Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
741/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulpukankukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulpukankukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus. 

T: Voi

Olisin mielelläni mukana.

En tiedä, että oliko tarkoitus purkaa meditaatiota jotenkin. Chakrat ovat alkaneet kiinnostaa minua ja se oli osasyy siihen, miksi halusin osallistua. Pohdin toki, että onko se järkevää, koska vähän pelkäsin ahdistuvani. En tiedä näitkö mitään ja millaisen käsityksen mahdollisesti sait chakroistani. Mutta jos näit, niin kuulisin joskus mielelläni. En kokenut mitään tunnekuohuja tai hipaisuja tms. puolituntisen aikana. Huomasin ajattelevani elämäni kulkua ihan rauhassa. Minulle tuli yhdessä vaiheessa tuntuma vanhasta, laihasta ja pitkästä miehestä. (Ehdin ajatella, että onpa laiha ja pitkä mies). Mies oli lähelläni. Miehen taustalla oli lyhyehkö, pyöreä hahmo. Mielsin hahmon naiseksi. En nähnyt heitä kauaa. Ruumiissa en tuntenut juuri mitään. Ehkä rinnan päällä tuntui vähän painoa. Tänään olen ollut hiukan vauhdikkaampi kuin tavallisesti, pientä päänsärkyä.

Kiitos erittäin paljon kaikille osallistujille eiliseen meditaatioon. Se oli paremmin kuin hyvin onnistunut. Tarkoitus oli etten tarkastele kenenkään energioita erikseen vaan meditoimme yhdessä. Tänää onkin ollut melko upea flowtila koko päivän. Meditaatio voi nostaa pintaan monenlaisia asioita. Joskus pelkojakin. Joskus tunteita...yms.Ehdotan että ottaisimme samanlaisen session huomenna samaan aikaan. Miltä kuulostaisi?

Hei,

Kiitos kaikille meditaatiosta.

Yksi parhaista meditaatioista ikinä tähän asti :)

Näin rivin ihmisiä, joiden käytös on tavalla tai toisella satuttanut tai loukannut, jopa negatiivisesti muokannut minua elämäni aikana. Olisiko näitä henkilöitä ollut kymmenisen.

Kuljin yksi kerrallaan heidän ohi, vaihdoin pari sanasta, halasimme tai kättelimme: Ammensin ymmärrystä taannoisten tapahtumien syihin ja seurauksiin, annoin anteeksi, ja tunsin samalla kun nuo henkilöt ja tapahtumat antoivat minulle tilaa ja rauhaa. Hymyilin ja kyyneleet valuivat. 

Olen tässä muutaman päivän työskennellyt aktiivisesti sydän chakraa ja saanut sitä auki, joten tuo anteeksianto on ollut voimakkaasti läsnä.[/quote

Huomasin viestisi vasta nyt.Kuulostaa todella hienolta! Arvaa mitä? Näin myös rivin ihmisiä eilisessä meditaatiossa. Rivin edessä oli yksinäinen naishahmo. Se olit siis sinä :) En saanut kiinni tämän näyn merkitystä. Aika kiva että näimme samanlaisia asioita eilen.

Aletaan kohta valmistautumaan klo22:00 entisten elämien katselemiseen.

T: Voi

Hei,

Kiitos eilisestä. 

Melkoista "energia virtaa" oli eilinen sessio - Vai sanoisinko energia massavyöryä :) 

Paljon sisäisiä ja ulkoisia tuntemuksia. Selkeä lukukokemus hoitamisen sijaan. 

Näin itse välähdyksiä punatukkaisesta, pyöreäkasvoisesta naisesta, ja tunsin syvää romanttista rakkautta ja ikävää häntä kohtaan. Erikoista.

Mielenkiinnolla jään odottamaan, mitä näit. 

No niin. Eilinen sessio takana. Oli kyllä hieman erikoinen itsellekin. Sakraalichakrani alkoi "kiehumaan" kuin kattila kesken istunnon.Erittäin voimakkaita fyysisiä tuntemuksia. Näin hävittäjä lentokoneen, tämä oli ehkä se tärkein näky. Edellinen elämäsi on liittynyt niihin. Näin myös naishahmon mutta näky oli lyhyt. Voisi kokeilla vielä uudestaan joku ilta.

