Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Siriina kirjoitti:
Kannattaako sijoittaa suunnittemaani kohteeseen?
Ap ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet minun tilanteessani?
KiitosTaide tulee vahvasti pintaan. Aloita maalaamis harrastus.
Voisinko vielä oppia yhdys sanat?
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö koskaan uutta hyvää parisuhdetta, vai surenko loppuelämäni menehtynyttä puolisoani?
Olen pahoillani, kamala asia. Muista surra ja käsitellä asia loppuun saakka. Löydät vielä saman sielutyypin ihmisen kuin miehesi. Kun menen nukkumaan, muistan sinua meditaatiolla ja rukouksella. Voit nähdä kummallisia unia ensi yönä. Ei huolta kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Saanko ikinä enää vakkariduunia? Koulutusta, osaamista ja kokemusta on.
Löydät, tulevaisuudessa on paikka mikä osaa arvostaa kokemustasi. Anna persoonallisuutesi tulla esiin tavoitellessasi tätä työtä. Laske "naamiosi", ja anna energian virrata ilman esteitä.
Miten lapseni asiat menevät jatkossa tämän koulun jälkeen?
Tulenko koskaan etenemään urallani, eli tulenko koskaan nousemaan arvostukseen työpaikallani? Miten se onnistuisi?
Olemmeko miehen kanssa yhdessä tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Tulenko olemaan aina yksinäinen? Löydänkö ikinä miestä?
Pyöreäkasvoinen mies näkyy lähitulevaisuudessa. Joten hyvältä vaikuttaa sen asian suhteen, ei tarvi olla yksin.
Miltä mun työelämä näyttää, mitä näet mut tekemässä tulevaisuudessa?
Näkyykö elämässä miestä?
Aina kun täällä joku lupaa ennustaa, niin kysyn paljonko minulla on vielä aikaa? Vastausta en vielä ole saanut, paitsi lääkäriltä (kovin ympäripyöreää).
Paraneeko poikani?
Näetkö ympärilläni edesmenneitä?
Kiitos jos voit nähdä ja vastata ❤
Nautinki elämästäni tulevaisuudessa? Toteutuuko kotimme laajennus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö koskaan uutta hyvää parisuhdetta, vai surenko loppuelämäni menehtynyttä puolisoani?
Olen pahoillani, kamala asia. Muista surra ja käsitellä asia loppuun saakka. Löydät vielä saman sielutyypin ihmisen kuin miehesi. Kun menen nukkumaan, muistan sinua meditaatiolla ja rukouksella. Voit nähdä kummallisia unia ensi yönä. Ei huolta kaikki on hyvin.
Kiitos. Olipa lohduttavaa kuulla tämä.
Miksi olen jumissa enkä pääse eteenpäin minulle tärkeässä asiassa?
Saanko käytyä opintoni loppuun? Välivuosi vai ilman?
Kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Pääsenko vielä kihloihin, nykyisen kumppanini vai jonkun muun kanssa?
(Haluan vielä joskus sormuksen sormeeni=sitoutua)N40+
Kyllä, nykyisen kanssa. Aikaikkuna ei kuitenkaan ole loputon.
Siriina kirjoitti:
Kannattaako sijoittaa suunnittemaani kohteeseen?
Yksiselitteisesti, ei missään tapauksessa. Loppu vuodesta avautuu paljon parempi mahdollisuus.
Mitä näet minulle? Onko huoleni yhdestä ihmisestä aiheeton?
Vierailija kirjoitti:
Miten käy työpaikkaihastukseni kanssa? Työtilanne on epävarma ja minulla vaihtuu työpaikka maanantaina. Tunnen ihastuksen olevan molemminpuolista, mutta olemme kummatkin ujoja ja epävarmoja, kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Emme ehkä näe enää. Miten tässä käy?
Maanantai on otollinen aika tehdä liike asian puolesta. Tee avaus asian suhteen ja kysy ihastuksesi treffeille. On positiivinen asia tulevaisuudessa että ette ole samassa paikassa töissä. Hän ajattelee sinua...
Saankl ikinä minulle sopivaa työtä?