen potti.
Mikä on tulevan mieheni kansalaisuus ja horoskooppimerkki? Rakastaako mies minua aidosti ja syvästi ja minkälainen hän on luonteeltaan? Onko hän pitkä, hoikka, harrastaa lukemista ja onko hänellä silmälasit? Kiitos ja iloa elämääsi. :)
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus, ensi vuoden syksy tuo mukanaan romantiikkaa. Terveytesi paranee kuin huomaamatta ensi vuoden aikana. Tule sinäkin kanssamme meditoimaan :) Sillä on tervehdyttävä vaikutus.
Rahatilanne jatkuu 2020 saakka tällaisena, tämän jälkeen on tulossa isompi rahallinen potti.
Ihanaa, kun vastasit! Kiitos paljon!
Jos vielä vastailet niin mitä pystyisit kertomaan minulle?
Pysynkö omassa työpaikassani vai tulenko vaihtamaan työpaikkaa?
Palaanko mahdollisesti joskus vanhaan työhöni ja työpaikkaan?
Siitä kadoksissa olevasta avaimesta josta takintasku tuli mieleen, on kyllä tullut itselläkin mieleen mutta kun ei kerta kaikkiaan löydy mistään! Ollut jo monta kuukautta hukassa. Sitä avainta talvella todella tarvitsisi kun auton lämmitys on sen takana. Hankala tilanne.
Olen alisuorittanut suurimman osan elämästäni. Tiedän että minussa olisi enemmän, mutta en uskalla lähteä liikkeelle. Haluaisin antaa tilaa todelliselle minälleni ja elää sen mukaan. Minkälaista sellainen elämä olisi ja miten pääsen liikkeelle?
Saanko paikan ja jos saan, kannattaako ottaa?
Hei Voi,
Minä olen pohtinut paljon työhön liittyviä asioita ja omaa alaani. Olen työskennellyt vuosia alalla, jota en oikein koe omakseni. En ole tällä hetkellä työelämässä, mutta mietin, hakeutuisinko takaisin saman alan hommiin vai lähtisinkö opiskelemaan jotain uutta alaa. Olisin kiitollinen jos osaisit nähdä, mikä ala olisi minulle sopiva? Se kiinnostaisi myös, pysynkö tällä paikkakunnalla vai muutanko kenties jonnekin? Mikä on suuntani, pohjoinen, etelä, itä vai länsi?
Hukkuikohan viestini tonne massaa(?). En tarkoita hoputtaa, mutta kysynpä uudestaan :) Aiemmin kerroit, että opintoni alkaisivat 2019. Haluiaisin siis tietää jos näkisit millaiselle alalle päädyn?
Minua kiinnostaa myös tämä "taitosi". Milloin huomasit sen ja millaisessa tilanteessa? Oletko yleensä osunut oikeaan?
Löydänkö tässä elämässä sielunkumppanin, minkä oloinen hän on? Tunnen yksinäisyyttä ja toivottomuutta, elämässäni on ollut paljon sydänsuruja ja monesti olen miettinyt lopullista ratkaisua.
Mitä kannattaa tehdä, säästää vai maksaa velkoja, jolloin ei juuri jää säästöön mitään. Onnistuuko.
Hei
Minulla töissä työkaveri heittäytynyt yhtäkkiä vuosien jälkeen ilkeäksi ja yhteistyökyvyttömäksi. Mitään syytä moiseen ei ole. Aiemmin tehnyt samaa muille ja nyt siirtänyt toiminnan minuun. Mistä on kyse ja pääsenkö vaihtamaan tiimiä tai peräti työpaikkaa? Itse en näe että asia ratkeaisi puhumalla sellaisen tilaan, jota hyvä tiimityö vaatisi ja ainoa ratkaisu on tehdä töitä muualla tai toisessa tiimissä. Mitä näet?