Vierailija
742/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kiitos aikaisemmasta vastauksesta. Kysyisin vielä, että jäämmekö tälle paikkakunnalle vai muualle. Onko mieheni valmis panostamaan perheeseensä vai valitseeko tuon suhteen mikä hänellä on ollut. Yleisesti mitä näet perheellemme kokonaisuudessaan? Kiitos paljon

Muutatte muualle. Näen että mies ei ole tarpeeksi valmis panostamaan perhe-elämään. Ratkaisu on myös sinulle hyvä kun katsotaan pitemmällä ajanjaksolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus nuoruudessani miesystävä. Tiemme erosivat ja meillä on omat perheet. Tapaanko häntä enää koskaan ja jos, niin milloin.

Ette tapaa jos et itse kontaktoi häntä ensin. Teillä jäi asioita hieman kesken. Kuitenkin yhteydenotto tietäisi hankaluuksia sinulle.

Vierailija
744/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko lapsia?

Menenkö naimisiin?

Valmistunko?

Kaksi ihanaa lasta näkyy tulevassa.

Menet naimisiin 2022. Myös valmistuminen onnistuu. Kaikki hyvin siis kulta :)

Vierailija
745/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna tapaan elämäni rakkauden? Minä vuosina lapseni syntyvät?

Vierailija
746/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Olen rakastunut kahteen mieheen. Mitä näet tässä? Mitä vanhempani haluaisivat sanoa minulle? 

On vaikea tilanne. Näen että sinun pitäisi pitää molemmat rakastamasi miehet. Tunteesi selviävät ajan myötä ja voit lopulta keskittyä vai toiseen miehistä. Jos teet valinnan nyt, jäät haikailemaan toista.Tämä on poikkeuksellinen tilanne.

Vanhempasi ovat tukenasi. Isäsi on pahoillaan, ja haluaa pyytää anteeksi ettei ollut aina läsnä.

Vierailija
747/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi taas samanlainen ryhmämeditaatio klo 22:30-23:00

Tervetuloa kaikki mukaan.

Vierailija
748/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hukassa - mitä tulossa parisuhde- ja työrintamilla?

Uppaan tätä, toivottavasti ehdit vilkaista minullekin :)

Näen sielunkumppanin saapuvan elämääsi 2021. Tämä on alku ihanalle ajanjaksolle elämässäsi.

Työrintamalla 2020 vuosi on erittäin hyvä. Saat arvostusta ja hyvää rahallista korvausta tekemästäsi hyvästä työstä.

Vierailija
749/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaakohänn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erookohän kirjoitti:

Eroanko nykyisestä?

Tämä on yksiselitteistä, kyllä. 

Pettääkö hän tällä hetkellä?

Näen ainakin henkisen tason pettämistä.

Vierailija
750/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syys kirjoitti:

Kirjoitan kolmannen kerran.

Jatkammeko vielä yhdessä miesystävän kanssa?

Millaisena näet elämäni jatkossa?

Entä vanhimman lapseni elämän? Minne hän muuttaa, kun tulee 18v ikäiseksi?

Jatkatte vielä suhdetta. Kuitenkin ette lopullisesti ole yhdessä. Näin valitettavasti.

Pääkaupunkiseutu kutsuu lastasi.

Vaikea kahden vuoden ajanjakso jonka jälkeen helpottaa.

Rukoilen lastesi ja sinun puolesta.

Vierailija
751/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen jo pariin kertaan kysynyt, mutta josko kolmas kerta toden sanoisi ;) 

Koheneeko taloudellinen tilanteeni ja tulenko solmimaan parisuhdetta? Tuleeko nykyinen salainen ihastukseni pysymään elämässäni, tuleeko meidän välillemme mitään? 

Oih ihanaa. Teillä tulee olemaan suhde tulevaisuudessa. Olet niin ihastunut että kihelmöi täällä asti. Voi miten ihanaa näen tälle suhteelle. Älä hukkaa liikaa aikaa.

Taloustilanne alkaa kohenemaan 2019. Ei mene enää kauaa.

Vierailija
752/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, voitko mulle ennustaa? Työ, terveys? Perhe, perheenlisäystä? Jotain muuta? :)

Tässä se on. :)

Terveys, näyttää erinomaiselta. Ei suurempia murheita luvassa pitkiin aikoihin. 

Näen perheenlisäystä, vuonna 2020. Itseasiassa kaksin kappalein, toinen niitä on vain karvainen. Työasioissa näkyy vaikea ensi vuosi, mutta älä luovuta. Saat tastä ansaitsemasi palkinnon lopulta. 

Rukoilen siunausta sinulle ja perheellesi. 

Kiitos vastauksestasi! Kerrotko vielä tarkemmin tuosta perheenlisäyksestä kun jäi vähän epäselväksi. Saadaanko siis vielä oikea lapsi ja lisäksi karvaturri? :)

Juuri näin :)

Vierailija
753/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko vielä lisää lapsia? 

En näe sellaista.

Vierailija
754/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kokeilen onneani :) Miltä ammatilliset asiat näyttävät jatkossa? Entä miesasiat, näkyykö mitään ns. "vakavampaa" suhdetta? Kiitos, jos vastaat :)

Vierailija
755/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minun raskauteni etenee..? Vaivaa moni asia

Jäinkö minä välistä? Eli kovasti vaivaa raskaus joka on nyt puolessa välissä. Ei siis fyysisiä vaivoja, mietin onko mieheni lapseni isä, pitäisi ainakin olla ajankohtaan nähden milloin vauva on saanut alkunsa. Ja muutenkin stressaan kovasti. Olen mokaillut niin paljon.

Minä jäin välistä :(

Vierailija
756/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä suhde lapseni isän kanssa näyttää tulevaisuudessa? Tuntuu että pitäisi tehdä isoja päätöksiä nyt, mutta pelottaa.

Voi että, en näe kovin helppoa tulevaisuutta suhteessa lapsen isään. Pelko voi olla musertavaa, elä anna sen kutistaa energiaasi. Annan sinulle tänään energiahoitoa joka poistaa pelkoa tehokkaasti. Saat rohkeutta tärkeää päätöstäsi varten.

Voimia ja halaus sinulle.

Kiitos kiitos kiitos!!! Näin kyllä vähän ajattelinkin, hirveän helppoa ei ollut ennen lapsen syntymääkään, vaikka rakkauttakin oli, mutta nyt on tosi vaikeaa. Mutta hän kumminkin haluaisi lisää lapsia, mutta minä pitäisin esimerkiksi asumuseroa "hyvänä", kun yhdessä on niin vaikeaa. Pystyisitkö vielä kertomaan mitä tämän suhteen näkyy? Myös kysyisin neuvoa tähän, hän(lapsen isä) tarvitsee apuani eräässä asiassa ja hän myös olettaa että autan häntä. Tiedän kumminkin että hän on tehnyt asioita joiden ilmitulolla olisi negatiivinen vaikutus tämän asian suhteen. Tulisiko minun pitää suuni supussa(jopa silloin jos minulta näistä asioista kysytään), vai jopa oma-alotteisesti kertoa nämä asiat?

Vielä yksi asia jonka vuoksi olen todella surullinen. Tein isoja "uhrauksia" suhteemme(lapsen isän kanssa) vuoksi, mutta olisiko mahdollista että asiat pystyisivät vielä olemaan kuten ennen näitä muutoksia? Ne koskettivat myös minulle läheisimpiä ja olen todella surullinen, koska he eivät näitä muutoksia olisi toivoneet.

Kiitos jos vastaat vielä näihinkin ja kiitos muutoinkin!

Ja minulta myös halaus!

Neuvoni on että ei lapsia. Ei ehdottomasti. Asumusero on oikein. Olet selvästi kuunnellut intuitiotasi.

Rehellisyys on oikein. Voit kertoa asioista oma-alotteisesti. Mikään ei voi tuhota totuutta. Se on yksi suurista totuuksista.

Asiat voivat vielä palautua, mutta helppoa se ei ole. Näen että mies on hyötynyt sinun hyväntahtoisuudestasi. Voi kulta pieni sinun on aika kuunnella myös omia toiveitasi. Voimia sinulle ihana ihminen.

Vierailija
757/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minun raskauteni etenee..? Vaivaa moni asia

Jäinkö minä välistä? Eli kovasti vaivaa raskaus joka on nyt puolessa välissä. Ei siis fyysisiä vaivoja, mietin onko mieheni lapseni isä, pitäisi ainakin olla ajankohtaan nähden milloin vauva on saanut alkunsa. Ja muutenkin stressaan kovasti. Olen mokaillut niin paljon.

Minä jäin välistä :(

Kyllä hän on. On huono asia että olet hankkinut karmista taakkaa itsellesi. Kuitenkin olet niin kaunis sisäisesti. Minä rukoilen puolestasi. Voimia sinulle.

Vierailija
758/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko odottamani lounaskutsua koskaan?

Ei.

Vierailija
759/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäämmekö yksilapsiseksi perheeksi?

Ette jää.

Vierailija
760/1071 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuus on ? kirjoitti:

Saammeko hoidettua avioeron ja lasten huoltajuuden yms. sopuisasti?

Miltä näyttää tulevaisuus terveyden suhteen, pitääkö olla huolissaan?

Näen poikkeuksellisen sopuisan eron. Ei huolta. Myös terveys näyttää hyvältä varsinkin eron jälkeen. Voimia uuteen elämänvaiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi